Cyberpunk 2077 pro PlayStation 5 a Xbox Series X/S je tady
-
""nevybavuji si jedinou misi, kde by mě naháněla policie."
V tom je ale právě ten problém, Mlho!
-
pokud vim zmenit/posunout cas slo jiz temer od zacatku... libovolne, jenom zpatky ne samozrejme
-
Zajímavý! Po Elden Ringu mám v plánu Cyberpunk koupit, tak to schválně zkusim!
-
A je to špatně?
-
Pokud se konkrétně dle téma DLSS bavíme o kartě nVidia RTX, tak se o výpočet RT starají RT jádra. Tzn. jakýsi "koprocesor" k GPU čipu, který počítá grafiku a který je tedy zatížen dle rozlišení.
A tedy výkon RT je dán oněmi RT jádry, nikoli utilizací GPU jádra.
-
"A vy zase bijete černochy!" Máš ještě nějaký jiný "validní" argument? 😉
-
Myslel jsem, že renderování scény v nižším rozlišení kartě usnadní práci a zbyde tak víc výkonu na propočet raytracingu (kterého je stejně, jasan, ta komplexita scény se nemění).
Ale rád se nechám poučit!
-
No a emulovaná verze pro PS4PRO je od "verze pro PS5" jaký rozdíl???
To je jako bys řekl, že Cyberpunk pro RX570 (PS4pro) je nějak jiná než verze pro RX6700 (PS5)....
Ta konzole je prostě jen rychlejší verze předešlé konzole :)
Dnes ty rozdíly nejsou takové jako mezi PS1 a PS2 --- to byly opravdu zcela jiné platformy.
-
Az na to, ze koridorove Metro a prazdne RDR2 funguje od zacatku dobre a nechybi tomu to, sakra, jak se tomu rika? JO! Dobry pribeh!
Asi ten byl zbytecny pro next-gen.
-
30fps mod je nehratelný, no kdo by to býval řekl.
-
Rozlišení nehraje roli. Komplexnost scény a hloubka výpočtu (počet odrazů). Toho je stejně jako v UHD, tak HD🙂
-
Ne, je to emulovana verze PS4 Pro a odemčené FPS.
-
Och, jasné, samozrejme tam malo byť RT :)
-
Pokud ti nevadí obětovat třeba trochu rozlišení, výkon na to je :) Radši si dám na fullhd monitoru hru běžící v 720p rekonstruovanou přes DLSS do 1080p se zapnutým raytracingem, než se honit za 4k bez těhlech fičur :)
-
Odkud vůbec pramení ta fixace na benga u týhle hry? Já ji dohrál dvakrát a nevybavuji si jedinou misi, kde by mě naháněla policie.
Přijde mi to jako hanět Witchera 3, že je to odfláknutá hra na základě chování strážných v Novigradu. Přitom většinu hráčů to ani nenapadlo zkoumat.
-
Dík.
Čekal bych, že především opraví tyhle věci.
-
ah a já myslel že to je typpo na patch na patch :D , my bad.
-
Asi máš na mysli RT, viz můj příspěvek výše.
Příchod FSR je super, zajímavé, že to redakce minula.
-
RTX-IO, RTX GI a nVidia RTX grafické karty jsou jedna věc.
Další věc je RayTracing (RT) coby způsob práce se světlem.
Rozdílné věci🙂 Tedy je téma RT. Vůbec bych neřešil, dnes na to není výkon nikde (i renderovací farmy se na tom spotí). Aktuálně je to jen hlasitý marketing nVidie, jako před tím G-Sync nebo PhysicX. Jsme dál🙂
-
Jo, ale jen NPC.