Death Stranding 2 se opravdu jmenuje On the Beach, vyjde příští rok
-
Ty telefonáty mi ani nepřípomínej. Člověk se vrátil do základny a musel pokaždé poslouchat skoro 10 minut různých cutscén s telefoními hovory. OMG.
-
Tak tak. Mým osobním cílem byli kompletně všechny hvězdičky a postavit komplet silnici (bez pomoci jiných hráčů). A ty zip lajny, na těch jsem se taky vydováděl. Nádherná hra
-
"být originální a jiný neznamená, že to je automaticky zábavné"
To máš naprostou pravdu. Cením na tom ale hlavně to, že hra je svoje, takže místo toho, aby byla pro všechny ok, je pro někoho totální nuda a pro někoho úžasná. I z gameplayového hlediska. Ty si stěžuješ na roztahanost, za mě kdyby byl ten svět trojnásobný a přesuny mezi městy ještě delší, budu štěstím bez sebe :)
-
nemusím hrát všechno a některé hry mě nelákají ani zadarmo - třeba tato nebo Horizon a pár dalších
-
Ač jsem velký fanda MGS série, tak hratelnost DS maximální nuda 10/10.. dal jsem tomu 2x šanci a 10 hodin celkem.. prostě ne. Postavy a příběh super.. přesně můj šálek kávy. Ale ta hratelnost a i to depresivní prostředí pro mě prostě není.
Nechápu co se stalo? MGS V byla perfektně hratelně odladěná - animace plynulé, ovládání laserově přesné a dodnes nejreaktivnější co jsem zažil... prostě jste dostali vizi něco úplně šíleného udělat.. 3x otočka po zemi pod jedoucím autem, hodit flash, vystřelit sniperkou na věž do hlavy a do toho zmlátit CQC nejbližšího vojáka a potom ještě skočit do krabice.. tohle všechno během jedný vteřiny.. bylo to o možnostech, o perfektním a nepřekonaném ovládání do dneška (prostě mozek něco vymyslel a ruce na ovladači to okamžitě zpracovaly, přesně tak jak jste chtěli)... za mě do dneška ukázka toho jak se to má dělat, žádná jiná hra to zatím nepřekonala..
Oproti tomu DS těžkopádná a totálně nudná hratelnost. Jako MGS V měla na nic příběh, ale hry jsou o hratelnosti... jestli chci dobrej příběh, tak si radši přečtu Živága..
-
Tak to je pecka! Snad jen si v novém pokračování přát méně chození a více akce.
-
Problem byl taky v tom ze herni “novinari” dostali hru kdy jeste nebyl aktivovany system kooperace a proto hra od nich dostala nalepku DHL simulator. Pritom ten system rekl bych ze pro tu hru je klicovy. Muzeme pomoci nekomu koho nevidime, nezname a nevime kdy tou cestou pujde ale kdyz pujde tak tam ten zebrik najde od nekoho. Takhle to aspon vnimam ja. Na dvojku se tesim jen pls min telefonatu.
-
Já uznávám, že je DS je originální a svěží, bohužel pro mě osobně ovšem moc roztahaný a ve výsledku i nudný a že je jiný to bohužel nezachrání. Protože být originální a jiný neznamená, že to je automaticky zábavné (nebo aspoň pro někoho). Problém je, že ta hra prostě některé lidi neudrží a osobně si myslim, že by mohla, kdyby byla po stránce hratelnosti trochu líp zpracovaná a méně roztahaná.
-
" tu hru řadím vedle TLOU II za jednu z nejvíce přeceňovaných her, co kdy vyšla"
Tys tu hru nedohrál, takže celkově je tvůj příspěvek nonsense. Takže celkově nemůžeš hodnotit, jestli je to overhype či nikoliv. Ovšem nejvíce přeceněná hra to ze zásady být nemůže, protože hra neměla moc dobré hodnocení, ta hra dostala od x magazínů bídu.
Srovnáváš dvě úplně rozdílné hry. Death Stranding přišel s velkým očekáváním, ovšem ze začátku hra poměrně narazila, neprodávala se dobře, nedostala hodnocení na MT, které se čekalo. Ovšem postupem času, jak ji hrálo vice lidí, tak hra začala mezi publikem rezonovat. Jak přišel Covid a PC verze, tak až v ten moment začala být opravdu úspěšná. Ta hra je opak "overhype", ta hra se sama dostala ze sračeek.
Overhype si představuji úplně jinak a to jako hru, která má perfektní hodnocení, x milionů prodaných kusů za týden a pak postupem času zjistuješ, že hra je jen prázdný produkt obalený krásnou grafikou, takových her od Sony jsem hrál x.
Jméno Kojima určtě pomohl hře v prvních dnech na PS4, ovšem dále to už byla cesta té hry samotné a toho, co ta hra symbolizovala.
-
Já třeba jsem člověk, který vyloženě miluje "jiné" hry. I přesto mě to prostě neoslovilo, bohužel. Nemyslim si, že je nutné hned někoho škatulkovat, když mu tohle "intelektuální dílo" nesedlo. A to zejména hratelnostně, stojím si za tím, že by to šlo zpracovat zábavněji...
-
zážitek, který asi nikdy z hlavy nepustím. Velká škoda Low Roar.
-
Já nic nesvádím na Kojimu:) Já jenom říkám, že hlavní marketing té hry byl "Daryl" a Kojima. Polovina lidí by si tu hru ani nezahrála, kdyby tam nebylo jedno nebo druhé:)
-
A když se při sestupu z hory pustila písnička od Low Roar, byl to prostě unikátní zážitek.
-
Neskutečně se těším. Jednička se mi perfektně trefila do vkusu tempem, příběhem, atmosférou i mechanikami. Byla to tak příjemně "jiná" hra, že jsem strávil hodiny a hodiny jen tím, že jsem si stavěl silnice a poslouchal pochvaly za to, že jsem doručil starý talíře bábě k jezeru. Jen, když si vzpomenu, jak mi přitom hořel stroj, tak se zrovna vybavím hasičákem.
-
Měl jsem to podobně, líbí se mi design, herci, grafika, příběh je zajímavej, soundtrack super, gameplay taky fajn i když nepřátelé mi přišli zbytečně obtížnější v pár situacích, ale nevydržel jsem taky někdy po motorce. Zkusil jsem se k tomu pak po delší době vrátit a zjistil jsem že už si absolutně nepamatuju mechaniky atd. tak to zase letělo z disku 😀
-
pak ale nemůžeš tvrdit, že je to o Kojimovi, ale je to o tobě, protože se ti netrefil do vkusu. Podívej se na zdejší komentáře, jsi na PC webu, kde většina lidí nehrála ani první MGS, i tak většina zdejších Death Stranding nakonec ocenila, i přesto že ke Kojimovi nemají vztah jako konzolisti.
Kojima dokáže tvořit věci nevídané, originální, ta ukázka a ten art je mi svědkem, že dělá hry svojsky a ne tabulkově.
-
No Maty, on je problém v tom se do toho konce doplazit. Krapet si nepočítal, že spoustu lidí to může přestat bavit před dohráním, co? Takže o nepochopení či pochopení příběhu ani tak nemůže jít....
-
Mě to ze začátku bavilo. A dost. Říkal jsem si pecka, systém pohybu v terénu atd., to jsem ještě neviděl, animace postav lahoda. Problém byl ten, že po 6 hodinách jsem se moc neposunul v herní náplni a přestalo mě to bavit.
-
Nejlepší ukázka co jsem za poslední roky viděl.
-
nemáš pravdu, jednička schytala dost hatu, všichni čekali nový Metal Gear, dostali pak uměleckou hru pro malé publikum. Ta hra klame grafikou, jinak v základu je to nezávislá hra. Pro běžného mainstream hráče to byla neuchopitelná záležitost.
Ta hra byla doceněna až za Covidu, protože Kojima trefil opět budoucnost.