Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Top gun music.... https://www.youtube.com/watch?v=bB3XvwWMsEc *1*
  • alien5
    https://www.youtube.com/watch?v=cfXjwYMgo_4
  • Jack1947
    Těch 100gb pro instalaci je docela silná káva i na dnešní poměry kdy hra která je fakt velká má max o polovinu méně. Jako je to velká hra, atp ale i tak to je dost. Já vím žijeme v době s velkými disky atp ale prostě mně to celkem dostalo. Ano, je to až do finálního vydání ale i takto udělá mnohým docela čáru přes rozpočet.
    • walltar
      Tak to už jim udělají HW požadavky a kupování nového PC aby si mohli vůbec zahrát. *1*
      • Jack1947
        To je chabá útěcha, proč hned nové pc copak to bude nejlépe běhat na W10 a dx12? a nejsi ty ten případ (vím že se o tuhle hru celkem zajímáš).
        • walltar
          No protože to bude náročný jako prase... To co máme teď je drtič na PC. Sice se bude optimalizovat, ale to není řešení všeho.

          W10 a DX12 taky není zázračná mantra... bude to hra od hry, u některých her si rozdílu skoro nevšimneš a některé hry budou mít rozdíl obrovský.

          Ale největší problém si myslím, bude paměť, disk a paměť na GPU...
          • zaklad uspešneho mmo je aby to lide mohli vubec spustit. toto pochopil blizzard - ja bych klidne bral star citizen s grafikou jako wowko. takhle si to spousta lidí jen spustí na YT jako film
            • Star Citize vyjde za jak dlouho? 2 roky? Ja myslim ze v ty dobe budou PC ktery to rozjednou docela bezna zalezitost.
            • walltar
              Tak Star Citizen zase funguje na tom, že je opravdu next gen.

              Kdo ho bude chtít hrát tak si holt na to bude muset pořídit PC.

              Už prodali 800K kopií, což je víc než kdy počítali... A nemyslím, že by čekali že budou mít miliony hráčů. EvE se drží 10 let s pay to play modelem a 200K accounty. SC si myslím může udržet víc se svým buy to play modelem.

              Nemusí se starat o vyplácení věřitelů, takže pokud hra vydělá na provoz serverů + na její rozšiřování, tak ji můžem označit za úspěšnou.
          • Jack1947
            No jo vždyt o tom mluvím ne DX12 to nevyužije když tam není skoro žádná voda. *2*
  • frantisek_nejezchleba
    zatím tedy první oznámená next-gen hra. A velice mě při tom mrzí, že na wikipedii nevidím nic jiného, než PC platformy.
    • walltar
      Hlavní problém s vypuštěním na konzole je, že poslední generace konzolí prostě není ani zdaleka tak výkoná, aby SC zvládla.

      Já bych řekl, že příští generace konzolí se vydání možná dočká... pokud se v té době bude SC pořád hrát. Ale pokud SC bude opravdu úspěšné, tak ho budou i graficky vylepšovat a jak bude další generace konzolí, tak už ta hra třeba zase bude mimo jejich výkon.
      • nezminoval Chris i neco takoveho, ze by v pripade vydani na konzole pozadoval, ze je napr. Sony nebude v nicem omezovat ani jim davat nejake dalsi podminky ?
        • jj tohle by ps4 v poho utahla, jde jen o to že nemají pristup k zdrojovým kodum konzole a kdyby to chteli patchnout museli by čekat pul roku na licenci
          • walltar
            Silně pochybuju že by tohle PS4 utáhla... možná kdyby se dost osekaly modely a grafika.
        • walltar
          JJ to říkal, taky by si Sony/MS museli zaplatit port.

          Ale to padlo s novýma modelama... třeba to poslední planetside demo mělo asi 10x tolik polygonů a drawcallů, než by zvládla konzole. Takže i po optimalizaci to bude mimo jejich možnosti.
  • Jak pejsek s kocikou delali hru.
    • Blue.Shark
      Kdyby ho dělali takhle, tak by si zlej pes další den přišel pro dvojitou dávku *1*
  • walltar
    Pokud vím, tak Braben měl hotovej jen Engine, kterej SC řešit nemusí.

    Chris má koncept v hlavě taky pár desítek let... Prakticky se o tohle pokouší už od doby svých prvních her. Akorát před tím na to nebyla technologie a nemohl najít vydavatele.

    Ale infrastrukturu neměl... otázka je kolik ho to vybudovat stálo navíc, než rozšiřování a provoz stávající firmy.
    • no uvidíme, kazdopadne by bylo fajn kdyby mu to vyslo. I když me porad znervoznuje to online zamereni, ale koneckonců to aspoň bude vic rozmanite.
      • walltar
        Tak je to MMO, takže je to online zaměřené ... já kdyby to neprezentovali jako MMO, tak sem jim třeba nedal ani korunu, protože mě takovéhle hry v singleplayeru nezajímají. Chci hrát s ostatníma lidma a ne sám.
        • eStar
          Snadtam bude komunita alespoň jako v EVE. Tam jsem si užil hromadu srandy.
          • No to doufam ne cekat az se zformuje fleeta 2 hodiny lol uz nikdy..
        • Me by spis vyhovovalo něco ve stylu jako ma Diablo 3, když chci hraju s ostatnima když ne hraju sam.V ruznych MMO jsme stravil tisice hodin a abych byl uprimny uz me všechny ty komunity idiotu dost unavuji, i když je pravda ze clovek občas na hru kde byli fajn lidi narazil (Age of Conan).
  • akorat ty zakladny na planetach jsou strašne male, melo by to být mnohem vetší, to už se mi víc líbí že po pristani na mne vyskočí tabulka jako v elite, než takové pidi-cosi
    • walltar
      No tak já bych řekl, že budou i velké lokace (zatím ukázali jedno náměstí na planetě a pár obchodů co na něm najdeš). Jinak by asi nebyli lodě, které mají vozítka.

      Ale velký rozsáhlý města bych nečekal... tam bude dost problém s tím, že vytvoření takové lokace ve městě bude chtít velké množství práce, narozdíl od neobydlené planety, kde si dost pomůžeš procedurálním generováním.

      Ale osobně mě malé planetární lokace až tak nevadí... mají fungovat spíš jako hub kde můžeš nakupovat a prodávat, opravit loď, vzít si misi. Takže to že je to hned u sebe není až taková nevýhoda.

      Každopádně třeba Terra by měla být větší, než ukázaný arc corp.
    • Ono by se nektere veci pak meli generovat i kdyz ted nevim, zda zrovna tohle :D
      • walltar
        Myslím, že města generovat nebudou... teda určitě ne v dohledné době.
    • to je takove dilema...udelej tu zakladnu velkou a zase nebude nikoho bavit po ni behat az nekam do prd...staci kdyz si vzpomenu na Mass Effect, nebo nejaka MMO, parkrat je to fajn podivat se a pokochat grafikou, ale kdyz uz tam jsi po 90te, tak uz te jen zajima jak rychle se dostanes do pozadovane oblasti :)
    • To pidi cosi je jen pro začátek, ČASEM plánují dodělat povrch každé planety ve hře.
  • Takze takove GTA ve vesmiru?? Inu proc ne, sem s tim:) *1*
    • Jen ne GTA... to at si zustane, kde je. Dle meho nazoru snad nejhorsi prirovnani. Cekam, ze me tu spousta lidi ukamenuje, ale za svym nazorem si stojim. Me se proste GTA libilo do dvojky, vse vys, fakt ne.. *2*
      • SC je - bude primarne vesmirny simulator. S FPS slozkou se rozhodne nepocita ve smyslu, ze to bude tvorit treba 50% obsahu hry. Minimalne ze zacatku to bude hlavne o letani lodema - at uz bojovyma, nebo obchodnima, pripadne ,,prumyslovyma,, a o jejich ovladani.
  • ještě si dovolim mensi rozumbradovani na rozpocet tehle hry. Pokud, dejme tomu chce Roberts skutecne udelat AAA titul s tim hle rozpoctem co ma tak neverim tomu ze se mu to podari. Vzdyt když si vezmu kolik stala Destiny a vlastne se da prirovnat k FPS modulu SC, tak to jaksi vůbec nevychazi. Leda ze by to Roberts udelal tak nejak bez tech tri acek, to pak mozna jo. Ale pak se zase nabízí otázka jestli to pak nebude sragorka. No nevim, rozhodne bych si pral aby to bylo takove jak ukazuje trailer. Jinak ymslim ze zhruba za tech 2-5 let nez to dokonci bude prihodna doba pro takouvhle hru, hardware to v pohode utahne.
    • Jak píše alien, tato hra nemá reklamu, pokud nepočítám vlastní stránky, komunitu a promo akce na ruzných herních sešlostech. Zde jde opravdu znatelně menší množství do reklamy oproti tzv. AAA titulům.
    • alien5
      No budu se opakovat asi po 10000 na star citizen jde 97 procent penez vybranejsch kolik slo na destiny ? 50 procent ? :) jakou ma reklamu SC ZADNOU :) a Destiny 300 MEGA + :) a uz to cituji asi po milionty lol :)
      • Nj..ale i kdyby to bylo jen třeba 20% rozpoctu destiny aby FPS modul byl kvalitou AAA, tak vlastne Robovi uz nic nezbyde..nevim..je to jen plane plkani..třeba to zvladne..kdo vi. Jde mi jen o to ze nikdo nemůže zarucit kvalitu, i přes velka ocekavani.
        • walltar
          To tak oni nejsou zase až tak daleko od rozpočtů AAA projektů ... Třeba takové GTA5 se počítá kolem 120-150M USD. SC má teď 75M a pochybuju, že u toho zůstanou.

          Destiny je taky někde kolem téhle částky... tam to bylo kolem 140M USD.

          A většina ostatních AAA her nemá takové rozpočty jako GTA5, nebo Destiny.
          • Destiny stalo i s reklamou 500 mega, a nevim, jestli pak Roberts tuhle velkou reklamu nebude potrebovat taky. Hra je sice znama vic nez dost, ale mohla by byt klidne vic..a panbuvi jaky bude zajem za tech par let az bude hotova.
            • Mno jo..jenze Braben mel zajetou firmu na vyrobu her a koncept Elite v hlave par desitek let a plno lidi v jeho firme s nim, to jim myslim ušetřilo nemale vydaje. navíc tak nejak není jiste jestli nahodou uz nemel část hry davno hotovou, a jen koumal kde sehnat vydavatele/peníze aby to dorazil. Roberts pokud vim zacal na cistem papire se zázemím nula.
            • walltar
              Já si nemyslím, že mu peníze nedojdou... Chris tvrdí, že mají uloženo dost peněz bokem na to aby hru dodělali i kdyby nedostali už žádné peníze.

              Nebylo by tam všechno co plánují teď, ale hra by vyšla.

              Je potřeba si uvědomit, že všechno ve hře nebude při startu... I s těma plánovanýma 100M USD (osobně myslím, že v době launche budou mít víc), budou některé věci dělat až po samotném vydání plné verze.

              Když se podíváš co lidi dělající Elite zvládli s opravdu malým rozpočtem, tak myslím, že SC se až tak nemusí bát.
            • Activision nalil do Destiny 500 mega, jestli to bylo na reklamu, DLC nebo k*rvy pro vyvojare je jedno:)
            • Destiny nestalo 500M .. lepereceno stalo, ale je to slozitejsi a nechce se mi to psat...tady je vysvetleni :)

              http://www.engadget.com/2014/08/13/destiny-500-million/
            • ja to chápu, ovšem co nastane když by mu skutecne ty peníze dosly..hry nevyda? ma hodne velke oci, a opravdu se da jen tezko verit ze s tim rozpoctem co ma muze udelat to co prezentuje. GTA V stalo vic a ani zdaleka neni tak obri a megalomanske jako koncept SC. Co mu pak zbyde az mu dojdou peníze, ze by reklama, nejaky vydavatel...nevim, ale jak jsme psal třeba to je skutecne kouzelnik a dokaze to:)
            • walltar
              CIG má rozpočet na reklamu skoro nulový ... takže je potřeba porovnávat s nákladama na vývoj AAA her, ne na jejich reklamu.

              Pokud by chtěl dělat reklamu, tak by si musel sehnat peníze z jiného zdroje... protože jinak by porušil základní zlib který dal. Všechny peníze vybrané v crowdfundingu půjdou plně na vývoj hry.

              Marketing se platí z peněz subscriberů, které ale nejsou započítané do celkového crowdfundingu.
        • FPS cast star citizenu urcite nebude rozsahem jako Destiny...a to abych tak rekl ANI OMYLEM :) Na druhou stranu bude mnohem vic zamerena na detaily = system zraneni, system zbrani, brneni atd. Je to porad vesmirny simulator a FPS slozka na tom nic nezmeni.
        • alien5
          Panove kvuli vam udelam video o financovani ok :) ale musite si to odebirat protoze vetsinou tady nekomu sezenu info a oni pak na to prdej :) pro info 180 kmenovych lidi a 140 externich vcetne noveho studia ve Frankfurtu kde jsou lide ze Crysisu dostali padaka nebo odesli. Takze si to preberte.
          Kolik berou kmenovy a kolik smlouva na dilo ... atd... a vsichni nejsou programatori kteri berou 100 tacu rocne je presne spocitano kolik kdy co a jak !!! MRKNE NA STRECH GOULY A PRIDAVANI SYSTEMU !! po 100 000 dolarech jeden. atd ... atd... mam udelat to video ??
          • Ahoj, myslim, ze nikomu tu nejde o fakta. Jde o to mlatit pantem, pripadne mlatit prazdnou slamu. Jestli nekdo posuzuje vyvoj SC jenom z clanku, ktere mu naserviruje oblibeny magazin, pripadne ze zprav typu "Jedna pani povidala", tak vubec nema smysl se s takovyma lidma zabyvat. Fascinuje mne tady diskuse o tom co a jak Roberts udela jakoby slo o nejake nevyjasnene tajemstvi :o) Myslim, ze my dva vime kam se SC ubira a jedine co muzu poradit informaci dychtivym je: bezte na stranky SC a sledujte ten projekt. Pak zjistite, ze veskera polemika o kvalite ci (ne)dokonceni SC je naprosto licha. SC vychazi ve sve prvni fazi na konci tohoto roku. Prvni faze je v rozsahu prumerne dnesni hry. Tusim priblizne 20 hernich hodin.
            • Jo pravda ;) ale obcas se nejde najde normalni a tomu radime;) spise je to legrace to cist a zabijim cas v praci lol
    • nebo je to naopak a destiny bylo predrazene
  • radsi si zahrajte X Rebirth ve verzi 3.50 je ta hra uz v pohode a je to super:)
    • La_Furia_Roja
      Rebirth je hrozný, nedávno jsem to zkoušel, nevím jestli 3,50 ale je to hrůza.
      • tak to jsi to moc nezkousel:)
    • Díky za radu, ale jako většina milců sérky X, zůstanu u TC
      • Simulator excelu kombinovany s Magic Carpetem? jo není spatnej, par set hodin jsem v nem utopil..ale Rebirth je lepsi:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit