Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    Já nemyslím, že potřebuje zajímavější zasazení... spíš komplexnější hru na světové mapě. Když člověk zkusí a pochopí EU4 nebo CK2, tak mu potom celej Total war příjde takovej základní. Jen ty bitvy chybí.

    Ale jinak ze zasazení... Empire, Napoleon a Fall of Samurai mě z TW bavily nejvíc. Jakmile se přešlo na střelné zbraně, tak mě ta hra přišla mnohem víc zajímavá.
    • Přesně tak. Real-time bitvy mají bezkonkurenční, ale jakmile je člověk na strategické mapě, tak to kulhá na obě nohy.
    • Naprosto souhlasím. Já bych si klidně dal znova Rome Total War, ale musela by to být komplexní strategie. Problém fantasy Total War a ostatních dílů je, že neumí navazovat na sebe a fungující mechaniky na sebe vázat a budovat je dále. Například v jednom díle jsou noční bitvy v dalším díle nejsou, filmečky jednou jsou, po druhé nejsou, family tree, zavedený systém stavění, možnost volit si města a hrady z MTW II a mnoho dalšího. Neučí se od konkurence, ale to se třeba změní s brusu novým dílem Three Kingdoms, i když se bojím, že mají málo času na vývoj. Musím zmínit,že mi je trochu líto, jak CA nepomáhá moderům a nezapojuje do svých týmů například Darthmod atd.
    • Prase.Vylity
      V zásadě souhlas. Otázka zní, jestli je vůbec možný udělat hru, která kombinuje komplexní mechaniky strategií od Paradoxu s realtime bitvama ve stylu Total War. Teda tak, aby to bylo zábavný. Ona se jedna hra EU dokáže dost protáhnout i bez toho, aby člověk manuálně řídil jednotky na bojišti.
      A co se zasazení týče, klidně bych zabrousil i do dvacátýho století. I když ta třicetiletá válka, kterou zmiňuje Bobek taky nezní jako blbej nápad.
  • Llour
    Série Total War především potřebuje konečně fungující AI, pořádnou revoluci ve strategické části hry (ve smyslu prohloubit možnosti) a hlavně se musí vrátit k podpoře modů. Protože od MTW2, která se dala krásně předělat (včetně mapy) je to katastrofa. Poté, co párkrát sjedu kampaň je to nuda, zatímco mody přidávají stovky hodin obsahu. *3*
    • taky více možností v diplomacii, ale to je slabina nejen Creative Assembly her.
  • Však si to přiznejme. Všichni chceme Total War: Thirty Years' War.
    • Magister_Peditum
      To je navíc dokonalé období pro tuhle sérii. Kromě samotné titulní války by se tam mohla vecpat i třeba anglická občanská válka nebo války vedené Ludvíkem XIV. a první fáze turecké války na sklonku sedmnáctého století. Jediný problém je asi fakt, že všechny armády vypadaly stejně. Ale to byl problém i Empire a Napoleona...
      • Já si myslím, že by nevadilo, pokud by jednotky vypadali stejně, ale museli by dát dostatek prostředků, které by vedly k tomu, že o výsledku bitvy bude rozhodovat taktika, využívání terénu, morálka vojsk, specializace jednotek, nasazení jednotek ve správném složení. To zatím moc TW není.
      • Magister_Peditum
        Jinak Warhammer 40k podle mě v total war kabátu nemůže moc fungovat, ze stejného důvodu, proč ani první a druhá světová... Na to je lepší koncept Down of war 1/2... Ale kromě třicetileté války by určitě byla super polovina 19. století. To už dokázali ve Fall of the samurai. I malaz by byl gut, ale tam by byli malazští mariňáci hrozně OP. :-D
  • Osobně bych uvítal, kdyby vývojáři do hry zakomponovali více historické složky hry, aby se hráč o té době, ve které se hra odehrává, i něco zajímavého naučil. Pěkné to bylo v Rome TW 1, kde byli eventy založené na historikých událostech, v družině jste mohli mít přední osobnosti té doby atd. Chtělo by to v tomto směru ještě více rozvést.

    Co se týče nějakého dalšího zasazení hry, uvítal bych dobu bronzovou v Řecku (městské státy jako Mykény, Tyros, Kréta či Trója) s nádechem mytologie. Ve hře by byli nějakým způsobem zakomponováni bohové a bytosti z řecké mytologie, hrdinové jako Hercules či Achilles. Z fantasy bych uvítal svět Pána prstenů, ale museli by mít oficiální licenci z filmů.
    • Pán prstenů by byl fajn, ale v tom případě bych byl právě mnohem radši, kdyby se neinspirovali filmy.
  • Ta ČÍna bude zajímavá, následně by to chtělo Medieval 3 a Empire 2. Z Fantasy světa bych rád viděl LOTR.

    Jak už ale bylo psáno, chce to pořádnou podporu módů a hlavně pořádnej 64bit engine!
    • Llour
      Bohužel pochybuji, že na licenci LOTRa mají peníze. Jen práva na ten seriál stala nějakých 200-250 milionů dolarů.
      • XorxoxTalarius
        Serial je neco jineho nez hra. Pochybuju ze EA platila za kazdou hru z Lotra 200 milionu dolaru
  • Už by to chtělo EMPIRE 2 !
    Bože, jak ještě dlouho budu muset čekat....
  • Lukass
    Total War: Rise of the Third Reich
    • DLC Get the World Rid of Filth
      ^o^
  • Osobně mám raději historické zasazení. Námětů je stále dost. :) Fantasy/Sci-fi bych nechal na móderech, kteří umí s lorem pracivat s láskou a péčí. Tím netvrdím, že se poslední Total War: Warhammer nepovedl. Naopak. Co se týče posledních dílů, jsou to stále skvělé strategie (hrál jsem všechny díly). Jen mi přijde, že tomu chybí "lehkost." Nevadí mi učit se případně nové prvky (mám rád cit pro detail, jaký umí např. Paradox), ale prostě to není ono. Zkoušel jsem znovu Rome II a nic. :) Nejraději mám Rome jedničku a druhý Medieval, kde je sice méně možností, ale hratelnost funguje hezky svižně (v případě neduhů zase pomůžou módy). Shogun II je řemeslně doladěná hra v tom nejlepším smyslu.

    Na Britannii se těším (moje oblíbené období) - je jasné, že spousta věcí bude velmi podobná jako v Rome II atd. Pokud se ale podaří vylepšit diplomacii, AI nebo udělat hratelnost zajímavou v pozdější fázi hry (jako v připadě obou Warhammerů), tak to bude fajn. :)
  • Krescz
    Souhlasím s autorem článku a zároveň děkuji za tip na četbu. Jen ten starověk bych tam už nedával a ani žádnou jinou dobu kde bitva probíhala stylem shieldwall nebo římské testudo. Třeba shogun 2 měl lehké jednotky a jak kreativní souboje muže proti muži měli :D Uvítal bych Empire 2 nebo něco na ten způsob. Ještě bych dodal, že dlc k TW: W by mohla být levnější :D
    • Zrovna Empire mělo ještě nudnější souboje než cokoliv jiného, kdy proti sobě stály řady a střílely do sebe, variabilita jednotek 0.
  • MishKonn
    Warhammer 40,000.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit