Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle rubrika je opravdu skvela. Diky za ni!

  • triptich

     The Precinct vyzerá dobre;Preserved som v minulosti skúšal demo a určite kupujem; The Slormancer a Blacksmith Master zaujali natoľko, aby si našli miesto vo wishliste (fakt sa nedá kúpiť všetko a už vôbec nie hrať)Barrage vôbec nespoznám, tam sa porozhliadnem aj po "stolnej" verzii;Omega Crafter zaujal, ale čas nedovolí, takže len "sledovať";našťastie tenis aj v realite len okrajovo, inak len z tohto článku hier na pár týždňov a jednu výplatu.

    Patrik, vďaka za tieto články. síce človek stráca kus radosti z objavovania skyrytých pokladov, ale aspoň ostáva viac času na hranie.

  • Corvus

    Více než vřele doporučuji vyzkoušet Blades of Fire demo. Bohužel jen výhradně na Epicu. Ale stojí to za to! Hra mě VELMI mile překvapila. A to až tak, že jsem rovnou předobjednal (za nižší zavádějící cenu). Skvělá záležitost, která čerpá z God of War a (překvapivě) soubojů z Dark Souls (ovšem ne tak hard core) a naprosto parádní, nikde neviděnou kovářskou minihrou. Ostatně o kování tu jde především. Překvapila mě i perfektní odladěnost, hra v plném nastavení běhá doslova jako po másle. Což je nádhera a člověk už na pomalu zapomněl, že lze vydat hru v bezproblémovém a vyťukaném stavu.
     
    BoF má i pár zajímavých nápadů, jako např. ztrátu drahocenné, vykované zbraně u bossů, pro které se následně vracíte jako pro duše v souls hrách. O vykované (vámi libovolně pojmenované) zbraně nechcete přijít, protože jste do nich zakovali vzácné materiály, ovlivňující jejich vlastnosti. Můžete si vykovat např. kladivo, které následně poskytuje mnohem větší časové okno na perfect parry. A perfect parry = doplnění staminy na 100 % a nad to XY sekund neubývající staminy zdarma. Třeba. Nebo si ukovejte úplně něco jiného, dle vašeho stylu. Prostě parádní věc. Soubojový systém zhusta pracuje právě se staminou, je to doslova kruciální věc. Kovadliny slouží jako bonefiry: reset nepřátel, doplnění "estusek", vykování nové zbraně dle nalezeného nákresu, odpočinek, opravna zbraní a teleporty.

    Na nepřátelé je nutné používat konkrétní typ zbraně. A je to dotaženo do krajnosti. Pokud vám nepřítel problikne konkrétní barvou, víte, že pokud se do něho pustíte mečem, na který má resistenci, že mu neuberete ani promile HPček. Nepřátelé útočí všichni najednou, takže je to balet s nutností přehazovat zbraně ve slotech (za letu) přímo v souboji. Paráda. Úhybné rolly ničí i prostředí (sudy) a je dobré například kladivem likvidovat ohniště a třeba i úhledně uklizené dříví u chaloupek = materiály pro vás.

    Svět je nádherný (slovanský nádech a la Zaklínač) a překypuje bohatými částicovými efekty. Velmi pozitivně mě překvapila hudba a design nepřátel. K ruce je hned z kraje hry pomocné NPC (lze s ním probírat témata a úkoly), ale pokud zavazí, lze odeslat do chajdy, která slouží jako útočiště (a převlékárna). Na namáčknutí Dpadu hrdina okomentuje, co je třeba dělat dál/co právě plní za úkol. Je také možné instantní návrat do chaloupky. Je možné zbraně ostřit. BoF má i implementovanou encyklopedii nádherných monster, míst a postav. Mapa je přehledná a ukazuje vše podstatné. Ve hře jsou různé zkratky, schovky (truhly/recepty/materiály) a v polootevřených lokacích propojených koridory, jsem se cítil hodně jako v God of War. Zajímavě je napsána hlavní postava, která kombinuje laskavost Joela z The Last of Us (včetně laskavého dabingu) a v souboji nasr*nýho Kráťu z GoW. Skutečně doporučuji prubnout. Je to přesně takový ten letní titul, co si člověk kdykoliv rád zapne. Vše nádherně odsýpá a je radost lokace objevovat...

    • Derp_1337

      No moc bych neřešil nějaké demo. Dobré demo ještě nutně neznamená, že i finální hra bude dobrá. Počkáme si až na hotovou verzi.

  • Díky za tip!  The Precinct vypadá moc dobře, už to zkouším (na Steamu je k dispozici rozsáhlé demo)  a parádní GTA styl s otevřeným městem a spoustou možností. To jde do knihovny :)

    • Corvus

      Rozsáhlé demo? Pokud jej nějak neaktualizovali, tak to demo je tedy hodně kratičké...

    • Duncan66

      Moc jsem se tesil, ale zatim mi nesedi jizdni model a s tim souvisejici fakt, ze clovek muze autem demolovat mesto a jako policista mu nic nehrozi, coz je krapet divne.

      • Hidden

        Chvili jsem koukal na oficialni stream se zabery hrani, abych si udelal lepsi predstavu o hre a teda to co tam zrejme nekdo z autoru predvadel bylo az tragikomicke - policajt zastavuje auto za mirne prekroceni rychlosti a to zacina zbesile ujizdet. Prchajici velice zdatne klickuje provozem a do bocnich ulicek, zatimco policajt (tedy hrac) behem pomerne neumetelske jizdy demoluje vse kolem, mobiliar, auta, srazi chodce a... nic se nedeje. No alespon hned ukazali bez zastirani, jaka je to kravina (a ze vlastni hru neumi zrovna moc hrat). ;)

        • Ono to simuluje usa, takže tam to docela odpovídá. Ty jejich honičky jsou docela masakr a běžná policejní kontrola tam vypadá jak na divokém západě, kdy se blíží šerif s prstem na spoušti, pak je otázka, kdy vystresovaný řidič zpanikaří a zkusí ujet, i když byl zastaven kvůli prkotině, což z našeho pohledu vypadá jako úplná šílenost, ale tam je to docela blízko realitě.

        • Duncan66

          Ono se to ale ridi opravdu hodne spatne a je tam milisekundove rozhrani, kdy to auto zataci malo, ci skoro vubec a vzapeti je to prilis a jakmile ta clovek kontra, tak autu okamzite ustreluje zadek jako blazen. Takze jak pises, pri honickach clovek demoluje cele mesto, kdyz se chce drzet prchajiciho vozu.

    • Jevo83

      Ja to mam uz nejaku dobu vo wishliste, tak som rad, ze citam pozitivny nazor👍👍👍

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit