Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ano prezentaci jsem viděl, proto reaguji na nesmyslnou větu v článku, cituji: "Pravděpodobně největší změnou je přechod z placatého modelu povrchu pod vaším letadlem na plné 3D."

  • Mise pravidelně ve MSFS bývají ("aktivity"), ale na tuhle z FU 2 si vzpomínám taky, bylo to super. Vůbec v noci ta hra vypadala dost kouzelně, a měla skvělkou komunikaci s ATC.

  • Nejdřív se podívej na prezentaci z FSExpo, kde o tom mluví vývojáři, než tu začneš do klávesnice ťukat nesmysly. :)

  • Aktivity vypadají dle screenshotů dobře, ale nevim jestli tomu lze říkat kampaň.

  • jiri.svak
    Čteš to, než zamíříš do diskuze?

    "Když si k tomu všemu přidáte již známé informace o desítkách nejrůznějších aktivit, které dodají celému tomu poletování smysl, začíná se Microsoft Flight Simulator 2024 jevit jako pořádný posun od už tak skvělého předchůdce."

  • Ještě bych ocenil kdyby tam byla nějaká kampaň a nejen volné létání. Vzpomínám na starý simulátor Flight Unlimited II, kde byla noční mise, kde musíte s hydraplánem přistát vedle Alcatrazu a dopravit odtamtud utíkající vězně. 

  • Ono to jen zase bude "více" 3D - podrobnější terén, ale taky méně 2D textur a více skutečných objektů:

    The team's innovative "3D out of 2D" technology is a significant
    highlight. This method allows for the generation of high-resolution
    ground features from less-detailed, 2D data. As a result, the simulator
    can depict terrain with fine granularity down to 50cm. This feature is
    particularly useful for recreating iconic natural landmarks, such as
    Mount Kilimanjaro, in impressive detail, despite the lack of
    high-quality photogrammetry data.

    Furthermore, the simulator now comes equipped with enhanced 3D trees,
    more realistic ground materials, and improved cliffs, contributing to a
    more immersive and captivating virtual environment. The improvements in
    these aspects have led to the creation of an incredibly lifelike
    digital twin, providing users with a truly authentic flight simulation
    experience

  • Flight Simulator nemá placatou zemi od roku 2001, kdy byl v MSFS2002 poprvé použit (tehdy komprimovaný) SRTM mesh získaný z NASA mise v roce 2000. Tyto data používají všechny další simulátory jako XP10 až 12, AFFS4, DCS... MSFS2020 jako první simulátor použil SRTM data v plné kvalitě. Když nemám v redakci někoho, kdo danému tématu hoví, tak si zjistím nějaké informace než začnu do klávesnice ťukat nesmysly.

  • Parada. Takove ambice by dnesni hry mely mit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit