Česká plošinovka Bzzzt se špatně prodává. Prý kvůli pirátům
-
Ta hra měla podle mě vyjít především na konzole, mobily. PC podle mě není platforma pro plošinovky.
-
-
V době existence Steam Decku a s možností k PC připojit libovolný ovladač? Pro hráče je nejlepší, když je to na co nejvíce platformách. Kvůli pirátství je PC bohužel platformou, která vynáší autorům asi nejmíň. Zase se na PC vyvíjí a vydává nejsnáz. Pro autory je to dost těžké rozhodování.
-
-
V Evropě a jak kde ještě možná v zámoří asi né...
-
Na SD je to asi cool - pro hráče, ale jako vývojář bych PC obcházel obloukem.
Switch a konzole, možná iPhone.
Jestli de toho prodalo v akci na Steamu 13kusů, tak to už není aní vtipné
-
-
-
Myslím, že i proto se společnosti jako Rockstar soustředí nejdřív na konzole a až potom skáčou na PC.
-
-
U R* bych řekl, že půjde hlavně o možnost mít několik velkých vydání a také se to bude pro konzole snadněji optimalizovat.
Otázka piráctví už bude jen taková postranní záležitost.
-
-
To samozřejmě - nechtěl jsem tím říct, že by to byl ten hlavní důvod proč nemít PC verzi ve stejný den. Ale zároveň mi to nedá a myslím si, že přece jen to faktor bude.
-
Postranní záležitost je to proto, že se to v tom bezprecedentním počtu prodaných kusů ztratí. Kdybych byl indie vývojář vydám to primárně na Switch a pc bych si rozmyslel nebo bych po vzoru nejen Rockstaru udělal časovou exkluzivitu pro konzole.
-
-
U podobných her jim hraje do karet i pravidelné updatování a online složka. Piráctví bude lokální úkaz, nemyslím si že to pro hru ( i menšího rozsahu) se světovým záběrem to bude signifikantní ztráta.
Už jsme se párkrát stěmito žaly na téma piráctví setkali, ale z nějakého záhadného důvodu nevypadá, že by se v herním průmyslu hromadně živořilo, nehledě na velikosti studia či lokality.
-
-
-
-
To je skutečně smutné, je to super hříčka, jako dělaná na steam deck, určitě by si úspěch zasloužila.