Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nieeee!!! Fakt som sa tešil na novinku od Arkane a takéto sklamanie?? :( 

    Microsoft, dívam sa tvojim smerom! 😬

    • Hidden

      Microsoft hru nevyrabel a pokud je posledni drb pravdivy, pry chteli i Redfall zariznout a nechat Arkane delat jine veci, ale zrejme se nechali presvedcit. Mozna i radeji meli. Takze vyslednou (ne)kvalitu hry bych prisuzoval hlavne Arkane, bohuzel.

  • MishKonn

    Za stovečku v gamepassu, za předpokladu, že člověk za něj nedal 300 jako já jen kvůli Redfallu (aneb to bylo za tuhle hru fakt moc), tak akorát. 

    Za 70 a víc EUR je toto naprostý výsměch :) 

  • jack

    Díky za recenzi.

    Proč mnoho recenzentů používá stejné oficiální screenshoty a videa ze hry? 

    K tomu je nějaké NDA od autorů, že nelze udělat vlastní, které by ukazovaly stav hry?

    Díky za vysvětlení

    • U některých her (hlavně když už vydavatel ví, že má hra problémy) může být do data vydání embargo na určité informace (teda i screeny i videa)

      • Je to tak. Asi nejkřiklavějším případem z poslední doby je asi remake Resident Evil 4. Tam recenzenti dostali spolu s klíčem dlouhý seznam věcí, které nejen nesmí screenshotovat nebo natáčet, ale ani o nic nesmí v recenzi zveřejněné před vydáním hry mluvit. Nicméně hra dopadla dobře, takže neplatí úplně to, že je to kvůli tomu, že si autoři nevěří. Tam nejspíš nechtěli, aby v recenzích byly spoilery na konkrétní věci.

        P.S.: Embargo na vlastní obrázky asi nebude případ Redfallu, jinde vtipné obrázky v recenzích mají.

    • OsamaBinBowlin

      Blázníš? To by vyžadovalo práci.

  • frank.horigan

    Už delší dobu to vypadalo na super průssssser.

  • redicius

    Stáhnu, vyzkouším, smažu. 

    Nejdřív mě štvalo, že to vypadalo jako coop only. Nakonec to asi mělo to "coop dovádění" zachránit, ale jako single hráč tím pádem mám i tak smůlu.

    #gamepass

  • MalyZeli

    Se dalo čekat. Hned od prvních ukázek z toho smrděl jen další nudný looter shooter, přidat k tomu live service model, pak letos už snad 3. katastrofickou optimalizaci (ale to se dá pochopit, přece by nechtěli vyčnívat), debilní AI, ubohý příběh, a máme uvařeno na pěkný prů$er. Zatím se Microsoftu velice daří propagace Xboxu, lituji lidi kteří do toho šli, tohle měla být jedena z jejich hlavních exkluzivit. A podle mě Starfield dopadne podobně.

  • Taxiderman

    Xbox neprajníkom to tentokrát vyšlo. Čiže Forspoken v podaní Arkane. Škoda, začínal som sa tešiť.

  • medveddd

    První věc, co jsem od Arkane zkusil, byl Arx Fatalis, když byl tehdá zadarmo v Levelu... A za dvacet let historie této firmy je pro mě každá jejich hra co jsem hrál 9 nebo 10/10, od Dark Messiah, přes obě Dishonored, Prey, až po famózně hravý Deathloop... pak je s celou Bethesdou koupí Microsoft a na Steamu zatím 28 %.

    Dík, MS.

    • Mám to úplně stejně. Akorát jsem nehrál Arx Fatalis a Dark Messiah.

      • yeniczek

        Dark Messiah bych dal šanci i teď po letech ;)

      • medveddd

        Arx Fatalis je už strašně janky, na ten se možná vykašli, ale Dark Messiah je pořád výborná hra, je to asi rok co jsem ho zas dával, určitě zkus a bude na Steamu stát pár babek. V Levelu myslím dostal od Grygara 9/10 a stříbrnou hvězdu.

        Je to lineární RPG z pohledu první osoby, kde máš tři klasický specializace - warr, mage, roguna (luk/dýky), ale kombinuješ si to, jak chceš, já teď naposledy byl takovej battlemage, co před sebou udělá ledovou plochu, na který se nepřítel natáhnul a já ho pak umlátil holí :D

        • Inquisitor

          Arx Fatalis není žádný janky a to ani nevím co to je.

          • Derp_1337

            Arx Fatalis má fakt zastaralý gameplay.

            Kdo má v dnešní době náladu řešit něco jako "použij tlačítko pro přepnutí módu jiných tlačítek mezi bojem a interakcí". To ani v době vydání nebylo moc dobré designové rozhodnutí.

            A obzvlášť ten systém kouzel je dost nepoužitelný v dnešní době. Na papíře "nakresli myší symbol runy pro seslání kouzla" možná zní fakt dobře. Ale to by to kreslení nesmělo být závislé na framerate a výkonu GPU. Před 20 lety to možná hezky sedělo na tehdejším HW, ale na současných počítačích je to dost rozhozené a během souboje něco vykouzlit je velmi náročné. Jedinou záchranou je možnost si 3 kouzla předkreslit před bojem.

          • medveddd

            První hra od Arkane 😎

            • Inquisitor

              Já myslím ty janky

              • medveddd

                Reakce na příspěvek:

                Jo, já si dělám srandu :) Myslím tím, že to je technicky nedotažené a hlavně celé takové... kostrbaté.

                Derp to vysvětluje krásně.

        • uaxpk

          Arx Fatalis je parádní - jak systém kouzlení, tak hlavně ten lore (škoda, že pokračování je u ledu). Nevýhodou může, pro některé, být stáří hry (grafika).

          Dark Messiah má absolutně skvělý bojový systém. Dohráno mnohokrát.

          Jinak od Arkane jsem zatím hrál vše (a kazdou hru minimálně 2x), ale ty upíry opravdu vynechám.

        • redicius

          JJ, jinak, když jsem začal kopat nepřátele z čehokoli dolů, tak už jsem nepotřeboval vědět nic dalšího :D

          Vždycky se všechno pak už točilo jen kolem toho, nachystat si konkrétního nešťastníka na ten kopanec :D

        • Davies182

          Arx Fatalis je srdcovka, miluju tu hru a už x let čekám na něco podobnýho.

          Ta atmoška a herní mechaniky sou neopakovatelný.

          • Docela jste mě tak nalákali, že si to snad zahraji na zlepšení nálady.

            • medveddd

              Tak sem pak napiš, jak se líbilo :))


              • Reakce na příspěvek:

                Tak jsem zkoušel Arx Fatalis a vydržel jsem hodinu, protože kombat byl strašně pomalý a s kouzly jsem měl problém. Tak jsem to vzdal a šel hrát Dark Messiah. A ten mně baví víc. Hlavně kombat, který je krásně plynulý a na ovládání celkem jednoduchý.

                • medveddd

                  Reakce na příspěvek:

                  Pecka, tak užívej!

                  ...Jsem to říkal, že je Arx janky.. :D

          • Já se těším na dvě hry podobnýho ražení.

            Avowed od Obsidianu - o tom zatím vyšel krátkej teaser, takže toho moc nevíme

            Immortals of Aveum - tady je už datum vydání na 20. června

            • IoA vychází 20.července a taky jsem na to zvědavý. Ale asi to nebude immersive sim.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit