Přejít na výpis diskuzí
Divinity: Original Sin II vyjde v září - konečně!
25.5.2017 | Patrik Hajda
52 příspěvků
-
Tedy, od backnutí vývoj skoro nesleduju, abych si nekazil překvapení, ale líbí se mi, že stále berou ohlasy od hráčů a snaží se hru vylepšovat i za cenu prodloužení termínu vydání.
Každopádně se neskutečně těším. Jednička byla vynikající a totálně jsem se v ní ztratil. Pro mě je tímto hra roku jistá. -
Lidi! Nemůžete to srovnávat s Demon Souls/ Dark Souls. To jsou fenomenální hry, které vznikají jednou za x let, že se tenhle úspěch podařil FS zopakovat několikrát je naprosto nepochopitelné. Navíc tohle není dark fantasy, za poslední roky vznikla jen jedna darky fanatasy a to Dark Souls, ostatní hry si na dark fantasy hry jen hrají.
-
-
Tak hlavně je nemůžem srovnávat, protože jsou to úplně jiný hry. Na jedný straně ukecaný izometrický RPGčko s tahovejma soubojema, na druhý akční RPG rubačka. Jediný, co maj společný je, že jsou obě fantasy. A jak se FS povedlo zopakovat úspěch několikrát. Inu, to je v zásadě dost jednoduchý. Naservírujou nám pokaždý prakticky stejnou hru s jinejma lokacema a několika drobnejma úpravama. Akorát maj, narozdíl of Ubisoftu schopný designéry a základ je velice kvalitní, takže je nám to ve finále jedno. Jo a taky se nesnaží opravit, co neni rozbitý. To je taky hodně důležitý.
-
-
Tak Bloodborne je dost odlišné, od mechanik, po ovlivňovaní nepřátel pomocí insight, celým přístupem hraní, settingem atd. Dark Souls je samozřejmě dále také dosti kvalitní PVP a COOP, takže definovat jednoduše to nejde, je to unikát.
-
-
Bloodborne jsem jako PC hráč neměl doteď šanci si pořádně zahrát (což mě dost mrzí), ale je fakt, že z klasickej Souls her vybočil nejvíc. Ale pořád je to hra hodně podobná DS. Ostatně, tohle Japonci dělaj dost často - přijdou s vynikajícim konceptem, a ten pak drhnou co to dá. S mírnejma inovacema v mezích zákona. Akorát z nějakýho důvodu, když to samý dělaj západní firmy, začne to bejt otrava. Zatimco Dark Souls by klidně mohly vycházet každej rok jak CoD, a furt by mě to bavilo.
-
-
Ze Souls her nejvíc vybočila DS 2. Bloodborne je i přes změny v mechanikách pořád víc Dark Souls než slabá dvojka.
-
Otrava? Pro spoustu lidi asi ne, kdyz to kupujou...
-
-
Dost odlisne to jo, asi jako je Quake odlisne od Doom...
-
-
jak si naklikava zoufalec ;) Femto a jeho parta imaginarnich kamaradu
-
spis quake 2 od quake
-
-
-
-
-
Ví někdo jestli se plánuje i krabicová verze pro PC?
-
-
Vzhledem k tomu, že Larian na tyhle věci nemá klasického distributora, tak pochybuju. U jedničky měli na vlastním obchodě variaci sběratelské edice. Jinak vše digitálně.
-
-
Doufám že neudělají stejnou chybu jako v jedničce, nebo to už někdo ''opravil'' ?
ten bojový systém kde je 10 npc a každý přiběhne dá jednu ránu, vrátí se na místo a pak další, a další,
další, další, další, další, další, další, další, další,,, ty voe to byla hra za všechny prachy .))))
půl hodinové boje kvůli tomu,,, jsem normálně usínal u té hry, po 30% +- jsem mazal okamžitě..
moc pomalá hra spíš pro lidi co mají rádi hry typu Sims a simulátory na všechno možný (train, truck, )
fotbal manager atd -
-
Pravda. Není to Diablo :D Ale jo, u těch NPC by nemuseli být vůbec žádný proluky kdy občas přemýšlí. :)
-
-
Bohuzel po zklamani z jednicky me tohle pokracovani nezajima, viz muj comment na gog.com:
I love this kind of old-school RPGs like Baldur’s Gate or new incarnation - Pillars of Eternity. I was really excited about this game and I really enjoyed first 20 hours of gameplay. In my initial intoxication I was blind to certain aspects of the game and ignored them, despite of they are really bad. Like short action bar, close camera zoom or stupid inventory with incredible amount of completely useful things. I thought it is fine to have tens of quests in your Journal, with NO CLUE where to go or what to do. I thought this is the “old school” gameplay, this is the hard-core gameplay I was looking for. But I was wrong. A problem is this game’s difficulty is actually artificial and purposeless, which makes it SO frustrating after the initial “magic” and enthusiasm are gone. This game is not “fair difficult” like Dark Souls or other well-designed games. Once again, its hardness is purposeless and frustrated me a lot. This is torture just for torture, with no real reason or good design behind. I really wonder how many people who rated this game so high finished it without any guidance or instruction. Long story short: first twenty hours – a joy. The rest? Pointless agony. -
-
Jo dobry, sice kazda veta blbe, ale spis mi unika co si vlastne chtel rict. To ti tam chybi.
-
-
pokus o trolling na urovni 4.tridy zakladni skoly
-
-
Ne to opravdu zadny pokus o trolling neni. Zadna veta neni anglicky gramaticky spravne a cela pointa proc to pise, jaky ma vlastne problem se hrou napsany v jedne vete tez chybi. Asi by sis mel upravit tvou smesnou vizi o trollingu.
-
-
-
Vždyť ta hra je jednoduchá i na nejtěžší obtížnost. Hrál jsem jen Enhanced Edition, tak možná, že původní verze byla hodně odlišná, ale bylo to fakt jednoduchý.
-
necudujem sa ze clovek, ktory povazuje Dark Souls za ferove ma problem prejst divinity sin...
-
No, třeba já to dohrál bez nápovědy úplně v klidu. První dohrání bylo celkem snadné a když jsem pochopil jak si nabrat magii a rangera, tak druhý a třetí průchod úplně v klidu i na těžší obtížnost...
Moc nerozumím tomu, jak se dá zaseknout (mimo úplně blbě udělaných postav a problémů v boji) - mapy nemají velká prázdná místa a počet postav se kterými se dá mluvit zas tak velký není, takže i při stylu hraní kdy projdu všechno a promluvím se všemi to není zas tak složité.
U her jako Inquisitor nebo Underrail chápu, že občasná obtížnost někoho frustruje a někdo se nechce učit, jak hru hrát. Ale Divinity mi teda fakt přišlo, že je udělané tak, aby si ho užil v pohodě i dost zelenáč.
Co se týče celkového hodnocení, taky mi přijde, že je velký rozdíl mezi základem a enhanced edicí. Na první verzi jsem reagoval trochu podobně, že nejdřív super, pak ne zas tak super... a pak jsem dal dvakrát Enhanced edici a pokaždé jsem byl docela dost nadšený.
Coop je skvělý pro hru s manželkou, dlouho už jsme si takhle neužili (bez keců, myslím hru). A nakonec na mě i docela dobře působí kombinace vážného světa/pojetí s humorem - nějak to docela funguje. Příběh mě netáhnul tak moc jako u jiných her, ale taktické boje mě u hry bez problémů udržely, to se mi líbí. -
-
Nejde ani tak o obtížnost v bojích (si myslim), tam jakmile se naučíš jak hra funguje nemáš zásadní problémy. Pokud nejseš úplně blbej na tahovky, nebo se nepustíš do nepřátel na příliš vysokym levelu. Ale mně se třeba podařilo párkrát vykysnout na blbostech, jako aktivační tlačítko někde za rohem, kde neni vidět, logický hádanky, kdy jsem vůbec netušil, co mam dělat, protože jsem přehlíd nápovědu, a tak.
-
-
takova snuska polopravd a lzi
d:os je etalonem ferovosti, i zpomaleny rubacky by se od ni mohli ucit -
Dopadl jsem podobne. Napred nadseni, potom nuda a stereotyp, texty brak.
Hra vysla v dobe, kdy byla nouze o coop hry a oldschool rpg, proto mela tak vysoke hodnoceni. Kdyby vysla napr po DA:Origins, dostala by tak max 65%, vic ne. -
Puvodne sem chtel byt trochu english grammar nazi, ale neni to tak hrozny. Jen dodam, ze nesouhlasim s tim, ze DS ma fer obtiznost, jinak se zbytkem souhlas.
-
-
DS má samozřejmě fér obtížnost až na nějaké mini vyjímky, takže jediné co můžeš dělat je nesouhlasit. Celý herní svět se nad tím shodl, takže názor jedince, který to pravděpodobně ani nehrál je nicotný.
-
-
DS nemá samozřejmě fér obtížnost až na nějaké vyjímky a jediné co můžeš dělat je se mnou nesouhlasit. Ne uplně všichni se nad tím shodli, takže názor fanboye, ktery si vytvari vlastni realitu (viz cely herni svet se shodl - solidni straw grasp) a mysli si, ze vidi lidem do hlavy (viz ze sem to nehral), je nejen nicotny, ale i smesny.
-
-
Mě nevytrolíš, vytrolíš max sebe a ještě se ztrapníš. Jestli se chceš chytat za slovíčka OK. Takže celý profesionální herní svět se shodl, že Dark Souls má fér obtížnost, od zdejší redakce až po Rock, Paper, Shotgun se shodli, že ta hra má fér obtížnost, a že je to jedna z nejlepších her historie. Je to takový fenomén, že sérii kopíruji všichni od CDP až po studia, která si vytvořila živobytí na kopírovaní Dark Souls. V podsatě každá druhá hra chce mít ve své hře nějaký Dark Souls prvek. Zpátky k té obtížnosti. Ano jsou tam výjimky jako lučišnicí v Anor Londu, o kterých by se možná dalo spekulovat, ale i ti si myslím, že jsou +- fér, pokud tedy Dark Souls nemá fér obtížnost, uveď příklad, moc rád si ho přečtu.
-
-
Opet spatne troliku. Profesionalove ocenili lip W3 nez cokoliv od From Softu a Blizzardi hry jsou vic kopirovany nez DS. Jednoduchy fakta. Jediny urvany decko si tu ty, protoze ti to trha zily. Uz nebrec, treba FS nekdy udela taky takhle velekvalitni hru a treba i vyuzije moznosti PC platformy aby hra byla jeste lepsi. Tesim se na to...;)
-
Wau, tak to je hodně solidní křeč pane pro, příklad žádný ale taková hysterická scéna uřvaného děcka. Nejen že jsi zesměšnil sebe, zesměšnil jsi zase celou komunito PCtardů a WitcherFanboys...
-
Prej kopiruji ho vsichni. Takovej blabol. Tady nekdo zije ve svem svete heh. Kopiruje ho mozna par tvurcu specifickych akcnich her. To nemluvim o faktu, ze je takovych her hromada. Treba hry od Blizzardu, ktery jsou kopirovany jeste vic. Kazdopadne staci si vygooglit DS difficulty, da se najit takovy kritiky. Ale clovek nesmi bejt fanatik aby to videl.
-
Spatne. Profesionalni (libi se mi jak sis tam pridal to slovo profesionalni hehe, pokracovani chytani se stebel) svet se shodl, ze nejlepsim akcnim rpg historie je Witcher 3, kterej ma vic goty, nez vsechny hry od From Softu dohromady. Ted si zamackni zilku a vychutnej si nesmyslnost svoji vlastni argumentace.
-
-
-
-
Na Cecha je ta uroven eng vynikajici, akorat mu tady da vetsina lidi minus uz jen za to, ze to napsal anglicky.
-
-
-
ze se na tohle uz Vncke nevykasle a neudela poradny AAA rpg. Doufam ze po tomhle dilu original Sin udela skutecne pokracovani Divine Divinity, penize by na nej uz mit mohl. Tahle podivna coop rpg hra pro jednoho me nebavi ani trochu.
-
Ja ješte furt nedohral divine divinity :D
-
-
do konce sveta to je super rpg, pak to je jen tupa mlaticka, absolutne podelany konec dobre hry
-
-
Vždyť to mlátičkové finále je jenom na chviličku, ne? Nebo myslíš že problém nastává když se poprvé dostaneš do Konce světa?
-
-
diky tomu nedohrano, nesmyslne tezci bosove na konci, kvuli tomu to clovek musi rozehrat znovu a prizpusobit build postavy
-
-
Aha, to je divné... Pamatuju si, že v původní verzi to nebyla legrace, ale v enhanced mi naopak přišli hrozně triviální.
Kdyby nic jiného (hraničářské schopnosti co dávají skoro 2k zranění), tak můžeš každé postavě dát pár svitků meteorů, nebo ledové verze (ta je lepší, protože poměrně spolehlivě zmrazí i dráčka), a bossové popadají jako mouchy. -
-
P.S. V End of Time si můžeš postavu předělat, netřeba rozehrávat znovu.
-
-
-
-
Mně ten konec přišel ok, není to nic přehnaně dlouhého, co by se nedalo zkousnout, a logicky tam ten konec tak, jak je udělaný, imho patří.
Ta hra je překvapivě skvělá, v době vydání mě úplně minula (donedávna jsem ani netušil, že existuje) a koupil jsem si ji na GoGu jen proto, že jsem se do Original Sin nechtěl vrhnout bez znalosti předchůdců. Byl jsem hodně překvapený, jak mě takhle stará a na pohled ošklivá hra od prvních minut dokonale vtáhla a nutila hrát každou volnou chvilku (což se mi s novými hrami v posledních letech už vůbec nestává). -
-
beyond divinity tam je taky, je to takovy divny dil, me se osobne nejvic libilo druhe divine divinity
-
-
Máš pravdu, Divine Divinity 2 je perfektní a nedoceněná hra, měla by být vzpomínána vedle Elder Scrolls a Gothicu, ale bohužel trochu zapadla. Škoda. Snad se Vincke probere a udělá trojku namísto těchhle multi hříček.
-
-
Ta hra ošklivá určitě není, naopak je pěkná. Neb mi někdo ukažte graficky hezčí rpg z izometrického pohledu. Já na nic hezčího zatím nenarazil.
-
-
-
-
Súhlas, celé hranie mi pokazil tento podivný dizajn. Určite by som si to užil viac, keby to malo aspoň takú temnú atmosféru ako mali niektoré dungeony z Diabla 2. Chcelo by to viac tmy, menej saturácie - tento štýl mi moc nesadol a o hudbe ani nehovorím, v jednotke hneď na začiatku... žiadne grády. Zábava to je suprová, no tá atmosféra proste nie je pre každého. Určite sa z toho dá vyťažiť viac.
-
-
Zrovna u jedničky za mne příběh supr .... jdete řešit vraždu jako nějací stopaři a pak vše okolo. Hlavně to není černobílé. Jen by to za mne chtělo přívětivější uživatelské prostřetí co se týče kraftingu a inventáře. Na začátku ok, ale kdo se v tom pak má přehrabovat. A samozřejmě i místo 5 lišt kdy si člověk nepamatuje co kde má, jednu, klidně přes celej spodek. ... No a o kouzlech a učení se je, ani nemluvě .... Nebo knížky ...přečteš, kniha zmizne ..hotovo. A ne se pak přehrabovat v tom co člověk četl a co ne.
-
Souhlas. Ta stylizace mi taky nesedla a neni to jen o barvach.
-
U jedničky mě vizuální stránka zprvu taky odrazovala, ale pak jsem si zvykl. Je to své, tak proč ne. Mě hudba naopak velice zaujala. Za sebe bych to nazval spíše high fantasy, oni to prezentují jako temné fantasy? Myslím, že oproti jedničce mě ty exteriery připadají více realistické.
-
jo, jednička měla skvělé souboje. Kazily to barvičky, slabý příběh, ne moc vtipný humor (impové v pevnosti na konci času atd), nefunkční inventář a crafting. I tak to nebyla špatná hra, dal bych tak 80%. Rozhodně má potenciál na víc, pokud vychytají ty zmíněné nedostatky. Prý se na tom podílí Avellone, takže alespoň ten příběh by mohl být tentokrát lepší.
-
-
zas to má barvičky jako pastelková omalovánka. To má být atmosféra temného fantasy?
-
-
A oni to prezentují jako temné fantasy?
-
Ne kazdy se vyziva v desti, odstinech hnede a sede a houvnech na kazdem kroku.
-