Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za mě výborná taktická záležitost. Nabízí spoustu možností jak souboj ovlivnit a na spoustě detailů záleží - typ terénu, natočení směrem k nepříteli, výškový rozdíl, využití vody na chlazení etc. Např. možnost využívat jump jets nabízí na většině map spoustu taktických možností. Osobně jsem všechny mechy upravoval k obrazu svému aby plnili adekvátní roli na bitevním poli - brawler, sniper, support etc. Kdyby autor recenze ve hře strávil víc jak těch 15 hodin možná by si toho všiml....je pravdou že základní taktika je koncentrace palebné síly, ale AI to dělá taky a místy umí potrápit, takže o vypínání mozku nemůže být řeč, zejména v těžších misích (více skulls). Cestování mezi systémy má sloužit k tomu aby si člověk opravil mechy, refitoval je před další bitvou a upgradoval loď, ne čtení knih. Variabilita misí, prostředí a mechů zajištuje dostatečnou replayabilitu. Určitě se mohli více vyblbnout se skill systémem a dát více speciálních schopností nebo třeba XP podle killů etc. Ale to jsou detaily. Dal bych aspoň 8/10...
    • Musím souhlasit. Recenze skutečně neodpovídala tomu co jsem sám ve hře zažil. Pravda je že koncentrace palebné síly je krutě efektivní, ale rozhodně to neznamená, že nejtěžší plecháči jsou vždy ta nejlepší volba.

      Příklad: Pro rychlou babku a nějaké ty xp jsem narval svoje středně pokročilé recruity to těch nejmasivnějších plecháčů co mám, 3 heavy a nejtěžší medium. Začnu misi, dvě hvězdy, assassinate, klasická rojnice v s heavy supportem v zádech. Kontakt jsem udělal hned v prvním kole. Pidi mech, lel, řekl jsem si a posunul svoje mechy tak aby kryli mého papírového supporta a v prvních aktivacích jsem pidi mecha i přes jeho 5 úhybů zredukoval na hlavu s nožičkami. A to byl začátek konce. Druhém kole jsem zjistil, že oponent má 6 chodící popelnic střední tonáže. Doslova. Zmetci měli 1/4 armoru ale množství DAKKA co v jednom kole vypustily udělali moje mechy děravější než roční rozpočet Somálska. Musel jsem obětovat dva moje piloty a katapultovat třetího jenom aby jsem zabil cíl. Zabíjet mechy prostě nešlo jenom musel jsem pořád přepínat palbu tak aby jsem ustřelil ty nejhorší zbraně. Ve chvíli, co můj primární cíl ukázal svůj ohyzdnej ksicht, za cenu upečeného hardwaru a všech bodů narvaných do precision střel jsem mu odpálil torzo (300 dmg ze 2 mechů to zvládne docela rychle) a pak jenom sledoval a modlil se aby následující shitstorm minul co nejmíň drahých komponentů. Jenom jeden mech to stihnul do LZ a to jeho zadek vypadal jak ementál.

      Poučení do příště? Bez lehkého spotera už ani ránu dost levný aby se zaplatil i potom co vybuchne a hlavně do něj rvát odpadkové recruity, který jsou k dostání po tuctech na každé planetě. Sniper supp for da win.
      • Coz me napada, jak AI reaguje na klasicke vylakavaci taktiky (at uz v podobe jednoho mecha jako vejicky nebo zahajeni sarvatky hracem s naslednym stazenim do vyhodnejsich pozic a podobne). Drzi pozice, tlaci na hrace, posila tupe jednotky po jedne na odstrel nebo se chova podle toho, co je pro ni vyhodnejsi (dovede si vyhodnotit, kdy je lepsi tlacit a kdy je naopak lepsi drzet pozice nebo se treba mezitim pokusit o obchvat)?
        • utpoci vetsinou vsim co ma na to co vyhodnoti jako nejslabsi cil
          • Skoda. Diky za odpoved. :)
            • S tím ale, že většina AI mechů má vlastní vyhodnocení situace. Většinou přesné. Malý mechové jsou jak fretky na speedu a ty těžší jdou full Rambo. Spíš horší je fakt že AI nerespektuje tvůj loadout a netrpí na omnivizi což trošku ubližuje obtížnosti. Tím nemyslím, že by měla střílet přes celou mapu, ale ve chvíli, kdy nevidí na mecha pro ně neexistuje, což dělá ze snipermechů godlike monstra.
    • Diky bohu, ze se nezivis psanim recenzi.
      • Jack1947
        To musí bejt hrůza když něomu díky něčímu rozdílnému názoru hned naběhne žilka *8* *7*
        • Myslim, ze Hlenova pointa byla, ze kdyz nekdo napise o prumerne az spatne hre, ze jde o "vybornou taktickou zalezitost", tak je dobre, ze nepise recenze, podle kterych se obcas treba i nekdo rozhodne, jakou hru si koupi. Uvedom si na opacnem prikladu, ze rict napriklad o Witcher 3, ze jde o "spatne a nepovedene RPG" a "za me 3/10" je sice take nazor, ale natolik mimo misu, ze je snad ve verejnem zajmu, aby takovy clovek nepsal recenze na hry, ktere by, na rozdil od soukromych nazoru, mely mit nejakou kvalitu, validitu, smysl pro realitu a uroven.
          • Len je to zla pointa, lebo Battletech rozhodne nie je zla hra. Dokonca so svojim hodnotenim je omnoho blizsie objektivnej realite ako recenzent o com hovori aj svetovy priemer recenzii aj nazory hracov tahovych strategii, ktori si nemyslia, ze vrchol zanru je Xcom: War of the Chosen ako autor recenzie.
          • A) 6/10 není průměrná až špatná hra, spíš lepší průměr
            B) na základě čeho tvrdíš že je to průměrná až špatná hra? kromě zdejší recenze?
            C) stačí se rozhlédnout po internetu, ta hra opravdu na tom není zas tak blbě...http://www.metacritic.com/game/pc/battletech https://www.pcgamer.com/battletech-review/ https://www.gamespot.com/reviews/battletech-review-a-tactical-pc-game-that-will-mec/1900-6416903/
            etc etc...možná ty recenze psát začnu :)
          • Jack1947
            Já vím ale vzhledem k tomu že ten člověk se neživí psaním recenzím může říkat co chce. Kdyby živil a byl jen svobodný redaktor bez okovů ( bez Tiscali) tak by taky víceméně mohl *3*
        • Mluvis o sobe?
          • Jack1947
            Já jsem v klidu proč se ptáš ?
  • určitě lepší než frostpunk, který tu dostal 8/10.
  • Castecne musim s recenzi souhlasit. Ta hra proste ma svoje chyby a preckat tahy nepratel kdyz jich proti sobe mate 12 je nekdy opravdu o nervy ale pres to vsechno musim rict ze me ta hra neskutecne bavi. Nevim presne cim to je ale opravdu dlouho me zadna hra tak moc nechytla.
    • Jo, přečkat tah nepřítele je o nervy, ale neřekl bych, že by to bylo tím, že je hra špatně optimalizovaná. Jasně, je opruz, že tahy v reálném čase provádí i když nepřítel není vidět. Ale mnohem víc mi ničí nervy čekání, jestli i to čtvrtý Commando mine, nebo mi rozpárá 60ti tunového Dragona, protože i když obecně platí, že těžší mechy jsou výhodnější, nejsem si jistý, že 200 tun v podobě tří Jaggermechů je lepší než 8 Command. Možná, že možnost nasazovat mechy na váhu jako v jiných hrách by bylo lepší než povinně 4 mechy, zvlášť v kampani, kde nepřítel podobné omezení nemá. Ale souhlasím, taky tu hru žeru a přijde mi, že naopak výborně navozuje pocit střetu obrněných monster tak, jak bych si to že světa Battletechu představoval. To se mi u Mechcommandera (i když to byla pěkná hra) nestalo. No ale už se těším na Mechwarrior Mercenaries, doufám že to piraně moc nepokazí.
      • Presne tak, ten vahovy limit na misiu a nie pocet mechov by priniesol mozne vyuzitie vacsieho poctu malych mechov. Takto je to skor o uziti si roznych tonazi mechov v postupnom priebehu kampane.
      • Optimalizace je tada absolutne priserna ale s preckavanim tahu to samozrejme nesouvisi :D
        Kupodivu me ale az tak moc nestve ta cestovni animace kdyz cestuju mezi systemy i kdyz by urcite unesla moznost vyssi rychlosti nez je ta defaulti. :D
  • mam podobny nazor jako vetsina komentaru zde...ta hra je zabavna, ikdyz ma chyby. Proste podobny pocit jako kdyz se setkaji v realu tanky...zadne extra super taktizovani. Lehky tank proti tezkemu ma taky mizivou sanci a zkusena posadka je samozrejme ve vyhode. Cekani na tahy soupere mi nevadi, u tahovek je to celkem bezna vec.
    • Neustoupila náhodou výroba těžkých tanků právě proto, že armády zjistili, že střední a lehké tanky jsou pro současnou povahu bojiště svojí univerzálností vhodnější, než nějaká neohrabaná a těžká sotva mobilní krabice?
      I Hitlerovi se říkalo, že je lepší vyrobit dva Panthery než jednoho Tigera...
      • Ghost47
        Spíš se povedlo zkombinovat pancéřování a kanón supertěžkého tanku s mobilitou lehkého a celé to váží jako střední... Abrams nebo Leopard by probil i Ratte, ekvivalentní tloušťka čelního pancíře je někde na úrovni obšívky bitevní lodi a jede to 70... I když "střední tank"... ještě trošku těžší a měly by s tím minimálně na Západě problém menší mosty.
        O něčem lehkém se začalo uvažovat hlavně v poslední době, M1A2 se docela blbě dopravuje do bůhvíjakého -stánu kde se zrovna válčí. Do letadla se vleze jeden nebo dva (a problém je váha, místa by bylo dost) a lodí to trvá dlouho.
      • Jo i ne... Ted uz se podstate pouzivaj jen rychly "tezky" tanky :D Abrams vazi o par tun vice nez tigr.
        • Řekl bych, že ti asi unikla pointa :D
    • Jj cekani na tahy je fakt normalni ale zvlast v nekterejch pribehovejch misisch to je absolutni porod :D
  • Kallessin183
    S recenzí bych vcelku souhlasil, ale možná i proto, že jsem hrával původní Battletech, tak mě hra děsně baví a tahovka mi sedí mnohem víc než realtime strategie.
    • ...ale tanky hrajeme v realtime a sem tam vyjde i náhoda s vycvičeným lehkým tankem . Tam jednoduché principy na škodu nejsou . V tahovce bije zjednodušování do očí mnohem víc , než v akční hře :/ .
      • Kallessin183
        To je sice pravda, ale battletech je v základu deskovka. To že se dá hrát podle zjednodušených pravidel (kterými se nejspíš tvůrci inspirovali přředevším), nic špatného neznamená. A spoustu her jsem odehrál jak s nimi, tak s plnými pravidly a bavil se u obou...
    • Ja si popravde nejsem jistej o jaky taktizaci v Mechcommanderovi je rec. Jak to slo tak jsem na vsechno dorval PPC a pak jen koukal jak ty krasny modry paprsky smrti vsechno rozmrdali na kusy jeste nez se to dostalo na dostrel :D
      Rozhodne mi neprislo ze by tam lehky mechove byly k necemu moc dobry a uz vubec ne v lategame kde bylo vzdycky vyhodnejsi nez lehkyho mecha vzit assaulta s PPC.
  • Mám silný dojem, že hraju jinou hru než recenzent. Malé taktické možnosti? Ale kuš! Jde o specializaci Battlemechů... lehký mech nepřítele naspotuje, missile platform vypustí rakety a srazí nepřátelského mecha k zemi, ostatní dva mu přes mířenou střelbu (která je na válejícího se mecha automatická) ustřílí třeba nohy, nebo se propálí pancířem a odpálí jádro. Nebo mu skočí za záda, kde není pancíř tak silný, a odpaří ho. Nebo mu ustřílí ruce se zbraněmi, nemůže střílet a ještě na konci mise můžu tyhle popadané zbraně sesbírat. Nebo naběhnout na blízko, zrušit evasion, destabilizovat a navíc ho ještě pár plamenomety přehřát, aby nemohl střílet, nebo se ideálně rovnou vypnul. Taktických možností je spousta... za mě 8/10.

    Modifikace pilotů a další věci by měl přinést další patch. Co mi chybí, je přivést do bitvy mechy podle maximální tonáže, ne jenom 4.
    • kovar.jakub
      S posledním odstavcem jen souhlas, s tím prvním - ano, jde to takto hrát. Ale není to vůbec nutné, protože úplně stejně snadno soupeře ustřílím "vším co mám" s random palbou.
      • takhle reakce mnohé vysvětluje ... ale zas chápu že recenzent musí pospíchat aby to včas napsal a musí jet "no brain brute forcem" protozeprostě muze a nemusi se namahaz prestoze je bruteforce .. at uz v Battletechu, Mechvommanderu i ve věcech jako Far Cry (kde taky lze jednim způsobem burteforcnout celou hru)
        • kovar.jakub
          Promiň, ale v normální na taktice založené tahovce opravdu "bruteforce" udělat nejde. Tady ano - samozřejmě, zkoušel jsem si plamenometit mecha, zkoušel jsem střílet do nohou, zkoušel jsem LRM (ty mi ale nesedly, uznávám)... ale když on ten přístup koncentrované palby prostě funguje nejlépe. Já nezkoušel nějakou obezličku v podobě totálně OP strategie pro marginální část herní populace, ale něco, co minimálně napoprvé zkusí každý. A proč by se někdo učil něco jiného, když mu hned první přístup dobře funguje?
      • Nuz parafrazoval by som recenziu...aj v Mechcommanderovi slo planovat rozne prepady, minovat cesty , ale naco, ked najlahsie bolo navesat na mechov najtazsie zbrane a rozcupovat supera. Tie moznosti co pise Morthe tam proste su, k tomu melee, DFA, komba mechov s pilot skillmi, ktore su dalej ako bolo v Mechcommanderovi a v realtime.
        Osobne dufam, ze zmenia obmedzenie na 4 mechov, co by nemuselo byt vobec zlozite a vahovy limit by sa dal krasne zaviest na kapacitu Leoparda, ktora by bola upgradovatelna pocas hry a do jeho limitu by som mohol napchat mechov , kolko by som chcel.
      • Jako jo, akorát to přes brute force bude asi pomalejší... a když má člověk v bitvě proti sobě dvanáct nebo kolik mechů, tak každý, který se mi podaří sundat rychleji než obroušením, se počítá.
  • Pridam se k ostatnim s tim, ze hra ma jiste rezervy a recenze (obsah) ma v mnohem pravdu, nic mene... mam v tom 55 hodin tak to asi nebude tak spatna hra ;) Za mne bych dal tak 75%
    Napr. Xcom 2 uz mi neprisel takova pecka po jednicce (spis more of the same) a War of the chosen mne vylozene odrazuje prekombinovanosti uz prekombinovaneho (ostatne specail charaktery ktery vam zatopili v nejblbsi chvili uz v jednom DLC davno byly a tak nechapu ze jsou z toho vsichni odvareny).

    Co bych Battletechu vytknul ja je, ze je ponekud repetitivni. Vyjimkou z beznych misi byla mise kdy se dostanete k mechum SLDF coz bylo prijemne rozptileni (jejich sila byla vyvazena mnozstvim nepratel coz trochu menilo dynamiku hry) a potom mise na planete s vysokym rusenim senzoru nepratel kdy se musite rozmistit pred prepadem (nepritel reagoval az na vizual) a jednotky eliminovat v omezenem poctu kol. Jinak se bohuzel vetsina misi zvrhne jen na frontalni stret a to vcetne eskortnich nebo demolicnich misi. Nektere jsou navic dost nevyvazene a nekdy neni problem uhrat "4 a 1/2 lebky" bez strukturalniho poskozeni Mechu a jindy mate po "3 lebkach" mrtveho pilota a skvadru vraku protoze nepritel mel 2 lance stredni tonaze a supportni LRM/SRM/PPC vozidla.

    Stejne tak se mi bohuzel opravdu osvedcila spis varianta bruteforce a nez plytvat pozici na lehci mechy (vyjimkou byl snad jen 35t Panther s PPCckem byl dost mrstnej a silnej v prvni casti hry) na druhou stranu lance o 4 Mechach je proste standard takze omezeny pocet Mechu ponekud dava smysl, spis mne stve ze se temer nikdy clovek nedocka nejakeho supportu. Brutefoce taktiku ale spis tlaci to, ze clovek nechce plytvat kolo strelby na pohyb neb casto celi presile a kazda ustrelena zbran, prorazeny trup nebo povaleny Mech je proste ku prospechu (experimetuju ted s mechem co ma 10x M Laser+ a pokud ten si skoci za zada a a propali se uspesne skrz za 275 DMG, skonci i sebevetsi bestie xichtem v zemi na jedinou ranu, ale zase uchladi jen jeden a pul salvy).

    Pak uz mi jen nesedi drobnosti jako ze v singlu nejde ulozit preset na Mecha a tim padem ve chvili kdy ho hodite do skladu tak prijde o setup nebo se nelze po experimentu snadno vratit k predchozi konfiguraci. Piloti mi zatim pri vyrazeni mecha vzdy zemreli i kdyz jsem pochopil ze nejaka sance na preziti je (tusim ze to ovlivnuje namaxovany guts skill nebo tak neco), ocenil bych tedy spis sanci na autmatickou katapultaz nebot manualni mi prijde k nicemu. Nedava my moc smysl ze mise na "akutni evakuaci" vedce ze zakladny atp. pocka 22 dnu nez proskacu hvezdne systemy a 4 dny nez si uracim dolecit piloty nebo opravit Mechy. Ocenil bych moznost najimat i support posadku (techniky, doktory) protoze system updatu lodi je dost omezeny a jde snadno vyhnat tech pointy ale uz ne medpointy), celkove je cela hra dost tahla, tedy po onech 55h mam jednoho 90t SLDF mecha s top vybavou, ale zbytek jsou v prumeru 65t a stale standard (byt lepsi verze) zbrane... na pulzni lasery, gausky atp. si muzu nechat zajit chut.... stejne tak to nevypada ze bych se v pribehu dostaval do finishe. A obecne mi trochu vadi ze je ve hre uplne vynechana slozka pechoty a supportu ve forme pruzkumnych letadel nebo delostrelectva ci tezke vysadkove lode, ale treba jsem se k necemu z toho jeste akorat nedostal. Stejne tak se moc nepracuje s piloty na te urovni aby si k nim clovek vytvoril nejaky vztah, kdyz umre, stve vas spis ztrata expu nez pilota samotneho. A par drobnosti by se asi naslo, ale ucel zabavit hra plni a nejedno vytezstvi je dostatecne satisfakujici.
    Editace pilotu pry prijde v nejakem update, ale zrovna to mne tak netrapi protoze jde proste o najate zoldaky kam se vase postava primotala nikoliv vami zalozenou kumpanii...
    • Absolutni 100% souhlas! Mam uplne stejnou zkusenost vcetne Panthera s PPC kteryho jsem na zacatku pouzival. Co se tyce trhace tak jsem si postavil takovouhle bestii: https://i.imgur.com/4KfbzFK.jpg

      A SLDF gausee mecha jsem prehodil na Zeuse co jsem si vylegoval v ty misi se SLDF mecha.

      Tahle bestie ma kopec pancire (trochu jsem ji upravil a pridal na bocnim torzu) takze dostat se k nekomu i na Slaser vzdalenost a bez jednoho LL dokazes takhle chladit dve plny salvy v pohode.

      I kdyz ted premyslim ze jsem se mohl na ty SL vykaslat uplne a pridat pancir.
      • Ja tam tu puvodni "balistiku" nechal ("pana boha" bohuzel nevlastnim) a zbytek vymenil akorat za + a ++ zbrane napr LRM20 s +2 DMG tusim ... i kdyz ma totiz jumpjety tak mi trva se prokousat do cela nebo se presouvat na kridla podle posil a u takoveho hov*da (panove redaktori, tahle cenzura je docela trapna) je skoda si kazde kolo nevystrelit... i s tim pancirem uz jsem ale malem prisel o prave side torozo a tedy celou srandu v nem a na prave hnate (hlavne ten balisticky cirkus by mne mrzel)... zatim jsem nastesti musel oplakat jen jeden double heatsink...

        Kdyz se ale s timhle dostanu na alpha strike k mechovi pod 50t tak jdu automaticky na mirenou strelu na hrudnik a vetsinou konci i vystavni nalestenej garazovanej kousek... natoz pak neco co uz jsem predtim necim liznul. :)
        Ale AC20 chapu... mam jednoho jaggera kde mam na jedne hnate presne tohle AC20++ a na druhe 2x AC2+ (nebo 2xAC5? ted nevim :) ) a to je taky dobrej natresk ne stredni vzdalenost :)
      • A nemáš problém se dostat na dostřel toho AC/20 a SRM? Já když se o takovou věc pokoušel, tak se většinou na mě každý zaměří a PPC apod mě dost poškodí, než tam doběhnu.

        Tady to vypadá, že je bezpečnější hrát buildy na dálku.


        To samé v Mechcommanderu. Tam to nemělo smysl. Rád bych hrál na blízko a dal si skilly piloting a gunnery ale již vidím, jak mě po cestě zmastí.
        • No mam PPC+Gauss Zeuse kterej se dokaze docela dobre jeste s LRM supportem se sniperama vyporadat a navic ta AC/20 nema o tolik mensi dostrel na ML + mam jeste jednoho Black Knighta postavenyho jen na laserech co dost pamaha se scoutama a dohromady s touhle bestii jsem snad nikdy nemel problem nekam se dostat. Ale je pravda ze obcas jedno kolo objetuju a davam sprint.

          Mechcommander byl jeste jinej. Prislo mi ze prostredi nebylo tak clenity a proste clovek vzal nejtezsi mechy, nalozil na ne PPC co se veslo a sel dopredu...
          • Na blízko a ac20 bych se bál, že mě Ostatní oběhnou a dost poškodí.
            • Obihani se vetsinou nekona a kdyz tak jen v maly mire. Navic obehnout zada mazlikovi a dat mu salvu znamena ukazat zada mymu sniperovy a LRM boatovi a k tomu vsemu ma vepredu jeste kamarada co ma 3 ML a 3LL a to nepotesi velke ani male.
  • Pán recenzent, teraz sa na mňa nehnevajte, ale keď dám hrať opici šachy, možno zistí že keď poriadne drbne po stole, tak mi vyhodí kráľa. Myslím že ste sa hre dostatočne nevenovali. Ponúka mnohé taktické možnosti a pristúpi k riešeniu situácií. Len ste sa k ním podľa mňa nedopracovali. Počet možnosti podľa mňa prekonaná ten v xcom 2, dlc som ešte nehral.
    • kovar.jakub
      Já hru hrál přesně podle pravidel, to, že ten nejjednodušší přístup je nejúčinnější je prostě problém... A ano, zkoušel jsem si plamenomety grilovat mechy, zkoušel jsem LRM mecha (ten mi nesedl), zkoušel jsem ustřelovat nohy... Ale přímá koncentrace palby byla ve všech případech nejúčinnější.
      • No náhodné strieľať do mecha nie je rozhodne najrýchlejšie. Ak som išiel plniť kontrakt proti ľahkému súperovi, tak bolo najrýchlejšie zobrať highlanderov s leg modmi a zničiť ich cez dfa za pár ťahov. Za bežných okolností mi prišla najúčinnejšia taktika mecha salvami z lrm knockoutovat, kedy sú mierene rany zadarmo, q zničiť mu ct. Keď som mal plnú morálku tak proste mierene na ct. Prvých pár hodín som to hral tak, ako píšete ale časom som si našiel aj iné prístupy.
  • Pamatuje tady nekdo serii Front Mission ? :)
  • Není nutné se pohybovat. Je zde dovednost Bulwark která těží z bonusů, když se mech nepohybuje.

    Co mě vadí, jsou dlouhé načítání a dlouhé opravy a výměna mechů. Časem to řeší vylepšení základy ale ze začátku, je třeba si dávat pozor na poškození a zranění.

    Lehcí mechové se hodí zejména na průzkum a díky takového systému je nejde používat moc v boji jako v Mechcommanderu. Tam šlo vylézt za překážkou ze strany trefit těžkého mecha, než se otočil tak mu utéci atd. Tahový systém, je v tomto špatný. Tady vylezete, střelíte a pak hraje ten mech, ten se otočí a odpráskne vás na ránu. Evasion vám nepomůže.

    Tedy v rámci limitů tahů, to je dobrý. Mech se dá různě upravit, je nutné mít náhradní díly na opravy atd a sledovat co za pilot a stroje má AI a dle toho reagovat.
    I zde to pochválili http://www.sarna.net/news/battletech-early-review-its-real-good/ a to je co říci v kolébce universa a stolní hry.
    • Ono to jde i bez Ace pilot. Odložením iniciativy nechám zahrát nepřátelského mecha, pak na něj vyběhnu z boku/ze zadu a v dalším kole, díky své vyšší iniciativě zmiznu dřív, než on začne hrát. Sice třeba nebudu střílet, ale zas můžu spotovat pro ostatní.
      • Jasne ide to, len s Ace Pilot mas tie vystrely 2, co uz napr. od Jennera zaboli aj tazsieho mecha.
    • Ghost47
      Co by se hodně hodilo je možnost mít víc mechů než 4 a výsadek omezený na tonáž, jak už tady padlo. Jinak to časem skončí u "Steiner scout lance", protože když už můžu mít jen 4...
      • Hehe "Steiner scout lance". A spotuje jim ten nejlehčí, Battlemaster. :)
        • Ghost47
          No, říkalo se, že Commando je jejich pokus o power armor :)
    • S abilitou Ace pilot je mozne po vystrele sa pohnut, cize sa da aj to hit & run. A s lahsim mechom je to jednoduchsie, kedze mozem rezervovat na iniciativu 1 dobehnut a vystrelit a dalsi tah s iniciativou 3 vystrelit a odbehnut.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit