Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jevo83

    Okrem Rogue a Freedom Cry som dohral vsetky (aj otrasny Liberation) a pokial do Hexe nieco radikalne nezmenia, tak to mozu zabalit.

    Shadows, ktory som vcera dohral je uz v podstate len walking simulator bez gameplayu. Forma super, obsah tragedia. Vsetko je nudne, predvidatelne, nezaujimave. Boje su aj na najtazsej obtiaznosti len nudne spamovanie special skillov a sidequesty su uz skor vysmech.

    Open world je skor nekonecna splet koridorov, lebo bezat cez les je ocistec. Dizajn skratky, akoze Naoe splha po kolmych stenach, ale nevybehne strmsi kopcek ani nespominam.

    Vacsinu hry som netusil koho a preco vlastne zabijam, pribehy su domotane, bez kontinuity a nuda.

    6/10 hra, z toho 5 bodov za grafiku.

    A aj po 15 dieloch serie, stale tie iste bugy v parkouri a ovladani.

    • Derp_1337

      Ty jsi tady hezky předvedl, co je problém se sérií Assassin's Creed. 

      Hráči remcají, že série AC má postupně čím dál tím horší gameplay. Ale pak z nich vyleze, že přesto pořád kupují každý díl. 

      No a co si o tom pomyslí vydavatelé v Ubisoftu??? Očividně kašlou na nějaké nespokojené recenze či stížností v diskuzích. Je zajímají jenom prodeje. A tak dlouho, dokud se bude AC prodávat, tak dlouho nemají potřebu nic měnit.

      • Jevo83

        Je vidno, ze netrpis OCD 😁 Skus mat odohratych 14 dielov a 15ty nekupit, to by som vnutorne nerozchodil.... 

        Mas v zasade pravdu, ale vo svete velkych titulov a velkych penazi je prakticky nemozne dosiahnut to, aby v nejakom casovom bode nastala zrazu celosvetova zhoda na tom, ze a teraz si to nikto nekupi a ubisoft bude 100 milionov v minuse.

        Skor to chodi tak, ze postupne ta seria bude mat mensie a mensie predaje pod tlakom inych titulov a serii. Chapem to tak, ze uz sa tak pri AC Shadows deje

  • Haha, zrovna to skrývání v davu bylo až v Unity (skrývání mezi 4 panďuláky fakt za dav nepovažuji), byť o tom lhala i krabička prvního Asasína - že dav tě může zradit :) 

    Nicméně i tak přinesla první hra vymazlený parkour.

  • Za mě byl vrchol AC: Revelations - Ezio již jako zkušený, moudrý muž (možná by mi ale tak nepřirostl, kdybych ho neznal od mladého hejska), Constantinopol (město do kterého bych se mohl vracet pořád)... SPOILER plus scéna když Ezio najde Altaira SPOILER

    Trojka mě nebavila, BlackFlag byla skvělá pirátská hra (čekám na remake), Unity mě nenadchlo příběhem. Syndicate mě bavil za Jacoba a jeho brute gangsterský přístup (a boxery), za Eve jsem prakticky nehrál. Origins a Odysey jsem nehrál, zkusil jsem Valhallu jako vikingskou hru ale bylo to tak nějak divně natažený nemastný neslaný... Mirage a Shadows jsem prozatím vynechal.

  • zx_spektrum

    Jako povětšinou tzv. "patient gamer" (r/patientgamers) jsem se zasekl v první třetině série s výhledem, že se k tomu časem dostanu, popravdě nejvíc asi z nostalgie na první díly. Po tom co předvádí Ubisoft v poslední době obecně a v AC: Shadows konkrétně je asi na čase myšlenku dohrání AC série zahodit (fronta je i tak dlouhá).

    Je možné, že teď když do toho bude kecat i Tencent, tak se to zase může co do kvality obrátit k lepšímu. Na druhou stranu z prohlášení je naprosto zjevné, že tam je snaha z toho udělat dojnou krávu a tak z toho dost možná bude zase nějaký SaaS resp. live service bazmek...

  • Dvojka byl urcite dil, ktery mi nejvice vyrazil dech. Zrada a smrt bratra a otce tenkrat bodla primo do srdce. Ubisoft tehdy dokazal Ezia s neuveritelnou lehkosti vykreslit tak, ze jsme ho milovali. 


    Druhy nejlepsi dil je pro me Black Flag. Ted jsem dohral remaster 3. dilu a je neskutecne videt kolik veci sice “objevila” trojka ale k dokonalosti je dotahl az prave Black Flag. 


    Osobne se mi hodne libil i Rogue, ktery skvele vykreslil asasiny jako stejne fanatiky jako jsou templari. 

    Origins, Odyssey i Valhalla byly vizualne nadherna dila, ale uz to pro me neni moc Assassin. Porad je to ale moje oblibena herni serie. 

    A na zaver - mrzi me, ze jsem asi jeden z mala, ktery si opravdu uzil i Mirage. Jen mi prisel pribehove takovy nemastny neslany, i diky tomu, ze hrac uz z Valhally tak nejak tusi…

    • Derp_1337

      Souhlasím s tebou. AC2 (plus datadisk Revelations) a Black Flag považuji za vrchol série, který jsem si náramně užil. 

      A pak to postupně šlo z kopce. Některé díly byly horší, některé trochu lepší, ale ta sestupná kvalita se nedá popřít.

  • Proky

    Jednička byla úchvatná na tu dobu. Za mě je to nejlepší díl, pak 2 a nakonec Black Flag. Pak to pro mě začalo ztrácet kouzlo a ty nové už nehraji. Dáte asasinaci, třikrát ho bodnete do žeber pomalu a ztratí třetinu zdraví?? Děkuji nechci.

    • V kazdem dilu slo nastavit ze slo zabit jednou ranou. 

      • Tak to teda nešlo a právě totální rozjeb.ni vyvážené hratelnosti byla jedna z věcí, kvůli které jsem začal Odyseu nenávidět a musím se fakt snažit, abych o ní řekl něco pěkného. Protože Origins byl perfektně vyvážený, šlo hrát potichu i jako dobytek, co mělo být těžké, bylo těžké, levely byly spíš ukazatel náročnosti, než totální stopka. Opravdu jsem si Origins užil, i když příběh byl tradičně zmatlaná blbost a vůbec jsem většinu času neměl tušení, proč zabíjím a koho (narozdíl třeba od 2, kde to buď bylo osobní, nebo nutné). Valhalu jsem zkusil zadarmo a to už tam tuším možnost "zabití na jednu ránu" byla dodána, ale přišlo mi to už neuvěřitelně břečkoidní. Za mě je to jedna z hlavních věcí, která sérii zlomila nadobro vaz a její roubování zpátky se nic nedaří.

      • Proky

        No v nějakém to snad ani nešlo z počátku. Ale spíš, to by mělo být zapnuté automaticky. Jako assassin je to celkem selhání, že nedokáže někoho zabít na jednu ránu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit