-
No nevím.
Celý svět leveluje společně s hráčem. Všichni moby levelují s hráčem. Jakékoliv expení tím pádem krom zisku skillů postrádá smysl a vůbec to tam být nemuselo...
-
-
Zkus hrát trochu déle. To, co říkáš, se aplikuje tak možná v kampani.
-
A jak si to chtěl vyřešit? Tím trapným stylem, že oblast A pro level 1-10, oblast B pro level 11-20?
-
-
Počkat a to, že instance nebo oblasti jsou trapný styl, to řekl sám velký Veskoslav nebo je to něco objektivního? Není ten systém tak trochu ústupek casual hráčům, aby mohl coop hrát každý s kazdým?
-
No určitě bych to neřešil ještě trapnějším kostlivcem, kterej má na začátku hry stejnej lvl jako já i po 40 hodinách hraní...
-
-
No a já se ptám, jak bys to řešil? Protože si tady zatím žádný smysluplný nápad nedal.
-
Prakticky to pro hráče nemá žádný následek, v obou případech bude bojovat s kostlivcem, v obou bude mít max. jinou barvičku...
-
-
Přesně jak píšeš. Pro hráče to nemá žádný následek a ukazuje to, že je tam levelování vlastně zbytečné.
-
-
Není, protože levely odemykají nové možnosti (horizontální rozvoj postavy). Navíc vertikální rozvoj je stále možný i proti relativní obtížnosti, protože ta nepočítá se sílou postavy, ale s její úrovní. Pokud máš dobře optimalizovanou postavu (díky lootu, který zase představuje progres, a správnému rozvržení skillů, které zase není možné bez progresu), tak to ve hře ucítíš i přes posílení nepřátel.
Jinak to v lootovacích hrách není. V TTRPG to nesnáším, ale ARPG to nějak patří k žánru...
-
-
-
-
-
Nejede se podle faktické síly postavy, ale podle úrovně. V ostatních hrách se používají oblasti s přiměřenými protivníky, ale princip je stejný - tam, kde hráč je, najde přiměřenou výzvu. U ARPG to jinak nejde, buď jeden, nebo druhý způsob...
-
-
No ale pak se stane, že když se k tobě připojí hráč s nižším levelem, tak hra do balancu zasáhne tak, že je třeba on paradoxně ten silnější.
Nedává to smysl...
-
-
Znovu - nikdo nenašel lepší způsob, jak umožnit hru dvou hráčů z rozdílnými úrovněmi postav. Realistické to není, ale chtít realističnost od Diabla je jako chtít smysluplnou fyziku od Hvězdných válek. O tom prostě ta hra není.
-
-
No tak ohánět se tím, že elder scrolls typ levelování, kdy se svět leveluje kolem tebe s tebou, je to nejlepší co existuje, je teda hodně zajímavá anabáze. Prostě coop může být pouze pro hráče okolo určitého levelu, dejme tomu +-5 levelů a jinak se holt jeden musí doexpit nebo dostávat slušnou sadu, ale zase se rychleji vyexpí, tzn. ten druhý ho provede - úplně normální systém jak funguje většina MMORPG i ARPG. Nechápu, že se tady o tom bavíme, jak kdyby tebou uvedený systém byl to jediný správný.
-
A já chci realističnost? To jsi vyčetl kde?
Já chci aby to jen dávalo smysl a teď to prostě smysl nedává...
-
-
Máš pocit, že nedává smysl to, že hra umožňuje společnou hru dvou hráčů s rozdílnými úrovněmi postav, nebo co přesně?
-
-
Reakce na příspěvek:
Čteš vůbec co píšu? Nejdřív mi něco předhazuješ o realističnosti (na to jsi přišel kde, nevím...)
A teď se ptáš na něco, co vůbec neřeším....
Takže znova. NEvadí mi, že hra umožňuje kooperaci postav různých levelů, ale vadí mi, že to mají rozbité, protože se stává, že nižši level je v dané situaci lepší než vyšší...
-
-
-
-
-
-
-
Nevim, nevim, ze by me to nejak chytlo...
Story jo, pekny, souboje klasika, vsechno jak ma bejt, ale ze by to bylo neco extra?
Nekritizuju, jenom mi to zas takova bomba neprijde.
-
-
Dovolím si ještě menší update. Rozehrál jsem to o víkendu trochu víc a...
Je to špatný, nekupovat. Lokality jsou prázdný, málo enemáků, Necromancer totálně broken.
Buildy? Co to je prosimvás, máte tady totálně lineární progresi.
Obrovskej svět? Ale prosimvás...
Pořád dokola to stejný, což by mi nevadilo, ale tohle je doslova a do písmene dokola POŘÁD TO STEJNÝ. Stejný tlačítka, stejný enemáci, pořád dokola, dokola, dokola. Je to nudný. Kdo kdy hrál PoE, tak tohle tomu nesahá ani po kotníky. Grafika je mezi náma taky naprosto příšerná. Hraju na svý sestavě v ultra nastavení a pořád si říkám, jestli koukám na mobil, nebo proč je to tak rozostřený (ne, nemám špatnej monitor).
Customization? Pár obličejů, pár fousů, markings (k čemu?). Nejde zvolit ani výšku postavy. Je to nudný...
Cíleno na totálně casual players. 9/10 je výsměch a samozřejmě je to o názoru, ale hraju už čtvrt století a takovejhle šunt dostane 9/10??? Koukněte na metacritic, co říkají hráči.
Je to bída, absolutně se to nevyplatí kupovat.
-
-
No minimalne s tou grafikou suhlasim... po vzore dnešných ,,štandartov" to je rozmazane. Niekedy mam pocit že herne vydavatelstva snaď podplacaju predajci okuliarov nech hračom časom rozdrbu oči nech je business :D Verim tomu, že večšina zakaznikov sa bude biť do prs, ako je hrať s šitnym TAA; chromatickou aberaciou, ,,umelecky" rozbitymi farbami v upscalovanom nizkom rozlišeni super... No ale hlavne že to ma rozbitu gamu a poriadne to blika. Je to tak krasne
-
Hra je stupidní grind o tom žádná ale grafika je nádherná, že Poe je pěkná hra může tvrdit jen diletant, jelikož zrovna Poe má tak hnusnou grafickou stránku až hrůza.
-
Ted jeste tu pohadku o karkulce, vy jste tu hru nevidel ani z rychliku obzvlast grafika je paradni obzvlast s opravdu nechutne vypadajicim PoE
-
Hra je extrémně zábavná a grafika je na nejvyšší detaily špičková. Tvůj text je pouze zaujatý blitek. Ovšem od člověka, který používá výrazy jako enemák, broken, casual (i čeština má určitě vhodné výrazy, kterými lze urážet normální hráče) asi víc čekat nelze. Zkrátka jen další zapšklý Path Of Exile onanista...
-
Tohle co jsi napsal je 100 krát lepší než celá zdejší recenze, palec nahoru.
-
-
Jedině pokud je daný člověk naprosto HC hráč v daném žánru. Normální hráč, který si projde kampaň a chvíli se baví v end-game, a pak se ke hře vrátí za nějaký čas, bude mít hodnocení podobné jako recenze po celém světě - bude se královsky bavit.
Jako už jen pokud někdo bude tvrdit, že grafika je "naprosto příšerná", tak je vidět, že mu něco na hře nesedlo (fér), takže je všechno příšerné
-
-
-
-
Diablo 2 jsem svého času dost žral, a proto jsem chvíli uvažoval o tom naskočit do 4. Ale potom, co jsem zjistil že svět leveluje s hráčem passuji. Možná jsem divný ale mě fakt vyhovuje klasika level dle oblasti. S touto kravinou začal elder scroll a od te doby se to sere všude.
-
-
Vtipné je, že Elder Scrolls s tím začal v podstatě skoro dobře. S hlavní postavou levelovali nepřátelští hrdinové (navíc bez toho levelu svítícího nad hlavou), ale monstra ne. Místo toho jsi začal potkávat silnější druhy monster, ale slabší tam byla aspoň občas pořád. Sice tam bylo relativně málo druhů monster, ale přesto to vyvolávalo iluzi nějakého posunu. Jenže pak někoho napadlo, že modelovat více druhů monster je drahé a když mohli levelovat hrdinové, tak můžou i monstra. A už ses nemohl těšit na to, že toho tuhého kostlivce po pár levelech a upgradu výbavy už sundáš na dvě rány a možná dostaneš i toho upíra, před kterým jsi předtím musel utíkat (a budeš utíkat před daedrou).
-
-
No ale výsledek byl pořád tak nějak stejný. A možná v mnoha ohledech vypadal ještě divněji. Kdy najednou v celém světě vymřely určité typy monster a v každém kanále jsi najednou potkával daedry. A to že jsi potkával i slabší typy monster bylo hoooodně oemezné. Pamatuji si jen jeden dungeon ve kterém byly low level skeletoni, když jsi byl na vysokém levelu.
Spíš bych řekl, že Skyrim už to pak schoval trošku líp a měl to docela rozumně. Ale Oblivion byl velká prasárna, které od té doby konkuruje snad právě až Diablo 4.
-
-
Zrovna ze Skyrimu si nejvíc pamatuju dungeony plné kostlivců, kterým se pořád zvyšovala úroveň. Ale jo, byly tam i oblasti, ze kterých jsem zpočátku zdrhal. "Vymření" slabých potvor je celkem logické. Přece jen se dá předpokládat, že mají aspoň základní pud sebezáchovy a když jde kolem někdo v naleštěném brnění, ze kterého šlehají blesky, tak se mu klidí z cesty. Stejně fungují stolní RPG. Tam ti taky GM nestrčí do cesty bandu slabých goblinů, když jsi na vysoké úrovni (pokud s nimi nemá jiné plány než přímý boj). Horší je to obhájením výskytu silných potvor všude možně. Kanály nacpané daedrami opravdu nejsou to pravé, ale beru to jako menší zlo, než když je ta daedra skoro stejně silná jako o pár metrů dál stojící kostlivec, kterého sis dával i na první úrovni.
-
-
-
Tady je to snad ještě horší než v Oblivionu. Ten rpg systém je tam defakto zbytečný.
-
-
Tak systém nemusí jít jen do výšky (čísilka poškození, útoku. obrany), ale i do šířky (kolik schopností je k dispozici, jak mezi sebou interagují).
-
-
-
Já bych D4 více než 8/10 nedál, jelikož něco tak nefunkčního jako je Mount ve hře se jen tak nevidí, no a včera ty lagy to bylo také něco. Jinak fajnova rubacka, mnohem lepší než D3.
-
-
Tak jsem se ktomu mountovi konečně dostal, co že je na něm nefunkčního, že se to jen tak nevidí?
-
-
Po vyvolání mounta trvá několik sekund než kůň začne reagovat na povely, nefunguje zrychlení otáčení atd. nejhorší je že dost část kůň běhá na místě než se vzpamatuje je to jako bych měl mega lagy.
-
-
Hm, stím jsem se tedy nesetkal ani jednou. Je tam rozhodně problém při přecházení mezi lokacemi, že tě to skrz jejich vytížený layering háže zpátky, ale to se děje ikdyž jdeš pěšky.
-
-
Já netuším čím to může být, ale vímv že tento problém nemají všichni, to by se již řešilo, posledním patch co blizz udělal po spouštění D4 mi Mount jel bez problémů říkám si paráda opraveno, jenže to fungovalo tak cca pár minut, pak to samé. A také vim že tento problém má více hráčů.
-
-
-
též by mě to zajímalo. Vyvolání, odvolání i "magický" skok. Vše funguje jak má.
-
-
Jj, jen ten krpatý pohyb koně když se táhne myší a udává směr, zkoušel jsem to na ovladači a to by byla jiná pohádka.
-
-
-
Kvůli nefunkčnosti mounta a lagů během prvního dne snižovat známku, to už je IMHO znak jisté rozežranosti :-) Jako samozřejmě proti gustu žádný dišputát, ale když se to srovná třeba s D3 na začátku, tak to jsou úplně jiné příběhy.
-
-
Tak těch bugu je ve hře spoustá, asi jako nejhorší je nutnost opakovat celou sérii hlavních questu, stalo se mi to dvakrát, chybějící NPC atd. a to už na sníženou známku je. Mám od pátku odehráno hodně hodin a více než 80% si hra nezaslouží, možná po X opravách a budoucího rozšíření z toho jednou bude vyšperkovaný klenot.
-
-
-
Tak super je, že to je i pro asociály. Já teda nesnáším, když mi někdo killne bosse, kterého jsem načal a pak tam zůstane loot. Musím to pak jít znovu, protože o loot mi tolik nejde.
-
Hrál jsem všechny Diabla, 4 jsem měl předobjednané a dohrál jsem ho na II obtížnost a dostal se do levelu 50 než jsem viděl Paragony.
Za mě naprosto výborné story a atmosféra, i grafika je parádní a velký potenciál na dlouhé hraní.
Ale popravdě, subjektivně mně vůbec ale vůbec nebaví endgame:
- (zatím) nejsou prakticky žádné uniktání skilly, jen 50:50 affixy z dungeonů a z předmětů které jsou převážně číslíčka, vrcholem všeho je že teda kostlivec hází blizzard
- paragon levely, opět čísílka
- zatímco ve dvojce bylo 30+ aktivních skillů, ve trojce snad ~60 aktivních ~30 pasivních a nespočet unikátních vlastností legendárních předměrů, tady jsou prostě na prstech jedné ruky aktivní věci a jinak kulové. Přijde mi to neuvěřitelně chudé, 100 levelů castit ty samé kouzla a honit stats?
Nejsem finanční ředitel, nebaví mě honit čísílka. Baví mě zkoušet unikátní nové dovednosti, které mají pokud možno vizuální charakter (třeba 7 typů hydry, laseru atd). Takže poprvé v Diablo sérii mně vůbec nebaví Wizzard, což je teda hrozná škoda.
Hra asi stála za ty peníze, ale endgame je za mě zatím dost chudá. Ještě tomu dám znovu šanci až přidají setové předměty.
-
-
Ved uz kuchtia nove DLCecka, tak pockaj :D
Ja som tiez chcel predobjednat, ale este som nedohral asi 4 hry, co som kupil, tak radsej pockam. Aj usetrim na to pivo aby zostalo :D
-
-
Před rokem jsem zkusil Diablo 2 Resurrected a ten game loop tam pořád skvěle funguje, vydržel jsem u toho měsíc v kuse, dělal jsem třeba třicet Nightmare Mephisto runs za den, furt to samý dokola a skvěle jsem se bavil. Čímž chci říct, že jsem rozhodně cílovka tohoto typu her. Ale čtyřka mě zatím zklamala skoro ve všech ohledech.
Jediné, co můžu vyloženě pochválit, je grafika. V tomhle kabátu bych si představoval důstojné pokračování legendy. Soundtrack je dobře nahraný, ale nenápaditý, není tam jediná skladba, kterou by stálo za to poslouchat samostatně (narozdíl od soundtracků z jedničky a dvojky, které lze poslouchat samostatně víceméně celé). Kdyby nezahráli Tristram theme, nebylo by v té hře po stránce hudební zajímavého vůbec nic.
Příběh je lepší ve trojce, ale _cokoliv_ je lepšího než příběh ve trojce. Blizzardi už příběhy vyprávět neumějí. Nicméně budiž; beru to jako Call of Duty - těžiště hry je jinde.
Škálování nepřátel je prostě špatně. Když jedete podle internetu a stavíte si efektivní build, tak jsou souboje pořád stejné a působí jen jako umělé - a otravné - zdržování. Pokud experimentujete, tak jsou příšery čím dál silnější, protože zatímco ony škálují podle pevného vzorečku, hráči cpou body do méně efektivních skillů a nemají vždy efektivní výbavu.
Moc jsem si hru chtěl užít, hraju ji pořád, ale je to jako chodit do práce na druhou směnu.
-
Začali jsme s ženou hrát včera (druidka + kouzelník), zatím paráda. S obavami jsem koupil kvůli couch coop na náš antikvární Xbox One, ale světu div se, ono to i ve dvou jede v pohodě, s lehkými záseky při přechody mezi některými lokacemi (cca 3-5 s).
Ve dvou se to hraje parádně, UI je dobře vyřešené, takže když jeden upravuje inventář / postavu, druhý může stále hrát, a má k dispozici o něco více než půl obrazovky.
Super je respec za zlaťáky, nemusíme tolik hltat guides, není problém si vyzkoušet, jestli něco funguje, nebo ne.
Vnímám end-game kritiku na málo používaných skilů (jede se od začátku na základní útok, který nabíjí mechaniku pro speciální útok, a kromě těch dvou se používají maximálně 1-3 další, doplňkové, co se koukám), to je škoda, a asi to není moc napravitelné, hádám. Přemýšlím, kolik skillů jsem používal v D2 svého času, IMHO to taky nebylo až tolik (většinu doby jsem hrál za Amazonku), ale je to už chvíli zpátky.
Líbí se mi design postav, možnosti customizace, ale i to, že prostě mají jednotlivé třídy jiné základní tělesné proporce, je celkem sranda si s tím hrát.
Trochu problém vidím v tom, že T3 se odemyká až odemknutím kampaně, a T2 se v podstatě zasekne kolem 50. úrovně - tu je ale snadné nasbírat podstatně dříve (3. akt), pokud člověk jede side-questy. To je celkem nečekaný problém - člověk v podstatě přestaně levelovat, protože mobky už nejsou silnější, co tak čtu.
-
-
Právě jsi popsal většinu mechanik ARPG her. Základní, sílný útok jako základ. A 1-4 doplňující, většinou na podprou skilly.
-
-
Earner / spender nebyly kolem Diabla 2 ještě tak zažité, v D2 to má jenom Assassin, myslím? Ostatní jeli lahvičky, které teoreticky otevírají trochu větší pole působnosti - aspoň teda před end-game. Navíc typicky silné útoky byly dostupné až od levelu 24-30, takže alespoň část hry jsi strávil s jinými skilly.
Earnery nejsou silné, ne? Pro naše postavy alespoň rozhodně ne.
-
-
No však já taky nepoužívám jenom silný a základní útok. Aktivně používám všechny 4 další skilly. "Problém" je cooldown na nich a nejsilnější schopnosti v DIV mají cooldown 40+:)
-
-
Jo, všímám si, že mitigace cooldownů je důležitý aspekt v buildech. Na naší 15. úrovni to ještě nijak nehoří :-)
-
-
-
-
-
Juchů, Bezduchá klikačka IV konečně vyšla!
-
-
Počkej. Vždyť v mnohých recenzích jsem četl že souboják v Lilith I je mnohem taktičtější :-D
-
-
Tak to jóóóóó :D
-
-
Chodíš taky pod recenze FIFA smát se tomu, že to je jen bezduché kopání do míče? :-) Přijde mi to jako trochu mrhání časem.
-
-
Nó sice to bylo z jeho strany evidentní rejpání, ale faktem je, že zrovna tenhle žánr se za dobu své existence vůbec nikam neposunul. Jakože fakt vůbec nikam. Diablo IV na to jen nalepilo MMO omáčku a to je vlastně všechno...
-
-
Píšeš, že se "vůbec nikam neposunul" abys hned v násleudjící větě a příspěvcích přesně vypsal v čem se posunul. Bože :D
-
A co bys tak chtěl inovovat v žánru ARPG? Určitě máš desítky napádů, jak by se to oživilo...
-
-
Ty jo, tak t obych moc netvrdil. Trojku jsem moc nehrál, ale mezi dvojkou a čtverkou je těch rozdílů dost:
- otevřený svět, příběhové boční úkoly, prožitek ze zkoumání světa příblíženější RPG
- postava je stavěná dost jinak - tiery skillů se navzájem spíše podporují, každý útok se dá upravovat různými směry, respecc je součástí hry
- boje jsou hodně jiné díky úhybům, mechanicky je práce s pohybem zajímavější - více schopností zaměřených přímo na pohyb, mechanická podpora skrze stavy,
- zmizela stamina (yay), lahvičkování omezené jen šířkou opasku / inventářem, léčení je interaktivnější
Jako pořád je to looter mlátička, ale je to někde úplně jinde.
-
-
Reakce na příspěvek:
Je to úplně stejný. To co tady popisuješ jsou ve výsledku naprosto minimální změny.
-Pohyb budiž. I když nevím do jaké míry by to zapadlo do výkladní skříně zásadnějších změn.
-Otevřenej svět je prostě jen větší mapa, to není žádnej posun, to je prostě využití možností současnýho HW.
-Vzájemná podpora tierů skillů. Vždyť to od určité verze měla už dvojka a kolik to už je let?
-Zmizení staminy je prostě jen logickej a pochopitelnej ústupek mainstreamu, protože Blizzard jede po masách a nechce aby byly hráči frustrovaní z mechaniky, která by je obtěžovala.
Ten zbytek (např. lahvičky) je prostě úprava balancování, který je navíc podpořený jinýma změnama.
Jako podle komentářů níž vidím, že jsi extrémní fanoušek, kterej si nechce na tu hru nechat sáhnout, ale pro tvoji informaci, já proti tomu žánru nic nemám. Ale to, že je prostě dodnes zkostnatělej a nikam se neposouvající je prostě fakt. A mrzí mě (i když to zároveň i trochu chápu), že Blizzard prostě jen jel na jistotu. Reálně je to prostě pořád úplně to stejný jako před dvaceti lety, jen je spousta věcí přístupnějších a zjednodušených pro mainstream. A prodeje to jen potvrzují.
-
-
Reakce na příspěvek:
Hele jako jo, Diablo 2 je pro mě jedna z nejmilejších her (jinak jedu spíše simulátory - MSFS, Arma), o tom žádná. Těch rozdílů tam pro mě je rozhodně daleko více než mezi D2 a D3,
Jj, ale ve dvojce to bylo jen zvýšení poškození, co si vzpomínám, tady je ten systém daleko robustnější, jede spíše přes tagy jednotlivých mechanik (jedním skillem hodíš na cíl kondici, kterou využiješ jiným skillem).
Otevřený svět - pro mě je pocitově daleko blíže klasickým RPG - velké, vrstevnaté mapy, ve kterých je velké množství NPC, se kterými jde pokecat, nebo které zadají nějaký úkol. V D2 to byl vždycky jeden hub + mapy okolo, naplněné v podstatě jen monstry, s minimem questů (6 na mapu?).
Ale ano, jsem teď v období prvního nadšení, za půl roku se na to třeba budu koukat jinak :-)
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Okoukalo se to, okoukalo :) Hrálo se to dobře, ale D II to není, nostalgie je sviňa.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Skúšal to niekto rozbehnúť na PS4? Je to hratelné?
-
-
Ne na PS4, ale na obstarožním Xbox One to funguje docela v pohodě - minimální záseky při změně oblasti, spíše výjimečné a krátké propady framů. Ale 60 FPS to teda není, a detaily jsou malinko nižší. Na netu jsou srovnávací videa pro jednoltivé konzole (vždy tatáž scéna), tak se můžeš mrknout.
-
Digital Foundry se o tom zmínili jenom v rychlosti - je to 30 FPS, cca 800p upscaled do fullHD, občas dropy, ale nic extra tragickýho.
Působí to na mě určitě hratelně, pokud jinou možnost nemáš.
-