Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Šachy na nich se nedá ni zkazit nebo áááno? 😱

  • Morlang

    Ve Valve se to originalnimi napady posledni dobou jenom hemzi, co? :D

  • SalemCZ

    Udělejte gamesplay, i když asi stihnete jenom jednu dvě hry. Aby se to lidem líp dalo vysvětlit.

    • alladjex

      Předběžně jsem s Alešem domluvený na pondělí před BGC. Snad to klapne ;) Ještě jsme se nedomlouvali, ale rád bych udělal první zápas s boty, aby se dalo pauzovat a vysvětlit základní principy. A jeden normální, aby byl vidět realtime ... a moje zoufalství, když mám hrát a mluvit současně ;)

      • SalemCZ

        tak když tak v pondělí budu na chatu :D

        • alladjex

          Supr. A co zítra na FC?

          • SalemCZ

            ještě uvidím jak budu stíhat

  • Hral som niekolko zapasov a mechanika nahody je extremna. Za cca 10 zapasov sa mi len raz podarilo vytvorit 3-hviezdickoveho hrdinu, pricom super ich mal neraz aj styroch. (hrdinov sme mali roznych a niekolko krat som pouzil funkciu refresh ponuky za 2 goldy).


    45min trva jeden zapas, ak sa teda bezne dostavate na prve tri pozicie. Ako je mozne zo zaciatku menit strategiu proti 7 hracom ? Aj ked ostaneme ku koncu traja, tak nemam dost penazi aby som nakupil novych hrdinov a vylepsil ich na dostatocnu uroven aby som vyhral nad protivnikom, ktory ma 3 kola po sebe porazi a vyhra turnaj. ( Viem, ze hrdinov je mozne predat).


    Taktiez je tazke sa prisposobit strategii, kedze nehrate proti kazdemu protivnikovy postupne ale skor mam pocit, ze ide o uplnu nahodu.


    Dokonca aj ked hrate s kamaratom a dava vam ho ako protivnika, tak zapas neprebieha "real-time". Vas kamarat moze presne v ten isty moment hrat s inym hracom a nie s vami. Nerozumiem dovod tejto mechaniky, vytraca sa trocha zabava.