Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm pamatuje tu jeste nekdo Colorado ze ZX spectra ? Vsadim se, ze ne *5*
    • jako byvaly majitel Didaktiku Gama, ano pamatuji :)
      • +1 *3* jeste jsem si vzpomnel na Gun Fight ( kaktusy, cepice a $$$ ).
        • Já si zase vzpomněl na Gunfright.
          • Gunfright spravne, ta pamet uz je mrcha.
            • *15* To Colorado jsem na yt ani prave uz nenasel. Jediny co si z toho pamatuju, ze se muselo vzdycky neco odpalit ve spravnou chvili dynamitem a ze jsem se u toho hrozne nasiral.
            • vonTossis
              Ale aspoň to poukazuje na to, že opravdu víš, o čem mluvíš a nechtěl jsi jen zahrát machra tím, že něco obdobného najdeš na googlu. *4*
  • Uz by ty pixelart hry mohli vazne jit dopr... bylo to zajimave kdyz jich bylo par, ale ted je to spise otravne a kolikrat zajimave koncepty se nakonec zabiji pixelartem. Ani hry z roku 1989 nevypadali takto takze tu nejdeo zadne "retro". Mnohem radeji bych jako navrat k retru uvital grafiku klasickych coin up her (golden axe, AvP, street fighter...) Starych adventur atd, tyhlety kosticky uz to vazne prehaneji.
    • Mart9
      Nejhorší je, že ten "pixel art" tam nacpou, protože neumí nebo nechtějí udělat nic lepšího.
      • Me pripada krasny, treba uvodni scena jak bezi za buvolem a pak na nem jede zpatky je kouzelna... Nebo obecne krajina ma paradni atmosferu. A ted kdo nas rozsoudi, hmm? *3*
        • Nejspíše lékař, jestli ti tohle příjde krásný... *3*
      • fallanga
        Tohle vyhlašuji nejomezenějším názorem v diskuzi.
        • jenze ono to tak v 90% proste je. S normalni grafikou a nemusela by byt ani "3D" by bylo daleko vice prace a musel by to delat nekdo, kdo umi kreslit. Tyhle pixelove hnusy muze delat i ten, z ktereho uciteli kresleni vstavali vlasy hruzou.
          • Blbost... správný pixel art není o nic lehčího než 3D, naopak 3D za tebe řeší největší výzvy grafiky (svícení, stíny, perspektiva), do toho navalit přehulený bloom a plebs jako ty je happy, sice nevidí ani prd, ale mají to 3d...
          • naopak je s timhle mnohem vic prace. westerado je opravdu potreba videt v pohybu.
        • Mart9
          Bez udání důvodu nemá tento komentář smysl. I pixel art jde udělat pěknej, ale evidentně nechtěli.
        • Omezenost je Mart9ho druhe jmeno.
        • tak to ti gratuluji k výhře! *3*
      • me zas prijde usmevne, ze kdyz vyjde hra v pixel artu, tak se kazdy ihned rozplyva, jak je to genialni a graficky v podstate super apod, a kdyz vyjde hra v 3D a engine dane hry neni uplne na spici , tak uz je grafika hned v minusech. Jako samozrejme ze o grafice to neni, ale napr kdyz designuji mpau do nejake indie hry, tak to neni zrovna nic tezkeho (vlastni zkusenost) zatimco kdyz delate mapu do 3D hry, tak mistama to je celkem zahul, napr GTK Radiant pro hry bezici na idTech 3 enginu. A nazor vyse ohledne retra v podobe coin-up her je hodne trefny, tohle je retro, ne hry, ktere se na retru jen vyvezou. A pokud bych mel pouzit stejnou formulaci jako autor recenze, tak se da rici, ze je retro a RETRO.
        • Kecy.... bullshit jeden vedle druhého.
        • Mart9
          Hlavně je pixel art a hnusnej pixel art. Tato hra má hnusnej pixel art.
  • Inquisitor
    A o co vůbec jde? K vůli pixel hrám nevychází hry se super grafikou? K vůli pixel hrám si nemůžete zahrát hry se super grafikou? Může mi někdo vysvětlit proč vás štve, že vychází hry i pro někoho komu se takový hry líbí? Proč přesvědčovat někoho, že je to pro vás hnusný? Já pixelart taky nemusim, ale proč bych to měl někomu cpát? Nechápu.
    Trochu tolerance lidi! Nic víc to nechce.
    • protože třeba pro me to je casta do praveku kde jsem uz byl. Zazil jsem komunisty, byl jsem na vojne, a nosil kalhoty do zvonu a hral pixelovaty hry se zvukem z PC speakeru. Ve hrach vidim pokrok, něco co se posunuje dopředu, indie manie to cele vracela zpet a zdržovala. generaci co je ted hlavne u herního vesla jsem to pral, pac to neznaji..ale uz stacilo:)
      • Ty jsi podle me zazil leda tak hovno...mozna vojnu ale i o tom dost silne pochybuju. Takze se zavri v tom tvym pokojicku a rekni mamince at ti pripravy veceri :D
      • vonTossis
        Generace teď má hlavně možnost volby. A je dobré nezapomínat, že hnacím motorem hry by měla být samotná hratelnost.
        • To jsou takove geek kecy, rozumbradovani o tom jak hry bezpodminecne musí definovat hratelnost a napady. ve vetsine pripadu to pak dopada tak ze když se hraci nelibi jak hra vypada, grafika, styl, design tak ji nehraje..a napadu tam muze bejt milion. realita je krapet jinde. Samo porad tu je skupina lidi která uprednostuje pouze ten napad, zaplatpanbu za ni ale je spis minoritni. Idealne to funguje když jsou všechny slozky hry na urovni.
      • del0
        "Ve hrach vidim pokrok, něco co se posunuje dopředu, indie manie to cele vracela zpet a zdržovala."

        Podle mého názoru zase hry typu Last of Us, The Order, Call of Duty atd. posunujou herní svět spíš k filmům, tudíž se žádný pokrok v hratelnosti nekoná, alespoň ne pro mě. Ale já nejsem casual, takže můj názor (a jiných) tě jako údajně erudovaného pracovníka v herním byznisu nemusí zajímat a stejně tak nemá smysl ho vyvracet.

        Btw, je ti jasný, že indie je třeba i Star Citizen? *15*
        • tezko rict co je vlastne Star Citizen, a i kdyby indie byl, tak je to kapka v mori. jsou Pillars of Eternity indie hra? Ja moc nevim, když se na vydani podilel distributor Paradox. kdo vi jak nakonec SC skonci, nakonec ho vyda třeba EA..kdo vi:)
      • Inquisitor
        A hry který dělají pokrok nejsou? Nebo díky pixelartu jich vzniká míň? Já si myslim, že je dneska takový výběr, že si musí vybrat každý. V tom nevidim žádný konflikt.
        • však ted uz to je jak ma byt. celou dobu o tom mluvim, indie je minoritni...hlavni zajem hracu globalne je zase pokrok..na to skoro každý ceka, neckaji na Hotline Miami 3:)
          • Svet AAA her je svet ubijejiciho zdimani znacek. Ano, na hotline 3 nikdo neceka, u indie sceny se ocekava originalita a invence, to ji dava zivot.
          • Ja cekam na Eitr a Riot a jsou to dve hry na ktere se ted tesim asi nejvic. Uprime me ted fakt nenapada zadna jina hra na kterou bych se tak moc tesil ale je dost mozny ze si ted jenom na zadnej takovej chystanej AAA titul jen nemuzu vzpomenout.
            • ja nevim o zadnem AAA titulu za poslednich 15 let, o ktery bych mel zajem ja. Asi mi ten pokrok, o kterem flash porad pise, utekl :)
      • nightborne
        No a? Tak je nehraj, absolutně nikdo tě nenutí, herní průmysl má naštěstí dost širokej záběr na to, aby si každej našel to svoje, kde je problém?
        • kdepak..ten zaber se hodne zuzoval v době indie manie..opravdu hodne. konecne to uz pochopte, ja ziju ve svete her, hraju je, je to moje práce, komunikuju s lidma co hry hrajou, dokonce i s lidma co je vyrabej, distribuci atd atd. Vy jen kecate na foru a občas si něco zahrajete.
          Tuhle osvetu delam mimo jiné i proto ze nechci v budoucnu prijit o praci, budoucnost je v pokroku, a bohuzel ji dela i moderni grafika. *1*
          • Me zivi prave ta vyroba her, tech velikych AAA ..... a s klidnym vedomim muzu rict, ze tu pises naproste nesmysly.
          • Ja si spis rikam jestli tim obdobim indie manie co "zuzila zaber" nemyslis mrtve obdobi pred novyma konzolema kdy vsichni cekali co jako bude a ono porad nic nebylo....
            • Mart9
              Kdy už pochopíš, že nejsem proti pixel artu, ale jsem proti hnusnému pixel artu.
            • Pokrok ve hrach vždycky urcuje lepsi grafika, když není nahrazuje se to napadama. V době velkého vzestupu grafických akcelatoru se objevil akcelator fyziky Physx, super napad, napadu se na tom mohlo stavet miliony..propadak..totalni..lidi chteli grafiku..nakonec to koupila Nvidia a montuje to do grafik.
              • Reakce na příspěvek:

                Pokrok ve hrach neurcuje vzdy lepsi grafika. Tohle zaslepene tvrzeni definuje celou tvou hloupost. Napriklad na pokrok ve hrach mel velky vliv rozvoj internetu. Take je priznacne, ze na pc vyvoj her (mimo indie sceny a mozna online her) stagnuje, prestoze pc stroje disponuji nejvykonnejsimi gpu ze vsech hernich zarizeni. Krok a ton na poli AAA her udavaji konzole, protoze dominujicim faktorem u vysokonakladovych her je ekonomicka podstata veci. To same Vita vs 3DS. A naopak, prilás narocna a draha grafika vede vyvoj her spise k upadku, viz opet pc scena.
            • Blue.Shark
              A nemůže náhodou být ten pokles způsobený právě tím, že indie hry nabídly originální nápady, co na trhu nebyly? Sice s indie scénou moc zkušeností nemám, ale např FTL, NEO Scavenger nebo i nekostičkovaná Dear Esther na mě udělaly tuze velký dojem.
            • V pohode. Myslim ze minimalne ty a Mart9 a par dalsich lidi hry s velkym rozpoctem potrebujete a zda se ze peklo taky kvuli indie hram nezmrzne.
            • indie manie postihla zejména PC sféru, která stagnovala diky starym konzolim, jde to ruku v ruce. Objednávky a prodeje AAA PC her sli v době indie zaberu dolu, lidi hrali, nejakou pixel hru za 5 euro na steamu desitky a stovky hodin, a zacalo se ukazovat ze hry s velkym rozpoctem mozna nikdo ani nepotrebuje, kdyby to tak zustalo, trh a vyvoj her by se zastavil. Casem by se vse presunulo na mobily a tablety a byl by konec. Nastesti nove konzole to vždycky nakopnou a vrati vse do pokrokového vývoje.
              PC sféra se diky tomu vždycky neskutecne pohne dopředu, protože ..jakkoliv to zni detinsky..musí byt lepsi, jinak by ji lidi prestali kupovat.
              • Reakce na příspěvek:

                Vyvoj her by se nezastavil, jen by se vic ubiral rozumnejsim hernám smerem. Grafika je pívrchni zalezitost pro masy. To je mohutna, ale z podstaty veci mrtva skupina. Zivotem to vre a kypi jinde.
            • Taky mám ten dojem. On zná důsledky, ale uniká mu příčina.
          • Blue.Shark
            Zajímal by mě tvůj názor na Dwarf Fortress.
          • nightborne
            Budoucnost je v konceptech a dovednosti při jejich využití, grafika hraje druhý housle. Smiř se s tím, že někdo v pixel artu dokáže objevit jeho specifický kouzlo. Je naprosto v pořádku, že ty nikoliv, ale pořád nedokážu pochopit, proč tě tolik vytáčí, že někdo ano.

            A mimochodem, mohl bych se nechat strhnout k poměřování virtuálních penisů, ale omezím se na přátelské mrknutí a radu - nesuď lidi, který neznáš =).
            • nedokazes si to představit? V jiste době byla jasna budoucnost hrani forma interaktivního filmu, všechny největší firmy se predhaneli kdo udela lepsi. pak se objevil první provozuschopny akcelator grafiky,,a během ani ne roku byl s interaktivnim filmem konec. Samozrejme z dnešního pohledu to bylo plus, ale v te době to zlamalo vaz mnoha hernim firmam, distibutorum, prodejcum. A indie manie si získala tolik priznivcu ze na to co pisu vys klidne mohlo dojit. Stesti je ze masinerie konzoli je rozjeta a ma velmi dlouhou brzdnou drahu...stat tenhle problém jen na PC platforme, tak je to v pr*deli:)
            • nightborne
              Indie mánie, jak tomu říkáš, podle mě spíš jenom zkoumala a zkoumá možnost pokroku jiným směrem, než výhradně technologickým, a to přece taky není špatně.

              Upřímně si nedovedu představit natolik extrémní situaci, že by kvůli indie začaly krachovat AAA mašinérie, ty maj jistotu ve svých hráčských základnách, kterým je indie scéna srdečně jedno, a samozřejmě reklamní masáži, kterou si nezávislí vývojáři pochopitelně nemůžou dovolit. Takže bych to tak apokalypticky neviděl =).
            • ze sobeckého pohledu konzumenta to ma jiste jen vyhody. Ale zase globalne..kdyby indie zustalo středobodem zajmu, pravdepodobne by krachli všechny firmy co profituji na AAA titulech, distributori, vyrobci, prodejci, potazmo s nima vyrobci hardwaru (nebyli by potřeba). Pokrok by se zastavil, a jelikož lidi pokrok potrebuji (aspoň ty civilizovani) doslo by k navratu do 80 let kdy byl hrac bran jako exot, era her jak je zname dneska by skončila. Maximalne by se to presunulo totalne na mobily a tablety, kde by pro tyhle hry byl raj. Zadne nove konzole, zadne nove grafiky,,konec. odvetvi zabavy se musí vyvíjet, nesmí zustat stat, není nutne potrebne pro život, a když prestane expandovat, zakrni a pojde. A indie manie sla presne proti tomuhle smeru.
            • nightborne
              Hele, podle mě jsou ty skupiny dost vyrovnaný, a je to takový pro mě ideální ekvilibrium - vycházej kvalitní AAA i kvalitní indie projekty a pro hráče konzumenta to je výhodná situace, může si dopřávat dobrou zábavu z obou proudů.

              Ale jak říkám, to je zas můj osobní pocit a zkušenost, jelikož to tady nepodkládáme žádnejma statistikama, je to asi tak stejně erudovaný, jako kdybychom na sebe pořvávali nad půllitrama =)).
            • problém je ze velikosti tech skupin se meni, a na tu vetsi je kladen duraz a takzvane ridi ruku trhu. jak jsme uz psal, me je uplne jedno ze existuji indie hry a lidi co je radi hrajou, me vadilo ze z toho byl stredobod zajmu.
            • nightborne
              Ale jistě, jenže to přece nic nedokazuje. Respektive - dokazuje to to, že existuje hráčská skupina, která, stejně jako ty, staví na první místo technologický pokrok, při volbě svých herních nákupů. A proč by ne, vždyť na to mají právo.

              A samozřejmě, koho neláká si zahrát něco v dechberoucí grafice s nádhernejma efektama a nevídanou realističností, všichni máme oči a chceme jim nechat lahodit. Nebudu předstírat, že neteču u tech dem snowdrop enginu. Ale pokud bude mít hra skvělej nápad, parádně napsanej příběh nebo prostě nabízet něco neotřelýho a osvěžujícího, zahraju si ji rád bez ohledu na grafiku.

              Nechápu, proč odsuzovat jednu skupinu na úkor druhý, naopak je super to, že existujou vedle sebe a člověk, kterej je otevřenej, si může vybrat podle nálady =).
            • Na PS3 se prodava porad dobře, protože tam uz nikdo neocekava zadny pokrok. V datu vyroby to není:)
            • Protoze je Minecraft hra z roku 2011 a doba kdy se na Youtube o nicem jinem nez o Minecraftu nemluvilo uz je davno pryc?
            • To není osobní preference, to je zkušenost, dneska je to proste tak, ze pokud hra nemá dobrou grafiku tak si ji hodne lidi proste nekoupi, nebo ji povazuje za menecenou. Hry hraje strasny množství lidi, mají to jako relax, nerejpou se v tom, chteji neco hezkyho, na co se dobře kouka. proc ymslis ze ma Cenega plny sklady Minecraftu na PS4 anikdo to nekupuje, proc to cpou zadarmo k novy konzoli..kdyz si někdo poridi novou PS4 nechce tam ty pixely ani videt.
            • nightborne
              Úspěšnost her, který nestavěj na grafice, jako spíš právě na neotřelým konceptu, dokazuje, že "tak to prostě není", ačkoliv nepochybuji, že mne budeš kontrovat nějakým dalším smyšleným absolutoriem.

              Opět, máš plné právo přikládat grafice důležitost a volit si hry podle tohoto kritéria, a nikdo ti na to nemůže říct ani půl slova. Nepříjemné ale je, když svou osobní preferenci začneš vydávat za nezpochybnitelnou pravdu.

              Já jsem třeba byl naprosto na větvi z Oriho. Je to nejlepší hra posledních let? Pro mě ano. Pro někoho jiného ne. A krásný na tom je, že oba budeme mít pravdu ;).
            • Ne..globalne je grafika nesmirne dulezita..koncept nestaci. Tak to proste je, a muzes se stavet na hlavu.

              Ale at si v pixel hrach každý objevuje co chce, me to je jedno, at klidne jsou..ale at se z toho proboha nedela hlavni proud, jak tomu bylo ještě před par mesici. To je cesta do pekla a do praveku,ktera vůbec nikam nevede.
              • Reakce na příspěvek:

                O tom co je hlavni prod rozhoduji hraci. Pixel art je oblibeny, nastesti a tak nas ceka skvela budoucnost. Viz treba hotline nebo titan souls, aaa hry se proti tomu mohou jit zahrabat. Jsou to prekonani dinosauri, drzeni nad vodou casualmasou zmasirovanou reklamami. Kvalita a ziva duse her je nastesti uz nekde jinde.
          • Můžeš přestat být tak tajemný a sdělit nám, jakou pozici tedy vykonáváš?
            A zeptám se znovu. Jak popularita indie her fakticky ovlivňovala středoproudý herní segment?
            Já tomu stále nerozumím, možná jsem hloupý. Nicméně indie hra může být vykreslovaná v DX12, ba může běžet v teoreticky neomezeném rozlišení. Klidně ji spustíš na jakékoliv hi-end sestavě.
            Vyčítat někomu že sedí na fóru, když děláš přesně to samé, každičký den, je pokrytectví.
      • fallanga
        Odkdy se indie = špatná grafika/brzda pokroku?
        • ptáš se špatně, ptej se, "odkdy je nádherná převratná moderní grafika brzda čehokoliv?" *4*
          • Odjakziva, ma moc velke naklady a zbytek hry tim trpi.
            • nightborne
              Možná by sis to mohl zahrát, než to odsoudíš jako "pif paf koboj jezdí po poušti".

              Westerado buduje atmosféru právě na možnosti oddělat kohokoliv, na kohokoliv tasit zbraň a na nejistotě, která z toho plyne. Je to vcelku osvěžující, nemít od hry přikázáno v podstatě nic =).
            • za prvné, Unreal Engine si můžeš licencovat v podstatě zadarmo, když na tom budeš dělat sám a uřízneš si z platu, náklady nemusí být vysoke

              za druhé, mezi "top tier grafika za miliardu" a "hnusná blitka 4x4 pixely" je pořád obrovský prostor, kam se můžeš vejít s normální grafikou, o které se sice nebude mluvit jako o novém zázraku, ale nebude vyvolávat zvracení reflex

              za třetí, ať udělají pěknou ručně kreslenou grafiku, jsem jen pro, ale ne odfláklý pixel-fart, toto je bez diskuse ten nejjednodušší a nejlehčí způsob jak udělat hru

              za čtvté, když už to musí být pixel art, ať to aspoň postaví na nápadu či zajímavé herní mechanice (třeba neo scavenger a jeho crafting a survival mechaniky) a ne pif paf, kovboj jezdí po poušti, omg

              za páté, to že si někdo zjednoduší práci z toho nedělá umění nebo lepší hru
              • Reakce na příspěvek:

                Za prve, rec neni o cene unreal engine. Ale o nadherne prevratne moderni grafice.
                Za druhe, rec neni o prostoru mezi, ale o nadherne prevratne moderni grafice.
                Za treti, rec je o nadherne prevratne moderni grafice, tve za treti je uplne mimo dotaz na ktery reaguji.
                Za ctvrte dtto co za treti :-).
                Za pate dtto co za treti :-).

                Obavam se, ze jsi nepochopil tema.
          • Pta se spravne ... nadherna grafika je brzda ... pro kterekoli studio, ktere nema milony a miliony dolaru na vyvoj cele hry ... je to totiz na cas a pocet lidi nejnarocnejsi cast vyvoje jakekoli hry. Ale to se zdejsim odbornikum na vyvoj tezko vysvetluje.
            • tento způsob myšlení mi přijde mnohem škodlivější, proto že mnoho lidí má pak zafixováno, že indie hra=hnusná grafika, přitom to tak nemusí být a jde to dělat i jinak
            • to je mýtus, stejně jako u filmů jde udělat dobře vypadající nízkorozpočťák za pár šupů, když se na to jde chytře, licencovat engine dneska nic moc nestojí a pak už je to jen na lidech co na tom makaj, ale chápu že to dá víc práce, než udělat pixelart blitku
  • fallanga
    Vyloženě mě štvou komentáře typu: "Z té grafiky je mi nablití". Ano, zrovna v této hře je to ošklivé, ale samotný pixelart je hezký a nenáročný. Děti, které vyrůstají v době 4K (flash) to nepochopí, ale koho zajímá názor těchto dětí, že?
    • Me je 45, doba pixel her je za mnou..zato většina z vas to nezazila, tak je z toho ted na vetvi:)

      Pixelovaty hry uz tu byli, a byli mnohem lepsi uz jen proto ze tenkrat to byla evoluce, nevim proc bych je mel hrat znovu.
      • Chápu, syndrom zaprděného chlápka ve středním věku, který se nechal ošálit představou, že s věkem roste univerzální moudrost. Vzdělán je snad možná v technickém odvětví a s nulovým kritickým myšlením (které si zaměňuje s jednáním "házet na něco špínu"). Nikdo nezpochybňuje tvé svaté právo na to, nemít tyhle hry rád. Dokonce je v pořádku, když se ti pixel art nelíbí. Co však není v pořádku je tohle nevyzrálé opakování vyřčeného a snaha o tom, aby se tvůj názor stal obecně závaznou normou.
        • Delas to same jen z druhé strany barikady..tak drz hubu *1*
          • zaprdenost je zpátečníky stav..ja jsme pro pokrok...zaprdenost ho vylucuje..upresni si pojmy nez zacnes kydat:)...
            • Tvé "pokrokářství", jako by vypadlo z konce 90. let a etapy bouřlivého rozvoje HW. Nakonec se ukázalo, že je takový trend neúsný. Toliko k vaší "zaprděnosti". Termín zaprděnec označuje spíše konzervative (kterýžto nemusí být nutně zpátečník). Vy jste konzervativní ve vnímání trhu počítačových (a konzolových) her. Nechápete, že trh je dávno diverzifikován.
              Já jsem drahý pane nikdy netvrdil, že je tato hra skvělá nebo oku ladící. To záleží na osobním vkusu. Je však pošetilé o ní na první pohled vykřikovat urážky.
      • fallanga
        To, že je ti 45 ti nežeru, nejsem blbý. Pixelový hry a pixelart je něco trošku jiného. Udělej si pořádek v pojmech *3*
    • nightborne
      Ono, abych pravdu řek, obrázky tomu nedělaj moc čest, ale ta hra v pohybu nevypadá až tak mizerně =).
  • Díky za info. Určitě vyzkouším. Pixelartových her není nikdy dost. Mikit vyjadřuje svůj názor. Je úplně mimo mísu, ale necháme jej při tom. Přehlíží fakta a statistiky. Dnes se vše veze na mohutné retro vlně. Lidi jdou a vrazí 60-120t. za retrobicykl, který jako by z oka vypadl tomu pradědečkovu. Pak si domů koupí retronábytek, do retrolednice koupí zásoby retrokofoly pustí si hudbu z retrohifisoupravy a na retroPC připomínající doby sálových počítačů si rádi zahrají nějakou novou retrohru. Retro frčí, můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. *5*
    • To vis ze jo:) mel bys prestat pit tu retrokofolu abys nemel tyhle halucinace:)
    • To je fakt, tomuhle fenomému se dneska věnuje i řada sociologických studií. Žijeme v éře historického eklektismu (se všemi klady a zápory z toho plynoucích). Někteří autoři to dávají za vinu vyprázdněnosti neoliberálního kapitalismu.
  • Mart9
    I Predator 2 z roku 1991 měl lepší grafiku.
    Vždycky mě nejvíc pobaví, když někdo o takové hře napíše, že má otevřený svět *1*
    • Je hezké slyšet, že máš radost z empirických faktů. Zřejmě se díky tomu v životě hodně nasměješ a to je zdravé.
      • Mart9
        Když se řekne otevřený svět, představím si GTA, nebo Mafii. A na obrázku toto :D
        To je to samé, jako když bych ti řekl, že mám doma Bugatti a pak ti ukázal model v měřítku 1:43 *1*
        • To neni to same. To by bylo, kdybys mel moderni bugatti v retro vizualnim designu.
        • nightborne
          To už je tak nějak tvoje věc, co si představíš, hele... můžeš chodit kam chceš po otevřený mapě, můžeš si dělat co chceš, je to otevřenej svět, ne =)?
          • Mart9
            Je to Bugatti? Je ne? :D Je to prostě směšný.
            • Mart9
              Ale já vůbec netvrdím, že to není otevřený svět. Akorát je směšný to o takové hře říkat, když už před 13 lety vyšla naprosto špičková Mafia.
            • Tvá argumentace je chybná. Open world hra není charakteristická vizuálem, ale právě otevřeným světem. Chápeš jaký je rozdíl mezi těmito dvěma kategoriemi? Mám ti udělat myšlenkovou mapu?
  • Mám rád pixelart, ale tady v tomto podání je dost nepřehledný a ani ne moc hezký.
  • RakeW
    Jej, Westerado, tentokrát se mi místními diskutéry tuze oblíbené informování o indie-pixa-hipsta hrách trefilo do noty, díky!

    Hrál jsem to jako browserovku, bavilo mě to, ale kvůli pitomému systému ne/ukládání jsem to brzy zapíchl. Třeba si na to teď těch pár hodin vyšetřím...
  • Tyhlety pixelovy slunickovy indie hry ktery kazy herni prumysl kazdeho jenom otravuji. Ja bych vsechny ty internety a pocitace zakazal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit