Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nemusím hrát všechno a některé hry mě nelákají ani zadarmo - třeba tato nebo Horizon a pár dalších

  • romankubanektisc

    Tak to je pecka! Snad jen si v novém pokračování přát méně chození a více akce.

  • Blue.Shark

    Neskutečně se těším. Jednička se mi perfektně trefila do vkusu tempem, příběhem, atmosférou i mechanikami. Byla to tak příjemně "jiná" hra, že jsem strávil hodiny a hodiny jen tím, že jsem si stavěl silnice a poslouchal pochvaly za to, že jsem doručil starý talíře bábě k jezeru. Jen, když si vzpomenu, jak mi přitom hořel stroj, tak se zrovna vybavím hasičákem. 

    • zanek.s

      Tak tak. Mým osobním cílem byli kompletně všechny hvězdičky a postavit komplet silnici (bez pomoci jiných hráčů). A ty zip lajny, na těch jsem se taky vydováděl. Nádherná hra

    • medveddd

      A když se při sestupu z hory pustila písnička od Low Roar, byl to prostě unikátní zážitek. 

      • iSpirit

        zážitek, který asi nikdy z hlavy nepustím. Velká škoda Low Roar.

  • iSpirit

    Nejlepší ukázka co jsem za poslední roky viděl. 

  • Veskoslav

    Loni jsem si dal první díl, že to už tentokrát dojedu. No ukončil jsem to zase po misi, kdy se člověk dostane poprvé k motorce. Chápu, že tam někde za dalších 10 hodin gigantický příběh plný zvratů, gameplay se z nudného chození a hledání ideálních cest a pokládání žebříků stane něčím jiným, ale tu hru řadím vedle TLOU II za jednu z nejvíce přeceňovaných her, co kdy vyšla. Co je špičkové a ocenil bych to i u jiných her je MC u postav. Tam bez debat to šlo dost dopředu.

    A stejně si myslím, že kdyby tam nebylo jméno Kojima, tak o první díl nemá většina lidí zájem a zapadlo by to více než rychle. Celý marketing je postavený na Kojimovi:)

    • LessPh

      Ač jsem velký fanda MGS série, tak hratelnost DS maximální nuda 10/10.. dal jsem tomu 2x šanci a 10 hodin celkem.. prostě ne. Postavy a příběh super.. přesně můj šálek kávy. Ale ta hratelnost a i to depresivní prostředí pro mě prostě není.

      Nechápu co se stalo? MGS V byla perfektně hratelně odladěná - animace plynulé, ovládání laserově přesné a dodnes nejreaktivnější co jsem zažil... prostě jste dostali vizi něco úplně šíleného udělat.. 3x otočka po zemi pod jedoucím autem, hodit flash, vystřelit sniperkou na věž do hlavy a do toho zmlátit CQC nejbližšího vojáka a potom ještě skočit do krabice.. tohle všechno během jedný vteřiny.. bylo to o možnostech, o perfektním a nepřekonaném ovládání do dneška (prostě mozek něco vymyslel a ruce na ovladači to okamžitě zpracovaly, přesně tak jak jste chtěli)... za mě do dneška ukázka toho jak se to má dělat, žádná jiná hra to zatím nepřekonala..

      Oproti tomu DS těžkopádná a totálně nudná hratelnost. Jako MGS V měla na nic příběh, ale hry jsou o hratelnosti... jestli chci dobrej příběh, tak si radši přečtu Živága.. 

    • Carnage666

      Měl jsem to podobně, líbí se mi design, herci, grafika, příběh je zajímavej, soundtrack super, gameplay taky fajn i když nepřátelé mi přišli zbytečně obtížnější v pár situacích, ale nevydržel jsem taky někdy po motorce. Zkusil jsem se k tomu pak po delší době vrátit a zjistil jsem že už si absolutně nepamatuju mechaniky atd. tak to zase letělo z disku 😀

    • iSpirit

      nemáš pravdu, jednička schytala dost hatu, všichni čekali nový Metal Gear, dostali pak uměleckou hru pro malé publikum. Ta hra klame grafikou, jinak v základu je to nezávislá hra. Pro běžného mainstream hráče to byla neuchopitelná záležitost.

      Ta hra byla doceněna až za Covidu, protože Kojima trefil opět budoucnost.

      • Veskoslav

        Mě to ze začátku bavilo. A dost. Říkal jsem si pecka, systém pohybu v terénu atd., to jsem ještě neviděl, animace postav lahoda. Problém byl ten, že po 6 hodinách jsem se moc neposunul v herní náplni a přestalo mě to bavit. 

        • iSpirit

          pak ale nemůžeš tvrdit, že je to o Kojimovi, ale je to o tobě, protože se ti netrefil do vkusu. Podívej se na zdejší komentáře, jsi na PC webu, kde většina lidí nehrála ani první MGS, i tak většina zdejších Death Stranding nakonec ocenila, i přesto že ke Kojimovi nemají vztah jako konzolisti.

          Kojima dokáže tvořit věci nevídané, originální, ta ukázka a ten art je mi svědkem, že dělá hry svojsky a ne tabulkově. 

          • Veskoslav

            Já nic nesvádím na Kojimu:) Já jenom říkám, že hlavní marketing té hry byl "Daryl" a Kojima. Polovina lidí by si tu hru ani nezahrála, kdyby tam nebylo jedno nebo druhé:)

            • iSpirit

              " tu hru řadím vedle TLOU II za jednu z nejvíce přeceňovaných her, co kdy vyšla"

              Tys tu hru nedohrál, takže celkově je tvůj příspěvek nonsense. Takže celkově nemůžeš hodnotit, jestli je to overhype či nikoliv. Ovšem nejvíce přeceněná hra to ze zásady být nemůže, protože hra neměla moc dobré hodnocení, ta hra dostala od x magazínů bídu. 

              Srovnáváš dvě úplně rozdílné hry. Death Stranding přišel s velkým očekáváním, ovšem ze začátku hra poměrně narazila, neprodávala se dobře, nedostala hodnocení na MT, které se čekalo. Ovšem postupem času, jak ji hrálo vice lidí, tak hra začala mezi publikem rezonovat. Jak přišel Covid a PC verze,  tak až v ten moment začala být opravdu úspěšná. Ta hra je opak "overhype", ta hra se sama dostala ze sračeek. 

              Overhype si představuji úplně jinak a to jako hru, která má perfektní hodnocení, x milionů prodaných kusů za týden a pak postupem času zjistuješ, že hra je jen prázdný produkt obalený krásnou grafikou, takových her od Sony jsem hrál x. 

              Jméno Kojima určtě pomohl hře v prvních dnech na PS4, ovšem dále to už byla cesta té hry samotné a toho, co ta hra symbolizovala.

              • sugyn

                Reakce na příspěvek:

                Problem byl taky v tom ze herni “novinari” dostali hru kdy jeste nebyl aktivovany system kooperace a proto hra od nich dostala nalepku DHL simulator. Pritom ten system rekl bych ze pro tu hru je klicovy. Muzeme pomoci nekomu koho nevidime, nezname a nevime kdy tou cestou pujde ale kdyz pujde tak tam ten zebrik najde od nekoho. Takhle to aspon vnimam ja. Na dvojku se tesim jen pls min telefonatu.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Ty telefonáty mi ani nepřípomínej. Člověk se vrátil do základny a musel pokaždé poslouchat skoro 10 minut různých cutscén s telefoními hovory. OMG.

    • twicer

      Jo, ještě nikde jsem neviděl digitální postavy brečet tak pěkne, jako v DS1. ^^

    • LoupeznikCZ

      jeeezis marja... doporucuju Brawl star... to bys mohl pochopit

      • Já třeba jsem člověk, který vyloženě miluje "jiné" hry. I přesto mě to prostě neoslovilo, bohužel. Nemyslim si, že je nutné hned někoho škatulkovat, když mu tohle "intelektuální dílo" nesedlo. A to zejména hratelnostně, stojím si za tím, že by  to šlo zpracovat zábavněji...

      • Veskoslav

        Ano, protože když nemám rád DS, tak automaticky hraji stupidní dětské hry...Jo, to dává logiku...

  • jurb83

    Ten motion capture a grafika su neskutocne!

  • Duncan66

    Pro me tedy vyborna zprava. Jednicku jsem si hodne uzil i pres slozitejsi zacatek a byla to jedna z mala her, kde jsem byl smutny z toho, ze je konec.

  • na konci traileru se mihne Elle Fanning...

  • PPL simulator 2.0 s fantasmagorickym příběhem, kterej si budou muset fanoušci na fórech přeložit do lidskyho jazyka a domluvit se o čem to vlastně bylo a jak to Kojima myslel. Děkuji nechci 🙂

    • twicer

      Těžko říct zda nebude problém i někde jinde,  ve srovnání s budováním světa v hrách od from software, bylo fungování světa DS taková čítanka pro základní školu. :)

    • MATYNIKY

      Pro hráče Fortnitu to hold není 

      • Veskoslav

        Jakože když člověk nemá rád Walking Simulátor, tak hned běží hrát "dětskou" BR? Jo, to je logika jak prase.

        • MATYNIKY

          Pokud nepochopíš na konci hry jednoduše vysvětlenej příběh,tak je s tebou asi něco špatně,nebo je ti 12

          • Veskoslav

            No Maty, on je problém v tom se do toho konce doplazit. Krapet si nepočítal, že spoustu lidí to může přestat bavit před dohráním, co? Takže o nepochopení či pochopení příběhu ani tak nemůže jít....

    • Je videt ze jsi DS1 nedohral protoze na to jak je to jak ty rikas fantasmagoricky tak je na konci vsechno moc dobre vysvetleny na pochopeni 💁‍♂️😀 

      • Nedohrál a že jsem se snažil. 2x jsem to zkoušel rozehrát ale prostě ne🙂

        • Pak je jasne ze nemuzes pochopit oc tam jde 💁‍♂️ pokud te to nebavilo neni to hra pro tebe 🤷‍♂️ ale rikat o ni ze pribeh nedava smysl kdyz jsi to nedohral je proste mimo 

    • Lukass

      Pro vsechny ostatni je tady Ubisoft :)

      • Veskoslav

        Ano, protože není nic mezi tím....

      • kostejnesmrtelny

        Já vim, že dnešní mládež uznává akorát extrémy, ale naštěstí máme víc, než jen tyhle dvě možnosti 😉

    • medveddd

      Za mě teda stokrát radši fantasmagorie co nepochopím než nuda přes kopírák bez inspirace :)

      A ano, nejsou to jediné dvě možnosti, ale v té druhé kategorii je hodně velká část her.

      • Já uznávám, že je DS je originální a svěží, bohužel pro mě osobně ovšem moc roztahaný a ve výsledku i nudný a že je jiný to bohužel nezachrání. Protože být originální a jiný neznamená, že to je automaticky zábavné (nebo aspoň pro někoho). Problém je, že ta hra prostě některé lidi neudrží a osobně si myslim, že by mohla, kdyby byla po stránce hratelnosti trochu líp zpracovaná a méně roztahaná. 

        • medveddd

          "být originální a jiný neznamená, že to je automaticky zábavné"

          To máš naprostou pravdu. Cením na tom ale hlavně to, že hra je svoje, takže místo toho, aby byla pro všechny ok, je pro někoho totální nuda a pro někoho úžasná. I z gameplayového hlediska. Ty si stěžuješ na roztahanost, za mě kdyby byl ten svět trojnásobný a přesuny mezi městy ještě delší, budu štěstím bez sebe :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit