Přejít na výpis diskuzí
Divinity: Original Sin II vyjde v září - konečně!
25.5.2017 | Patrik Hajda
52 příspěvků
-
Ze Souls her nejvíc vybočila DS 2. Bloodborne je i přes změny v mechanikách pořád víc Dark Souls než slabá dvojka.
-
Opet spatne troliku. Profesionalove ocenili lip W3 nez cokoliv od From Softu a Blizzardi hry jsou vic kopirovany nez DS. Jednoduchy fakta. Jediny urvany decko si tu ty, protoze ti to trha zily. Uz nebrec, treba FS nekdy udela taky takhle velekvalitni hru a treba i vyuzije moznosti PC platformy aby hra byla jeste lepsi. Tesim se na to...;)
-
Wau, tak to je hodně solidní křeč pane pro, příklad žádný ale taková hysterická scéna uřvaného děcka. Nejen že jsi zesměšnil sebe, zesměšnil jsi zase celou komunito PCtardů a WitcherFanboys...
-
Prej kopiruji ho vsichni. Takovej blabol. Tady nekdo zije ve svem svete heh. Kopiruje ho mozna par tvurcu specifickych akcnich her. To nemluvim o faktu, ze je takovych her hromada. Treba hry od Blizzardu, ktery jsou kopirovany jeste vic. Kazdopadne staci si vygooglit DS difficulty, da se najit takovy kritiky. Ale clovek nesmi bejt fanatik aby to videl.
-
Spatne. Profesionalni (libi se mi jak sis tam pridal to slovo profesionalni hehe, pokracovani chytani se stebel) svet se shodl, ze nejlepsim akcnim rpg historie je Witcher 3, kterej ma vic goty, nez vsechny hry od From Softu dohromady. Ted si zamackni zilku a vychutnej si nesmyslnost svoji vlastni argumentace.
-
Otrava? Pro spoustu lidi asi ne, kdyz to kupujou...
-
jak si naklikava zoufalec ;) Femto a jeho parta imaginarnich kamaradu
-
Bloodborne jsem jako PC hráč neměl doteď šanci si pořádně zahrát (což mě dost mrzí), ale je fakt, že z klasickej Souls her vybočil nejvíc. Ale pořád je to hra hodně podobná DS. Ostatně, tohle Japonci dělaj dost často - přijdou s vynikajícim konceptem, a ten pak drhnou co to dá. S mírnejma inovacema v mezích zákona. Akorát z nějakýho důvodu, když to samý dělaj západní firmy, začne to bejt otrava. Zatimco Dark Souls by klidně mohly vycházet každej rok jak CoD, a furt by mě to bavilo.
-
Mě nevytrolíš, vytrolíš max sebe a ještě se ztrapníš. Jestli se chceš chytat za slovíčka OK. Takže celý profesionální herní svět se shodl, že Dark Souls má fér obtížnost, od zdejší redakce až po Rock, Paper, Shotgun se shodli, že ta hra má fér obtížnost, a že je to jedna z nejlepších her historie. Je to takový fenomén, že sérii kopíruji všichni od CDP až po studia, která si vytvořila živobytí na kopírovaní Dark Souls. V podsatě každá druhá hra chce mít ve své hře nějaký Dark Souls prvek. Zpátky k té obtížnosti. Ano jsou tam výjimky jako lučišnicí v Anor Londu, o kterých by se možná dalo spekulovat, ale i ti si myslím, že jsou +- fér, pokud tedy Dark Souls nemá fér obtížnost, uveď příklad, moc rád si ho přečtu.
-
spis quake 2 od quake
-
DS nemá samozřejmě fér obtížnost až na nějaké vyjímky a jediné co můžeš dělat je se mnou nesouhlasit. Ne uplně všichni se nad tím shodli, takže názor fanboye, ktery si vytvari vlastni realitu (viz cely herni svet se shodl - solidni straw grasp) a mysli si, ze vidi lidem do hlavy (viz ze sem to nehral), je nejen nicotny, ale i smesny.
-
Dost odlisne to jo, asi jako je Quake odlisne od Doom...
-
DS má samozřejmě fér obtížnost až na nějaké mini vyjímky, takže jediné co můžeš dělat je nesouhlasit. Celý herní svět se nad tím shodl, takže názor jedince, který to pravděpodobně ani nehrál je nicotný.
-
Tak Bloodborne je dost odlišné, od mechanik, po ovlivňovaní nepřátel pomocí insight, celým přístupem hraní, settingem atd. Dark Souls je samozřejmě dále také dosti kvalitní PVP a COOP, takže definovat jednoduše to nejde, je to unikát.
-
Tak hlavně je nemůžem srovnávat, protože jsou to úplně jiný hry. Na jedný straně ukecaný izometrický RPGčko s tahovejma soubojema, na druhý akční RPG rubačka. Jediný, co maj společný je, že jsou obě fantasy. A jak se FS povedlo zopakovat úspěch několikrát. Inu, to je v zásadě dost jednoduchý. Naservírujou nám pokaždý prakticky stejnou hru s jinejma lokacema a několika drobnejma úpravama. Akorát maj, narozdíl of Ubisoftu schopný designéry a základ je velice kvalitní, takže je nám to ve finále jedno. Jo a taky se nesnaží opravit, co neni rozbitý. To je taky hodně důležitý.
-
Nejde ani tak o obtížnost v bojích (si myslim), tam jakmile se naučíš jak hra funguje nemáš zásadní problémy. Pokud nejseš úplně blbej na tahovky, nebo se nepustíš do nepřátel na příliš vysokym levelu. Ale mně se třeba podařilo párkrát vykysnout na blbostech, jako aktivační tlačítko někde za rohem, kde neni vidět, logický hádanky, kdy jsem vůbec netušil, co mam dělat, protože jsem přehlíd nápovědu, a tak.
-
A oni to prezentují jako temné fantasy?
-
Ne to opravdu zadny pokus o trolling neni. Zadna veta neni anglicky gramaticky spravne a cela pointa proc to pise, jaky ma vlastne problem se hrou napsany v jedne vete tez chybi. Asi by sis mel upravit tvou smesnou vizi o trollingu.
-
P.S. V End of Time si můžeš postavu předělat, netřeba rozehrávat znovu.
-
Aha, to je divné... Pamatuju si, že v původní verzi to nebyla legrace, ale v enhanced mi naopak přišli hrozně triviální.
Kdyby nic jiného (hraničářské schopnosti co dávají skoro 2k zranění), tak můžeš každé postavě dát pár svitků meteorů, nebo ledové verze (ta je lepší, protože poměrně spolehlivě zmrazí i dráčka), a bossové popadají jako mouchy.