Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav

    Prodaných nebo dodaných do obchodů? Digitální nebo fyzické kopie? Nebo to patlají všechno dohromady? Navíc ta hra má obrovskou výhodu, nevím, jak ostatní, ale já se těšil po dohrání 1. dílu na ten 2. díl. A u mě to "trvalo" jenom dva roky, u ostatních to mohlo být i 7 let po dohrání. Ten hype byl větší než lulánek (to fakt nemůžu napsat to slovo na P?) od plejtváka a že je fakt veliký Vám řekne každý zoolog. Takový GoW měl po roce na kontě 10 miliónů kopii. Pokud Last of US nebude mít stejně, nebude to úspěch.

    • Derp_1337

      Prodaných nebo dodaných do obchodu?? Co to je za hloupý dotaz? Jasně, že prodaných!

      A co na tom záleží, jestli je to digitální nebo fyzická kopie? Je 21. století, dnes je běžné, že 50% tržeb jde z digitálních eshopů. Tohle může řešit tak maximálně nějaký troll, co chce najít téma, do kterého si může rýpnout.

      • Veskoslav

        Je to 60 % z digitálu. A ano, pokud dodám do obchodu 1 000 0000 kopií, ale neprodá se ani jedna, tak asi těžko budu mít 1 milion prodaných kopií. U digitálních kopií, zejména díky praktickému monopolu ze strany Sony na digitální obsah na PS4, se to mnohem snáz sleduje než u fyzických kopií. Takže tyhle čísla o prodejích jsou jenom marketingové kecy, které nejsou naprosto dohledatelné a nikdo nemůže ověřit jejich správnost. To s rýpáním nemá co dělat.

        • Derp_1337

          50% nebo 60% ?? Drobná odchylka, když vezmeme v potaz, že ne každá hra se prodává stejně.


          To si jako vážně myslíš, že The Last of Us 2 má problém s prodejem fyzických kopií??

          Když jsem si 1. den prodeje osobně vyzvedával předobjednávku z obchodu, tak jsem se zeptal prodavačky, jak jdou prodeje a ta mi odpověděla, že ze 80 naskladněných kusů již prodali 63 kusů.

          Takže určitě máš pravdu s tvými konspiračními teoriemi a TLoU2 má velké problémy s prodejem fyzických kopií! LOL

  • KIMCID

    Proč hlavní postava žena má postavu jako muž?

    • yeniczek

      Protoze i takove zeny existuji. Navic na svem vzhledu dost pracovala. Co chces vedet dal?

    • Derp_1337

      To ti jako vadí, že nemá komicky přehnaně veliké "kozy" ?? LOL

      • KIMCID

        Ne ale ramena a chůzi má jak chlap

        • Coffin.Corner

          To má z té neustálé chůze v podřepu. Nicméně, zaujalo mě že má menší prsa než v jedničce...😎

        • Derp_1337

          To, že má svalnaté ramena nevidím jako problém. Naopak je to důležitou části příběhu. Kdyby byla hubená jako modelky, tak ji nikdo fakt nesežere to, že se dokáže bít s dospělými chlapy.


          A na základě čeho soudíš její chůzi?? Polovinu hry se Ellie plíží z úkrytu do úkrytu a druhou polovinu běhá s batohem na zádech a nebo bojuje či střílí ze zbraní. Soudit chůzi může opravdu jenom nějaký troll, co si potřebuje rýpnout. Pořekadlo "Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde" na tebe velmi sedí.

          • Jasně, že to nehrál. Teď je ale v módě kydat hnůj na tlou2. Nezlobme se na chudáka, veze se jen na vlně "popularity".

          • "Polovinu hry se Ellie plíží z úkrytu do úkrytu a druhou polovinu běhá s batohem na zádech"

            Ty jsi to taky nehrál, že? :-D

            • Derp_1337

              To byla nadsázka 😉

              Samozřejmě se tam ještě normálně chodí, jezdí na koni, atd. atd.

          • KIMCID

            Z videí ne z hraní

      • Thanquol

        Souhlas, 

        Ale Obecně: Venuše 🤷‍♂️ 

        • Derp_1337

          Proti gustu žádný dišputát.

          • Thanquol

            To rozhodně. Ale když už jsme u vkusu, tak muj je něco jako sinusiuda. 

            Tu oblibu, ale ne podmínku pro mlikarny mám asi z nadměrné konzumace kravského mleka.

            Jsi to co jis after all

  • Femt0

    Diablo 3 prodalo 3.5 mega první den. Ta hra byla naprostý fail u hráčů. I přes komerční úspěch u konzolových verzí (celkem prodáno 30 mega) byl zrušen druhý datadisk a vrhli se na D4, kde kompletně změnili přístup k art stylu a gore hry. Důvod? Vedení A/B označilo D3 za poškození značky. Byznis holt není jen o krátkodobém zisku.

    • D3 byl fail u hráčů? Vždyť se to hraje doteď ne?

    • Thanquol

      Na kterou platformu? 

      Navíc Diablo3 bylo něco jak Half Life 3. Že se to nepovedlo, nechtěl nikdo věřit. Já si to snad docela užíval po vydání to ještě bylo docela Hard Core. 

      Otočili jsme to během pár dní na koleji na PS4 s kámošem celý. 

      • Veskoslav

        Na konzole už to vyšlo opravené. Zrušené aukce atd. ta hra byla hodně rozdílná oproti vydání. Já jsem se do hry dostal až 3. den po vydání. 

        • Thanquol

          To souhlasí 

      • Femt0

        Těch 3.5 mega první den bylo PC only, konzolové verze vyšly až po roce. 30 mega jsou všechny platformy.

        • Thanquol

          Slušný na Diablo3. 

          Pokud je Ratchet & Clank takovej skrytéj kult mezi námi plosinovkari z PS2 jak myslím, tak bude zajímavý kolik prodá tahle nenápadná hra v prvních třech dnech oproti TLOU2. 



  • cNNk

    No ono to vypada jako ohromny cislo, ale kdyz vemu v potaz 110 milionu prodanych PS4 a to, ze je to defakto topka mezi exkluzivitama, tak to  zase tak velky cislo neni. Rozhodne by to melo za mesic prelezt aspon 10 mega. Kdyz to porovnam napr. se Switchem, kde je pocet prodanych konzoli zhruba na 50% PS4 a napr. Animal Crossingem, ktery je taky top exkluzivka, tak za prvnich tusim 12 dni se prodalo skoro 12 milionu kusu. Takze defakto kazdy 5 uzivatel si tu hru koupil.

    • Derp_1337

      To nejde takhle srovnávat dvě odlišné hry. Největší rozdíl her je v cílové skupině.

      Animal Crossing je hra převážně mířená na děcka (věková třída jsou 3 roky a více).

      Zatímco The Last of Us 2 je hra určena pouze pro "dospělé" (hra má obsah jako: krev a krvavé scény, intenzivní násilí, nahota, sexualní obsah, vulgární mluva, požívání drog).


      Čím širší potencionální hráčské publikum, tím více potencionálních kupců. U některých her pro děti se dokážou zabavit i dospělí, ale naopak to většinou neplatí. (Nebo prostě rodiče nechcou, aby jejich děti hrály násilné hry). Navíc mnoho dospělých nemá čas a ani peníze, které by mohli investovat do hobby jako je hraní videoher.

      Hry určené pro děti budou mít vždy větší tržby než hry určené pro dospělé. Doufám, že už chápeš ten rozdíl.

  • KronosDeret

    Za harmonického kvičení gamerbros umírá fráze o sociálním uvědomění. Víc bigotních slz please.

    • Thanquol

      O čem to mluvíš? 

      • KronosDeret

        kdysi dávno, v dobách kdy byl Milo Yiannopoulos ještě relevantní postava pravicové reakce, stvořil mozkový trust složený z největších geniů alt-reich scény slogan vyjadřující myšlenku, že progresivní politika odrazuje spotřebitele. Tento klenot myšlenkového proudu moderních konzervativců se ovšem již po populární reklamě Guillete ukázal jako mylný a nadále sbírá posměch.

        • Co je to "Guillete"? Nějaký výrobce guillotin, u něhož chcete s klukama z čajovny od filosofické fakulty objednávat, až se dostanete k moci a budete likvidovat nepohodlné?

          • KronosDeret

            vskutku Guillete dceřiná společnost známé firmy na holící prostředky je náš primární dodavatel zkracovačů krátkého rozumu. Šššššmik a o fašíka míň.

        • Thanquol

          Meh Kamo. Mluv semnou jak s blbcem prosím. Řekni co chceš říct. 

        • Femt0

          Milo byl maximálně tak relevantní strawman pro pár npc...

          • KronosDeret

            au contraire mon cheris - duhový nácíček byl kluk z plakátu a protěžovaný obličej alt-reichu, přesně do chvíle než nerozvážně omlouval zneužívání dětí kněžími. Pak ho vyejektovali rychleji než nasáklej tampón. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit