Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bude tam i strafe jump?
  • Na to se těším. Jsem velký fanda procedurálního obsahu (pokud jsou algoritmy kvalitní)
  • Název Strafe i rok 1996 až příliš nápadně evokují perfektní 3D akci Strife z roku 1996, která ovšem je kvalitativně úplně někde jinde než tento paskvil. Dost pochybuji, že je to náhoda.
  • kubi-wan
    Ta hra se mi hrozně líbila... a do jistý míry furt hrozně líbí - tim, jak vychází z klasických doomovek. ALE asi si ji nezahraju, nemám rád procedurálně generovaný úrovně, ani rogue-like prvky. To starý doomovky neměly, ty měly vypiplanej level-design, nad jehož logikou někdo strávil spoustu času. A to je to, co chci ve hrách - abych si i za spoustu let pamatoval jednotlivý levely a s tim spojený zážitky...
    Škoda, radši si dám znovu prvního Quaka.
    • radsi si den brutal doom 2.0b .)
      • kubi-wan
        Dávám si teď vanilla DooMa 2 *5*
        • jenze vanilla jde dohrat i na klavesnici, kdyz si v brutalu trosku naspeedujes nepratele, tak je to celkem jizda i s mysi *5*
          • kubi-wan
            Rád to hraju tak, jak to autoři zamýšleli *3*
            • no ja bych to uz bez mysi nehral...
    • tak zrovna prvni quake mel urovne dost chaby, dvojku jsem snad uz ani nedohral a 3 se na sp vykaslala radsi uplne, boty nepocitam *5*
      • What??? Quake měl jako FPS bezkonkurenční design levelů - na tu dobu samozřejmě...
        • dyt to bylo vetsinou liduprazdny

          uz tenkrat mi to prislo vic jak techdemo nez hra
          • Prej liduprázdný. Není nad konstruktivní argumentaci. *15* Uveď příklad FPS z tý doby, která měla stejně dobrou architekturu levelů, který působily jako skutečná masa materiálu a ne jen jako placky s texturou ala Turok. Pak tě možná začnu brát vážně.
            • kdybych chtel videt masu stavebniho materialu, tak se zajedu podivat na pyramidy

              od kdy je dobrej level design o krase? aspon pro me je to o tom, aby to pokud mozno davalo smysl a predevsim, aby se to dobre hralo

              no a u akcnich her se to dobre hraje, kdyz je tam akce, ne kdyz se probiha prazdnyma chodbama, aby se sem tam nekoho picnulo v poloprazdny chodbe nebo mistnosti

              mimochodem nektery zbrane, hlavne brokovnice, jsou tam spis k smichu nez k uzitku, kdyz to srovnam s dvouhlavnovkou v doom2, tak quake jen zaplace
        • presne quake byl jedinecny na svoji dobu
  • to bude moc o skillu na to, aby se to chytlo, packou nehratelny

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit