Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Okoukalo se to, okoukalo :) Hrálo se to dobře, ale D II to není, nostalgie je sviňa.

  • J.V.Stalin

    Celkem by mě zajímalo jak to vidíš dnes 😀

  • No minimalne s tou grafikou suhlasim... po vzore dnešných ,,štandartov" to je rozmazane. Niekedy mam pocit že herne vydavatelstva snaď podplacaju predajci okuliarov nech hračom časom rozdrbu oči nech je business :D Verim tomu, že večšina zakaznikov sa bude biť do prs, ako je hrať s šitnym TAA; chromatickou aberaciou, ,,umelecky" rozbitymi farbami v upscalovanom nizkom rozlišeni super... No ale hlavne že to ma rozbitu gamu a poriadne to blika. Je to tak krasne

  • dworkin

    Před rokem jsem zkusil Diablo 2 Resurrected a ten game loop tam pořád skvěle funguje, vydržel jsem u toho měsíc v kuse, dělal jsem třeba třicet Nightmare Mephisto runs za den, furt to samý dokola a skvěle jsem se bavil. Čímž chci říct, že jsem rozhodně cílovka tohoto typu her. Ale čtyřka mě zatím zklamala skoro ve všech ohledech.

    Jediné, co můžu vyloženě pochválit, je grafika. V tomhle kabátu bych si představoval důstojné pokračování legendy. Soundtrack je dobře nahraný, ale nenápaditý, není tam jediná skladba, kterou by stálo za to poslouchat samostatně (narozdíl od soundtracků z jedničky a dvojky, které lze poslouchat samostatně víceméně celé). Kdyby nezahráli Tristram theme, nebylo by v té hře po stránce hudební zajímavého vůbec nic.

    Příběh je lepší ve trojce, ale _cokoliv_ je lepšího než příběh ve trojce. Blizzardi už příběhy vyprávět neumějí. Nicméně budiž; beru to jako Call of Duty - těžiště hry je jinde.

    Škálování nepřátel je prostě špatně. Když jedete podle internetu a stavíte si efektivní build, tak jsou souboje pořád stejné a působí jen jako umělé - a otravné - zdržování. Pokud experimentujete, tak jsou příšery čím dál silnější, protože zatímco ony škálují podle pevného vzorečku, hráči cpou body do méně efektivních skillů a nemají vždy efektivní výbavu.

    Moc jsem si hru chtěl užít, hraju ji pořád, ale je to jako chodit do práce na druhou směnu.

  • Hra je stupidní grind o tom žádná ale grafika je nádherná, že Poe je pěkná hra může tvrdit jen diletant, jelikož zrovna Poe má tak hnusnou grafickou stránku až hrůza. 

  • Ja to mam rovnako :)

  • twicer

    Nemyslím si, že by to bylo reálně ve vývoji 10let, nedivil bych se, kdyby to byla spíš polovina.

  • Je to divný, ale nikdy jsem Diablo nehrál. Ta hra mě úplně minula.

  • napiš do googlu: "diablo iv without ps plus"

  • Mazaltov93

    Dobrý den,

    prosím o radu, na PS4 lze hrát bez PS Plus? Nebo je vyžadován kvůli online světu?

  • Sallvator

    Ted jeste tu pohadku o karkulce, vy jste tu hru nevidel ani z rychliku obzvlast grafika je paradni obzvlast s opravdu nechutne vypadajicim PoE

  • O setech mluvili - podle nich se jim je nepodařilo na start dostatečně vyladit, takže je chtějí přidat později.

    Což tak myslím bylo i ve starších dílech...

  • Tak samozrejme se da diskutovat o tom, jestli treba setove itemy tam jenom chybi, nebo je tam Blizz nechce mit vubec.

  • A je to nekompletností, nebo spíše nedoladěností toho, co ve hře je?

  • Bohuzel tento nazor neni ojedinely a cim vic lidi se dostava k endgame, tak tim vic jich je rozcarovano z toho, jak je ta hra nekompletni.  Osobne si myslim, ze po 10 letech vyvoje hry zanru ARPG, by ta hra mela byt vymazlena do detailu, zvlast kdyz na tom dela tak velke studio. 

  • Tak po 10 dnech hraní (chodím do práce a mám rodinu), přesto jsem si našel čas na hraní D4 a dnes mám 70 lvl, hraji sám přesně jak mi to vyhovuje a musím říct, že hra mi pomalu a jistě začíná připomínat jen nechutný grind, potom co odehrajete kampaň se z toho stane jen neustále se opakující činnost chození dungeonu, heltide a questy pro strom a když vidím jak se postup na max. lvl čím dál více spomaluje, tak mě to od dalšího hraní více a více odrazuje. Jako když si vzpomenu na jiné ARPG, tak jsem u nich vydržel spousty měsíců, tak u D4 pocit vyhoření a nuloveho postupu včetně neustále se opakujících vybavení co padá, které minimalizuje pocit lepší a silnější postavy a nezachrání to ani paragon. Nevim můj pocit osobního hypu, byl asi tak veliký, že o to větší je zklamání a skutečnost o zabavnosti hry, která opravdu není taková zábavná, jak většina hráčů propaguje. 

  • Hra je extrémně zábavná a grafika je na nejvyšší detaily špičková. Tvůj text je pouze zaujatý blitek. Ovšem od člověka, který používá výrazy jako enemák, broken, casual (i čeština má určitě vhodné výrazy, kterými lze urážet normální hráče) asi víc čekat nelze. Zkrátka jen další zapšklý Path Of Exile onanista...

  • Já netuším čím to může být, ale vímv že tento problém nemají všichni, to by se již řešilo,  posledním patch co blizz udělal po spouštění D4 mi Mount jel bez problémů říkám si paráda opraveno, jenže to fungovalo tak cca pár minut, pak to samé. A také vim že tento problém má více hráčů. 

  • Jedině pokud je daný člověk naprosto HC hráč v daném žánru. Normální hráč, který si projde kampaň a chvíli se baví v end-game, a pak se ke hře vrátí za nějaký čas, bude mít hodnocení podobné jako recenze po celém světě - bude se královsky bavit.

    Jako už jen pokud někdo bude tvrdit, že grafika je "naprosto příšerná", tak je vidět, že mu něco na hře nesedlo (fér), takže je všechno příšerné

  • twicer

    Jo je to škoda, každopádně na tvou předchozí otázku skrz cliffhanger. Příbehově je to uzavřené, nenechá to hořkou pachuť, že bys byl o něco ošizen. Cliffhanger tam slouží pouze jako příprava na datadisk.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit