Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moc se tesim, to vypada na super hru. Jediny problem bude, ze po hrani Doomu Eternalu se uz kazda FPS prestrelka v jine hre bude zdat nudna, pomala a nedomrla :(

    Toto sice s prvnim odstavcem nesouvisi, ale vzpominam jak se mi libil Fallout 3 (ten prvni 3D od Bethesdy), prestoze tam byly prestrelky tristni uz na svou dobu, prakticky se nedalo strilet za pohybu, byl velice staticke a nezazivne.

    • twicer

      Kdyby si zmínil předchozí Doom tak se ti pod to i podepíšu, u Eternalu mi to herní kolečko teda nepřišlo extra opojný. Když jsem poskakoval kolem základního démona dokud se mi znovu nenačte schopnost kterou bych z něj vymlátil náboje, ptal sem se sám sebe jestli stále hraju Doom.

      • To se muze stat jen velmi zridka, nejspis pri uplnem vybiti areny od velkych demonu a snaze na poslednich potacejicich se chudacich si doplnit munici pro dalsi stret. Za beznych okolnosti by velky demon s hracem bez munice udelal kratky proces.

        Ale jinak mi taky technicistni design 2016 sedl vic nez Eternal, ten skocil do zanru techfantasy rovnyma nohama, dluzno dodat, ze nakonec je to pro znacku asi nejlepsi prostredi. Z hlediska akce se mi velmi zalibily dashe, ty v 2016 citelne chybely.

    • TheGGG

      lol doom má naprosto otřesný gunplay... jako všechny tyto run and gun hry

    • Derp_1337

      Někdo holt má rád totálně nerealistické arkády a někomu se třeba líbí "reálnější" střelecký model.

      A ačkoliv se nás hry a filmy snaží přesvědčit o opaku, tak v reálu za pohybu netrefíš ze střelné braně ani vrata od stodoly. 😉

      • Ja a asi ani ty ne. Doom Slayer, pripadne implantaty precpany kyborg uz by ovsem mohl :)

      • Hidden

        V realu se za pohybu ale strilet a trefovat da, to neni komplikovana vec. Samozrejme, kdyz u toho nesprintujes jak Usain Bolt. :)

        • Derp_1337

          Tak střílet za pohybu se samozřejmě dá.

          Ale nesmíš se pohybovat moc rychle a musíš být (velmi) blízko cíle. Z trochu větší vzdálenosti prostě nic netrefíš. Klidně si to vyzkoušej někde na střelnici, pokud nevěříš.


          PS: Co jsem viděl na vlastní oči, tak relativně přesne se dá střílet akurát tak při pomalé chůzi a to ještě jenom směrem přímo k cíli (a nebo couvání od cíle). Pohyb do strany rozhodí střelbu mnohem více.

          • 0011

            Tak většinou se velice rychle pohybuješ mezi střelbou, než abys střílel za pochodu, jako se to například i trénuje pro soutěže jako ISPC, který už sakra dlouho nebyly. A máme v tomhle "oboru" nebo jsme spíš měli 2 světové šampiony se zlatými medailemi a jednu bronzovou finalistku, doporučuju si najít videa např. s Adamem Tycem. Ale neřešme realitu pokud bude gunplay byť arkádový ale aspoň tak dobře zvládnutý  budu spokojený. Dost recenzí co jsem četl/poslouchal to přirovnávají ke CoD bude to po Deusech zvláštní změna ale já se těším a to patřím k minoritě co považovala gunplay v obou mainline posledních Deusech za dobrý, nic revolučního se nekonalo ale na to že to jsou navíc rpg s dobře udělaným leveldesignem, to samé očekávám u CP akorát spíš by se hodil termín world design a nepředpokládám, že to bude taková metroidvanie.

          • Hidden

            Tak jasne, ostrostrelbu na velke vzdalenosti v pohybu cekat nelze, ale na rozumne vzdalenosti v klidu nastrilis.

            Zrejme asi myslime to same, jen puvodni prispevek vyznel ze v pohybu proste nelze efektivne strilet vubec. ;)

            • Derp_1337

              Tak samozřejmě ten první koment byla trochu nadsázka. Ale střílet na cíl vzdálenější než 10-20m má při pohybu katastrofální výsledky.

              • Reakce na příspěvek:

                Dovolim si souhlasit. Par let dozadu sem to ze srandy zkousel, a pri chuzi sem mel skupiny tak nejak o velikosti palety. Na druhou stranu taky toho nemam moc nastrileno, no.

      • A hra kde lidský protivník vydrží plný zásobník z assault rilfe se řadí mezi které?

        • Mel sem tu prilezitost povidat si s Marinakem co byl ve Falludzi. Rikal ze jednou nasypali do frajera celkem neco pres zasobnik, on zabehl za roh... a proste ho nenasli. Nejspis to teda nerozchodil, ale telo proste nikde. Regulerne po tom co ho takhle zasypali palbou si jeste odbehl za roh a nikde po nem ani vidu, ani slechu. Ono to neni zas tak jednoduche.

          • To jsou ty NATO 5mm flusbroky. Kdyby dostal zasobnik z 7.52, je na kusy na miste. A nejsem nejaky fanousek ruskych zbrani, naopak, jen volba projektilu do hlavni pusky mi prijde nestastna.

            • 5.56 mm se pouziva primarne z ''humanitarnich'' duvodu.  NATO vede a predpoklada vetsinu boji v zastavenych oblastech a tam proste 7,62 pouzit nemuzes. Ta uz ma takovou pruraznost ze kdyz vlitnes do mistnosti tak vystrilis rovnou i mistnost vedle a novinari by meli zne.

              • Reakce na příspěvek:

                To jsem nevedel a dava to smysl, na druhou stranu pri znaku vetsiho odporu je vsude kryci palba z lafetovanych 12mm kulometu a kdyz ani to nepomaha, tak si zavolaji Spectre, ktere vystrili nejen vedlejsi mistnost, ale i vedlejsi bloky :D

                • Hidden

                  Reakce na příspěvek:

                  Ono je to i proto, ze 5.56 strelivo vazi mene a tak ho vojaci mohou tahat vice, kdyz si to situace zada. Navic na zive tkani casto nadela vetsi paseku nez 7.62 (ktera proste projde skrz, zalezi na miste, situaci a strelivu). Takze bych tuhle razi zase tolik nepodcenoval. ;)

                  • PCMR

                    Reakce na příspěvek:

                    Klasická 5.56 (FMJ) ti nemůže udělat větší paseku. Je to menší projektil s větší rychlostí, tzn. projde tebou jak papírem. Samozřejmě u hollow pointu je to jiná, ale tu můžeš použít i u 7.62. Jinak co se týče výkonu 7.62 (pro yuraxe), tak kvalitní vesta (třída IV) zastaví 7.62 a to dokonce i v armor piercing variantě. 

                    • Hidden

                      Reakce na příspěvek:

                      Ovsem take je to lehci strela a rychleji ztraci energii, plus s tim spojene dusledky. Ted to nebudu hledat, navic je to mimo tuto diskusi, ale pred casem jsem videl nejaka srovnani na toto tema a 5.56 proste neni tak "neskodna" jak by se mohlo zdat. Tak ci onak, clovek by nechtel dostat ani jednim. ;)

        • Derp_1337

          Hmm, to je těžká otázka... že by mezi ty super-realistické hry? 😎

  • Realtoltek

    No já nevím jak někdo napíše "Svoboda i svázanost" vypadá to na to, že to bude velký město s předem nalinkovaným scénařem a to bude dost o ničom. A jestli to slečna profičela za 40h tak teda nic pro mě :))). Hra má velký hype...a má obrovský potenciál k failu :).

    • Ber to tak. 100 hodin ktere naprosto ignoruji jakekoliv volby, nebo 40 hodin ktere jdou odehrat mnohokrat a vzdy jinak?

    • Kratší dějová linka je schválně. Witchera 3 dohrála 1/3 lidí a stěžovali si na délku. U Cyberpunku se hlavní dějovou linku rozhodli zkrátit, nicméně pořád tam bude dost nepovinného obsahu. 

      • W3 ale nebyl z vlastnich oci, ne?

        • Však on nic takového netvrdí. On mluví o délce hry, která s pozicí kamery nesouvisí :-D

    • Chápe někdo ten příspěvek?

      • vůbec. Všude mluví o tom, jak velká je tam svoboda a jak je to nelineární a tady týpek má nerva z toho, že je to předem nalinkovaný...

  • Thanquol

    Jsem rad, doufám, ze si Sarka hru užila. -  věřím, ze dokážu svůj mozek naladit tak, abych hru nenáviděl i chtěl.. tedy Číslo neřeším a  “pravdu ma” jak hodnocení 6, tak 9.

    Jinak osobne recenze dobrá, verdikt mi přišel pocitově slabší, ale možná to ten hypetrain ve kterém jsem stejně nakonec i já sedel přes veškerý povrchní nezájem ať už na straně - “to nemají šanci realizovat“, nebo na straně “dej mi můj cukr bejby” 

    Nakonec slušně komentovaci skóre gratuluji. škoda jen te lidské malosti zdejších Slovanů. 

  • gio1

    Tak ze prý day 1 patch uděla ze Cyberpunku  úplně  jinou hru. Takže děkujeme za recenzi verze hry, kterou si nejspíš nikdo nezahraje a 10. 12.prosim znova. Chudák Šárka 😀

  • Na RTX2080Ti s RT vpohode na 60fps...? Skutecne...? Co zbytek HW a rozliseni? Chci se jen ujistit, protoze jeden zahranicni web udelal celkem detailni rozbor hw narocnosti s ruznymi komponenty a podle jejich vysledku to vypada na optimalizacni utrpeni. 

    • Hidden

      Ovsem udelali je na verzi hry s narychlo naflikovanym DRM (Denuvo), kvuli kteremu sami autori nedoporucuji delat jakekoliv benchmarky a ktere v prodejni verzi nebude, v lepsi pripade s mesic starym patchem (ktery dostali recenzenti v prubehu hrani) a ktery opet nereflektuje prodejni verzi hry a bez ovladacu grafik, ktere nezridka take vykon o neco vylepsi. Suma sumarum, ty benchmarky jsou uplne k prdu. :)

      • Tomor36

        :DDD Denuvo udělá max 1-2% výkonu, tak se zase probereme, díky. Benche stály za hov.no, protože to opravdu na hov.no je.

        • Hidden

          Zalezi jak ho implementujes. Kdyz to udelas fakt blbe a moc to neresis, tak vykon hry muzes poslat do kopru a naopak kdyz to udelas dobre, dopad je zanedbatelny. A s ohledem na to, ze CDProjekt prave pro DRM nedoporucoval delat benchmarky, tak to asi ten druhy pripad implementace uplne nebude. ;)

      • To je sice pravda, ale neverim, ze odstraneni Denuva spolu s novymi ovladaci zapricini narust fps jako mavnuti kouzelnou hulkou v radech nekolika desitek. A pokud ano tak budu prevelice prekvapen.

        • U Witchera 3 ten výkon narostl o kolik, o 30%? Pokud to tak bude i tady tak vážně nemá smysl dělat nějaké závěry dva dny před vydáním. 

        • Hidden

          Tezko rici, take zadne velke zazraky necekam, ale nemyslim si ze to bude az tak spatne jako na prezentovanych grafech. Zisky vice jak 10 fps bych klidne i ocekaval (samozrejme i podle pouziteho nastaveni, rozliseni, hardware, atd.). Podle me za tim clankem hlavne stoji snaha prilakat ctenare na lakave tema nez poskytnout pravdive mereni vykonu hry v podobe, v jake bude pri vydani (coz momentalne proste nejde realizovat).

          • LiarForHire1

            Proč by to taky dělali. Stačí počkat na video od Digital Foundry, ti na to mají vybavení. 

            • Derp_1337

              Jak již bylo zmíněno, tak verze kterou budou hráči nakonec hrát, bude jiná než verze kterou dostali novináři. Takže současné benchmarky musí lidi brát s rezervou.

  • Za recenziu v predstihu urcite dakujem. 

    Hra sa odkladala hlavne kvoli optimalizacii a doladeniu detajlov, takze ma dost prekvapil jej technicky stav. Day one patch urcite neopravi take mnozstvo buggov kedze ide len o mesiac prace.

    Technicky stav by mal byt vzdy jednoznacne zohladneny v recenzii, nakolko to je cas kedy si clovek kupy hru za plnu sumu. To kolko toho bude alebo nebude upraveneho v dalsich mesiacoch alebo dokonca rokoch je vo hviezdach.

    Plytkejsi RPG system sa dal cakat nakolko ani Witcher v tomto nevynikal. Co samozrejme, nemozno povazovat za minus/plus. DLC ho este vzdy mozu rozsirit.

    Na druhej strane som uz rad a dufam, ze tento hype-train denneho spamovania informacii o Cyberpunku 2077 skoncil. Ciselnu cifru za marketingovu kampan by som si rad pozrel.

    • Porad bude menší než Rockstar a jeho dojde GTA V:-D Jenom dufam, ze to zohlednění chces u všech her,nejenom zde.

      • iSpirit

        Proč Veskoslave pořad argumentuješ jinými hrami? 😭

      • Osobne predpokladam, ze do kampane uz len Rockstar nalial viac pri GTA V a CDPR je druhy.

        Zohladnenie u vsetkych. Preto maju zmysel recenzie po niekolkych mesiacoch od vydania alebo pri GOTY edicii. 

        V tomto je STEAM vynikajuci, ktory automaticky zobrazuje recenzie od ludi v kategoriach "VŠECHNY RECENZE" a NEDÁVNÉ RECENZE aj s dobou hrania. Clovek si vytvori lepsiu predstavu o tom v akom stave je hra a na kolko je relevantna recenzia podla poctu odohranych hodin.

  • victor

    Kolem 40 hodin měl u mne i Death Stranding. Ale dějový konec jsem vysloveně letěl a rozhodně mne do kolen nedostal ,protože zas tak moc se v té hře nedalo ani dělat .( Ok chvilku jsem se v tom čase ještě bavil propojováním skluzů do použitelné sítě ) .

    Loni jsem si říkal ,že tyhle dvě hry budou soupeřit o hru roku ...nakonec tu máme dva roky a zase jen ty dvě hry které jsem koupil s očekáváním zážitku ...

  • victor

    Futuroretro : Estetika let osmdesátých ....nasednu do porsche a proženu se neónovym městem ....

    Jen ty vznášedla mi tam budou citelně chybět .....;/

    Soundtrack ještě není ????

    • Vznášedla jsou, jen ne ovladatelná. Někde jsem od tvůrců četl, že by to snad měli přidat někdy v budoucnu. 

  • TheSuffering

    Takže vlastně klasika, stejně jako Witcher 3 prostě jen lepší průměr. A já jim to ze zvyku zase koupím.😀

    • LiarForHire1

      A co je v tomhle žánru lepší hra (open world akčni rpg)? Rád si to zahraju.

    • Lepší průměr? Co je pak ten průměr?

  • Ja bych mel na Sarku jen jeden dotaz a sice jestli si tu vikendovou naloz hodin u CP uzila az do konce, nebo jestli ten rush kvuli recenzi byl pak uz spis utrpeni :)


    btw recenzi jsem necetl kvuli svymu emargu, tak se pripadne omlouvam, pokud to tu nekde zaznelo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit