Novější Starší

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • je tady plno zbytečného hatu. Vydání odkládají i mnohem větší studia než WH. Tuším i Witcher 3 byl odložen o půl roku. Klidně ať to dělají třeba o 2 roky dýl, ale ať ta hra je vyladěná a kompletní. Není nic horšího než vydat v jádru kvalitní hru zabugovanou, protože pak v recenzích bude dostávat 5/10 kvůli bugům, zatímco ve skutečnosti by to mohla být 9/10 hra. WH nejspíš není Bethesda nebo Ubisoft, aby si mohla zaplatit všechny hlavní herní weby po celém světě, kteří pak budou nad bugy přivírat oči a dávat 9/10
    • 5/10? To kdyby bylo běžné.... To by konečně byly recenze. Je tam něco hodně špatně? Plesk a žádné 7/10. AC: Unity po vydaní, Batman a další. To mělo dostat 1 za jméno, 1 za snahu, a tím to končí. Nejde to hrát, nejde a přeji hezký den.

      1-10 a používá se zhruba 6-10 a 6-1 jsou pro hry které se nedají hrát a ještě musí nějak naštvat autora recenze. 7/10 je takové neurazit. Přitom 6 je průměr, jestliže 0 není. I kdyby tahle hra vyšla a byla skvělá, zde to sotva dostane nějak hodně, jelikož nejmenovaný člen urazil modlu některých recenzentů :) a jinde také ne, protože ten stejný člověk zase urazil partu divných lidích a pustil se do boje s větrnými mlýny. Osobní pohled tam je neustále a emoce, tam také řada autorů promítá a pak to vypadá. Jeden se musís snažit více než druhý, protože je pod drobnohledem.
      Však to vidíme i u Oscarů, kde hlavní roli dostal málem Medvěd.
    • >> v recenzích bude dostávat 5/10 kvůli bugům<<

      Toho bych se nebál, takovou odvahu nemá u nás nikdo a ve světě to bohužel není o mnoho lepší.
  • Napřed že to bude rozseklý na 3 kusy (to bylo řevu když tohle udělal Blizz se SC2) pak že nebude cz dabing, pak že nebudou děti, teď zas že bude odklad, alfa a beta se mi navíc dost sekaj optimalizace hrozná nebo žádná do toho namachrovanej Vávra, mno, zatim to vypadá dost jako série zklamání
    • Starcraft 2, člověče, nojo... to něco bylo. Říkal jsem si, že si to zahraju, až to Blizzard dodělá... někdy před deseti lety... a to už je hotový, jo? Škoda, že už je to passé, tehdy to mohla být bomba.

      Aneb riziko vydávání her "na kusy".
      • Jak "na kusy" pořád ?! Blizz vydal 3 plnohodnotné hry. RTS o cca 20 misich je standard. Vnimat kazdou trilogii jako vydávání "na kusy" by bylo trosku zvlastni.
        • Mě mise u SC2 moc nezajímaj, takže jednou plnou hru a 2x update multiplayeru za plnou pálku *4*
          • Multiplayer můžeš hrát zadarmo už hoodně dlouho.
            • Jj, asi tak od roku 1998, ale v SC2 jen Wings of Libery, ale když máš hodného kamaráda co si koupil všechny díly, můžeš dát j coop Legacy of the Void nebo 1vs1 s novýma jednotkama
          • Tak to chapu, taky by me to sr***. Ja jsem právě zase jel jen příběh.
  • Odklad sice zamrzi, ale v porovnani s DayZ napriklad, se porad jedna o raketove tempo vyvoje. *15*
  • Emoce tady přímo tečou z monitoru. :-) Nicméně je to dobře, tenhle počin je opravdu extra sledovaný. Já přeju HW ať vše vyjde, raději 3x opožděná hra, než Batman nebo Destiny. :-DD Já doufám, že to bude mít velký úspěch, ale rozhodně počkám až vyjde celá hra, žádná předobjednávka, žádné dotahování updatů apod. Mimochodem mě zajímá proč je to tak náročné na HW, když to jede na Cryengine, protože už jsou dva novější Cryenginy a u těch bych to čekal, ale u prvního?
    • Paul_cz
      Samozřejmě to jede na nejnovější verzi Cryengine. Warhorse to postupně upravují s Crytekem. Navíc to má oproti střílečkám mnohem víc systémů, open world, složitější behaviour tree AI, SVOGI osvětlení atd.
      • Aha, to jsem nevěděl, protože je vidět vždy logo Cryengine, ne Cryengine 2 nebo Cryengine 3, tak proto. Ale já mám stejně pocit, že to jede na prvním Cryenginu. :-) S tím openworldem máš samozřejmě pravdu, tam je to úplně něco jinýho než koridorovka, i když trochu větší a'la Crysis.
  • Jak vodklad co vodklad si dělaj pi*u už né. Vždyt to mělo byt na minulý vánoce. Tvl já už nemůžu....
    • Nedodělanou hru můžeš hrát už teď ... když máš rád polotovary
      • Vsak ja hraju uz od 10/2014 od prvni Alpha 0.1, ale jde mi o to ze si teto situace museli byt vedomi uz davno davno a mlceli a nechavali me v domeni ze je vse alright.Cili to vyjde az moje deti budou mit deti.
  • Stále mě zaráží, jak je možné, že parta nejvíce zkušených borců (jak píší n WH webu) neumí stanovit časový plán vývoje a neví co se kdy asi tak podělá.

    Když si někdo nabere do firmy partu mega zkušených lidí od Cisca, tak udělají co mají rychle, dle plánu a vyřeší to co by jiný jen tak nevyřešil. To samé kuchař, to samé, voják, to samé účetní anebo technolog co něco vymýšlí. Borec to umí.
    Ale zde? Prý parta lidi co dělají hry 30 let! 40 let! A a pak...Odklad, Odklad, ono se to seká, boje ve více lidech vypadají jak loutkové divadlo....Jako, co to je za zkušené mega_borce_nejlepš_ v_ČR?

    Borec tohle má tušit. Když si platím právníka a vezmu toho nejlepšího, také to má sakra dopad. Ten zná co a jak, má kontakty...Ale zde?
    Škoda dalších slov. Prý odborníci.....Anebo ne. Ještě tohle: Nemohl jsem, jak psali že snad v polovině museli pozvat borce aby jím řekl, jak mají udělat plán a pak všude po baráku lepili papírky *1*

    Sakra. Ten kdo umí, tak to začne ihned dělat jak má. Ihned. Proto se takovým lidem říká znalci a platí se podle toho. Neumí to? Tak si sakra zaplatím Carmarcka, nebo já nevím nějakého mega super plánovače pro SW projekty třeba z IBM a pak to nemusím 6x měnit jak amatér co dělá něco a netuší co a jak bude a když je problém, tak to neumí řešit. Kdyby se takto makalo v NASA, to by dopadlo.
    • NASA společně s ULA jsou jen dvě obrovský a těžkopádný díry na peníze, ani jednoho bych za příklad profesionality nedal. Budoucnost je ve SpaceX. Elon Musk měl v době vývoje první rakety k dispozici jedny z nejlepších inženýrských mozků na planetě a zpozdil se o několik let. Porovnávat vaření s vývojem komplexního produktu je neskutečně mimo.
    • ono varit a varit na enginu od jiny firmy je trosku neco jinyho...

      nedejboze, kdyz ten engine neumi neco, co chcete mermomoci pouzit

      vyvoj jakyhokoliv software je pomerne zradna disciplina, nebot se na nej zjednoduseje vztahuje tzv. 80/20, 20/80 pravidlo, 80 procent obsahu je hotovo za 20% casu, zbylych 20% trva dodelat 80% casu *5*
    • Veskoslav
      Docela slušně naivní příspěvek. Ve vývoji skutečně nemůžeš odhadnout, co se podělá, když to děláš poprvé. Nikdo jiný před nimi nezkusil plně realistickou hru v takovém rozsahu v jakém to mají oni. Nebo snad ano?

      Zbytek je prostě blábol, co o vývoji her ví s prominutím naprosté ho*no. Mimochodem v NASA se projekt na osídlení Marsu odložil o dalších 10 let, to jenom tak na okraj s tím, že sis vybral perfektní příklad. Jinak co se týče zbytku, tak asi 2/3 týmů jsou v současnosti asi diletanti. Jo a Carmac? Takový Rage je skvělým příkladem toho, že se tam něco vesele podělalo ve vývoji. Nemáš ještě nějaký chytrý příklad? Herní průmysl má bohužel Paretovo pravidlo 80% věcí se tvoří 20% času, zbylých 20% sežere 80% času. A nikdo neví, jak dlouho vývoj těch 20% věcí může trvat.

      P.S: A raději nechtěl vědět, jak je to ve filmovém průmyslu. Takový Doctor Strange je defacto plánovaný od roku 1986, Deadpool od roku 2012 atd.
      • Duke nukem je super příklad odkladu. :D
      • spis nez naivni je to okatej trolling, ale tenhle multinickar ma ted zmenseny hriste, kdyz je pulka diskuzi na registraci *5*
  • Blue.Shark
    Radši odložit, než vydat produkt nedosahující kýžené kvality. Jednoznačně plusový bod.
  • Ilusiveman
    Už z pohledu občana téhle zemičky doufám, že tu hru vypiplá spíš víc, než míň.
  • Veskoslav
    No ohledně vydání. Řešil jsem něco ohledně povídky (kdo zpozoroval, tak byla soutěž o napsání krátké povídky k textu, který WH vydalo) a ohledně KC kampaně kvůli článku a napsali mi, že termín je stanovený na září/říjen 2016, ale není 100% a uvidí se podle vývoje v dalších měsících.


    A co se týče bety samotné, tak nejede nejlépe, ale doporučuji pouze kochat se prostředím (louky a lesy jsou snad nejlépe zpracované, co jde i když je tam spousta chyb zatím), protože linka už obsahuje spoilery ze hry a nevím, jak ostatní, ale já si tak nějak nehodlám kazit zážitek před vydáním.
    • zaří/říjen *15* tohle co vydali je pre-aplha a ty čekáš, že za půl roku to dostanou do funkční fáze. Proboha. Konec 2017...
      • Veskoslav
        Jejich slova, ne moje. Mimochodem nějak takto vypadá beta, ne to, co má Division a spol.
        • Beta a stress test je docela rozdil.
    • já ti nevím, ale ty tvoje přechatralý kydy mě iritují, nechceš se vrátit ke svému trollímu já?
  • Tohle zkusit vytvořit chce obrovskou odvahu. I kdyby třeba první díl nebyl ideální, tak je to pořád cesta, jak dostat konečně pořádné RPG, Věřím, že to lidé po celém světě ocení. Další díly pak budou lepší a lepší. V úklonu smekám klobouk a přeji jen to nejlepší

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
Novější Starší