Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • určitě lepší než frostpunk, který tu dostal 8/10.
  • Castecne musim s recenzi souhlasit. Ta hra proste ma svoje chyby a preckat tahy nepratel kdyz jich proti sobe mate 12 je nekdy opravdu o nervy ale pres to vsechno musim rict ze me ta hra neskutecne bavi. Nevim presne cim to je ale opravdu dlouho me zadna hra tak moc nechytla.
    • Jo, přečkat tah nepřítele je o nervy, ale neřekl bych, že by to bylo tím, že je hra špatně optimalizovaná. Jasně, je opruz, že tahy v reálném čase provádí i když nepřítel není vidět. Ale mnohem víc mi ničí nervy čekání, jestli i to čtvrtý Commando mine, nebo mi rozpárá 60ti tunového Dragona, protože i když obecně platí, že těžší mechy jsou výhodnější, nejsem si jistý, že 200 tun v podobě tří Jaggermechů je lepší než 8 Command. Možná, že možnost nasazovat mechy na váhu jako v jiných hrách by bylo lepší než povinně 4 mechy, zvlášť v kampani, kde nepřítel podobné omezení nemá. Ale souhlasím, taky tu hru žeru a přijde mi, že naopak výborně navozuje pocit střetu obrněných monster tak, jak bych si to že světa Battletechu představoval. To se mi u Mechcommandera (i když to byla pěkná hra) nestalo. No ale už se těším na Mechwarrior Mercenaries, doufám že to piraně moc nepokazí.
      • Presne tak, ten vahovy limit na misiu a nie pocet mechov by priniesol mozne vyuzitie vacsieho poctu malych mechov. Takto je to skor o uziti si roznych tonazi mechov v postupnom priebehu kampane.
      • Optimalizace je tada absolutne priserna ale s preckavanim tahu to samozrejme nesouvisi :D
        Kupodivu me ale az tak moc nestve ta cestovni animace kdyz cestuju mezi systemy i kdyz by urcite unesla moznost vyssi rychlosti nez je ta defaulti. :D
  • Uhýbání mi místy přijde dost random. S rychlým mechem dám sprint, mám asi 6 úhybů a schytám hned první PPC od enemy robota. A to dost často. Radši si znovu dám MW Mercenaries.
  • Mě to náhodou docela baví :-) Hodně věcí v recenzi je pravda, ale kupodivu mi tenhle systém z Xcomu pro Mechy sedí líp tady. Xcom jsem hrál několik hodin a pak jsem se nasral a smazal to... očekával jsem něco ve stylu UFO nebo Jagged Alliance a byla to velká chyba. Co je na tomhle Battletechu trošku debilní je, že je opravdu poznat, že hru dělala banda SJW. Jedna z hlavních postav nosí hidžáb a u popisu planet je vždycky nejdůležitějším jak jsou strašně multikulturní. A jakože nejhorší je Draconis Combine, kterej vychází z Japonců, kteří si chtějí zachovat čistou kulturu. Vtipný. Ale když člověk nevnímá politické školení mužstva, tak to má spád a člověk se těší na dalšího mecha a zajímavou misi.
    • tady bude asi máma z Moravy.. mě ta hra taky hrozně baví a když se podívám na hodnocení jiných her tímto recenzentem tak jsem v klidu.. svět se z něj nezboří
    • Um, Harebrained schemes univerzum Battletech nevytvořili pro tuto hru, to existuje už víc jak třicet let. A multikulturnost v scifi není nic nového.

      Nikdy nepochopím lidí, co se ohánějí termínem SJW jen proto že všichni postavy nejsou bíle... neříkej mi, že jsi jeden z těch lidí, kteří považují to, že si ve hře můžeš nastavit nebinární zájmeno, za strašlivou vadu a důkaz toho, že ti rvou SJ do chřtánu.
      • To, že mi někdo nutí svoje světonázory a dogmata do hlavy kde může (a fakt v případě Battletechu to tím zájmenem, které je už tak dost směšné nekončí (prostě wtf, na co to je?)) je jeden z důvodů, proč prostě takové vývojáře nepodpořit. Nevadí mi víceméně jakýkoliv setting, ale pokud je vývoj her vnímán "aktivisticky", tedy jako nástroj pro šíření politických názorů, tak je to prostě špatně. A je v takovym případě úplně jedno, zda to dělají SJW dobrolidé, alt-right a nebo třeba komouši. To, co se navíc pak dělo na forech - ta naprosto extrémně absurdní cenzura - to je už prostě finále.

        Je taky dobrý si všimnout, že hry, který jsou takhle vyvíjený, povětšinou končí neslavně - Battletech, bohužel vzhledem k tomu že jsem finančně vývoj podpořil - není výjimka.

        Imho s tím v jakém stavu to vydali je 6/10 ještě docela milosrdné.
        • Co je prosím špatně na tom, že hra obsahuje nějakou možnost? Odkdy je možnost nucení?
          • Alibismus level 99. "Nějakou možnost" *7* Nucení kulturního/politického narativu skrz herní prvek není "nějaká možnost". A jak jsem psal, fakt to jednou děvčicou v hidžábu a výběrem zájmena nekončí, ta hra je tím propálená celá; což jde často ruku v ruce s tím, co je Battletechu vyčítáno dost často - charakterová jednoduchost a plochost všech postav.
            • Ja teda co se deje na forech a co tam hlasaj nevim a uprimne je mi to burt, takze zjevne nejsem zaujatej vesim subjektivnim pohledem na hru jako na SJW zbran hromadneho niceni.
              Pravda, nad vyberem tretiho pohlavi jsem se trosku zarazil, ale jinak je to vsechno. Zbytek naprosto zapada do univerza a pokud jste cetli alespon nejake knizky tak to tam bylo vzdy, ostatne cele politicke rozdeleni je vzdalenym odrazem pozamskych kultur a etnik na puvodni Zemi, nekdy vic a nekdy min, ale bylo to tam vzdy.
              Jinak ja mam napriklad dost casto damskou jizdu neb mi z puvodniho osazenstva pilotu chalpy zbabele vychcipali a nechali vsechno na zenskejch. :P (ostatne i pilotky jak mechu tak treba lodi nebo podpurneho letectva neni nic neobvykleho v univerzu battletechu)

              Obecne mam pocit ze tu nekteri hodnoti hru jako SJW protoze se nemohou oprostit od necich nazoru...
            • Ha aspoň to vysvětluje proč je 3 ze 4 operativců v misích je žena.
            • Ghost47
              Běluha: vem to tak, že mají posledních 25 nebo kolik let... pak poznají, jak to dopadne, když se někdo pár set let místo vytváření multikulti ráje věnuje eugenice a vojenskému výzkumu *3*
            • Tak to jsem moc rad ze to ta hra dela tak nenasilnou formou a nekazi mi to celkovej dojem :D
            • Přesně. Ti, co to tu obhajují zjevně neznají pozadí. Studio se schválně chlubí tím, jak moc jsou SJW, vyhrožují všem ostatním a tímhle morem hru zcela promořili. Jasně, že Battletech existuje dlouho, nejsem dement, hrál jsem jak deskovku, tak všechno, co vyšlo na PC. A to, že prej tam je jen hiždáb. Ani hovno, dokonce je tam zmínka o nějaký planetě, co dobyli muslimové a vůbec odkazy na ultra multikulturalismus a levičáčství je všude. Zjevně jen pořádně nečtete ty texty... Hra má bavit a ne vychovávat ke sluníčkovýmu vnímání světa. Běluha ví o čem mluví, vy ostatní to buď obhajujete nebo jste ještě neprokoukli.
            • Zájmena, prvoplánový postavy jasně zapadající do té sjw představy světa, vložení postavy podle trans vývojáře (Michelle Perez), co na sociálních sítích dlouhodobě vyhrožuje smrtí lidem včetně válečných veteránů, směšný akcent na etnicitu/rasovou příslušnost (koho tohle vůbeczajímá?), nekonečno zmínek o multikulturalismu, celá ta směšná patálie s nemožností si vytvořit postavu s blond vlasy, některé ingame eventy, naprostej banocaust za sebemenší projev nesouhlasu na forech a spousty dalších. Je toho kvanta, jsou to povětšinou samo o sobě malichernosti, ale společně to prostě dělá absurdní obrázek.
            • Ja krome toho se si muzes vybrat "treti pohlavi" nic takovyho rozhodne nepozoroval ale treba na to nejsem tak precitlivelej :D
            • homeles8
              Ach bože, ty jsi kretén,... neměl by ses tolik dívat na televizi. A měl by sis víc užívat vlastí život, než řešit všechny a všechno kolem. A neměl bys tolik řešit zbytečný věci.
            • Bylo by dobrý se vyhnout cherrypickingu, na kterém si postavím přesvědčení, že zbytek věcí můžu v pohodě plynule ignorovat. Jinak mě specificky hidžáb fakt netankuje, co mi vadí je to co píšu výše.
            • No doktorka v hidzabu to ale zrovna fakt nikomu necpe. Ma jen hidzab a arabsky jmeno a to je vsechno. Ve hre o tom neni nikde ani zminka. To je fakt jedna postava s hidzabem tak obrovskej problem?
      • Jj jedna postava nosi hidzab! Neuveritelny! Nejvtipnejsi na tom je ze 10 let nazpatek by se nad tim nikdo ani nepozastavit.
        • 10 let nazpet nikoho neprudili.tak to bude asi ten duvid ne? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit