Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já si hlavně myslím že Dan nemá celkem jasno v tom co vlastně pojem beta znamená. Vždyť z toho videa je zřejmé že nemají hotový ješte ani celý obsah, tak co chtějí testovat když to není kompletní. S každým dalším přidaným questem nebo featurou roste pravděpodobnost výskytu nových bugu a kdy to chtějí otestovat?
    • MickeyMutant
      Myslím, že času budou mít ještě dost. Určitě mnohem víc než 9 měsíců*3*
  • dabing v češtine není třeba ale ROZHODNĚ plný text a všechny překlady do češtiny jsou pro značnou část hráčů podmínkoku jinak o hru nebudou mít zájem
    • Dabing v češtině ROZHODNĚ potřeba "JE", ani dnes lidi v Samopších, Mrchojedech nechodí po ulici, nesedí v hospodách a nemluví na sebe anglickým jazykem.
      • wenceslaus
        A ještě jim tam pobíhají Kumáni a přepadávají houbaře?
      • Magister_Peditum
        Takže každý film a hra odehrávající se ve starověkém Římě by měla být kompletně v latině? Latiníci si na tom smlsnou! *15*
        • Tilwaen
          Samozřejmě, zejména pokud ho dělají Italové.
          • Magister_Peditum
            Italové by latině nerozuměli stejně, jako my staročeštině.
            • Tilwaen
              To nevadí. I kdyby to vývojářům italský trh nezaplatil, v latině to udělat musí! Jinak to přeci Italové nebudou kupovat.
      • no kdyby ve hře na tebe borec začal staročeštinou řvát: "Stul kabelku!" nebo "Tu nemáš proskoku žádného!" nevím zda bys z toho něco měl - ale jo, hlavně že by to bylo ČESKY. Já hlasuju pro AJ s CZ titulkama - raději ať finance a čas na CZ dabing využijí jinak
        • Měl bych z toho honě, já tomu totiž romim a co ne se hravě doučim. Ale jinak. Ono jde totiž o realistic RPG a dle průzkumu co se dělal nekdy před rokem vyplynulo u bekerů to, že velká část (né vetšina) přispěla na realistic RPG a tudíž by jim vubec nedělalo problém ba naopak pustit tam ORIGO dabing čili českej s titulkama té či oné zamě aby tomu porozumněli. Je to jako Zaklínač u mě jedině Polsky nebo Stalker jedině Ukrajinsky, ta angličtina to akorát kazí. Ale ještě jinak Čechy jakož to stát jde pěkně do pr*ele, když rodilí čěši odmítaj svůj mateřský jazyk a dávaj přednost jazyku cizí země o jednom pádu, byť mu "třeba" rozumí.
          • davidBray
            K čemu ti tam bude čeština, když dle psaného textu česky neumíš. ČĚŠI .. jdu blejt .. (:
            • Cvak a pastička sklapla, copak se nám to chytlo? LOL pokaždý se někdo najde.
  • on asi mluvil o velkych bitvach v singleplayeru kde plne jede AI. Jestli a v jaky kvalide je v M&B SP nevim
    • V M&B SP kampaň samozřejmě je. Standardní velikost bitvy je „zastropována“ na hodnotě 150, v MP je to například až 200 bojovníků. Není pak problém tuto hodnotu manuálně změnit pomocí modů. Je možno se pak setkat s videi, kde jsou prezentovány i bitvy s počtem více než 2000 bojovníků. Kvalita není špatná, resp. odpovídá hře vytvořené skutečně malým studiem a v roce 2007, resp. 2010. Bojový systém je dynamický a jeho hratelnost – dle mého názoru – výborná.
    • MickeyMutant
      Ne, řekl doslova, že mají v betě souboj několika stovek lidí.
  • pust si nejakej gameplay z Oblionu. Uvidis, ze nejaky casti toho inventare jsou dost podobny. ( ne vsechny )
    https://youtu.be/v5q5-73I4YU?t=52s
    Ve For honor vypada ten souboj mnohem lip
    Ve vysledku zalezi, jesli to je zabavny a ne jeslti tam mas nejakou jeblou ruzici, podle ktery bys mel hrat nejakej ultimatni simulator souboje ve stredoveku
    Ta bitva v KCD je dost low, zbrane prochazej modelama, panaci tam necine stojej atd
    Na to ze to ma bejt Beta (= prakticky hotova hra, ktera prosla internim testovanim a tedka se maj odladovat jenom bugy, na ktery se neprislo), to je docela malo
    To je jeste tak na minimalne rok vyvoje.
    • Znovu kde se oblivion inspiroval? Na to chci odpověď. Ne odpověď na otázku, na níž jsme se neptal...(Nemluvě o tom že mám Oblivion dohraný)
      Realistický souboj považuji za základ. Já a lidi ze šermířské skupiny jsme s ním spokojeni.
      Víš o čem je boj? O zabíjení. Když někoho sekneš, musíš ho eliminovat, efektivně, lehce, rychle. Boj nemůžou být parádičky na několik minut jak scénika.
      Toho mača za kterého hrál v ukázce For honor by jsi zlikvidoval s klidem, když má zbraň na turnaje...
      A beta vážně není hotová hra. Hotová hra se označuje jako "gold".
    • Magister_Peditum
      Co je na For Honor tak super? Vždyť je to jen další řadová mlátička s mečem. Vis: https://www.youtube.com/watch?v=ayHIEYv6Fz0
      • pockej jako tohle nekdo hraje?
      • mně se na For Honor strašně líbí design těch rytířů a warriorů... v Kingdom Come sice asi vypadají tak jako tehdy podle skutečnosti, ale vizuálně nejsou moc přitažlivý, spíš jako kdyby hráli někde na vesnici divadelní hru
        • Nevypadá to špatně, Ale kdyby jsi měl ve středověku něco takového zaplatit, tak by jsi musel prodat hrad. :D
        • MickeyMutant
          Je to hlavně pohybem. Ten v KC je oproti For Honor mnohem prkennější.
          • Narozdíl od FH, postavy v KC:D, při pohybech "nelétají" a nedělají nereálné pohyby, přesuny a posuny :D

            Co je to za nápad srovnávat arkádovou rubanici se hrou, která se snaží přiblížit realitě? Ale co, jednou z toho vyrosteš *15*
      • MickeyMutant
        Nevím, jestli super, ale možná bude vypadat lépe a možná budou souboje zábavnější než v KC. A přitom budou zřejmě relativně komplexní oproti jednoduchým řadovým mlátičkám, o nichž píšeš. Upozorňuju, že píšu o vizuálu a soubojích, nepíšu o příběhu, RPG, historické věrnosti atd.
        • Magister_Peditum
          Což o to, komplexní být může, ale ve výsledku se tam zase ohánějí dvoumetrovými meči v rádoby samurajském postoji. Prostě srovnávat to je blbost - jedna hra jde vizuálně atraktivní a v podstatě mainstreamovou cestou a druhá to chce udělat prostě jinak - víc to připodobnit skutečnosti. Že mají v KC zatím dost prkenné animace je pravda, s tím souhlasím, ale u té tolik kritizované bitvy předpokládám, že na tom ještě máknou.
          • MickeyMutant
            Srovnání s jinými hrami se ale KC stejně nevyhne. A tak se zatím srovnává s tím, co je jejím konkrétním prvkům nejbližší. V mechanice soubojové části to v současnosti bude asi právě For Honor. Nevidím na tom nic kriminálního, přestože se jinak obě hry samozřejmě velmi liší.
            • Jak to ve For Honor dělají ...že se najednou "s magickým" oparem, bez kroků rozjede týpek po zemi a bouchne do dalšího aniž by ho odstrčil. :D ... jenom postřeh z této fantazy rubanice.

              Když už tak srovnávej souboje třeba s Chivalry.
            • cyberpunk21
              Jenze problem je v tom ze KC:D je open world RPG kde hrac na sebe muze dat 17 druhu casti obleceni (ktere sa spini a bude treba ho prat a podobne) For Honnor je Arenova mlaticka o rozloze par m2 je jasne ze graficky bude vypadat poutaveji protoze na mensi plose se proste da s detaily vyhrat a kdyz samotne postavy sou jen jeden samotnej model (ktery se bude menit mozna jen skinmi) tak je jasne ze se zase vyhraj s detailama jako ze mu vlaje tabard a podobne. Jenze panak porad i po zasahu vypada stejne a kdyz je porazen jen se hodi na zem (maximalne se ukaze nejaka animacka jako mu urizne hlavu). v KC se brneni ohyba po utoku mecem a clovek krvaci a podobne. Uprimne jsem zvedav jako ta hra pobezi na konzolych protoze ted na i7 4Ghz + 970gtx + 16GB ram hra jede tak 35 fps na full a sklube se to. Beru ze to jeste neni optimalizovano ale i tak je to sila co vsechno tam zere z vykonu.
        • Jediný co bych v combat systému u KC vytknul, tak že vojáci se nedrží aktuálně nějákých bojových formací. Co by ale člověk čekal od nějáké šlechtické družiny, že?
          • MickeyMutant
            Věřil bych, že tohle ve finále do té velké plánované bitvy ještě stačí nějak zapracovat. Určitě se tam na sebe najednou všichni nenaskriptovaně hlava nehlava nerozeběhnou*4*
            • V prvních trailerech byli náznaky nějákých formací. Ve vojsku byli i vlajkonoši a veltielé se taky poznají. Snad. V plné hře to snad bude vyřešeno. Pokud ano. Budu stát na pahorku mimo bitvu, jen abych sledoval ty skupiny jak se přesouvají po křídlech, střed ustupuje, jízda provádí obchvat a na bojiště se přisouvají zálohy. :D Myslím že na to padně několik loadingů.
    • archie777
      Ty si evidentně v životě nic nevytvořil a se svou povahu nic dobrýho nevytvoříš kamaráde. Časem tě tvůj pohled na svět dohoní.
      • Nejsme jeden z těch co tvrdí kdo nic nevytvořil nic nemůže kritizovat?
        • archie777
          Nevim jestli jsi četl to co psal, ale to fakt neni opodstatněná kritika, ale jenom hate člověka, kterej je přesvědčenej o tom, že nachytal bandu profíků na hruškách. Nehledě na to, že nevím kde se neustále berou ty definice toho co je a není beta verze.
          • https://www.techopedia.com/definition/27136/beta-test-gaming
            tady mas kdyztak definici toho, co je beta testovani.
            https://www.techopedia.com/definition/5935/alpha-test
            Tady jakej je rozdil oproti alfa testovani. Ocividne o vyvoji softwaru moc nevis. Dopln si znalosti. Ta kritika je plne opodstatnena, staci se kouknout na gameplay video ty bitvy.
            • ogami
              https://en.wikipedia.org/wiki/Software_release_life_cycle

              Precti si todle, to trosku popira tu tvoji znacne zjednodusenou definici slova Beta.
            • tvl. a ještě volíš Babišovo ANO, ne? :D :D Proč vlastně píšeš do debaty o betě, že si myslíš že to beta není? ....To je jako kdybys šel na exkurzi do pekárny a šéfa pekárny bys tam začal poučovat o tom, že jejich rohlíky nejsou rohlíky ...protože to nějací maníci napsali na netu. Ach jo *7*
            • archie777
              Jj a rohlík vypadá přesně takhle, protože cokoliv zahnutýho jinak už rohlík není.. Jednoduše víš prd o tom jaký KC ve finále bude, podceňuješ tým lidí znalejších oboru i své vlastní hry a děláš ze sebe akorát trotla.
          • MickeyMutant
            Je to velmi konkrétní kritika. Tvoje reakce o tom, kdo co v životě vytvoří a koho pohled na svět dožene, je naopak docela bezobsažná.
            • MickeyMutant
              To si domýšlíš něco, co tam není. Píše, že růžice sama o sobě nezaručí realističnost a důležitější bude zábavnost. Předpokládá, že beta by měla být doladěnější a o "arkádové zábavnosti ve všech typech her" tam není ani popel. Jak říkám na začátku, fabuluješ a pak to vyvracíš (straw man).
            • archie777
              Nedokážu si představit, že tohle vytvoří někdo, kdo si váží práce jinech pod topic o beta testu. Ten člověk evidentně ví, že jejich zbraňovej systém bude na prd, protože hlavní je arkádová zábavnost (u všech typů her !). Ten člověk taky přesně ví, že beta test v podání KC je už prakticky hotová hra, ve které se jen dolaďuje. Sou to nesmysly. O tom jestli ta hra bude/nebude zábavná ví zatím každý prd a beta je prostě jen nějakým způsobem hratelná verze hry hozená mezi lidi.
    • reakce na IosephusDeciusetcetc
  • Kamil.Zatlouikal
    Vypadá to luxusně a mimo jiné se mi moc líbí i zpracování inventáře. Konečně někdo ukáže Bethesdě jak se to dělá. Jen tak dál, Dane. *5*
    • Ukáže Bethesdě co? Jak se dělá inventář? Nevzpomínám si, že by v Morrowindu nebo Oblivionu byl špatný inventář. Originální inventář ve Skyrimu byl sice bez duše a celkem ošklivý, ale co se praktičnosti týče, vůbec jsem si nestěžoval.
    • dyt ten inventar je kopirka Oblivionu
      realizmus, co sliboval je dost vyklestenej, prakticky to je realisticky jako kdovijaky radovy rpg
      • Kde se oblivion inspiroval? Středověk. :)
        A nevím jestli v jakémkoliv řadovém RPG můžeš bojovat růžicí, a nejenom zběsilým klikáním na levé tlačítko. Troling je to špatný. Zlepšuj se...
        • Mount and Blade

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit