Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak super je, že to je i pro asociály. Já teda nesnáším, když mi někdo killne bosse, kterého jsem načal a pak tam zůstane loot. Musím to pak jít znovu, protože o loot mi tolik nejde.

  • Hra jako takova supr,lokace,příběh atd.

    End game je ale horší.Je tam  hodně cítit D3. O víkendu padlo par itemů už dokonce 4 unikátní,který by měli být rare jak prase ….prej…..Ja v tuhle dobu dávám tier 30+  dungeon jak prd a nevidím moc důvod proč se posouvat dal, paragon přidává jen číselný dmg, doufal jsem ,že legendarní gliphy budou hru měnit vice.

  • MishKonn

    já sám mohu tenhle launch (i jako veterán několika datadisků World of Warcraft) označit za nejhladší v novodobé historii Blizzardu.

    novodobé historii online/live service her*

    Něco tak polished už dlouho nevyšlo. 

  • Začali jsme s ženou hrát včera (druidka + kouzelník), zatím paráda. S obavami jsem koupil kvůli couch coop na náš antikvární Xbox One, ale světu div se, ono to i ve dvou jede v pohodě, s lehkými záseky při přechody mezi některými lokacemi (cca 3-5 s).

    Ve dvou se to hraje parádně, UI je dobře vyřešené, takže když jeden upravuje inventář / postavu, druhý může stále hrát, a má k dispozici o něco více než půl obrazovky.

    Super je respec za zlaťáky, nemusíme tolik hltat guides, není problém si vyzkoušet, jestli něco funguje, nebo ne.

    Vnímám end-game kritiku na málo používaných skilů (jede se od začátku na základní útok, který nabíjí mechaniku pro speciální útok, a kromě těch dvou se používají maximálně 1-3 další, doplňkové, co se koukám), to je škoda, a asi to není moc napravitelné, hádám. Přemýšlím, kolik skillů jsem používal v D2 svého času, IMHO to taky nebylo až tolik (většinu doby jsem hrál za Amazonku), ale je to už chvíli zpátky.

    Líbí se mi design postav, možnosti customizace, ale i to, že prostě mají jednotlivé třídy jiné základní tělesné proporce, je celkem sranda si s tím hrát.

    Trochu problém vidím v tom, že T3 se odemyká až odemknutím kampaně, a T2 se v podstatě zasekne kolem 50. úrovně - tu je ale snadné nasbírat podstatně dříve (3. akt), pokud člověk jede side-questy. To je celkem nečekaný problém - člověk v podstatě přestaně levelovat, protože mobky už nejsou silnější, co tak čtu.

    • Veskoslav

      Právě jsi popsal většinu mechanik ARPG her. Základní, sílný útok jako základ. A 1-4 doplňující, většinou na podprou skilly.

      • Earner / spender nebyly kolem Diabla 2 ještě tak zažité, v D2 to má jenom Assassin, myslím? Ostatní jeli lahvičky, které teoreticky otevírají trochu větší pole působnosti - aspoň teda před end-game. Navíc typicky silné útoky byly dostupné až od levelu 24-30, takže alespoň část hry jsi strávil s jinými skilly.

        Earnery nejsou silné, ne? Pro naše postavy alespoň rozhodně ne.

        • Veskoslav

          No však já taky nepoužívám jenom silný a základní útok. Aktivně používám všechny 4 další skilly. "Problém" je cooldown na nich a nejsilnější schopnosti v DIV mají cooldown 40+:)

          • Jo, všímám si, že mitigace cooldownů je důležitý aspekt v buildech. Na naší 15. úrovni to ještě nijak nehoří :-)

  • uher

    No nevím.

    Celý svět leveluje společně s hráčem. Všichni moby levelují s hráčem. Jakékoliv expení tím pádem krom zisku skillů postrádá smysl a vůbec to tam být nemuselo...

    • MishKonn

      Zkus hrát trochu déle. To, co říkáš, se aplikuje tak možná v kampani. 

    • Veskoslav

      A jak si to chtěl vyřešit? Tím trapným stylem, že oblast A pro level 1-10, oblast B pro level 11-20?

      • Počkat a to, že instance nebo oblasti jsou trapný styl, to řekl sám velký Veskoslav nebo je to něco objektivního? Není ten systém tak trochu ústupek casual hráčům, aby mohl coop hrát každý s kazdým?

      • uher

        No určitě bych to neřešil ještě trapnějším kostlivcem, kterej má na začátku hry stejnej lvl jako já i po 40 hodinách hraní...

        • Veskoslav

          No a já se ptám, jak bys to řešil? Protože si tady zatím žádný smysluplný nápad nedal.

        • Prakticky to pro hráče nemá žádný následek, v obou případech bude bojovat s kostlivcem, v obou bude mít max. jinou barvičku...

          • uher

            Přesně jak píšeš. Pro hráče to nemá žádný následek a ukazuje to, že je tam levelování vlastně zbytečné.

            • Není, protože levely odemykají nové možnosti (horizontální rozvoj postavy).  Navíc vertikální rozvoj je stále možný i proti relativní obtížnosti, protože ta nepočítá se sílou postavy, ale s její úrovní. Pokud máš dobře optimalizovanou postavu (díky lootu, který zase představuje progres, a správnému rozvržení skillů, které zase není možné bez progresu), tak to ve hře ucítíš i přes posílení nepřátel.

              Jinak to v lootovacích hrách není. V TTRPG to nesnáším, ale ARPG to nějak patří k žánru...

    • Nejede se podle faktické síly postavy, ale podle úrovně. V ostatních hrách se používají oblasti s přiměřenými protivníky, ale princip je stejný - tam, kde hráč je, najde přiměřenou výzvu. U ARPG to jinak nejde, buď jeden, nebo druhý způsob...

      • uher

        No ale pak se stane, že když se k tobě připojí hráč s nižším levelem, tak hra do balancu zasáhne tak, že je třeba on paradoxně ten silnější. 

        Nedává to smysl...

        • Znovu - nikdo nenašel lepší způsob, jak umožnit hru dvou hráčů z rozdílnými úrovněmi postav. Realistické to není, ale chtít realističnost od Diabla je jako chtít smysluplnou fyziku od Hvězdných válek. O tom prostě ta hra není.

          • No tak ohánět se tím, že elder scrolls typ levelování, kdy se svět leveluje kolem tebe s tebou, je to nejlepší co existuje, je teda hodně zajímavá anabáze. Prostě coop může být pouze pro hráče okolo určitého levelu, dejme tomu +-5 levelů a jinak se holt jeden musí doexpit nebo dostávat slušnou sadu, ale zase se rychleji vyexpí, tzn. ten druhý ho provede - úplně normální systém jak funguje většina MMORPG i ARPG. Nechápu, že se tady o tom bavíme, jak kdyby tebou uvedený systém byl to jediný správný.

          • uher

            A já chci realističnost? To jsi vyčetl kde?

            Já chci aby to jen dávalo smysl a teď to prostě smysl nedává...

            • Máš pocit, že nedává smysl to, že hra umožňuje společnou hru dvou hráčů s rozdílnými úrovněmi postav, nebo co přesně?

              • uher

                Reakce na příspěvek:

                Čteš vůbec co píšu? Nejdřív mi něco předhazuješ o realističnosti (na to jsi přišel kde, nevím...)

                A teď se ptáš na něco, co vůbec neřeším....

                Takže znova. NEvadí mi, že hra umožňuje kooperaci postav různých levelů, ale vadí mi, že to mají rozbité, protože se stává, že nižši level je v dané situaci lepší než vyšší...

  • Já bych D4 více než 8/10 nedál,  jelikož něco tak nefunkčního jako je Mount ve hře se jen tak nevidí, no a včera ty lagy to bylo také něco. Jinak fajnova rubacka, mnohem lepší než D3. 

    • twicer

      Tak jsem se ktomu mountovi konečně dostal, co že je na něm nefunkčního, že se to jen tak nevidí?

      • Po vyvolání mounta trvá několik sekund než kůň začne reagovat na povely, nefunguje zrychlení otáčení atd.  nejhorší je že dost část kůň běhá na místě než se vzpamatuje je to jako bych měl mega lagy. 

        • twicer

          Hm, stím jsem se tedy nesetkal ani jednou. Je tam rozhodně problém při přecházení mezi lokacemi, že tě to skrz jejich vytížený layering háže zpátky, ale to se děje ikdyž jdeš pěšky.

          • Já netuším čím to může být, ale vímv že tento problém nemají všichni, to by se již řešilo,  posledním patch co blizz udělal po spouštění D4 mi Mount jel bez problémů říkám si paráda opraveno, jenže to fungovalo tak cca pár minut, pak to samé. A také vim že tento problém má více hráčů. 

      • Veskoslav

        též by mě to zajímalo. Vyvolání, odvolání i "magický" skok. Vše funguje jak má.

        • twicer

          Jj, jen ten krpatý pohyb koně když se táhne myší a udává směr, zkoušel jsem to na ovladači a to by byla jiná pohádka.

    • Kvůli nefunkčnosti mounta a lagů během prvního dne snižovat známku, to už je IMHO znak jisté rozežranosti :-) Jako samozřejmě proti gustu žádný dišputát, ale když se to srovná třeba s D3 na začátku, tak to jsou úplně jiné příběhy.

      • Tak těch bugu je ve hře spoustá, asi jako nejhorší je nutnost opakovat celou sérii hlavních questu, stalo se mi to dvakrát, chybějící NPC atd. a to už na sníženou známku je. Mám od pátku odehráno hodně hodin a více než 80% si hra nezaslouží, možná po X opravách a budoucího rozšíření z toho jednou bude vyšperkovaný klenot. 

  • tomekbobek

    Mam pořádný lagy, nemůžu si zobrazit interaktivní předměty a vyhovovala by mi o ždibec vzdálenější kamera, ale jinak pecka.

  • Sallvator

    Kdyby šlo hru i hrát bylo by to lepší, od včerejšího lunche nemužu lognout furt mam "quaue for login" ani hodiny čekání neudělaj nic... forum je plné lidí se stejným problémem... GJ blizzard další totálně sprasenej launch

    • ales.smutny

      To bych řešil s podporou, já se dneska nalogoval 4x a vždy pod minutu čekání.

    • Co kecas. Na fóru jich je pár desítek. A v okolí nemá nikdo problém a je jedno na jaké platformě hrajou...

      • Sallvator

        Nas hraje 5 lidí a 2 nemužou lognout ostatní hrajou

  • Peca

    Hrál jsem všechny Diabla, 4 jsem měl předobjednané a dohrál jsem ho na II obtížnost a dostal se do levelu 50 než jsem viděl Paragony. 

    Za mě naprosto výborné story a atmosféra, i grafika je parádní a velký potenciál na dlouhé hraní. 

    Ale popravdě, subjektivně mně vůbec ale vůbec nebaví endgame:

    - (zatím) nejsou prakticky žádné uniktání skilly, jen 50:50 affixy z dungeonů a z předmětů které jsou převážně číslíčka, vrcholem všeho je že teda kostlivec hází blizzard

    - paragon levely, opět čísílka

    - zatímco ve dvojce bylo 30+ aktivních skillů, ve trojce snad ~60 aktivních ~30 pasivních a nespočet unikátních vlastností legendárních předměrů, tady jsou prostě na prstech jedné ruky aktivní věci a jinak kulové. Přijde mi to neuvěřitelně chudé, 100 levelů castit ty samé kouzla a honit stats?

    Nejsem finanční ředitel, nebaví mě honit čísílka. Baví mě zkoušet unikátní nové dovednosti, které mají pokud možno vizuální charakter (třeba 7 typů hydry, laseru atd). Takže poprvé v Diablo sérii mně vůbec nebaví Wizzard, což je teda hrozná škoda. 

    Hra asi stála za ty peníze, ale endgame je za mě zatím dost chudá. Ještě tomu dám znovu šanci až přidají setové předměty. 

    • jurb83

      Ved uz kuchtia nove DLCecka, tak pockaj :D

      Ja som tiez chcel predobjednat, ale este som nedohral asi 4 hry, co som kupil, tak radsej pockam. Aj usetrim na to pivo aby zostalo :D

  • jurb83

    AKO nic v zlom, ale hrat Diablo na gamepade je ako ist do krcmy na kofolu...

    • 0011

      Jako člověk, co odehrál v Diablo 1-3 desetitisíce hodin na myši než přešel na gamepad naprosto nesouhlasím. Proč si zbytečně mrvit zápěstí. Za mě je naopak hraní Diabla na myši jako stále tvrdohlavě chodit do hospody na Gambrinus, přestože začali čepovat, no v podstatě jakékoliv lepší pivo, řekněme namátkou Plzeň.

    • Slavik_Jenda

      Můj život je o dost lepší bez alkoholu, takže můžu jen doporučit...

    • OndrejPartl

      Přirovnání je to vlastně naprosto v pořádku. Stejně tak, jako je v pořádku jít do hospody na Kofolu, je překvapivě velice příjemné hrát Diablo na gamepadu. Ba dokonce znám takové heretiky, kteří na gamepadu hrají PC verzi. 😀

      • jurb83

        Dakujem, tak som to myslel

    • Čudoval by si sa, ale na gamepade sa to hrá naozaj dobre.

      • jurb83

        Tak to by som sa veru cudoval... :D

        • twicer

          Však to máš s páčkovačem jak kdyby si to na pc hrál s WASD a mířil kurzorem myši.

          • jurb83

            tak najlepsie je mysou klikat a klavesnicu na skille

            • twicer

              Tak to jo. No, ti schopnější, se dokážou s klávesnicí i hýbat.

        • Na mackamie dokola piatich tlačidiel je gamepad ideálny.

          • jurb83

            kolko ludi, tolko chuti :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit