Light of Motiram s robodinosaury působí jako nestydatý klon Horizonu
-
Kdyby si alespoň zvolili vlastní paletu barev robotů, dalo by se to označit za inspiraci vizuálním stylem horizonu. V současném provedení je to vážně jen vezení se na kontroverzi a práci jiných.
-
teda, vizuálně to vypadá úplně stejně, od, stylizace, barev, dokonce hlavní hrdinka, roboti s nádrží na hřbetu....
možná si to v Číně koupí, že to bude "jejich" hra, stejně jak kupovali jak diví Wukong.
mohou se autoři vůbec nějak bránit? Na jednu stranu se mi neívbí, když si třeba někdo patentuje herní mechaniky, kdyby to takhle dělali všichni od začátku, tak mámw 5 her a herní průmysl už dávno není, ale tohle jim přece nemůže projít....
-
To bych si zahrál, horizon, ale budou tam sympatické postavy a pěkná hlavní hrdinka.
-
-
Co?
-
-
Pokud není hlavní hrdinka vzhledově supermodelka, není hodna hráčského zájmu.
Zformovalo se kolem toho celé kontrakulturní hnutí, a jeho zastáncům to přijde normální.
-
-
Tobě normální nepřijde, že se chtějí lidé odreagovat u fantazie kde jsou lidé krásní, zdraví a silní?
-
-
A vtomhle případě je škaredá, nemocná a slabá? :)
-
-
Obávám se, že teď nemluvíme o tomto případě, ale o Mornově obecném přesvědčení :)
-
-
Reakce na příspěvek:
S podobným přesvědčením se v poslední době setkávám docela často a mám ztoho spíš pocit, že když chcou psa bít..
-
-
-
Pokud to je hlavní kritérium obsahu, který je člověk ochotný konzumovat, to, že ženské postavy vypadají jako supermodelky, tak jo, to mi přijde lehce nezdravé.
-
Normální to v zásadě je, ale opravdu chceme, aby hlavním měřítkem kvality hry byla velikost košíčků?
-
-
Nemluvíme o košíčkách, mluvíme o celkovém vzhledu. Zrovna supermodelky, jak zmiňuje Morne, na tom ohledně podprsenek nejsou nějak dobře :D
-
-
Reakce na příspěvek:
Proto taky museli model Eve ze Stellar Blade vydatně přifukovat. To, že byl vytvořen na základě podoby reálné supermodelky, bylo prostě málo.
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Nevím, kdo je její manžel, ale tohle je ona:
https://www.pushsquare.com/guides/stellar-blade-who-is-the-real-life-model-eve-is-based-on
A přijde mi hezčí než po digitální plastice, kterou podstoupila ve hře. Dnešní modelky už často nejsou tak vychrtlé jako před dvaceti lety.
-
-
-
Tak roleplayovat za otravnou nebo nesympatickou postavu většina nechce. Takže otázka by spíše měla znít zda chceme hry, kde charisma a sexappeal hrdinky je na bodu mrazu.
-
-
Reakce na příspěvek:
Proč proboha musí mít každá ženská hrdinka charisma a sexaeppeal? Mě fakt stačí charismatická ženská postava, a fakt nemusí pobíhat ve spodním prádle.
-
-
Reakce na příspěvek:
Nevím jestli dnešní modelky evokují v někom zrovna sexappeal? Ale jo, lidi prostě chtějí hrát za lepší (v libovolném slova smyslu) verze sebe samých. S tím nic neuděláš
-
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Promin, to mělo být na kolegu Morne a jeho " Mě fakt stačí charismatická ženská postava, a fakt nemusí pobíhat ve spodním prádle." Ukliknul jsem se :-)
-
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Koukni na prodeje her poslední doby, kde hraješ za "nehezké" postavy. Lidi to prostě nechtějí a těch co ano není tolik
-
-
Reakce na příspěvek:
Spíše mi přijde, že je to teď prostě v kontrakulturní módě, je to očividně vlna, stejně jako třeba odpor proti transgender postavám.
-
-
Reakce na příspěvek:
Tak já bych řekl, že transgender je móda moderní doby, která rozhodně nemá co dělat v časech fantasy imitovaného středověku.
A opět - prodeje s tím více než souhlasí -
-
Reakce na příspěvek:
1. transgender postavy existovaly i v primitivnějších společnostech, natožpak ve fantasy středověku, kde nikdo nemá problém s dvěma hlavami....
2. kritizují se všude, je to prostě v módě
To, že si něco v nějaké době myslí větší skupina lidí, neznamená, že je to v pořádku. -
-
Reakce na příspěvek:
Přijde mi, že mluvíš o něčem jiném Morne. Tlačení těchto věcí do her (a už jde vidět že i filmů) je dle finančních výsledků něco, co drtivá většina lidí prostě nechce. Nikdo netvrdí, že to ti stejní lidé odmítají vídat a akceptovat v reálném světě.
Nechci tě chytat za slovo, ale opravdu myslíš, že transgender (v moderním významu) bylo něco běžného v minulosti, speciálně středověku? :) Dohromady s mícháním zájmen, nebo tvrdošíjným přesvědčováním okolí, že muž je žena? -
-
Reakce na příspěvek:
Běžného určitě ne,. a běžné by to nemělo být ani dneska (viz studie na odeznění genderové dysforie u dětí).
> tvrdošíjným přesvědčováním okolí, že muž je žena?
V tomhle je dobré dolišovat biologický a sociální rozměr. Biologie je jasná, a ani lidé s GD ji v zásadě nezpochybňují.
Společensky je tranzice nejlepší způsob, jaký jsem pro pomoc lidem s GD zatím objevili. Až bude lepší, budu podporovat lepší. Samozřejmě i tranzice musí mít limity (v první řadě dobrá diagnoza kvůli komorbiditě s autismem etc, ale taky sporty, vězeňství...).
Ale to neznamená, že je správné podporovat potlačování kulturní existence lidí, kteří tranzici podstoupili.
A argumentovat tím, že to lidé nechtějí je dost šikmá plocha. To, že nějaká skupina lidí něco nechce, neznamená, že je to tak správně - viz třeba odpor proti volebnímu právu žen / barevných svého času...
-
-
Reakce na příspěvek:
- Biologie je jasná, a ani lidé s GD ji v zásadě nezpochybňují.
Nesouhlasím. Viz. sporty, kam zpochybňování biologie začíná pronikat. Též polemiky o "běžné/neběžné" jsou na vodě. Vždycky můžeš vybrat příklad, ze kterého to je a bylo běžné, a přidat protipříklad, ve kterém je to naopak. Tohle nikam nevede.
- že to lidé nechtějí je dost šikmá plocha
Upravuji - jako "lidé" jsem myslel zákazníky, co konzumují obsah na který poukazuješ.
Můj pohled je opravdu jen o tom, že trh je řízen zákazníky. A zákazníci to v umění vázaném na specifické časové nebo historické období nechtějí vidět (AFAIK si "nikdo" nestěžoval na míchání muž/žena i z hlediska biologie v CP 2077 - tam to vyloženě patří). To stejné pro nesympatické postavy, ženy které nejsou ženami, za hranici trapnosti zženštilé muže, gender/race swap, a tak.
Chceš vydat dark/fantasy/middle age hru s natvrdo zakomponovanou mechanikou pořádně pojmenovanou až ve 20. století? Hodně štěstí :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nechutné.