Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ok na kvalitu hry mam trochu opacny nazor nez redakce - kopirka prvnich dilu AC je tak naivni, ze kopiruje i nedostatky...tupe AI, bloncajici se orky od nikud nikam jakoze vedouci nejake otroky - kteri vypadaji vsichni stejne !@!! - pamatujete genericka NPC v prvnich AC ? od nikud nikam...respawnujici se z neznama behem chvilky

    Mordor ... lol jako opravdu ? Takhle si panove predstavuji krajinu stinu ? To jako fakt je podle nich Mordor plny ruznych zbytku baracku, zdi, pevnustek a stanu a skalek a keriku (do kterych se da schovat LOL) a stromu a vseho toho bor..elu namackaneho po tunach vedle sebe na malou mapu...a v tom vsem se neustale promanaduji ty tlupy Uruku (tlacici nejake ty vsechny stejne zajatce a otroky) a respawnujici se jeden druh kockovite nebo jake selmy MEGA LOL kazdych par desitek sekund. A sem tam :DD roste ze zeme nejaka kvetina, kterou kdyz ufiknete...tak vam doleci zdravi................

    chce se kricet TO SI PANOVE DELATE PRD>>>L ?????

    Cekal jsem, ze uvidim mrtvou pustinu, kde na obzoru bude chrlit popel a lavu Hora osudu, ze z Barad Dur bude zhnout Sauronovo oko, ze uvidim kobky Minas Morgul a budu prolezat temne dungeony a nory skretu a jine haveti,ze se budu ukryvat pred zraky Nazgulu....................................to co panove vyvojari predvedli je jedna nejodflaklejsich her co jsem mohl za X let spatrit - preskinovany AC2 + soubojovy system kompletne prevzaty z Batmana doplneny o vlastni vytvor Nemesis

    plocha, odflaknuta hra, bez spetky fantazie, bez minimalni snahy drzet se tolkienovskych realii - ranger posednuty duchem je v teto hre to nejvice tolkienovske co v ni naleznete....
    • Kdyby jsi aspoň trochu něco věděl, tak by jsi například věděl to, že Mordor nebyl vždycky nehostinou pustinou jako je v Lotrovi. Byla to země podobná Gondoru. Černou bránu postavili také Gondorští. Padlé Minas Morgul bylo kdysi stejně nádherné jako Minas Tirith. Je to jeho dvojče. Měsíční pevnost. V Mordoru byla podle pověstí nádherná a větší města než mají ostatní země. Ale vždy s příchodem zla to zaniklo. Po pádu Morgotha a následně v dalším věku Saurona měl Mordor čas na obnovu. Zemi opět zničil příchod Saurona.
      • Magister_Peditum
        Tak okolí jezera Nurnen jistě ano, ostatně to živilo Sauronovy armády, ale Gorgoroth nebyl díky Orodruině nikdy nijak zvlášť obyvatelný.
        • To máš nejspíš pravdu. Ale někde jsem četl, že po 1. pádu Saurona Gondor "kolonizoval" Mordor, postavl Černou bránu, Minas Ithil a vybudoval nějaké města. No a pak to zase šlo vesele do kelu. Člověk stejně potká většinou ruiny, která už tam pár století budou. Pevnosti jsou skřetí, města taktéž a porozpadlé pevnosti lidí jsou takové jaké jsou. Rozpadlé a zničené:) Stejně mi přijde že o Mordoru jako zemi je toho příliš málo napsané.
          • Moc Gondoru oslábla, hlídka černé brány ochabla a stíny se vrátily :-)
            Jak to psali ti nad námi - Mordor se vždy tak trochu vzpamatoval....
            Myslím, že Gondor nekolonizoval Mordor samotný, ale část jeho hranic.
            Vdobě kdy se odehrává hra, se Sauron teprve vrátil, asi je to v době kdy mu Gandalf (navzory tomu co Vám říká film) natrhnul půlky. Takže je to takový období "je tu celkem fajn" a "Total NOPE land" :D
      • on spíš mluví o herním dizajnu co tvemu iq jaksi uniklo *3* tohle neni ani nehostinna krajina ani nadherna krajina, proste genericky maglajz *3*
  • Tak to vypadá, že do toho půjdu :-)

    Jen poznámka k recenzi - udělat hru na motivy Tolkienova světa je dost těžké, protože komunita je dost přísná. Vzpomínám si když tuhle hru oznámili a 90% komentářů na internetu byl hate o nemrtvém hraničáři. Přitom nevím proč. V Tolkienově díle je tolik slepých míst a otazníků, že je tam hromada místa prakticky na cokoliv. Problém je, že ještě nikdo to nevzal příliš zodpovědně....Jsem ultimátní NERD co se Tolkiena týče a myslím, že tahle hra měla super nápad.

    proč mám takovej neodbytnej pocit, že ten elf je Gil-galad?? Asi kvůli té jizvě co vypadá jak popálenina....
    • Magister_Peditum
      No, právě že Tolkienovo dílo je jedno z nejpropracovanějších... Uniknout Iluvatarově daru je tak těžké, že sám Tolkien až do své smrti pořádně nevyřešil otázku vzniku skřetů. A teď se tu prohání nejen tři tisíce let mrvý Noldor ale i člověk s podříznutým hrdlem.... To přinejmenším způsobí zdvižené obočí. *3*
      • A souhlasím, je propracované, ale je tam spousta slepých míst a uliček....dobrý autor co vydrží shit-hate-storm komunity, se tam může vyřádit....Důkazem budiž 1000+ povídek fanoušků po internetu a spousta z nich je skvělá :-)
      • wenceslaus
        Nemůžu si pomoct, ale celkově mi přijde mnohem střídmější... Gandalf zapaluje šišky nebo Legolasův šíp a je to magie.
        Tady všechno svítí, záři a hlavní hrdina má obrovskou moc — vím, je tu ten elfí duch, ale tohle by mi přišlo moc i na Feanora.
        • Toho Feanora co bojoval se všemi Balrogy naráz??

          Vezmi to tak, že Hobit je pohádka pro děti. LotR už je náročnější, ale teprve Silmarillion ukázal co kdo dokáže. Já chápu, někomu to může přijít až moc, ale mě to nevadí. No tááák v prvním věku se stalo věcí oproti nimž je tohle skoro nic *3* Buďme shovívaví :-)
          • wenceslaus
            Jsem si jistý, že ani armáda Balrogů by pro Taliona nebyl problém :-)

            Ano, v prvním věku se dělo hodně velkých věcí — ale právě v tom prvním (a to mělo svůj důvod). Nechci hledat detaily... ale tohle mi přijde docela zásadní.

            Chci tím říct — možná jen hodně lidí čeká na hru, co by se víc držela předlohy. Proto to rozčarování z další, ke které mají být shovívavější.
            • *1* *1* Tak na tohle téma by nám byla internetová diskuze malá....

              Možná je to přestřelený, ale berme to tak, že to museli vývojáři udělat zajímavější i pro ostatní....Mě to mandle nenadzvedlo a myslím, že není potřeba to tak moc pitvat. Ale tak každýho věc že jo?? *3*

              Taky je tu ta věc, že Hobit a LotR jsou hodné separé, a Tolkien se tolik soustředil na první věk, že oproti tomu vypadá věk třetí jako banda budižkničemu co by proti Morgothovým hordám nevydržela ani 2minuty *1* *1*
      • Já měl zato, že Morgoth přeměnil svou zlobou a mocí + hodně moc velkou dávou mučení - první elfy vy první skřety.

        Bylo to nějak takhle: Elfové, první, jeden z největších zázraků Iluvatarových, přeměněni na skřety, největší urážku jakou mohl Morgoth způsobit. - Takhle nějak mi to uvázlo v hlavě - je to sice špatně ale tak nějak.

        Když to vezmem kolem a kolem tak všechny temné bytosti jsou produktem Morgotha - ať už zkažením písně, zkažením Maia (Balrogové), nebo vlastní tvorbou - je řečeno, že Morgoth se tím oslabil. Tedy možná poté experimentoval na skřetech - Uruk-Hai jsou vlastně upgradované verze skřetů (Sauronův odkaz)

        Problém je, že nedokončené příběhy či dopisy přátelům a vydavateli - jsou natolik větvené, že je beru jen jako bonus nikoliv základ příběhu.

        Ale v celém díle není nikde ukázán limit toho co se může stát. Beren budiž ukázka co "magie" svede....Dodnes se neví kam chodí duše lidí....Vzato kolem a kolem - duch elfa a nemrtvej hraničář, jsou v tomhle universu dost malý věci *1*
  • Za sebe můžu vřele doporučit. Peněz rozhodně nelituji.

    Jinak pár informací. Doporučuji jet všechno. Zabíjet všechno a snažit se moc neumírat. Dávat si pozor, na co mají jednotlivý kapitáni slabiny a naopak. Mnohdy je to to jediné, co rozhodne. Spousta lidí si stěžuje, že animace "popravy" trvá moc dlouho. Tu doporučuji používat, když víte, že stihne vytáhnout dýku a podřezat protivníka. Jinak doporučuji si ve stromu schopností vylepšit popravu a po 5 úspěšných zásazích bez přerušení pak popravovat pomocí F (neví jak je to u ostatních ovladačů/platforem). Hlavní postava zabije protivníka mečem a animace nelze přerušit.

    Co na téhle hře asi nejvíc oceňuji je soubojový systém. Někdo řekne, že to je pitomý kec a stačí mačkat jedno tlačítko. No já jich mačkám poněkud více. Máme klasický útok a krytí, co známe z Batmana. Do toho mučení (klávesa E), rychlá smrt Nemesis (klávesa C), přeskočení a zároveň omráčení (mezerník), úder do země (klávesa R). Ale jinak moje nejoblibenější je Brutaliti zabití pomocí Stealth. Vyděsit orky k smrti a pak je poslat do pekel šípy Nemesis zezadu. Lahoda. A konečně to není jako v AC, kdy jeden ork bojuje a ostatní se čumí na párty a dávají si čaj o páté. Není problém 2-4 orci/skřeti, že na vás zároveň útočí. A když už máte postavu na vyšší úrovni, tak Vám Nemesis pomáhá krýt a útočit při některých útocích.

    Další co je fajn je počet a druh orků. Máme základní, kteří se liší i typem zbraní. Kyj je sice pomalejší, ale o to více smrtící, pokud jej nevykryjete, pak klasické meče. Do toho připočtěte kušaře, bersekry, masivní orky se štíty, gnomy, plivající gnomy, bestie (nějaký druh vrrka) či Trolly. Potkejte to všechno dohromady a ještě když se přichomítnou dva, tři kapitáni a můžete se oživovat na nejbližší věži.
    A poslední, co bych zmínil jsou kapitáni a Warchiefové. Pekelná stvoření a nejsilnější orkové ze Sauronovy armády. Pár orků už jsem si bohužel "vypiplal" na 20. úroveň a jediné, jak je lze porazit, tak použít jejich slabinu. Jejich charizma jim navíc pomůže vybudovat slušnou armádu, co je chrání, tudíž občas je dost těžké využít jejich slabin pro poražení, když se nejprve musíte dostat přes jejich ochranku.
    Když bych to shrnul, tak hra je po grafické stránce moc pěkná, obzvlášť na pc (vše zapnuté+HD textury), dabing je skvělý, systém Nemesis není osekaný orlí zrak jako v AC, ale Vaše plnohodnotné schyzofrení já pomalu. A nejvíce Vás pobaví skřeti, které jste potkali či Vás zabili. Za sebe můžu hru doporučit. Sice se může dostavit stereotyp u vedlejších misí, ale mě osobně baví. Podle mě další hra, co by neměla chybět na poličce, pokud máte rádi stealth, kruté zabíjené sladkých skřetů a reálie nejtemnější země Středozemě, která nebyla vždy tou krutou zemí jakou si pamatujeme ze světa Lotra či Hobita.
    • tldr
      btw tvoje nazory jsou dlouhodobe irelevantní *3*
      • Od trolí špíny jako ty, je mi celkem volné, co píšeš. Stačilo jak už jsi tady zaspamoval diskuzi svými nesmysly.
  • Magister_Peditum
    Na poměry dnešních her určitě nadprůměr, nicméně i tak po čase lehký stereotyp (hl. příběhová linie mě nijak extra nehnala kupředu, takže jsem kromě opakujících se vedlejších misí neměl moc co dělat). Taky musím kvitovat práci s lore, ne že by nad tím fanoušek opět nezaplakal, ale přišlo mi, že mě to uráží výrazně méně, než u jiných "lotr" her. Po akční stránce výrazně lepší než v sérii AC, herní mapa mě zas tak nezaujala, hlavně respawn orků mi přišel až moc častý, ale to je spíš detail. Suma sumárum bych tomu dal asi těch 7,5/10.
    • Souhlas, hodnoceni 7,5 akorat. Na dnesni hry nadstandart, ale stejne tam mohly byt zajimavejsi questy vic postav a nejaka dalsi interakce s nima.
  • Tak pokud vim, skreti nebyli nikdy zadni bystri inteligenti, jejich tupe zirani je naprosto v poradku. Hra je skvela, 9/10.
    • Ristoro
      Souhlas. Pro mě, jako pro fanouška AC, to byla bomba, vynikající animace, nejlepší soubojový systém jaký jsem kdy viděl (i když je půjčený z Batmana), Nemesis systém je sice pořád dokola, ale je zábavný, plnil jsem to pořád. Na 10 to není ale devítku bych dal určitě. Stealth pasáže taky paráda, zabíjení Warchiefů jakbysmet.
      PS: Jen mě štval velice častý respawn orků a byli po celé mapě.
      PPS: Osedlat si Grauga je paráda.
      • Mato1987
        Môže byť, ten súbojový systém je naozaj najlepší, mačkáš jedno a to isté tlačítko a vymlátiš skupinku 10 nepriateľov naraz behom troch minút, samozrejme popri tom stlačíš nejaké to tlačítko na protiúder, ale ináč je to naozaj veľmi moderný súbojový systém, ktorý ako keby bol ušitý úplne na mieru príležitostným hráčom.
        https://www.youtube.com/watch?v=0yQzDbv6rS8
        • Prasaak
          A přesto je to zábava.
          • Mato1987
            Ako pre koho, možno ma to bude baviť, keď si to v nejakej zľave do roka kúpim, ale neočakávam od toho zázraky.
          • Byla to trochu zabava, mam ctyri hodiny nahrany a smazal sem to. Uz to nebyla vubec zabava. Ale kazdy podle sveho gusta. Assasinovi sem krome jednicky taky vic nez ty ctyri hodiny nedal. Kupodivu ty plusy co tu vsichni vyzdvihuji, tj. souboje a grafika me teda za srdce nechytli. Hral sem na Ultra a jako film, jak tu nekdo psal, to vskutku nevypada. To ovsem neni problem, neni potreba aby to simulovalo filmovej zazitek, stacilo by kdyby to bylo napadite a bylo se na co koukat. Za ty ctyri hodiny se mi nestalo, ze bych se nekam podival a rekl si to je hukot. Nemastny neslany. Souboje me taky nebavili. V Batmanovi sem se aspon moh chytat veci, odrazet od sten a vyuzivat to prostredi, tady proste nic takovyho neni. Pro me slabota.
            • Mato1987
              Dík za info, začínam silne uvažovať nad tým, že hru vymažem úplne z herného radaru po prečítaní tvojho príspevku a po opakovanom pozretí toho videa kde jeden chlapík mačkaním jedného tlačítka mláti skupinku desiatich orkov bez akéjkoľvek námahy, to mi ako zábava vôbec nepríde.
        • Vždyť už ti psali v jiné diskuzi, že to podle pohybu není možné to jeho klikání. Je to obyčejný trotík co si myslel že mu to někdo sežere. Což evidentně jsi jeden z nich asík.
          • Mato1987
            ten "trotík" si tu "asik" ty, odkiaľ sa tu takí trollovia ako ty vôbec berete.
  • Malleth
    Tahle hra je mor a zabiják produktivity.
    Po Arkham City konečně zase open world hra se smysluplnýma upgradama a povedenýma soubojema. O nemesis systému ani nemluvim. Do teď nechápu jak dokázali udělat tolik variací Orků.
    Jediný co mě občas vytáčí je šplhání, který je místama neohrabaný a nepřesný stejně jak v Assassins Creed.
    • Ristoro
      Šplhání mi tu přijde horší, než v AC a je ho tu méně.
      • Malleth
        Tak v AC je víc animací, ale ovládaj se v podstatě stejně, je to hodně automatický a postava se snapuje na konkrétní body. Bohužel i do takový míry že někdy vůbec neskočí když chci, protože žádnej bod nenašla. Že je tu šplhání míň mě nevadí. Beztak v tom není žádnej gameplay. Teleport je zábavnější.
    • Mato1987
      Niekde som čítal, že tí orkovia sú procedurálne vytváraní, či už ich výzor alebo mená.
      • Malleth
        Nejvíc mě dostalo, když sem narazil na jednoho kapitána, kterej narozdíl od všech ostatních neměl žádný hlášky, ale vždycky se jen upřeně díval a cvakal zubama. 2x mě zabil :(
        • bobsh
          Ty bez hlášek jsou uplně super, narazil jsem na jednoho co se jenom smál strašně vysokym smíchem a bylo to fakt creepy *13* *1*
        • Mato1987
          heh, je to fakt neobyčajná hra :)
  • p.s.
    taky delam parkour ale tak lehce jako hl. hrdina se nepohybuju, tím spíš že hrdina váží od pohledu pres metrak
    • Prosimtě ty si tak maximálně hraješ s bimbáskem ty parkoure :D
    • walltar
      Ty máš v sobě taky elfského ducha?
    • maros.goc
      hra...je to hra, akčná adventúra ..
  • games, mohli byste se krome her ktere dela vyjimečnymi pouze jejich slavne jmeno nebo hype, venovat take skutečne kvalitnim titulum, treba napsat nejake preview na hry kt. jsou v early alpha pristupu (jmenovite treba life is feudal atd atd)
    když na to nemate lidi tak co treba ziskat nejake nove lidi kteri by to možna delali jako vedlejsi job
    • maros.goc
      koho zaujímajú články o nedokončených hrách? ...
      • aha tak proč je tu tolik članku o novym codku nebo assassinovi kteri ješte nevyšli *1*
        • walltar
          Protože si je přečte mnohem víc lidí, než článek o Life is Feudal ... Prostě Games mají omezenou kapacitu co se článků týče a tak musí rozhodovat, mezi tím co lidi čtou a tím co zajímá okrajovou skupinu lidí ... imho celkem jasné rozhodnutí.
        • maros.goc
          vieš dobre ako som to myslel :DDD :)) aj tak to nie sú články, ale novinky na pár riadkov :) ....takéto novinky sa občas aj o early access hrach tu objavuju, len nie v takej miere
    • walltar
      Myslíš něco jako tohle? http://games.tiscali.cz/tema/online-stredovek-v-life-is-feudal-pripomina-rust-minecraft-i-mount-blade-243457

      Já myslím, že podrobnější články se u rozdělanejch her ani nevyplatí ... stejně je sleduje minimum lidí.
      • je jenže to není članek spíš je to rozsahem a kvalitou jen takova newska
    • Nechceš jít trolit jinam? Koho proboha zajímají nějaké rozdělané nedokončené hry, jsi upadl, ne? A tahle hra má jaký hype? Já o ní skoro neslyšel, zaujala mě až poslední měsíc, možná 2, kdy jsem si všiml nějakých videí, která vypala dobře. Naopak normální běžná kampaň, tak jak má být. Zítra ráno vstáváš do školy, běž si raději nachystat věci.
      • rozdelane hry zajimaji asi hodne lidí, proto se tenhle obchodní model ted tolik využíva. a protože je to produkt, ktery se da koupit slušelo by se delat nejake preview. a to nemluvím o spouste restu v recenzich uz dokončenych her.

        tahle hra nemusela mit hype. k čemu taky když se menuje lotr lol *1*
        • Neslyšel jsi toho pána? Val spat. Jsme s tatínkem z tebe velmi nešťastní.
  • Zrovna jsem to teď hrál, otrávil pár orků, vypnu, mrknu sem a recenze :) U mě je největší minus hry, že nemá českou lokalizaci, jinak 8/10 souhlas. Celou recenzi jsem nečetl, protože je dlouhá a hru už hraju, takže ji nepotřebuju, ale zmínil bych jednu věc, ty zpomalovačky při soubojích (když dám "F" aka smrtící úder - F nebo jinou dle nastavení) jsou nejen efektivní, ale i hodně efektní, někdy si v ten sekundový moment obkroužím myší (kamerou) a užiju si ten moment, fakt dobrý :)
  • Jack1947
    2Hry co se zatím vyvedli, A I a tohle *4* at je jich více... neskončí to jen u těhle dvou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit