Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Ta hra je taková nijaká a zpíchlá hodně sucho a hlavně rychlou jehlou... ale na nudu dá se i když mě těch zhruba 50-60% ukrutně nebaví 😐

  • Johny666

    tak. já jsem tedy hru nevyzkoušel, snad časem. jen se pozastavím, nad tématem. jezdci apokalypsy byli jsou a budou : mor, válka, hladomor a poslední kůň sinavý, pale rider, smrt.

    mor a hladomor by ale určitě nebyli populární, tak je nahradíme !!ženou!! fury a jakýmsi svárem?? WTF. i když je to vymyšlené, trochu mě to sere.

    • JamesFaith

      Ta hra si vzala jen téma čtyř jezdců a vytvořila si svou vlastní mytologii,  se kterou pracuje od začátku. Pokud tedy čekáš biblický přepis, opravdu to nebude hra pro tebe.

    • Takže ti vadí i ohýbání mytologie v God of War, že?

    • Co si to ti tvurci mohli dovolit, nechat se inspirovat a prizpusobit si vizi k obrazu svemu :O .

  • residentevilfans

    Tohle jsou dva kroky zpátky, plnohodnotný díl to určitě není. Chápu, že to mělo docela low budget. Tohle je spíš zkouška, jestli tahle série ještě někoho zajímá a bude se slušně prodávat. Od plnohodnotného dílů čekám: podobný Loot systém jako má třeba teď AC Odyssey (nic komplexního), otevřený svět, skill tree(opravdu co je tady ve trojce je příšernost), koně, složitější puzzle, a bože hlavně víc hack n slash, né příklon k Dark Souls!

    Tohle všechno pro mě třetí díl postrádá. 

    Hru jsem podpořil, takže snad se to bude prodávat a plnohodnotný 4 díl bude. 😐

    • Takže jste čekal další 2.  Hra plnohodnotný díl je, záleží co od toho člověk čeká. Podle toho co píšete je totiž jediný "plnohodnotný díl" právě 2. Jsem zatím na začátku (hodina a půl, zatím nebyl moc čas), ale bug jsem nezažil zatím ani jeden. K hratelnosti. Je skvělé, že každý jezdec má jinou hratelnost a tím spojené jiné pojetí žánru. Pro mě byl třeba RPG prvek (loot a ten nudnej skill strom) jenom otrava a stejně bylo 90% věcí jen odpad na prodej. Ve 4 doufám a pak v 5 kde to celé spolu pěkně všichni 4 uzavřou. A taky doufám že i další díly tu hru pojmou jinak jako předchozí díly, protože to je na té sérii tak super. 

      • residentevilfans

        Kde proboha píšu, že to chci jako druhý díl. Chci aby se to někam posunulo, tenhle díl se neposunul nikam. Absence koně je úplně k smíchu, proč v předchozích dílech to šlo a tady to nejde? 

        BTW já už mám dohráno, není to ani moc dlouhé. Velice slabá hra, ne každý čekal to samé a ještě mnohem horší než první díl. 

        Plus to co jsem psal chci prostě v dalším díle. Když nebude, tak nevadí, ale moje peníze už neuvidí. 

        • Kde ?  "podobný Loot systém jako má třeba teď AC Odyssey (nic komplexního), otevřený svět, skill tree(opravdu co je tady ve trojce je příšernost), koně, složitější puzzle, a bože hlavně víc hack n slash, né příklon k Dark Souls!" ... že by tady ? :D ale to je jedno ja se nechci hádat. :) 


          • residentevilfans

            Já taky ne, očividně jste hater druhého dílu 🙂

  • Jednička byla pecka, dvojka nuda co si hrála zbytečně na RPGčko a tohle zatím po hodince super. Zase je to jiná hra jak ty 2 předchozí a je to dobře. 

  • Veskoslav

    Takže to vlastně tvůrci dokázali. Udělali simulátor chování ženy. Jako na horské dráze, neustále změny nálady atd.😂


    Takže je to horší jak naprosto zabugovaný a prakticky nehratelný Elex? Fajn vědět:)

    • Lima

      "Prakticky nehratelný Elex" jsem dohrál úplně v poho a za celý průběh hry jsem se nesetkal ani s jedním bugem. Fakt ani s jedním. Pokud ovšem za bugy nepovažuješ, že tě na začátku zabije i obyčejný kuře. Začátky her jsou obecně těžký u všech Piranha hrách.

      • Veskoslav

        Jelikož jsem od toho očekával Gothic, tak jsem to měl doma v den vydání. První hra, co jsem kdy na Steamu vrátil. Ta hra prostě za hodinu a půl hraní spadla snad 10krát, propadáváním textur, rozbitý soubojový systém. Třeba to opravili, ale už se mi nějak do toho nechtělo jít znovu.

      • taky tak

  • Lima

    Recenzent je úplně mimo a navíc si kálí do vlastního hnízda 😠 Označit předchozí díl za průměr, přitom na  "jeho domovském" webu dostal druhý díl pěknou 9/10, to chce fakt značné ignorantství. Sám jsem ho celý odehrál a nikde, v žádná jiné hře,  jsem neviděl sofistikovanější puzzly. Připadá mi, že to Skoták ani snad nehrál......

    • A napadlo tě třeba, že dvojku recenzoval někdo jiný? A že by MOŽNÁ mohl mít třeba jiný názor?

      • Lima

        Ale on vydává za obecnou pravdu, že předchozí díly měly rozporuplné přijetí. Nevšiml jsem si toho. Všude to mělo cca 8/10 a více. Na metacriticu 84. To není mírný nadprůměr. Takže pan recenzent kecá :o)

        • i586

          Inflace hodnocení. 8 = průměr, 9 = dobrý, 10 = výborný.😀

          • MickeyMutant

            7 = nic moc

            6 = jen pro fanoušky

            5 = odpad

            4 a méně = naše hodnotící tabulka zvládne i takováhle čísla, koukejte!

    • Derp_1337

      Názory na 2. díl byly rozporuplné. Někteří lidé to považovali za super díl, někteří za prostý průměr.

      • MickeyMutant

        Názory na druhý díl nebyly rozporuplné. Pokud tedy nepovažuješ hru s celosvětovým průměrem 84 % za přijatou rozporuplně.

        • Derp_1337

          Rozporuplné znamená, že byl velký rozdíl v hodnocení.

          Když je průměr třeba 80% a absolutní většina hodnocení se pohybuje dejme tomu v odchylce ± 10-15% , tak jsou názory víceméně vyrovnané. Ale když se objeví hodně velmi rozdílných recenzí (např. nějaké 40% a 100% hodnocení), tak se jedná o rozporuplné dojmy.

          • MickeyMutant

            Vím, co znamená slovo "rozporuplné" a přikládám dva odkazy na souhrn recenzí, aby ses mohl přímo přesvědčit, že hodnocení tehdy bylo naopak vzácně konzistentní, pokud to srovnáš třeba se třetím dílem.

            • Derp_1337

              Jo, ale na MC je to víceméně konzistentní. Ale co si pamatuji, tak v době, kdy to vyšlo, tak různé herní časopisy a weby dávali nekonzistentní známky.

  • MickeyMutant

    "Diskutabilní kvalita jednotlivých her" a "průměr až mírný nadprůměr" v souvislosti s Metacritic minulých dílů Darksiders mě docela překvapily. Je už obecně hodnocení her tak nadsazené, že 82 % za první díl a 84 % za dvojku jsou brané jako průměr až mírný nadprůměr? Chápal bych, kdyby zrovna recenzent mluvil o svém pohledu na věc, ale on v textu jednoznačně odkazuje na celkové světové známky. WTF?

    • Derp_1337

      Za 1.) Metacritic se nedá brát jako nějaký univerzální nástroj na "pravdu".

      Za 2.) To hodnocení 82% a 84% , co sis vybral, bylo na horní hranici (maximum), co se dá najít na MC. Když se člověk podívá na hodnocení různých verzí (PC, PS, Xbox, atd.) , tak to hodnocení je většinou o trochu nižší. Najdou se i verze ohodnocené s 72% (DS2 pro PS4)

      • ucho

        1) úplně nedá, protože je tam riziko, že to lidé trolují (ale ne profi recenze). ze statistického pohledu to pak ukazuje vcelku jasně průměrné hodnocení

        2) ignoruješ kontext. u PS4 verze se hodnotila "deathinitive edition", kde recenzenti brali v potaz pokrok od původní verze, který byl diskutabilní. proto by měly mít největší váhu hodnocení PC, PS3 a XBOX verze, což je 81 %, 84% a 83 %. ty totiž hodnotí hru jako takovou.

        • Derp_1337

          1.) Ne. To číslo, co se na Metacritic zobrazuje není statistický průměr.

          Kluci z Metacritic upravují hodnotu jakýmsi magickým výpočtem.
          Celkovou detaily úpravy sice tají, ale na veřejnost prosákli takové
          věci, že některým vybraným recenzentům dávají větší váhu u recezencí,
          takže ovlivní výsledné číslo více než jiní... což není zrovna typické
          pro statistiku. Atd.

          Navíc ty "profi recenze" je potřeba brát s rezervou. Když si rozkliknete některá ty profi hodnocení, tak zjistíte, že to jsou občas totální kecy od amatérů.

          • MickeyMutant

            Informace o způsobu výpočtu Metacritic skóre (o tom, že pro ně mají různé weby různou váhu) na veřejnost "neprosákly", ale mají je od začátku otevřeně vyvěšené na svých stránkách.

            • Derp_1337

              Původně to vyvěšené nebylo. Teprve až potom, co začaly ty informace prosakovat a lidé začali pokládat otázky, o nich napsali na web.
              A co jsem se díval naposledy, tak tam to není přesně, jenom vágní popis co využívají. Takže k úplné informovanosti veřejnosti to má pořád daleko.

      • MickeyMutant

        1) Naprosto souhlasím. V tomhle případě je to ale irelevantní, protože na ně odkazuje sám recenzent, a já reaguju na jeho text.

        2) První Darksiders mají hodnocení 83 % (PC), 82 % (PS) a 83 % (Xbox), dvojka dostala 81 % (PC), 84 % (PS) a 83 % (Xbox). Odhlédneme-li od faktu, že se jednotlivá hodnocení liší jen o jednotky procent, tak jsem nevybral nejlepší hodnocení (pro jedničku je to dokonce hodnocení nejhorší, ač jen o jedno procento), ale vybral jsem logicky hodnocení pro Playstation, na kterém nový díl recenzoval Pavel Skoták.

        3) Jakou faktickou námitku tam máš dál?

        • Derp_1337

          Žádná další námitka není. Pouze jsem poukazoval na fakt, že tvůj výrok měl jakési nepřesnosti, ale nic závažného.

          Navíc tě musím pochválit za to, že narozdíl tady od i586 a Ucho si uvědomuješ, že Metacritic není objektivní měřítko pravdy 😉

          • MickeyMutant

            Bohužel stále ty "nepřesnosti" nevidím😉

            • Derp_1337

              Rozhodl ses vybrat si ty nejlepší ohodnocení a víceméně nebrat v potaz ty horší. Sice u DS1 sis vybral až to 2. nejlepší, tak u DS2 sis vzal přímo to nejvyšší % ohodnocení.

              V případě PC, PS3 a X360 ty rozdíly jsou sice v jednotkách %, ale u PS4 verze je to rozdíl až o desítku %.

              Někdo třeba bere selektivní výběr vhodných čísel za samozřejmost, někdo jiný ne.

              • MickeyMutant

                Reakce na příspěvek:

                Už jsem to napsal dle mého názoru srozumitelně, ale opakování je, zdá se, matkou moudrosti. Takže ještě jednou:

                Nic jsem nevybíral. Uvedl jsem hodnocení obou předchozích her na platformě Playstation, na které to hodnotí recenzent, aby to bylo co možná nejblíž.

                Rozdíly mezi platformami jsou stejně jen v jednotkách procent, jak jsem uvedl výše. O žádné desítky procent se nejedná (opět se můžeš přesvědčit při pohledu na konkrétní čísla nahoře).

                V žádném vesmíru se tedy nejedná o můj selektivní výběr!

                Co naopak já nechápu: Proč zpochybňuješ věc, která je tak jednoduše doložitelná a křišťálově transparentní?

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Darksiders 2 pro PS3 má hodnocení 84%. Darksiders 2 pro PS4 má hodnocení 72%.

                  To je rozdíl o desítku procent. Co je na tom těžkého pochopit?

                  • MickeyMutant

                    Reakce na příspěvek:

                    To je ale přece remaster. Ten logicky nelze hodnotit jako originál - tady se známkuje, jak se hru podařilo po letech oživit pro PS4. To se nepovedlo úplně dokonale, ale vůbec to nesouvisí s kvalitou původní hry.

                    Navíc i recenzent v textu řeší předchozí plnohodnotné díly, na ty se vztahují jeho kontroverzní citáty, o kterých je tu diskuze, a teprve v dalších větách zmiňuje "úspěšné remastery". Vždyť si to ještě jednou přečti a snad bude jasno.

                    • Derp_1337

                      Reakce na příspěvek:

                      Ok, chápu, co se snažíš říct a přesvědčil jsi mě.


                      I když jsem toho názoru, že když si současný hráč bude chtít zahrát DS2, tak si těžko koupí verze pro PS3 nebo X360. Určitě by si koupil verzi pro PS4 nebo X-ONE, takže člověk nemůže úplně ignorovat recenze remasterů.

      • i586

        Metacritic není o pravdě, ale o statistice. Proto má průměr recenzí z MC větší hodnotu, než výroky typu:

        "Někteří lidé to považovali za super díl, někteří za prostý průměr."

        • Derp_1337

          To číslo, co se na Metacritic zobrazuje, není statistický průměr.

          Kluci z Metacritic upravují hodnotu jakýmsi magickým výpočtem. Celkovou detaily úpravy sice tají, ale na veřejnost prosákli takové věci, že některým vybraným recenzentům dávají větší váhu u recezencí, takže ovlivní výsledné číslo více než jiní... což není zrovna typické pro statistiku. Atd.

  • Lukardo

     Ako fanúšik série som veľmi rád, že DS3 je plnohodnotné pokračovanie. K recenzii len dodatok, že tu nie je jediná zmienka o "essenciach" - ktoré tvoria dosť významnú zložku hry. Sú to enchantmenty ktoré sa dajú vkladať do zbraní a vylepšovať. Niektoré sa dajú kúpiť u obchodníka a ďalšie sú umiestnené rôzne po celom hernom svete a človeka naozaj poteší, keď sa mu nejaký podarí nájsť a dosť výrazne vedia upraviť schopnosti - záleži od voľby konkrétneho enchantu. Puzzly v hre sú naozaj ťažké, ale zároveň aj vždy boli ,aj v prvom aj v druhom diely, to že zaberajú až moc veľa času je dosť otázne - myslím že to závisí od hráča. Inak to trvá niekomu kto potrebuje mať napísanú recenziu de deadlinu a inak to trvá hráčovi ktorý si na hru necháva čas. (respektíve inak to baví) Rozdiel to bude tiež asi pre niekoho kto vyrastal pri starých tomb raideroch a princovi z persie alebo kto začal hrať hry až pri Diablo 3 , kde mu šípka ukazuje, koho má presne zabiť a aký počet kusov. Hra nie je perfektná ale 6 je ozaj trošku pod čiarou. Po pár technických záplatách to bude na 8/10.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit