-
No nevím milá redakce.
CP jsem zatím nehrál, ale RPG beru jako Skyrim. - mág, heavy, lučištník, zloděj, mág-zloděj, mág heavy, etc. To jsou ty role. (Z hlediska hry) a nemyslím si, ze role-play v žánru RPG znamená primárně příběh/skripty/cutsceny. To je Adventure = dobrodružství - skvělým symbiontem v tomto ohledu je D&D, které v obou těchto směrech exceluje, ale určitě si myslím, ze se s vámi tentokrat stopro neshodnu v tom, ze CP je nějaké RPG natož jednickove RPG, ale vaše vizitka. - za me jste udělali po dlouhé době znatelný kvalitativní krok vzad . - beru vás jako profesionály.
To srovnání s akční adventurou jménem GTA je naopak správně a ne ze si to označíte za “městskou akci” kterou Btw také CP Aby se neřeklo hodil do mixu toho co “udělá”. Je to stejný typ hry a GTA ho silne drti v te akční části a v tom jak vypada, hraje se a reaguje.
Možná vas trochu zmatlo, ze CD projekt primixoval žánrově co mohl ve jménu ongoing Hype akce, ale nazvat to RPG? Lol. vraťte se do skoly her a velmi se omlouvám, jestli se pletu. (pac jsem to nehrál a možná je to Skvěle RPG, ale silně, silně pochybuji)
-
-
CP je RPG . Možná ne v té nejčistší formě (co z videoher vlastně je?), ale pořád je to RPG a hlavně je to v té hře cítit. S GTA to má společné jen to městké prostředí a to že tam jsou auta. Zahraj si hru, pak suď.
-
-
ok stáhnu si to a dám ti vědět s tím RPG.
S GTA to má společného mnoho, ale nic, protože tam narozdíl od GTA nic nefunguje v nějaké logice, ale pokud máš štěstí, tak dostaneš jednu a tatáž motion capture animaci, nebo laciný efekt, nebo žádný efekt. Nabízí se retorická otázka. Proč to tam teda vůbec je? Proč hráče umistit do neživého města bez logiky s lacinými animacemi místo všeho co nestihli/nedělali? Odpověď: "Open World RPG".
To samý zřejmě bude i složka "RPG". Která tam je, ale není. V kostře ti zůstává Call of Duty, jak to bylo zmíněno, založený na větveným průchodu scénkami, přivedeným k "životu" pomocí Motion Capture. Kdyby to udělali celý jako "tunel", udělali by lépe a lépe by využili své zdroje a takto se srovnání s GTA bohužel nabízí a nenapsal jsi mi, v čem je to jiné od GTA. - GTA mělo 3 příběhy využívající všechny složky živého ekostystému enginu. Pravda nemohl jsi si vybrat pořadí scének, ale v podstatě hraním CP se snažíš o to vidět hru celou, zčehož GTA nedělá "fičuru tím, že film rozlámou podle toho, co si zvolíš na začátku.
Tolik k Open World složce a k RPG složce..hádám, že po herní stránce zkusili do mixu přidat ještě deus ex. Uvidíme
"ale pořád je to RPG a hlavně je to v té hře cítit" JAK? Rozepiš se trochu.
-
Wasteland 3 napriklad je velke RPG...hoci mensie nez W2
-
poprosím tě, v jaké časti jde cítít RPG. V rámci story, v rámci dialogů, v rámci gameplaye tam RPG prostě není. Popiš, kde ho mám hledat. Já si to dám snad znova, abych to tam našel.
-
-
Tak já nevim, co třeba tři rozdílný finální mise, který se odemknou podle toho, jaký jsi splnil vedlejší questový linky? To mi připadá poměrně RPGčkoidní.
-
-
To ma aj Life is strange a to je adventura. RPG (aj kazdy iny zaner) je definovany skor dizajnom hernych mechanik a nie strukturou pribehu.
-
-
Life Is Strange má desetihodinovou vedlejší questovou linku, která ti odemkne novej konec? O tom dost pochybuju.
-
-
Lol
-
-
Tak jo: v rámci story, v rámci dialogů (ač pravda ne u každého side jobu) i v rámci gameplaye (různé způsoby řešení questů, perky u zbraní, výroba a vylepšování věcí, cyberware etc). Možná se po každém questu nepohne země a nevyskáčí mimozemšťani, aby ti pogratulovali k záchraně světa, ale pocit že způsob řešení problému je v tvých rukách (v rámci možností hry) nebo že jsi prostě v nějáke cyber clase o dost schopnější než v jiné tam rozhodně je. To že jsou erpégéčkovitější RPG o tom není žádný pochyb, ale rozhodně nelze CP srovnávat s hrami jako je FarCry GTA či AC (ač to si v RPG trochu vymáchalo držku) etc.
Co zamrzí je ta osekanost, ale snad tam něco z toho ti idioti CD projektu dohodí, jak tvrdí jisté (snad pravidvé) posty
-
-
počky, tak to zkus znova. Nic jsi nenapsal. Vůbec nic. Ty prázdné fráze si nech. Řekni mi, kde to mám hledat, vím kde to hledat nemám, to jsem ti popsal. Zkus alespoň pět questů, kde uvitím variabilitu, o které mluvíš. Třeba jsem je minul, to je možné.
-
-
Ty jsi jako zasekla deska. Ta hra vychazi z tabletop RPG a prebira jeji pravidla. Ac se to nezda, tak jak pocitacova hra, tak tabletop RPG maji shodny system souboju, tvorby postavy a perku. Je ti to malo? Co by to melo mit jeste navic? Simulator chytani rybicek v rekach nebo unesenou princeznu, aby to splnovalo profil RPG hry?
Konverze stolni hry dopadla fakt dobre, protoze mas pri hrani pocit, ze si tu postavu uzivas a piplas. O tom ze ty statistiky a jejich vliv zatim nejsou vyvazene uz muzeme polemizovat, ale rict, ze to to neni RPG, nemuzes uz jenom z principu. Btw, z hrani mam podobny pocit jako z Falloutu nebo Skyrimu a to taky nejsou uplne spatny hry.
Fakt se nekdy pri cteni komentaru divim, co to s vama je a kolik vam je. Protoze venovat tolik energie na hate hry, ktera se ti nelibi musi byt hrozne narocne a vysilujici :(
-
Hledej to v těch prázdných frazích. Jestli nechápeš jejich obsah kup si slovník a pak si to vyzkoušej ve hře výš-li jak. Qusty s variabilitou: The Pickup, The heist, Automatic love, The Space In Between, I Walk The Line, Ghost Town, Life During Wartime, Gimme Danger etc. (vybíráno postupně jen z hlavní dějové linie, v sidequetech je těch možností taky kopa)
-
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Takže podle tebe RPG = různý výsledky a konce? Takže podle tebe je RPG Detroid Become Human? Takže podle tebe jsou RPG hry od Taletale Games? Ty v tom máš guláš jako prase a ještě máš tu drzost někoho odkazovat na internet.
Co je to RPG jsem ti napsal, ale to bys musel číst a fungovat ti anténa a né jen dokolečka plácat "A je a je a je a je". Radím ti, ikdyž na to už je asi dost pozdě, přestat okamžitě chlastat ty sladký limonády. Máš z toho zakrnelej a zdegenerovanej mozek.
-
-
Reakce na příspěvek:
Tak ty jsi vtipnej. Ano já jsem tak drzý (a ani krapet se nestydím), že někoho, kdo se dokolečka ptá na jedno a to samý, odkážu po výčtu questů, které mají jiné outcomy , na to by se teda podíval na net a přečet si to, protože to tam za ty dvě kliknutí najde pěkně popsané a já se se tím nemusím psát. (což výslovně daná osoba chtěla a ne - nikde v mých komentářích v téhle
super konstruktivní diskuzi ani nepíšu, že jiné outcomy=RPG)Každopádně děkuji, že jsem se mohl takhle k večeru zasmát nad stupiditou a úplně zbytečnou slovní agresivou jednoho z mých drahých spoluobčanů. Slyšel jsem, že pro podobné osoby vybraného chování jsou zvláště lákavé diskuze na novinkách, tak prosím příště formulovat své spektakulární texty tam na té tamější úrodné půdě.
-
-
-
-
-
-
-
-
Haters gonna hate, ale Cyberpunk je RPGčko Bloodlines/Mankind Divided stylu, akorát na větší open world škále, ale při zachování smysu pro detail. Rozhodně zasloužené a těším se na druhé hraní někdy za rok a půl, až budou vydány aktualizace a datadisky.
-
-
tak to by sis ty hry měl vskutku zahrát ASAP. Tam mají tvé volby opravdu dopad na hru, vylepšovaní postavy ti umožní hru hrát jinak, můžeš se specializovat, tady prostě ti ani hra neumožní vystealthovat sen ven ventilační rourou. Ne, ta hra není RPG. Ta hra je scriptovaná adventura ve stylu Telltale her v otevřeném světe a průměrným FPS modulem. Deal with it!
-
-
Naprosto souhlasím. CP2077 v rámci možností nesahá i poslednímu Deus Exu po kotníky.
Zkuste si schválně tu hru opět znovu zahrát. Ty možnosti tam jsou úplně jinde a to nejen v rámci level designu. I bossfighty se dají vyřešit jinou než akční cestou.
-
-
Tak si prosím znovu zahraj Human Revolution, protože každého závěrečného BOSSe můžeš pouze zabít (omráčit, vyhnout se - nejde). Je jedno jakou máš zrovna postavu (stealth, fight, hacker), prostě ho musíš zabít. Při mém prvním průchodu (hraji vždy bez zabíjení a odhalení) to byl dost veliký problém a dost jsem se u Barreta navztekal - pižlat ho těmi pár granáty (explosive, EMP) a pistolkou dalo zabrat. Čili -to se mi jako RPG mechanika moc nezdá.
PS.: Deus Ex (všechny) jsou v mém TOP 10. Dohráno "nepočítaněkrát".
-
-
Skoro se vším souhlasím, ale barret je nejsnadnější boss pokud máš upgrade u těch správných augmentací. Stačí utéct směrem k němu a vpravo po žebříku nahoru celé to obejdeš a seskočíš k terminálu. Kousek dál jsou v menší "garáži" zavřené kulometné věže, když je hackneš přes ten terminál, tak ho k nim nalákáš a nebo když máš ještě heavy lifting nebo jak se to jmenuje tak jí přineseš aby na něj viděla a zapadneš zpátky za roh a počkáš si pár vteřin na animaci, ale máš pravdu nezabít ho nemůžeš.
-
-
Ano, se vším máš pravdu a vím to (jak jsem psal, dohráno několikrát). Já jsem psal o prvním průchodu hrou kdy tě ani nenapadne, že musíš všechny zabít (když to v jiných dílech nebylo a u NPCček to jde). Takže jsem nejdříve řešil, jak ho obejít omráčit atd., poté co jsem pochopil, že ho jde pouze usmrtit, jsem řešil jak a čím. Mimochodem, hrál jsem od začátku na "Give me Deus Ex" obtížnost a vybaven jsem byl na nesmrtící stealth. Na ostatní BOSSe jsem už byl připravený.
Každopádně to, že musíš zabít, je u Deus Ex hry zvláštní a podle mě to tam nepatří.
-
-
-
Tak se zase vrátíme nohama na zem, ano? Oba dva poslední Deuse jsem znovu hrál na podzim oba dva 2x - jednou akčně a pak stealth a i když souhlasím s tím, že mají geniální leveldesign, tak jsou to naskriptované koridory s nijak převratnou, odvážil bych se tvrdit i místy velmi hloupou AI a to jsou to moje oblíbené hry v HR mám celkem (základní hra+directors cut) 227h a v MD 131h. V CP jde u většiny vedlejších questů splnit stealthem, jsou tam hojně rozeseté dveře které jdou vypáčit/otevřít pomocí technical ability, dostat se střechou s augmentací doublejump, nahackovat se, nesmrtící augmentace zbraní atd. na to, že je to velký otevřený svět jsou možnosti víc než bohaté. Srovnávat CP s DE je jako srovnávat Payday a GTA a to nemluvím o kvalitě.
-
Pravda možností je v DeusEx o něco víc, ale rozsahem je skutečně CP někde jinde (P.S. v CP se bossfighty dají taky vyřešit vícero možnostmi) Uvidíme až (jestli) dodají cut content
-
-
myslíš rozsahem toho zcela mrtvého města a mrtvých kulis pro mnohem lineárnější hru než jakýkoliv Deus Ex? I Dont think so...
-
-
To je dost absolutní tvrzení s kterým muže souhlasit snad jen někdo kdo se v těch kulisách pohyboval s klapkama na očích. Teda ne, že by tam teď bylo to město tak v uvozovkách živý jako třeba v KCD, ale na ulicích se toho i tak děje dost. To že je v deus ex na těch pár NPC a v jejich bytech co tam jsou vidět nějáký známky větší promyšlenosti než u běžnýho pouličního NPC v CP je super a je t o jedna z velkých deviz DE, ale je to pořád jen těch několik NPC v několika rozdělených lokacích. Podívej se někdy v CP do bytů, domů na konverzace NPC...
-
-
-
Reakce na příspěvek:
To by mě zajímalo co se to děje na ulicích v Deus EXu za nesmírně uncripted NPC interakce, co si pamatuji a klidně mě vyveď z omylu, ale moc toho nebylo, maximaálně se panák zasekl při chůzi o jinýho panáka. To že nemají NPC v CP denní rutiny to jasně živosti (míněno lidskosti NPC) nepomáhá, ale to že je ve městě vidět život ať už skriptovaný nebo designerský (grafity, rozdílné vybavení domácností, zápisky, hudba, styl vozidel oblečení...) z něj nutně činní živé město nikoliv zcela mrtvé.
Klapky má ten kdo se řítí jen po přímce či úsečce a zapomíná na to, že se může podívat doleva, doprava a spousty jiných zábavných a pro někoho novátorských směrů a skutečně jsem si dovolil naznačit že jsi to ty, ty s tvým absolutním jednostraným zaujatým názorem. Howgh
-
-
-
-
-
-
-
Může mi někdo vysvětlit, jak může být Cyberpunk 2077 RPG roku, když ani není v tom žánru? Sám CDProjekt přejmenoval žánr z RPG na “akční adventuru”. https://i.imgur.com/oDldUQQ.png
Ghost of Tsushima, který má též v sobě nějaké RPG prvky, též není bráno jako RPG, ale jako akční adventura.
Tahle hra budí již více než kontroverzi, ale už i nějaké oční klamy.
-
-
protože redakce chce nám čtenářům ukázat, jakou svatou pravdu měli. Takže se musí poplácat po ramenech a dát to na první místo. Nečekal jsem nic jiného.
-
-
Já teda tohle od redakce nečekal. Klobouk dolu.
-
Trololol
Hate, ten by ti šel. Ale co by jsi dal do top 3 RPG her roku ty??
Rok 2020 byl obzvlášť chudý na "klasické" RPG. Kromě Wasteland 3 mě nenapadají téměř žádné klasické RPG. S přimhouřenýma očima snad Yakuza: Like a Dragon.
Když máš nedostatek klasických RPG, tak tam prostě musíš dát nějaký mix žánrů (a nebo zrušíš celou kategorii). Dokonce i ten Genshin Impact je mixem akčních adventur a RPG. Tomuhle mixu žánrů se většinou říká akční role-playing.
-
-
Lol.
-
Vyšlo toho dost jako vždy. Těch top 10 nebo aspoň top 5 hravě dáš.
Vyšel Nioh 2, Baldur’s Gate 3 (early access), Demon’s Souls Remake (CP77 taky vyšel nedávno), Mortal Shell, FFVII remake, Persona 5 Royal, Yakuza: Lika a Dragon a k tomu ještě ten Genshin Impact a Wasteland 3 atd.
To jsou všechno oficiální RPG hry zařazené do této kategorie. Podle toho, jak dobrá ta hra je a jak dobré RPG to je bych sestavil žebříček. Fakt není třeba tahat hry z jiných žánrů.
-
-
Můžeš mi prosím říct, co jsou to OFICIÁLNÍ hry?
-
-
BG3 ještě nevyšlo!!! Early Access sem netahej.
Nioh 2 + Demon's Souls + Mortal Shell + FF7 Remake + Genshin Impact jsou spíš akční role-playing. Rozhodně to nejsou "klasické" RPG. Jak už bývá v posledních letech zvykem, tak jsou to mixem několika žánrů.
Yakuza: Like a Dragon a Wasteland 3 jsem už zmínil.
Akurát s tou Persona 5 Royal máš pravdu, na tu jsem zapomněl. Problém je, že to je rozšíření původní Persona 5. Kdo hrál původní hru, nemá moc velkou motivaci si to projet znovu.
-
-
Trials of Mana remake, Xenoblade DE, Vaporum 2.
-
-
Reakce na příspěvek:
Xenoblade Chronicles Definitive Edition je pouhý remaster. Trials of Mana vypadá trochu lépe.
A jako Vaporum 2 myslíš ten prequel Vaporum: Lockdown?
-
-
Jsou to ale hry, které jsou oficiálně brány jako RPG a nikoliv jako např. akční-adventura. Jsou tak i prezentovány a následně publikovány. Mají v žánru napsáno RPG a o to jde. Je jedno, jestli je akční, sandbox, survival a další. Tady je to krásně popsané, jaké subkategorie hry mají v jednotlivých žánrech: link
Akční, MMORPG, Sandbox, Roguelike, Tactical, Dungeon
Cyberpunk 2077 nepatří mezi RPG, ale mezi hry jako Ghost of Tsushima, TLOU 2, AC: Valhalla, Watch Dogs; Legion, Immortals: Fenix Rysing a další. Vsechny tyto hry, až na TLOU 2, mají dost podobné možnosti progressu postavy, postupů, dialogu a úkolů stejně jako CP2077 a tedy to zařazeni dává naprostý smysl.
Kdyby hra byla prezentována oficiálně jako RPG, nebudu mít námitky, ale ona nebyla.
-
-
Reakce na příspěvek:
"Jsou to ale hry, které jsou oficiálně brány jako RPG a nikoliv jako např. akční-adventura"
Ne, nejsou.
Netuším v jaké bublině žiješ, ale třeba "Souls-like" hry se nikdy neprezentovali jako klasické RPG. Na oficiálních stránkách od tvůrců FromSoftware je Demon's Souls prezentováno jako akční role-playing. Což rozhodně není klasické RPG, ale je to opět mix žánrů.
To samé platí pro Nioh 2 a Mortal Shell (info bráno ze stránek vývojářů).
-
-
jakýkoliv z těch akční RPG má mnohem více možností než Cyberpunk, který je ačkní adventura.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ja chapu, ze chces bejt v prvy rade edgy a vtipnej, ale jaky mas prosim te v Demon's souls nebo Nioh moznosti?
-
-
-
-
-
-
Protože v posledních letech už se nevydávají hry, které by se dali klasifikovat jedním žánrem. Prostě je to moderní trend, že AAA produkce se postupně stává mixem několika žánrů.
Typickým příkladem jsou RPG prvky. Vývojáři zjistili, že to hráči mají rádi, a tak čím dál tím více AAA her obsahuje RPG prvky.
Spousta lidí si myslí, že C2077 obsahuje dostatek RPG prvků a proto to redakce dala do tohohle žánru. Na druhou stranu to klidně mohli dát i do "akčních adventur". Ta hra má prvky obou dvou žánrů.
Osobně si myslím, že to redakce dala do RPG žánrů hlavně z toho důvodu, protože letos byl dost chudý na "klasické" RPG hry. Zatímco akčních adventur vyšlo opravdu hodně.
BTW: Marketingové oddělení CDP si může říkat, co chce, ale důležité je, co v té hře reálně najdeš.
Uvedu příklad z jiného soudku: I taková hudební kapela Divokej Bill jednu dobu tvrdila, že hrajou žánr punk-rock. Haha. Ačkoliv to tvrdili, tak reálně je jejich hudba o jiném žánru.
-
-
No já nevím, ale asi bych se hlavně řídil tím, co zamýšleli sami vývojáři a ti zamýšleli, že hra přešla z RPG na akční-adventuru. Je to i na jejich oficiální webové stránce hned v prvním odstavci: link
Ano, původně byla dělaná jako RPG, ale vyšla jako akční-adventura a tím to hasne.
Nikde jsem neviděl, že by dříve zmiňovaný GoT bral někdo jako RPG, i když má v sobě levelovani, skill tree, různé staty, zbroj, vylepšování věcí, občas různé dialogy, které se dají vybrat, dva různé konce na základě rozhodnutí atd. atd., což se též dá považovat za RPG.
Rovnou můžeme brát tedy NFS pomalu za akční hru, protože tam člověk ničí auta nebo protivníky, podle této úvahy, ale nebereme, protože jsou stanoveny jasné kategorie a je daný určitý řád, který si každý vývojář vybere a podle toho dělá hru, která někam spadá.
Ať si redakce udělá teda vlastní kategorii - kombinace žánrů - a tam, ať si hru klidně obhajují, ale tohle je akorát jen k smíchu.
-
-
Ghost of Tsushima a i nový AC:Valhalla jsou mnohem více RPG než Cyberpunk 2077, přitom bych je v životě neoznačil jako RPG hry.
-
-
-
-
Takhle chudej rok na RPG to se jen tak nevidí. Ještěže budoucnost jistí trio Solasta, Pathfinder 2 a BG 3.
-
-
Nejdůležitější otázkou je, kdy to vyjde?
Třeba u BG3 nejsem moc optimistický, že se ho dočkáme v roce 2021. Early access nepočítám.
-
Na BG jsem zvědavý, ale na Solastu se fakt hodně těším. Pathfinder jedničku jsem ještě nehrál, tak mi dvojka taky zatím nic neříká (mám radši D&D 5e než Pathfinder).
-
-
RPG, kde statistiky, volby, dialogy a prostě nic, nemají vliv na hru samotnou. Ve finále je tam největší volba, na jakou židli si sedneš(ti co hráli, chápou). Tleskám.
-
-
Za 1.) To trochu přeháníš. V té hře je spousta voleb a dialogů, které ovlivní hru a tvé questy.
Otázkou jenom je, jak moc to skutečně ovlivní hru. Na tohle by mohli odpovědět ti, co tu hru dohráli vícekrát.
Za 2.) To, je ale jenom čistě tvůj subjektivní názor, co by "správné" RPG mělo obsahovat. To, že sis na to zvykl, ještě neznamená, že to je v tomhle žánru nutnost.
Doporučuji přečíst definici žánru třeba tady: https://en.wikipedia.org/wiki/Role-playing_video_game
Když si to přečteš, tak zjistíš, že ten žánr definuje více prvků a spoustu z nich ta hra splňuje.
-
-
Kéž bych přeháněl. 98% dialogů nemá vliv na samotnou hru.
https://www.world-today-news.com/98-of-dialogue-in-cyberpunk-2077-does-not-affect-the-development-of-the-plot-igromania/
Samozřejmě podle té definici, můžeme dát do RPG cokoliv, ale proboha Cyberpunk není RPG. To můžeme nazývat RPG 90% současné AAA tvorby. Cyberpunk je Telltale hra a ne RPG. Tam neexistuje volba krom židlí skoro v ničem. Skript/skript/skritp.
-
-
Problém je, že neexistují jednotné a všeobecně uznávané definice jednotlivých herních žánrů. Dřív to tak nevadilo, protože ty hry byly svým obsahem od sebe navzájem mnohem vzdálenější (v různých žánrech). Jak ale už psal Derp, tak dneska daleko častěji vznikají hry, které se svým obsahem v podstatě balancují na hranici mnohdy i několika různých žánrů najednou. Každý potom má tendenci tu hru řadit k jinému žánru podle toho, kde si on sám pro sebe tu pomyslnou hranici mezi žánry vymezil.
-
Rok 2020 byl dost chudý na "klasické" RPG hry. Kromě Wasteland 3 mě nenapadá nic, co by se dalo počítat ke klasickým RPG. S přimhouřenýma očima snad Yakuza: Like a Dragon.
Dokonce i ten Genshin Impact nebo Final Fantasy 7 Remake nejsou klasické RPG, ale spíš mix s akční adventurou. Tomuhle mixu se říká akční role-playing. Do tohohle mixu žánrů spadá i C2077.
V posledních letech je to prostě trend, že už nevychází hry, které by se dali klasifikovat jedním žánrem, ale spíše jsou mixem několika žánrů.
-
-
Cyberpunk není ani akční RPG. Ta hra nemá možnosti ani akčních RPG. Ta hra je lineárně skriptovaná adventura s FPS modulem. Já tomu nebudu říkat ani akční RPG. Protože akční RPG mají mnohem více možnosti než jen sledovat skripty. Ta hra tě vodí za ručičku a do doby, než si sedneš na židli.
-
-
To je čistě jenom tvůj subjetivní názor, že "správné" RPG musí být nelineární. Ten žánr definuje více prvků.
Bohužel v posledních letech vychází čím dál tím méně her z jednoho žánrů. Prostě většina AAA produkce je mixem několika žánrů.
Je zbytečné se dohadovat, že "tahle hra nemá dost RPG prvků", bohužel je to trend mixovat žánry.
-
-
Reakce na příspěvek:
dost se už opakuješ s tím mixovaním. Bohužel, jak jsem ti už vysvětlil, tady se nejedná ani o mix žánru. Z žánru RPG ta hra má naprosté minimum, proto to nemůžeme nazývat ani akční RPG. Specializace nefunguje, dialogy nefungují, pro Kristovy rány, vždyť tam jsou v možnostech i exp odpovědi a ty taky mají nulový vliv, statistiky nemají vliv. Hra je silně lineární jako filmová adventura. Nemůžeš do židlí reálně nic ovlivnit. Vždyť tam jsou i perky, co by mohly něco ovlivnit uzamčené od vývojářů, protože tvůrci RPG možnosti zcela odpískali a začli to prezentovat jako akční adventuru. Neměli ani soudnost je odstranit. Tvůj původ nemá vliv. Vždyť i ta velikost penisu, kterou si můžeš vybrat, je ve finále cenzurovaná.
-
-
-
-
-
-