Diablo IV nabídne nelineární příběh. Můžete ho hrát napřeskáčku
-
Měl jsem možnost vyzkoušet uzavřenou betu teď a zůstal jsem v ní přes více jak 150h ... end-game obsah byl zajímavý. Jedinou výtku mám k temnější grafice a vizuální stránce - tady se barvami šetřilo. Zajímavý je i strom vývoje postavy ...
-
Těším se, nicméně jdu hrát Median Xl na původní dvojku. A je tam i Lilith, :) Pokud si chcete zahrát Diablo II s úžasnými vylepšeními a nebaví Vás momentálně ani PoE nebo Grim Dawn, tohle je skvělá volba. A zdarma. PS: nefunguje na Ressurected. :) Tento mód je ve vývoji tuším od roku 2009. Momentální verze je 2.4. Vše nové + vylepšená grafika a efekty,
https://www.median-xl.com/
-
To by chytlo "možná i mě nejprve si asi musím zkusit Immortal 😊
-
-
Nedělej to :)
-
-
Timhle tenkrat zprznili uz StarCraft II… a nehorazne me to stvalo.
-
-
Cim presne? SC 2 mel nalajnovane mise pekne za sebou, ktere postupne pribeh posouzvali, kde i jednotlive hry na sebe pribehove navazovali.
U toho diabla mi to daa smysl. Pokud budes mit za ukol porazit např. 4 podrizene demony a az pak hlavniho zaporaka, tak je asi jedno v jakem poradi a klidne to mohou dat volitelne. Jen nevim jak to chteji resit s obtiznosti, jestli se bude skalovat nebo oblasti budou mit vlastni obtiznost a stejne ti vlastne poradi, jak by jsi to mel prochazet urci
-
-
Ve wow teď vesele žonglují s mechanikou kdy se svět přizbůsobuje tvému levelu, nedivil bych se, kdyby se stím vytasili i v diablu.
-
-