Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ale je to takovy grind surovin, hra založena na odemykani
  • S obtížností u většiny her to je k smíchu. Místo změny vzorce chování dostane AI bonus (životy, suroviny atd.), to je pak k ničemu, když je postup hrou úplně stejný, akorát nepřítel je napřed o pár tahů. Hezky to měl udělanej stronghold crusader - zvolili jste si povahu AI a podle toho byla obtížnost, pak jste ale ještě měli možnost zvýšit obtížnost přidáním zlata jemu a ubráním vám, což je jednodušší, než upravit vzorec chování a proto to je o ničem. V Killing Floor 2 ovlivňuje obtížnost to, jak se budou zedové (klony/zombící, chcete-li) hýbat, místo rovné chůze se začne pohybovat více nahodile, shrbeně, takže mu hlavu už tak jednoduše netrefíte.

    V tom novém Anno mohli alespoň přidat na těžších obtížnostech katastrofy - sluneční erupce = více proudu do všeho, nemoci/brouci = snížená produkce jídla atd. atd. Ale udělat jen to, aby hráč byl opravdu dobře vyvážen, což po pár hodinách hraní stejně je, protože vyrábět nadbytek a naplnit sklad pomůže akorát při plnění vedlejších úkolů, opravdu není obtížnost. To, že může korporace zkrachovat, fajn, permadeath tu máme v hodně hrách, to není nic nového a člověk, co zvolí tuhle možnost, tak není začátečník, takže si dá na vyvážený rozpočet pozor. Ale koupě nelituji - čekám, jak se změní hra, až přidají tundru a vesmírnou stanici.
  • Nemusíš, můžeš se specializovat třeba na těžbu a výrobu robotů, ty prodávat a za ně nakupovat jídlo. S pitnou vodou to bude v podstatě nutnost, protože i když dáš odsolovací zařízení všude, pořád to bude málo.
  • Hra je fajn. Jednoduchá, pekne vypadá, zaujímavá. Zatiaľ som nedohral kampaň takže nehodnotím celú hru. Dostal som sa na mesiac a tie vedľajšie questy ktoré vám zadávajú NPCčka na mape sú dosť repetetívne. Vlastne sú tam len nejaké 3-4 ktoré sa opakujú. Odmeny sú za to pekné ale posledných pár hodín sa im snažím vyhýbať pokiaľ tie odmeny vyslovene nepotrebujem pre ďalší postup.
  • Docela jo, protože všechny ty hry stojej za prd.
  • Tilwaen
    Ten nejchytřejší.
  • Tilwaen
    Child of Light, South Park: The Stick of Truth, Call of Juarez: Gunslinger, Far Cry 3, Anno 2070, ...

    Jaká ironie.
  • Jason_dinAlt
    V tom by ti grid nijak zvlášť neměl bránit.
  • pro mne jsou budovatelske strategie nejen o tom udelat co nejefektivnejší mesto, ale taky se pohrát s dizajnem a možností svoje mesto specializovat
  • klíčove je slovko mužeš, ve vetšine budovatelskych strategií (tedy alespon v tech co jsem hrál já) si mužeš vybrat co budeš stavet a jak hrát, napr. cestovní ruch, zemedelstvi, kultura, prumysl atd., tady musíš stavet všechny ty budovy co se ti odemknou; proste ti chybí svoboda hraní a maš nalinkovaný postup.
    Treba v tropicu nebo simcity mi nikdo nekázal postavit 20 farem abych mohl postoupit dál
  • Jason_dinAlt
    Jestli si měl nastavenou vyšší obtížnost tak to pak jo. Já se jen bál jestli nepatříš mezi ty, kteří nadávají na nízkou obtížnost hrajíc v easy módu.
    Každopádně herní principy zůstali de-facto stejné. Takže koho bavily předchozí díly (minimálně ty poslední dva), tak by ho mělo bavit i toto. A naopak.
    Třeba bojování mi tam vyloženě vadilo a vždy jsem si hru nastavit tak, abych byl na mapě sám a mohl si v klidu budovat ty výrobní řetězce a sledovat jak mi obyvatelstvo roste. Je to o konkrétním vkusu.
  • Já to beru tak, že se veliké spoustě špatných her takhle vyhnu. Neznám od Ubisoftu jedinou dobrou hru za posledních 5 let. Uplay ani nezmiňuju, to už je lepší pirátit, aby se mu člověk vyhnul - jaká ironie.
  • kostejnesmrtelny
    Ale jdi, ty brepto *14*
  • walltar
    Nevím no, já hrál na tu nejvyšší a žádnou obtížnost jsem nepozoroval. Jak jsem říkal, jediné co mě omezovalo byly ty místa na stavění... ale to se nedá brát jako obtížnost. To ti prostě hra říká, tak a už si dostavěl, jdi hrát něco jiného.

    Jediný rozdíl mezi obtížnostma co jsem si všimnul je jak musíš být efektivní... což imho není obtížnost, ale jen tě to nutí se častěj přepínat mezi oblastma, protože nemůžeš dělat takové zásoby. Tam kde na low maáš u všeho +50 a když něco dojde, uděláš další linku na +50, tak na high prostě jen děláš +5.

    High je tak pomalejší a musíš se krotit, ale pokud nejsi cvičená opice, tak prostě nějakou výzvu nenajdeš.

    V Anno 1602 aspoň byl boj a soupeření s AI na mapě, což to trochu oživilo, ale co ten boj zrušili, tak ta hra už za moc nestojí.
  • Jason_dinAlt
    Tak to je mi tě líto. Tímhle paličatým přístupem můžeš přijít o pár dobrých her. U mě je měřítkem kvality her hlavně jejich míra zábavnosti.
  • Jason_dinAlt
    Příliš jednoduché? Zkus si dát vyšší obtížnost. Já dal tu střední a už párkrát jsem musel zastavovat provoz několika továren, abych se udržel v kladných číslech. Obzlášť kolonie na Měsíci je žrout peněz.
    Zpočátku se dá stavět bez nějakého náročného rozvažování, ale časem dojde místo a těžební nody a bude třeba víc rozmýšlet jak to všechno poskládat. aby to bylo provozuschopné.
  • Jason_dinAlt
    Je to tak jak píšeš. V podstatě je to princip většiny budovatelských strategií, že něco stavíš, aby si se posunul dál. Odemkne se ti nová vrstva obyvatel a současně se ti odemknou třeba další budovy které můžeš stavět.
  • Jason_dinAlt
    Takže vyloženě vyhozený peníze?
  • Jason_dinAlt
    Tahle hra je ve finální fázi o tom, dostat co nejvíce budov na omezenou plochu. Kdyby tam ten grid nebyl, pak bys pro optimální rozložení budov musel honit jednotlivé pixely a mačkat budovy k sobě. To by byla pak práce k vzteku. Takhle máš plochu rozdělenou na malé čtverečky a hned vidíš, kde máš rezervu prostoru a kde se dá nebo nedá ušetřit místo. Grid je v této hře výhodou.
  • Nema to MP, a nema to MP a este nema to MP a zabudol som, ze to nema MP!!!! Naco to mam kupovat za 60Euro na steame *16* *16* *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit