Cyberpunk 2077 pro PlayStation 5 a Xbox Series X/S je tady
-
pokud vim zmenit/posunout cas slo jiz temer od zacatku... libovolne, jenom zpatky ne samozrejme
-
Už se benga naučili pronásledovat autama?
-
-
Jo, ale jen NPC.
-
-
Dík.
Čekal bych, že především opraví tyhle věci.
-
-
Odkud vůbec pramení ta fixace na benga u týhle hry? Já ji dohrál dvakrát a nevybavuji si jedinou misi, kde by mě naháněla policie.
Přijde mi to jako hanět Witchera 3, že je to odfláknutá hra na základě chování strážných v Novigradu. Přitom většinu hráčů to ani nenapadlo zkoumat.
-
-
""nevybavuji si jedinou misi, kde by mě naháněla policie."
V tom je ale právě ten problém, Mlho!
-
-
-
-
-
Na ps5 s RTX on totalne nehratelne... si snad robia srandu... hned ako som to loadol misia a chlapik pride do budovy cez stenu a na konci pri testoch vsetko zmodralo od koze az po inetrierove zariadenie... na povodnej verzii ked sa akoze V zhorsil stav tak obrazovka tak cudne zrnela a stavolo sa ze to neprestavalo trebalo save a load tak ta radost je tu zas.... cela hra mi pride ako ciste Bcko a vysmech hracom co cakali na nextgen update co to RTX neskusali ? A ked vidia ze to proste ta PS5 nedava tak naco to tam pchali. ako by to robil Vavra :D chcu tam mat vsetko a nic poriadne dotiahnute...
-
-
PSko nemá RTX, ale APU od AMD, nikoli nVidia RTX GPU😉
-
-
Oki berem ale to co sa teda podoba na rtx ten 30 fps mod....tusim rt sa to vola.. zas sa nechytajme za slovicka proste ten 30 fps mod je nehratelny...
-
-
30fps mod je nehratelný, no kdo by to býval řekl.
-
RTX-IO, RTX GI a nVidia RTX grafické karty jsou jedna věc.
Další věc je RayTracing (RT) coby způsob práce se světlem.
Rozdílné věci🙂 Tedy je téma RT. Vůbec bych neřešil, dnes na to není výkon nikde (i renderovací farmy se na tom spotí). Aktuálně je to jen hlasitý marketing nVidie, jako před tím G-Sync nebo PhysicX. Jsme dál🙂
-
-
Pokud ti nevadí obětovat třeba trochu rozlišení, výkon na to je :) Radši si dám na fullhd monitoru hru běžící v 720p rekonstruovanou přes DLSS do 1080p se zapnutým raytracingem, než se honit za 4k bez těhlech fičur :)
-
-
Rozlišení nehraje roli. Komplexnost scény a hloubka výpočtu (počet odrazů). Toho je stejně jako v UHD, tak HD🙂
-
-
Reakce na příspěvek:
Myslel jsem, že renderování scény v nižším rozlišení kartě usnadní práci a zbyde tak víc výkonu na propočet raytracingu (kterého je stejně, jasan, ta komplexita scény se nemění).
Ale rád se nechám poučit!
-
-
Reakce na příspěvek:
Pokud se konkrétně dle téma DLSS bavíme o kartě nVidia RTX, tak se o výpočet RT starají RT jádra. Tzn. jakýsi "koprocesor" k GPU čipu, který počítá grafiku a který je tedy zatížen dle rozlišení.
A tedy výkon RT je dán oněmi RT jádry, nikoli utilizací GPU jádra.
-
-
-
-
-
-
-
-
Problém Cyberpunku je, že tam chtěli mít všechno, a nedali tam nic lol.
Ale k věci - ray tracnuté stíny jsou absolutní výsměch komukoli, kdo čekal na next gen verzi. A to především tím, že člověk bude locknutý na dynamickém 4K při 30 FPS. No LOL. Vykreslovací vzdálenost těch stínů je při jízdě autem tak 5 metrů před hráčem. Čistý hnus.
CD Projekt RED měl 1,5 roku na to implementovat do té hry FSR, které jede jak na PC, tak na konzolích (hlavně že tam je DLSS lol) a mohli by rovnou přinést na PS5 a Series X verzi aspoň s raytraycnutými odrazy při 1440p 30/60.
Poláci se mohli podívat na 4A Games, jak se dělá pořádný next gen port, protože Metro Exodus byl naprosto brutální skok co se týká vizuální fidelity, a přitom to běží na každé konzoli 60 FPS lol
-
-
Až na to že Metro je ve srovnání s CP77 koridor. :D Stejná logika jako srovnávat prázdné RDR2 s hustou městskou zástavbou v CP77.
-
-
Az na to, ze koridorove Metro a prazdne RDR2 funguje od zacatku dobre a nechybi tomu to, sakra, jak se tomu rika? JO! Dobry pribeh!
Asi ten byl zbytecny pro next-gen.
-
-
"A vy zase bijete černochy!" Máš ještě nějaký jiný "validní" argument? 😉
-
-
-
Len tak mimochodom, tento patch prináša aj to tebou spomínané FSR ;-)
A úprimne, keď sa človek pozrie ako išlo (alebo skôr nešlo bez DLSS) RTX v Cyberpunku už len pri 1440p pri najlepších GPU na desktope, naozaj sa dalo reálne čakať že spravia hrateľné 4K RTX na konzole?
-
-
Asi máš na mysli RT, viz můj příspěvek výše.
Příchod FSR je super, zajímavé, že to redakce minula.
-
-
Och, jasné, samozrejme tam malo byť RT :)
-
-
-
-
-
Já furt nechápu, co nebylo na stávajícím Cyberpunku next-gen.. Ono někomu přišlo že to na PS5 do teď vypadalo blbě? Vždyť ten RT je tam nasazený jen okrajově a ani “plná palba” na PC není kdoví co… Jediné co je u RT přesvědčivě razantní jsou až 60% propady u fps..
-
-
tak next-gen je mysleno, ze je to funkcni na next-gen konzolich...ty uz sice nejsou dneska next-gen, ale tehdy byly :)
-
-
Ale ono to přeci na PS5 fungovalo úplně od začátku - a v lepším rozlišení.. :)
-
-
Ne, je to emulovana verze PS4 Pro a odemčené FPS.
-
-
No a emulovaná verze pro PS4PRO je od "verze pro PS5" jaký rozdíl???
To je jako bys řekl, že Cyberpunk pro RX570 (PS4pro) je nějak jiná než verze pro RX6700 (PS5)....
Ta konzole je prostě jen rychlejší verze předešlé konzole :)
Dnes ty rozdíly nejsou takové jako mezi PS1 a PS2 --- to byly opravdu zcela jiné platformy.
-
-
Ale nepodporovalo to např. instantní loading ne?
-
-
-
-
Hledal jsem a PS5 krabice asi nebude, ze? Takze ps4 a patch, jsem prave cekal az to vychytaji a koupim rovnou ps5
-
-
Aspoň ušetříš.
-
-
Jako fajn, ale snad casem pribude nejaky poradny datadisk jako u zaklinace
-
Doufam ze je to bezplatnej patch na PS5...
-
-
Je to bezplatné, ale musí se stáhnout celá ta nová verze.
-
-
Super. Už jen počkat na patch na patch a hurá do města. Konečně.
-
-
na GOG už to je, patch cca 47gb
-
-
No bylo myšleno patch na tenhle "rework" ;)
Tak masivní patch jistě bude potřebovat fixy.
-
-
ah a já myslel že to je typpo na patch na patch :D , my bad.
-
-
-
-
tak este tu nie je... len "coming soon"...podla nadpisu som sa potesil, ze idem instalovat..
-
-
tak v traileru je Out Now tak nevím co si o tom myslet..?
-
-
Jo je to i na PSstore.. A zatím za mě teda paráda (konečně)
-
Na GOG patch 1.5 je.
-
-