Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KamilZm
    "Hru na recenzi poskytl Kinguin.net"

    Games.cz jede na šedivkách? *8*
    • Keyz
      Když mají problém sehnat 200Kč na nějakou strategii a raději čekali rok, než jím někdo pošle kód, tak to asi není nic překvapivého.
    • Co je na tom spatnyho?
  • Honza píše výborné recenze. Tohle je zase skvělé čtení. Výborna recenze na ještě lepší hru :)
    • Akatosh,to je pane vemeno.
    • Mart9
      Ty si tak nenápadný Honzo *4*
  • Ve hře mám něco kolem 40 hodin a jsem na 30%. Zatím za mě jednoznačně super. Co nejvíc oceňuje je AI které je opravdu mazané. Nejen, že nechodí jako roboti po trasách (kromě patrol na silnicích a perimetru základen) ale hlavně se přizpůsobuje vašemu hernímu stylu. Děláte infiltrace v noci? Po pár misích začnou vojáci nosit noční vidění. Střílíte je do hlavy? Začnou nosit helmy. Super je, že i vy máte vždy možnost reagovat na jejich protiopatření. Vojáky s nočním viděním můžete oslepit baterkou a vykoumat pušky s protipancéřovými náboji proti helmám. Ale protivník se po čase opět přizpůsobí a zavede třeba miny. Tuhle věc si nemůžu vynachválit.
    Možnosti jak řešit mise, jak psal Honza, je tak super. Mohl bych tady napsat spoustu příkladů ale není prostor. Honza to ale napsal velmi dobře. Možností je mnoho.

    Problémy má ale hra taky. Například vyprávění příběhu pomocí pásek je takové...podivné. Třeba Ocelot a Miller zní až moc podobně. Problémy se lezením na kameny, zvlášť když je Big Boss v podřepu, je docela problém. Taky mě naštvala nemožnost se přesunout po mapě po zavolání vrtulníku. Vrtulník zavoláte, nastoupíte, odletíte do Air Command o teprve odtamtud můžete znovu zvolit kam s vrtulníkem přistanete. Přitom na Mother base můžete nastoupit a můžete si vybrat jestli se přesunete do Air Command nebo jestli s vrtulníkem přeletíte na jinou platformu.

    Obecně je to ale opravdu mistrná hra, která vás překvapí svou komplexností. O příběhu toho moc neřeknu, jen že zatím je takový utahaný.
    • To je sice super, ale od kdy má helma chránit vojáka proti kulce do hlavy? To se opravdu málo kdy stane, že helma zabráni smrti kulkou...helma je od toho, aby zabránila rozbitá hlavy sutinami a jinými věcmi, které mohou lítat vzduchem při výbuchu, apod...
      Jinak jo, AI je oproti jiným hrám opravdu super....Jediné co mi vadí, je to, jak někdy vypadá lezení po skalách nebo přes překážky a to přesněji když chce vylézt nahoru a najednou divně sklouzne zpátky(šlo to vidět často i v lets play).
      • Ja myslim ze helma z budoucnosti by proti normalni kulce standardnich razi mela byt schopna chranit. V tom bych zrovna nehledal nejakej velkej preslap.
        • Tohle se odehrává v 80. letech :D
          • Njn... Japonci...
          • která s našími osmedesátky nemá v oblasti technologie nic moc společného, jelikož je to alternativní realita.
      • No chrání proti střepinám a první kulkou mu jí "sestřelíš" Zabranuje hlavně uspávacím šipkám. NAstranu druhou nic ti nebrání střelit mu kulku/šipku do obličeje. MGS má takový příjemný mix mezi realismeme a arkádou takže zase plný realismus bych tam nehledal. Jeep ti taky nehodí "hodiny" po koňském bobku. Ber to jako herní mechaniku.

        Ano s tím lezením souhlasím.
      • nightborne
        Máš samozřejmě pravdu, ale zase se bavíme o univerzu, kde není problém rozseknout ocelový pláty katanou, musíš mít malinko otevřenější mysl a přijmout, že mají prostě helmy z adamantia, nebo co já vím =)).
  • up_er
    skvela recenze, Honzo! skvela hra, Hideo!
    tesim se na fightclub special... *3*
  • Ristoro
    Těším se na tenhle skvost, momentálně čekám až dodají krabicovky, jsou vyprodané. Stealth je můj top žánr, tak jsem strašně na tuhle hru zvědavý :).
  • species
    skvela recenze, honza umi
  • Tak mám za sebou úvod a jsem unešen. Opravdu super vtažení do hry. A ta velryba byla grandiozní, super nápad ! Tak uvidíme jak to bude dál. Snad se to ponese v tohle duchu až do konce.

    PS: Po grafické stránce je to nekompromisní, co mě hned zarazilo v úvodu hry byl svaly na zádech BB :D
  • Nevim, jestli bych hodnoceni vytahl az na 10, precejen jsou tam veci, ktere zamrzi - zminene kameny, ovladani na klavesnici si obcas v leze prohodi dopredu/dozadu a co me nejvic vadi - prelet vrtulnikem. Z 80 hodin hrani dobre 2 hodiny obdivujete interier vrtulniku, nez z nej muzete vyskocit. Velka skoda, ze se to neda urychlit. Kdyz uz do vrtulniku naskocite, je jistota 15 sekund odletu a 15 sekund priletu. Se vsim ostatnim v recenzi souhlasim, teda az na ty zakladny navic. Jak jsem tak pochopil, tak ty zakladny navic jsou soucasti multiplayeru, takze k necemu urcite jsou. Dokud ale MP nebude, nema cenu si je porizovat.

    Jo a v cele hre mi nejak chybi civiliste - nepocitam, ze na XXkm^2 jsou jen vojenske stanoviste, ktere cekaji jen na vas, az pujdete okolo. Pac mimo vojaku, 10 zajatcu a zvere tam snad v cele hre nikoho nepotkate (ale to uz bych chtel moc :) ).
  • MGS V opravdu není hra pro každého, nicméně trpělivý hráči si jí užijou. Já koupil o víkendu Ground Zeroes a Phantom Pain, pomaloučku si užívám prolog právě v podobě Ground Zeroes a nikam nespěchám. Proč taky, tohle je tak vypilovaný herní klenot, že proběhnout tu hru stylem Rambo by byl hřích. A to si občas takhle některý hry rád zahraju. Ale o tom nikdy MGS nebyl a není. Co oceňuju nejvíc je perfektní optimalizace, kdy hru rozběhnete i na strojích, které nesplňují minimální požadavky. Taktéž přizpůsobení hry pro klávesnici a myš použitelné a dobře hratelné.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit