Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra je fajn. Jednoduchá, pekne vypadá, zaujímavá. Zatiaľ som nedohral kampaň takže nehodnotím celú hru. Dostal som sa na mesiac a tie vedľajšie questy ktoré vám zadávajú NPCčka na mape sú dosť repetetívne. Vlastne sú tam len nejaké 3-4 ktoré sa opakujú. Odmeny sú za to pekné ale posledných pár hodín sa im snažím vyhýbať pokiaľ tie odmeny vyslovene nepotrebujem pre ďalší postup.
  • Nema to MP, a nema to MP a este nema to MP a zabudol som, ze to nema MP!!!! Naco to mam kupovat za 60Euro na steame *16* *16* *16*
  • Je to Ubisoft, takže si to nekoupím, i kdyby mě to bralo sebevíc.
    • Jason_dinAlt
      Tak to je mi tě líto. Tímhle paličatým přístupem můžeš přijít o pár dobrých her. U mě je měřítkem kvality her hlavně jejich míra zábavnosti.
      • Já to beru tak, že se veliké spoustě špatných her takhle vyhnu. Neznám od Ubisoftu jedinou dobrou hru za posledních 5 let. Uplay ani nezmiňuju, to už je lepší pirátit, aby se mu člověk vyhnul - jaká ironie.
        • Tilwaen
          Child of Light, South Park: The Stick of Truth, Call of Juarez: Gunslinger, Far Cry 3, Anno 2070, ...

          Jaká ironie.
          • Docela jo, protože všechny ty hry stojej za prd.
  • nechápu u budovatelske strategie v roce 2015 stavení do gridu (do mrížky), to už je docela zastarale ne?
    • Jason_dinAlt
      Tahle hra je ve finální fázi o tom, dostat co nejvíce budov na omezenou plochu. Kdyby tam ten grid nebyl, pak bys pro optimální rozložení budov musel honit jednotlivé pixely a mačkat budovy k sobě. To by byla pak práce k vzteku. Takhle máš plochu rozdělenou na malé čtverečky a hned vidíš, kde máš rezervu prostoru a kde se dá nebo nedá ušetřit místo. Grid je v této hře výhodou.
      • pro mne jsou budovatelske strategie nejen o tom udelat co nejefektivnejší mesto, ale taky se pohrát s dizajnem a možností svoje mesto specializovat
        • Jason_dinAlt
          V tom by ti grid nijak zvlášť neměl bránit.
  • Takový PC Order. Vizuálně působivé ale obsahově prázdné.
    • Magister_Peditum
      V tom případě by byly obsahově prázdné všechny budovatelské strategie. *15*
    • jen menu je asi 10x vic interaktivni, nez celej order, ale pokus dobrej *1*
  • ja hral predešle anno 2070 a taky mne to nechytlo, protože mi prišlo že je hratelnost založena na spamu. Napr. zjistite že potrebujete televize pro novy typ obyvatel a na ty televize potrebujete rekneme X plastu, tak začnete težit plast, k čemu potrebujete XY ruznych budov. Pak se vam odemkne nova vrstva obyvatel, kteri potrebují rekneme suši, tak jdete težit morske rasy, na co potrebujete XYZ dalsich novych budov a tak stale dokola a donekonečna. Proste takova obrácená pyramida. Ve vysledku mi to prišlo repetitivni a frustrující a hratelnost mi prišla takova "mechanicka"
    • Jason_dinAlt
      Je to tak jak píšeš. V podstatě je to princip většiny budovatelských strategií, že něco stavíš, aby si se posunul dál. Odemkne se ti nová vrstva obyvatel a současně se ti odemknou třeba další budovy které můžeš stavět.
      • klíčove je slovko mužeš, ve vetšine budovatelskych strategií (tedy alespon v tech co jsem hrál já) si mužeš vybrat co budeš stavet a jak hrát, napr. cestovní ruch, zemedelstvi, kultura, prumysl atd., tady musíš stavet všechny ty budovy co se ti odemknou; proste ti chybí svoboda hraní a maš nalinkovaný postup.
        Treba v tropicu nebo simcity mi nikdo nekázal postavit 20 farem abych mohl postoupit dál
        • Nemusíš, můžeš se specializovat třeba na těžbu a výrobu robotů, ty prodávat a za ně nakupovat jídlo. S pitnou vodou to bude v podstatě nutnost, protože i když dáš odsolovací zařízení všude, pořád to bude málo.
          • ale je to takovy grind surovin, hra založena na odemykani
  • tak vám nevim, když si čtu komenty, jestli hraju stejnou hru???? včera mi dorazila sběratelka.. u anno 2070 mám odehráno 100 hodin, předešlé díly podobně.. nový Anno je prostě boží věc - a to nejen z důvodu čistě nostalgickýho (blue byte je pro mě pojem) - tahle hra je prostě řemeslně mistrovský dílo a pro všechny milovníky RTS (který vycházej ve fakt malym počtu) je to povinnost (IMHO) . Odehrál jsem asi 10 hodin čistýho záseku a pořád jsem z toho hotovej stejně jako jsem byl z minulejch dílů - míra detailu nejen v managementu základny a surovin je prostě ohromující a já jen žasnu, že v záplavě dnešních easy to play hovínek tohle vůbec může vyjít!!! Uplay - chápu, že to hodně lidí štve (mně taky - mám na kompu steam, origin, uplay a gog galaxy), ale za to ta hra nemůže...
    • je to podle tebe RTS nebo budovatelska strategie?
    • Je tam nějaký výzkum, případně volitelné upgrady budov a podobné věci ?
    • walltar
      No já neříkám, že to je špatná hra... ale Easy to Play na ni sedí celkem dost. Nějakou výzvu tam nenajdeš. Na druhou stranu, kdo by čekal výzvu u Anno?

      Pro mě asi největší problém je to stavění do gridu... tím pádem stejně jako u předchozích Anno to je hra na jedno dohrání (alespoň pro mě) protože jakmile projdu tím vývojem, tak není žádný důvod se vracet.

      Ten management surovin taky není nějak geniální... Jenom prostě stavíš pořád víc a víc budov bez jakéhokoliv risku. Něco chybí? Postavím tohle 2x tohle 3x a tam to 5x a mám dalších 50 surovin plus. Jediné co tě omezí, tak množství těch vodních/horských míst...

      Takže jo, jako hra na chvíli to beru, ale nemůžu říct že by to bylo nějaké mistrovské dílo. Aspoň že je tam několik prostředí, takže tak brzo nenastoupí nuda.
      • Jason_dinAlt
        Příliš jednoduché? Zkus si dát vyšší obtížnost. Já dal tu střední a už párkrát jsem musel zastavovat provoz několika továren, abych se udržel v kladných číslech. Obzlášť kolonie na Měsíci je žrout peněz.
        Zpočátku se dá stavět bez nějakého náročného rozvažování, ale časem dojde místo a těžební nody a bude třeba víc rozmýšlet jak to všechno poskládat. aby to bylo provozuschopné.
        • walltar
          Nevím no, já hrál na tu nejvyšší a žádnou obtížnost jsem nepozoroval. Jak jsem říkal, jediné co mě omezovalo byly ty místa na stavění... ale to se nedá brát jako obtížnost. To ti prostě hra říká, tak a už si dostavěl, jdi hrát něco jiného.

          Jediný rozdíl mezi obtížnostma co jsem si všimnul je jak musíš být efektivní... což imho není obtížnost, ale jen tě to nutí se častěj přepínat mezi oblastma, protože nemůžeš dělat takové zásoby. Tam kde na low maáš u všeho +50 a když něco dojde, uděláš další linku na +50, tak na high prostě jen děláš +5.

          High je tak pomalejší a musíš se krotit, ale pokud nejsi cvičená opice, tak prostě nějakou výzvu nenajdeš.

          V Anno 1602 aspoň byl boj a soupeření s AI na mapě, což to trochu oživilo, ale co ten boj zrušili, tak ta hra už za moc nestojí.
          • Jason_dinAlt
            Jestli si měl nastavenou vyšší obtížnost tak to pak jo. Já se jen bál jestli nepatříš mezi ty, kteří nadávají na nízkou obtížnost hrajíc v easy módu.
            Každopádně herní principy zůstali de-facto stejné. Takže koho bavily předchozí díly (minimálně ty poslední dva), tak by ho mělo bavit i toto. A naopak.
            Třeba bojování mi tam vyloženě vadilo a vždy jsem si hru nastavit tak, abych byl na mapě sám a mohl si v klidu budovat ty výrobní řetězce a sledovat jak mi obyvatelstvo roste. Je to o konkrétním vkusu.
            • S obtížností u většiny her to je k smíchu. Místo změny vzorce chování dostane AI bonus (životy, suroviny atd.), to je pak k ničemu, když je postup hrou úplně stejný, akorát nepřítel je napřed o pár tahů. Hezky to měl udělanej stronghold crusader - zvolili jste si povahu AI a podle toho byla obtížnost, pak jste ale ještě měli možnost zvýšit obtížnost přidáním zlata jemu a ubráním vám, což je jednodušší, než upravit vzorec chování a proto to je o ničem. V Killing Floor 2 ovlivňuje obtížnost to, jak se budou zedové (klony/zombící, chcete-li) hýbat, místo rovné chůze se začne pohybovat více nahodile, shrbeně, takže mu hlavu už tak jednoduše netrefíte.

              V tom novém Anno mohli alespoň přidat na těžších obtížnostech katastrofy - sluneční erupce = více proudu do všeho, nemoci/brouci = snížená produkce jídla atd. atd. Ale udělat jen to, aby hráč byl opravdu dobře vyvážen, což po pár hodinách hraní stejně je, protože vyrábět nadbytek a naplnit sklad pomůže akorát při plnění vedlejších úkolů, opravdu není obtížnost. To, že může korporace zkrachovat, fajn, permadeath tu máme v hodně hrách, to není nic nového a člověk, co zvolí tuhle možnost, tak není začátečník, takže si dá na vyvážený rozpočet pozor. Ale koupě nelituji - čekám, jak se změní hra, až přidají tundru a vesmírnou stanici.
      • ja to mam taky tak
  • Juust
    Sorry, ale větší nudu jsem nehrál možná je to tím, že mi to přišlo moc stereotypní, když jsem předtím hrál Anno 2070.
    • Jason_dinAlt
      Takže vyloženě vyhozený peníze?
  • Zatím odehraná cca hoďka, a první dvěmise, hra je bohužel dost zjednodušená, ale jako oddechovka stále fajn a nenudil jsem se. Grafika je krapet divná, oproti 2070 a zejména 1404ce nevypadá tak pěkně, přitom zimní svět je fakt hezký, přesto něco tomu stále chybí a starší tituly byly graficky komplexnější. Co se týká hratelnosti dost mě mrzí absence obchodu a budování obchodních cest, což nechápu, když to byla páteř anno her. Snad po dobití měsíce se toto změní. Zbytek šel směrem k zjednodušování, což je u těhle her jen na škodu. Co se týče Uplay tak je zatím stabilní, a to i přesto, že jsem při hře dost alt+taboval.
    • Tilwaen
      Když nejsou obchodní cesty, znamená to, že pokud vytěžíš surovinu/uděláš výrobek, je automaticky distribuovaný všem ostatním koloniím? Nebo jak to funguje? A co tam pak děláš? *1* Jak sám říkáš, zejména v Anno 1404 byly obchodní cesty základem gameplaye.
      • walltar
        Jsou tam obchodní cesty... Jak máš ty tři prostředí (Temperate, Arctic, Moon) tak mezi nima musíš některé výrobky převážet. Ale zdálo se mě že to je úplně automatizované... Prostě jen naklikneš co, odkud a kam a potom už se to tam automaticky vozí bez jakýchkoliv problémů.
        • Tilwaen
          Díky. I podle Tvé reakce pod jiným příspěvkem asi nechám tento díl Anno až na nějakou výraznou slevovou akci. Zdejší komentáře ke koupi zrovna moc nenavnadily.
          • Ty seš ale chytrej ptáček *14*
            • Tilwaen
              Ten nejchytřejší.
  • Já vám nevím, hrál jsem předešlý díl v moři... Ale moře mě absolutně nebavilo, spíš naopak i v principech frustrovalo. Očekávám to stejné ve vesmíru..
    Zlaté a krásné staré díly

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit