Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jindra.veliky
    ja bych bral fantasy zasazeni - hru o truny nebo pan prstenu
  • Osobně bych uvítal, kdyby vývojáři do hry zakomponovali více historické složky hry, aby se hráč o té době, ve které se hra odehrává, i něco zajímavého naučil. Pěkné to bylo v Rome TW 1, kde byli eventy založené na historikých událostech, v družině jste mohli mít přední osobnosti té doby atd. Chtělo by to v tomto směru ještě více rozvést.

    Co se týče nějakého dalšího zasazení hry, uvítal bych dobu bronzovou v Řecku (městské státy jako Mykény, Tyros, Kréta či Trója) s nádechem mytologie. Ve hře by byli nějakým způsobem zakomponováni bohové a bytosti z řecké mytologie, hrdinové jako Hercules či Achilles. Z fantasy bych uvítal svět Pána prstenů, ale museli by mít oficiální licenci z filmů.
    • Pán prstenů by byl fajn, ale v tom případě bych byl právě mnohem radši, kdyby se neinspirovali filmy.
  • No poslední totalwary Warhammer jsem skoro nehrál, to fantasy mě odpuzuje .. To stejný u mých kamošů koupili si je a litují peněz za ty edice specielni.. Baví mě pouze historický díly to fantasy mě přijde fakt přitažený za vlasy, kouzla všude , nerealny prvky.. Ta hra od zakladu počítá s historíí zkrátka a takto je to správně.
    • Blue.Shark
      Historie i fantasy, obě zasazení mají své kouzlo. Fantasy jde ve strategických možnostech trochu dál, protože není omezeno historickými fakty a může počítat právě s plošnými kouzly nebo s obřími jednotkami. Jestli neholduješ fantasy, to je druhá věc.
    • Hlavne vsechno drzet v zajetych kolejich, kdyz uz to tu bylo x-krat, ze. Nekdy je preci zmena dobra a hlavne jsem videl spoustu lidi, kteri normalne Total Wary nehraji, ale Warhammer jim sedl. CA takhle akorat nabidla neco jineho nejen pro pravidelne hrace TW a nabidne to znovu v Three Kingdoms.
  • Len prosím nie LOTR alebo iné prevarené generické fantasy. Zo sci-fi si viem predstaviť Halo. To je vizuálne hodne nápadité. Ale ako fanúšik by som si želal Stargate.
  • walltar
    Já nemyslím, že potřebuje zajímavější zasazení... spíš komplexnější hru na světové mapě. Když člověk zkusí a pochopí EU4 nebo CK2, tak mu potom celej Total war příjde takovej základní. Jen ty bitvy chybí.

    Ale jinak ze zasazení... Empire, Napoleon a Fall of Samurai mě z TW bavily nejvíc. Jakmile se přešlo na střelné zbraně, tak mě ta hra přišla mnohem víc zajímavá.
    • Přesně tak. Real-time bitvy mají bezkonkurenční, ale jakmile je člověk na strategické mapě, tak to kulhá na obě nohy.
    • Naprosto souhlasím. Já bych si klidně dal znova Rome Total War, ale musela by to být komplexní strategie. Problém fantasy Total War a ostatních dílů je, že neumí navazovat na sebe a fungující mechaniky na sebe vázat a budovat je dále. Například v jednom díle jsou noční bitvy v dalším díle nejsou, filmečky jednou jsou, po druhé nejsou, family tree, zavedený systém stavění, možnost volit si města a hrady z MTW II a mnoho dalšího. Neučí se od konkurence, ale to se třeba změní s brusu novým dílem Three Kingdoms, i když se bojím, že mají málo času na vývoj. Musím zmínit,že mi je trochu líto, jak CA nepomáhá moderům a nezapojuje do svých týmů například Darthmod atd.
    • Prase.Vylity
      V zásadě souhlas. Otázka zní, jestli je vůbec možný udělat hru, která kombinuje komplexní mechaniky strategií od Paradoxu s realtime bitvama ve stylu Total War. Teda tak, aby to bylo zábavný. Ona se jedna hra EU dokáže dost protáhnout i bez toho, aby člověk manuálně řídil jednotky na bojišti.
      A co se zasazení týče, klidně bych zabrousil i do dvacátýho století. I když ta třicetiletá válka, kterou zmiňuje Bobek taky nezní jako blbej nápad.
  • Ještě menší offtopic, omlouvám se Vaškovi. Pro sichr napíšu PERUN! :) Autoři Mount & Blade: Bannerlord teď hodně zveřejňují informace. Poslední příspěvek je o zbraních.

    https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/56
  • Středověký total war jsem pařil hodně dlouho... tehdá na střídačku se skvělým Knights of honor (jesli si ten název pamatuju dobře :)) Obě hry jsem pak vyměnil za Crusader Kings. Ostatní total war hry mě příliš nezaujaly a to především zasazením... natož pak fantasy.
    Ale nadcházející británie, to je jiná. Už mám předobjednáno a těším se tak na mé nejoblíbenější historické období spolu s oblíbeným národem :) Doufám v detailnější propracování a zapracování historických prvků, především na strategické mapě. Ono s tím bojem už netřeba zas tolik pracovat, ten se dá jen dolaďovat.
    Co se týče dalších pokračování, respektive snů... bylo by fajn, kdyby pokračovali (třeba bokem jako nyní s británií) zpracováváním samostatných zemí, či jen částí Evropy. Pochopitelně je jasné kam mířím... takový total war z dob hustiských válek..hm, stavět si vozové hradby, oho :-D Každopádně těch možností, které části Evropy a z které doby zpracovat, je nepočítaně - a pokud se jim bude dařit hru ověnčovat i nějakým tím upozaděným příběhem a dokreslovaním historických faktů a následně to zasazovat do strategických možností - s dobře nastaveným systémem mohou vydat jednu takovou hru za rok :)
  • Osobně mám raději historické zasazení. Námětů je stále dost. :) Fantasy/Sci-fi bych nechal na móderech, kteří umí s lorem pracivat s láskou a péčí. Tím netvrdím, že se poslední Total War: Warhammer nepovedl. Naopak. Co se týče posledních dílů, jsou to stále skvělé strategie (hrál jsem všechny díly). Jen mi přijde, že tomu chybí "lehkost." Nevadí mi učit se případně nové prvky (mám rád cit pro detail, jaký umí např. Paradox), ale prostě to není ono. Zkoušel jsem znovu Rome II a nic. :) Nejraději mám Rome jedničku a druhý Medieval, kde je sice méně možností, ale hratelnost funguje hezky svižně (v případě neduhů zase pomůžou módy). Shogun II je řemeslně doladěná hra v tom nejlepším smyslu.

    Na Britannii se těším (moje oblíbené období) - je jasné, že spousta věcí bude velmi podobná jako v Rome II atd. Pokud se ale podaří vylepšit diplomacii, AI nebo udělat hratelnost zajímavou v pozdější fázi hry (jako v připadě obou Warhammerů), tak to bude fajn. :)
  • Už by to chtělo EMPIRE 2 !
    Bože, jak ještě dlouho budu muset čekat....
  • Khanemis
    Takováto zamyšlení mám vždy rád, takže i ten hanebný zločin Vaškovi prominu:)

    Rozhodně bych také uvítal nějakou změnu a právě jít více do starověku by nebylo úplně od věci, vždy mě to hodně táhlo k těmhle nejstarším dobám, kdy se civilizace teprve formovala. Myslím, že spolu s tím by to chtělo ale i nějakou větší změnu ve formuli Total War, nejen samotnou změnu prostředí. Třeba by vůbec nebyl od věci střihnout si právě nějaké to období úpadku a na to nabalit novou hratelnost. Kromě zmíněného kolapsu doby bronzové by nebylo od věci ani třeba klasické období rozkladu římského impéria. Kdyby se tak hráč namísto vlády nad vzestupujícím národem, který postupně dobíjí celý známý svět, dostal do role jednoho z mnoha kandidátů na nového císaře, který by přitom musel zápasit s náročnými sociálními změnami - vylidňování měst ve prospěch rostoucích hospodářství, vzestup moci velkostatkářů, postupný rozpad mezinárodního obchodu, odtržení východní části říše, stále odvážnější barbarské výpady podporující další paniku mezi obyvatelstvem, zhroucení státní měny atd. To by bylo něco, snažit se udržet poslední výspy civilizace ve světě, který si rozhodl dát od ní pauzu. Prostě pořádné Dark Souls mezi Total Warem.

    Nebo naopak něco úplně jiného, střihnout si třeba nějaké království z hluboké Afriky. Možná by to omezilo rozsah bitev, ale snaha zformovat fungující státní útvar v prostředí, kde skutečnému rozvoji brání přírodní podmínky, kulturní nesoudržnost a nedostatek zdrojů. Nebo třeba po vzoru staré dobré Theocracy si zahrát za nějakou tu latinskoamerickou říši a snažit se ji připravit na nevyhnutelný příchod Evropanů.

    Úžasného potenciálu k prozkoumání nabízí historie stále nepřeberně. Problém je, že série Total War je už dlouho zahrabaná ve své útulné, přesně vymezené škatulce. A holt svěží závan vzduchu nezpůsobí jen naroubování starých mechanik na nové prostředí, ale snaha o to, aby byl zážitek v každém dílu série něčím unikátní. Zrovna v tom Warhammeru se docela snažili udělat věci trochu jinak, ale u skutečné historie se toho z nějakého důvodu stále bojí.
    • Nemuzu si pomoci, ale veci, ktere uvadis, ze bys rad ve hre videl jsou podle me urceny pro uplne jine hry, nez serii TotalWar.
      • Khanemis
        Souhlasím, že se to tak zdát může, ale přesto si myslím, že by to Total War mohl zvládnout, stačilo by se jen více zaměřit na tu strategickou část a chytře ji prohloubit. Spousta z těch prvků, byť zní složitě, by se dle mého názoru dala zapracovat i v poměrně zjednodušené verzi, jež by stále měla velký dopad na hratelnost:)
        Ale uznávám, že sám nejsem zrovna typický hráč TW, protože v nich obvykle taktické bitvy přeskakuji jak to jen jde, a soustředím se jen na tu strategickou část:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit