Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jarisko84

    To ze sa bude dat prechadzat okolo lietadla je fajn.. ale to bolo mozne aj free kamerou "behat" kruzit okolo lietadla... mne by sa viac pacilo keby sa dalo aj s cocpitu prejst celym lietadlom a aby tam aj sedeli ludia popripade stewardi... Aby na letisku bola skutocna premavka ,aby sa nedalo prechadzat objektmi, aby som mohol kontaktovat inich online hracov na mape atd...


  • Ještě bych ocenil kdyby tam byla nějaká kampaň a nejen volné létání. Vzpomínám na starý simulátor Flight Unlimited II, kde byla noční mise, kde musíte s hydraplánem přistát vedle Alcatrazu a dopravit odtamtud utíkající vězně. 

    • Mise pravidelně ve MSFS bývají ("aktivity"), ale na tuhle z FU 2 si vzpomínám taky, bylo to super. Vůbec v noci ta hra vypadala dost kouzelně, a měla skvělkou komunikaci s ATC.

    • jiri.svak
      Čteš to, než zamíříš do diskuze?

      "Když si k tomu všemu přidáte již známé informace o desítkách nejrůznějších aktivit, které dodají celému tomu poletování smysl, začíná se Microsoft Flight Simulator 2024 jevit jako pořádný posun od už tak skvělého předchůdce."

      • Aktivity vypadají dle screenshotů dobře, ale nevim jestli tomu lze říkat kampaň.

  • Flight Simulator nemá placatou zemi od roku 2001, kdy byl v MSFS2002 poprvé použit (tehdy komprimovaný) SRTM mesh získaný z NASA mise v roce 2000. Tyto data používají všechny další simulátory jako XP10 až 12, AFFS4, DCS... MSFS2020 jako první simulátor použil SRTM data v plné kvalitě. Když nemám v redakci někoho, kdo danému tématu hoví, tak si zjistím nějaké informace než začnu do klávesnice ťukat nesmysly.

    • Nejdřív se podívej na prezentaci z FSExpo, kde o tom mluví vývojáři, než tu začneš do klávesnice ťukat nesmysly. :)

      • Ano prezentaci jsem viděl, proto reaguji na nesmyslnou větu v článku, cituji: "Pravděpodobně největší změnou je přechod z placatého modelu povrchu pod vaším letadlem na plné 3D."

    • Ono to jen zase bude "více" 3D - podrobnější terén, ale taky méně 2D textur a více skutečných objektů:

      The team's innovative "3D out of 2D" technology is a significant
      highlight. This method allows for the generation of high-resolution
      ground features from less-detailed, 2D data. As a result, the simulator
      can depict terrain with fine granularity down to 50cm. This feature is
      particularly useful for recreating iconic natural landmarks, such as
      Mount Kilimanjaro, in impressive detail, despite the lack of
      high-quality photogrammetry data.

      Furthermore, the simulator now comes equipped with enhanced 3D trees,
      more realistic ground materials, and improved cliffs, contributing to a
      more immersive and captivating virtual environment. The improvements in
      these aspects have led to the creation of an incredibly lifelike
      digital twin, providing users with a truly authentic flight simulation
      experience

  • Parada. Takove ambice by dnesni hry mely mit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit