Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zitra mi dojde PS4 verze hry za nějakých 1500kč, což není tak špatné, když to porovnám s cenami PC her, kterých se nemůžeš ani zbavit...
    • species
      tez se pridam k dekovani za prispevek, bez teto informace bych si studem snad ani nezapl SSAO ktery PC verze podporuje.
    • vonTossis
      Hodnotný příspěvek!
  • vonTossis
    Když se tu tak probírá, co je hra roku, jestli Zaklínač nebo MGS, tak pro mě je to Ori a těsně v závěsu Life is Strange.
    • Určitě Zaklínač 3.. a hned v závěsu Rocket League - nezapomínejte na tuhle hru, díky *5*
    • No zatím rozhodně Bloodborne, ten se s Life is Strange pere o první místo.
      • Pochopím Life is Strange ale bloodborne vážně ne *1*
      • Ristoro
        Pochopím Bloodborne i když jsem ho nehrál, ale Life is Strange? Jako vážně?
        • vonTossis
          A Life is Strange si hrál? Myslím, že lidí, kteří budou mít letos LiS nahoře ve svých osobních žebříčcích, najdeš více než dost. Samozřejmě je to úplně jiný typ hry, ale když se zaměřím třeba na "scénář" , tak ten si hravě např. s MGS vytře pr.el.
          • Ristoro
            Ano porovnával bych scénář open world hry s náročnou AI, animacemi atd... s adventurou, kde jde především o příběh :D.
        • frantisek_nejezchleba
          ne jako, ale fakt vážně.
    • 0011
      pro mě je to zatím life is strange, ale byl bych nefér k Z3, protože s krabičky jsem vyndal akorát jednu ze dvou nálepek vlka a poslechnul si soundtrack a už je dost zaprášená, mohl bych si to zahrát, ale nedokážu se dokopat k tomu dohrát dvojku, už asi na pátý pokus ale dokud jí nedohraju, tak se do třetího dílu nehodlám pouštět. MGS mi neuteče mám před sebou na steamu ještě takovou kupu her, že nevím co hrát dřív, je možné, že se k ní dostanu až příští rok, ale jestli jsou mechaniky jako u GZ, tak se nebojím, že by mě nebavila
  • MGSVTPP 600+ Screenshotu na 2560x1080 - Ultra = http://www.openworld-games.com/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-screenshots/
    • Mart9
      Nic moc, vousy nepovedené, palec hranatý - http://www.openworld-games.com/wp-content/uploads/photo-gallery/mgsvtpp/655b.jpg

      Grafika v této době už není nic, nad čím by se mělo rozplývat, dokud nebude (a dlouho ještě nebude) fotorealistická
      • Určite nie som sám, čo si myslí, že keby táto hra vyšla pred 5 rokmi tak by aj vtedy bola považovaná za graficky priemernú.
        • Nejsi sám, vypadá to neostře (i když jsem nejdříve myslel, že vidím blbě bez brejlí, ale i s nimi je to prostě mázlé). Některé textury jsou vyloženě na hraně. Ale důležitější je, aby vás hra bavila, což dle reakcí na fórech převážně platí. Mě to nechytlo, možná někdy příště.
        • Ahoj Maťo, pro případ že bys zapomněl přečíst naši romantickou konverzaci o 2 strany dále o schizofrenii a vydávání se za někokho kdo nejseš , když navíc nevědomky použiješ nick někoho, kdo tu má skutečný mail akorát narozdíl od tebe postuje anonymě sis fakt naběhnul, s láskou tě zdraví Nigga *3* Muck *14* doufám že se poučíš, než tady začneš rozvíjet teorie *1* *1* *1* *1* díky moc fakt mi pracovní doba uplynula jako nic a dlouho jsem se tak nenasmál, mi tě máme rádi takového jaký jsi nemusíš se vydávat za mě, i když tě omlouvá, žes to nevěděl a já tě celou dobu vodil za nos, mám alespoň hezké screenshoty na památku, protože mám takové tušení, že nás promažou fest *1* a ještě jednou na konec, nejsem a nikdy jsem nebyl veskoslav a nikdy jsem se za něj nevydával, ale za to, že ty ses vydával za mě (i když si to nemohl tušit) od jisté doby co jsi přestal být Maťo jsem tě fakt musel vytrolit a dneska jsi mi dal výbornou příležitost, ještě jednou děkuju *1*
          • Dupľa.
          • Ty si v štádiu rozkladu kamaráde, tebe už ani lieky nepomôžu, si zrelý akurát na zvieraciu kazajku a tmavú miestnosť 2x2 metre. *15*
            • Nigga není Veskoslav, Veskoslav má agresivní diskuzní mluvu, on je pořád nabroušený...
            • To si myslíš len ty, trolling je sofistikovaná forma internetovej satiry, to čo tu ale predvádzaš má od toho velmi ďaleko. Je to skôr nejaká zvláštna forma uchýlky tvojej vadnej schizofrenickej osobnosti.
            • Omyl to co tu předvádím je trolling a to že ty pořád reaguješ je známka toho že jsem úspěšný a říkej mi třeba Viléme, jak jsem říkal, je mi to jedno *1* co tam máš dál?
            • https://www.youtube.com/watch?v=jVd8MrdWg5U
            • Veskoslav úraduje :D To čo tu momentálne predvádzaš je len obraz tvojej poškodenej psychicky labilnej osobnosti, chlapče ty zabudni na psychiatrickú liečbu, tebe by nepomohol ani ten najvychýrenejší psychiater na tejto planéte, ty si stratený prípad *15*
            • Species: i ty brute? *1* náš společný známý Jack1947 a ještě 11 jsou jediní kdo tu můžou dokázat, že nejsem veskoslav, ale mě na tom vůbec nezáleží, fakt mi šlo jenom o to vytrolit našeho slovenského kolegu, což mi vyšlo na jedničku s hvězdičkou, dokud jsem neviděl tuhle profilovku tak pro mě slovo Lunk znamenalo anglicky deb*l což si náš kolega asi zapomněl zjistit než si ho dal jako nick a to mě na tom baví nejvíc *15*
            • species
              jee cau velkoslave, jak se mas?
            • *1* *1* *1* když ti to udělá radost tak si klidně mysli, že jsem veskoslav, jako trol z Prahy nemusím dokazovat jinému trolovi ze Slovenska že nejsem jiný trol z "odkudvlastneveskoslavpochází?", protože to bych fakt do tý místnosti 2x2 metry patřil *2*
  • Jsem milovník série MGS. A jsem zvědavý i na tenhl díl. Bohužel mě malinko děsí ten odklon od filmečků a "řízeného" filmovéo zážitku. MGS jsem vždy hrál kvůli těm filmečkům a zajímavejm postaváma a příběhu.

    Na jednu stranu je strašně moc dobrý, že máte volnou ruku jak řešit misi. Ale z čistě praktickýho hlediska je to nesmysl:) Prostě když si někde postavím základnu, tak to bude tak, abych minimalizoval možnosti útoku na tuhle základu. Prostě designoval bych všechno tak, abych to co nejvíce znepříjemnil útočníkovi. Ok, je to hra, můžete říkat, že vždy se najde někdo, kdo přijde s přístupem na který jsem nemohl myslet, ale tady mi to příliš okaté.

    Jsou tam vůbec bossové? Já jen, že jsem nenerazil na nějaký článek, který by ukázal aspoň jednoho. Bossové byli vždycky core těch her.
    • Ronox
      Je tam pár boss fightů samozřejmě. Který mohu vyspoilovat a je dost "obvious" je souboj s Metal Gearem :). Jinak k filmečkům... na začátku jsem byl z toho taky takovej smutnej, ale pak se to začne rozjíždět víc a víc a najednou jich je docela dost. Samozřejmě je to "jiný" MGS, ale opět trochu jinak použitá kamera je pro mě osobně super! Nejvíc tě hra ale odpálí až jí dohraješ a pak ještě zavítáš na pár míst, kde se pustí další cutscény. V ten moment si řekneš, že se jedná o Kojimovo mistrovské dílo a perfektní rozloučení.
      • Tak aspoň, že tak:) Ale prostě dřív trailery ukazovaly i ty Bosse, předstaovačky, páč to v tom byly vrcholy...

        Hideo Kojimu unávám po všech směrech a věřím mu. Jen mám v sobě prostě malinko pochybností no:)

        P.S. Team ICO a Hidea ti podle dělaj opravdu umělecké hry s důrazem na to umění. Né jen hry, maj prostě v sobě něco navíc co se dá jenom cítit, nedá se to mo dobře vysvětlit:)
        • Ronox
          Pokouší se o nějaký přesah a daří se jim to. Například konec PP se může na začátku zdát, jako "lajdácká" práce, ale když se nad tím pak zamyslíš, tak je to vlastně naprosto geniální. No nerad bych ti spoiloval, tak fakt jen doporučuju, abys začal co nejdřív hrát, než se k tobě dostane nějaký info a přišel o moment překvapení.
  • úplně nezaujatě, s tím že jsem nikdy žádnej MGS nehrál, musím říct, že na mě Snake působí fakt strašně nesympaticky a tuctově. Vůbec se mi nelíbí jak futuristicky vypadá UI, ale tuším, že to si hra nese z předchozích dílů. Ale zkusím si to zahrát, třeba mě to překvapí - ale jako na nováčka série to na mě působí blbě - vůbec se mi do toho nechce.
    • frantisek_nejezchleba
      hh, konečně už to leze na povrch. Já jsem si říkal, že pátý díl rozjeté série nemůže být úplný evergreen pro každého. Na druhou stranu, kdybys MGS znal, věděl bys, že se pod obalem vždy skrývala exkluzivní hratelnost.
    • nenech se chytit reklamou, kterou tady do tebe tlačí horem dolem. Většina recenzí na tyto AAA tituly je koupená. Nelíbí se ti to tak to nehraj. Taky to hrát nebudu, protože se mi to taky nelíbí. Vojenské hry mne nikdy nebavily a tato podle nedávného gameplaye vypadá docela tuctově.
      • frantisek_nejezchleba
        může být. Akorát mi přijde, že se snažíš zbytečně provokovat. Pokud čtenář zná redakci Games, dojde mu, že recenze zrovna tady je dílem znalce a fanouška série. Nekoupeného znalce. :)))
        Ostatní servery bych raději v této diskuzi ponechal stranou.
  • To asi nemá multiplayer co?
    Jinak vypadá to parádně.
    • Multiplayer to má v podobě FOB. Něco jako invaze v Dark Souls. Plnohodnotný multiplayer vyjde později zdrama jako Metal Gear online https://www.youtube.com/watch?v=rY1XP5YNrQI
  • Kdybyste měli ve zkratce srovnat tento díl MGS s prvními díly Splinter Cell co se týče kvality?
    • MGS je rychlejší, a poskytuje nesrovnatelně více svobody ve srovnání se Splinter Cell. Popravdě MGS:PP se s prvními SP nedá ani moc srovnávat. Doporučuju kouknout na https://www.youtube.com/watch?v=1uE1MJSZO6c kde ti ukazují tři způsoby jak vyřešit misi.
  • Viem ze existuje seria MGS, si je to o nejakom super agentovy a jeho agenture. Proste doteraz som sa hlbsie o MGS nezaujimal ale tento posledny diel ma celkom zaujal a mozno by som si aj cele MGS presiel. Lenze tato "recenzia" , presne v duchu dnesnej doby, ma informacnu hodnotu politickeho prdu.
    Vobec som sa nedozvedel o com vlastne MGS a samotne MGS 5 je, pripadne kratke zhrnutie o com vlastne cela seria pojednava. Podla vsetkeho Kojima dost tlaci na pribeh tak asi je tam viac materialu na popisanie nez pri GTA, CoD a podobne. Vykriky autora ake je to super mi fakt moc nemohli.
    • bobsh
      Recenze neni manuál ani návod. Recenze má sloužit k popisu dojmů ze hry a jejích kvalit, ne k vysvětlování příběhu, natož pak ještě ostatních dílů série.
    • Upřímě? http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/ Promiň, ale historie MGS je tak bohatá, že by sama vydal na několi kčlánků. Tohle je recenze nikoliv MGS wikia. Dozvěděl jsi se jak se hra hraje, jak vypadá a jaký z ní má recenzent pocit. Co by jsi ještě chtěl?

      Ale dobře. Série MGS se dá rozdělit na dvě linie. BIg Boss a Solid Snake. Obě jsou takticko špionážní akce a vycházejí napřeskáčku.Příběh Big Bosse začíná během studené války a navazuje na něj příběh Solida Snaka, který je jeho klon.Tolik asi základ příběhu
      • No tak nejak ocakavam ze profesionalna recenzia aj ozrejmi o com ta hra je. Ak to ma byt len onania a oda na to ako sa z toho autor urobil tak to je sice fajn, drzim mu palce ale mne to prd povie.
        A zareaguejm vasou urovnou - najblizsie ked budete mat zlomenu ruku/anginu/hocijaku inu sracku tak dufam ze vam lekar povie - taksitokuvavygoogli a neotravuj.
        • kennyB
          A co přesně v téhle recenzi není a být by tam mělo???
      • bože to zní ale nudně. A kolem toho je všechen ten hype?
        • sem si ani hypu nevšiml, tohle je Metal Gear, tohle nepotřebuje hype...
          • frantisek_nejezchleba
            hype dělají fanoušci, protože nový díl. Protože konec série pod Kodžimou. Protože kvalita hry. A pak taky lidé kolem, protože nějak se to na ty takřka nepolíbené PC prodat musí.
        • kennyB
          Metal Gear je skvělá hra už od prvního dílu, tak nechápu ty hloupé komenty...
          • frantisek_nejezchleba
            PC master race se probouzí k životu. Nezapomeň, že tohle je teprve druhý díl, který míří na PC! :D A teprve první novodobý.
            • frantisek_nejezchleba
              počítám až se Solid v názvu.
              GZ nepočítám jako plnohodnotný díl.
              Na dvojku jsem vpravdě zapomněl. Asi jsem to vytěsnil z hlavy kvůli špatnému provedení portu.
            • snorgrind
              snad ctvrtej dil ne, 1 a 2 byli na pc, pak ground zeroes a phantom pain
        • *sigh* ano hype...28 let už jede hype train. Prosím tě vrať se k Call of duty a Halo.
    • *15* další inteligent z PC Sectoru. Kdyby měl Honza shrnovat děj Metal Gearu, tak by ta recenze tady byla za měsíce. Co tak si to sám najít a pustit si ty videa nebo si načíst ty haldy textu o příběhu v Metal Gearu?
      • hmm ok, zil som doteraz bez MGS myslim ze dalsie desatrocia to zvladnem v pohode. A nie redaktor fakt nemusi nic robit, tak isto ako cela redakcia len nech sa potom nedivia ked pojdu do kanalu.
        Su tu rozne recenzie ale toto je fakt bieda. Z tej recenzie som sa nedozvedel o tej hre fakt nic.
  • Jsem jediný komu vadí neustálé opakování těch samých úkolů na těch samých místech v rámci vedlejších misí? Už několikrát se mi stalo, že jsem infiltroval nějakou základnu, vyzvednul vězně, dokončil misi a okamžitě se do té samé základny vracel kvůli nějakému jinému úkolu.
    • No tak ty úkoly se ti ohalí až po splnění mise a mají tě motivovat k opakovanému hraní hry. Nen ínatom nic špatného. a nejsou povinné. Maximálně ti jejich splnění zjednoduší dosažení S ranku.
  • Ve hře mám něco kolem 40 hodin a jsem na 30%. Zatím za mě jednoznačně super. Co nejvíc oceňuje je AI které je opravdu mazané. Nejen, že nechodí jako roboti po trasách (kromě patrol na silnicích a perimetru základen) ale hlavně se přizpůsobuje vašemu hernímu stylu. Děláte infiltrace v noci? Po pár misích začnou vojáci nosit noční vidění. Střílíte je do hlavy? Začnou nosit helmy. Super je, že i vy máte vždy možnost reagovat na jejich protiopatření. Vojáky s nočním viděním můžete oslepit baterkou a vykoumat pušky s protipancéřovými náboji proti helmám. Ale protivník se po čase opět přizpůsobí a zavede třeba miny. Tuhle věc si nemůžu vynachválit.
    Možnosti jak řešit mise, jak psal Honza, je tak super. Mohl bych tady napsat spoustu příkladů ale není prostor. Honza to ale napsal velmi dobře. Možností je mnoho.

    Problémy má ale hra taky. Například vyprávění příběhu pomocí pásek je takové...podivné. Třeba Ocelot a Miller zní až moc podobně. Problémy se lezením na kameny, zvlášť když je Big Boss v podřepu, je docela problém. Taky mě naštvala nemožnost se přesunout po mapě po zavolání vrtulníku. Vrtulník zavoláte, nastoupíte, odletíte do Air Command o teprve odtamtud můžete znovu zvolit kam s vrtulníkem přistanete. Přitom na Mother base můžete nastoupit a můžete si vybrat jestli se přesunete do Air Command nebo jestli s vrtulníkem přeletíte na jinou platformu.

    Obecně je to ale opravdu mistrná hra, která vás překvapí svou komplexností. O příběhu toho moc neřeknu, jen že zatím je takový utahaný.
    • To je sice super, ale od kdy má helma chránit vojáka proti kulce do hlavy? To se opravdu málo kdy stane, že helma zabráni smrti kulkou...helma je od toho, aby zabránila rozbitá hlavy sutinami a jinými věcmi, které mohou lítat vzduchem při výbuchu, apod...
      Jinak jo, AI je oproti jiným hrám opravdu super....Jediné co mi vadí, je to, jak někdy vypadá lezení po skalách nebo přes překážky a to přesněji když chce vylézt nahoru a najednou divně sklouzne zpátky(šlo to vidět často i v lets play).
      • Ja myslim ze helma z budoucnosti by proti normalni kulce standardnich razi mela byt schopna chranit. V tom bych zrovna nehledal nejakej velkej preslap.
        • Tohle se odehrává v 80. letech :D
          • Njn... Japonci...
          • která s našími osmedesátky nemá v oblasti technologie nic moc společného, jelikož je to alternativní realita.
      • No chrání proti střepinám a první kulkou mu jí "sestřelíš" Zabranuje hlavně uspávacím šipkám. NAstranu druhou nic ti nebrání střelit mu kulku/šipku do obličeje. MGS má takový příjemný mix mezi realismeme a arkádou takže zase plný realismus bych tam nehledal. Jeep ti taky nehodí "hodiny" po koňském bobku. Ber to jako herní mechaniku.

        Ano s tím lezením souhlasím.
      • nightborne
        Máš samozřejmě pravdu, ale zase se bavíme o univerzu, kde není problém rozseknout ocelový pláty katanou, musíš mít malinko otevřenější mysl a přijmout, že mají prostě helmy z adamantia, nebo co já vím =)).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit