Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • frank.horigan

    Já hraju UBI her málo (pochopil jsem že hrát to samé furt dokola se asi přežžere), takže se na Outlaws těším.

    Ideální letní blockbuster bez nějakých "Oskarových" ambicí..  Že hra neuspěla neznamená že pro všechny nutně špatná. Navíc se tak dá čekat, že klesne na cenu jednoho lístku do IMAXu a to je myslím fajn. 

    • KorkanCZ

      Outlaws je náhodou fajn hra :-). Ale jak říkáš, je to prostě taková ta chill hra bez nějakých ambicí na megasuper úspěch.
      Ale ta sranda a to dramátko je právě v tom, že Ubi jí jako megasuper hru nejvyšších kvalit představoval a očekával to od ní. A ono prd.

      • frank.horigan

        Popravdě pokud máme dané téma a máme daný styl hry, nevím jestli by to šlo udělat nějak echt razantně lépe. Hrál jsem celý trial a kromě sem tam graficky nic moc lokací mě to přijde naprosto v klidu.

        Problém UBI her jsou v tom, že jsou "UBI".. Lidi jsou na tu značku alergičtí a sepsujou z principu naprosto vše, co ta značka vyrobí. (a díky tomu i časem zanikne)..

        Jasně ty hry jsou "osmičkové", ne "desítkové", ale tohle není ani jejich ambice. Ale teprve teď jsem hrál FC3 a je to mega nářez, FC5 za 230Kč, nemám důvod proč ne.

        • Ona není špatná, jen je vyloženě průměrná a to ve všem 

  • Hidden

    U Ghost Recon, pokud bude opet v otevrenem svete, by mi model live service prilis nevadil, pokud se bude sestavat z pridavani novych zajimavych misi, novych oblasti a tak dale (a hra i v zakladu bude samozrejme dostatecne obsahla, jako predchozi jejich dva dily). Muze to prijatelnym zpusobem prodlouzit zivotnost hry, pokud to nepojmou jen jako dojicku na penize s minimem noveho zajimaveho obsahu.

  • Morraw

    Tak zrovna mikrotransakce v single hrách mě nikdy neomezovaly. A chápu, že kdo třeba nemá čas/chuť trávit ve hře 100 a více hodin, tak si zaplatí za usnadnění. Já to teda dělám chytřeji a zapnu si trainer zadarmo.

    Co se týká Outlaws, tak to jsem chtěl refundovat kvůli grafiky, ale nakonec se mi to jakž takž podařilo dostat pod kontrolu. Gameplay byl hodně “basic”. Více mě bavil Jedi Survivor

    • "A chápu, že kdo třeba nemá čas/chuť trávit ve hře 100 a více hodin, tak si zaplatí za usnadnění."

      Ale to přece pořád nedává smysl. Na to ti stačí obyčený cheat code. Na to vůbec není ptořeba placená mikrotransakce. Přijde mi dost smutné, že už jsou hráči vychovaní tak, že "zaplatím si IDDQD" berou jako něco, co je vlastně pochopitelnné a přínostné pro hráče.

      Jinak to vede k problému, že aby vydavatel motivoval hráče k zaplacení toho urychlení, tak tam právě nacpe 100 hodin nudného grindu, aby jsi měl chuť za to usnadnění uplatit. Přístup "uděláme většiny hry tak nudnou, že hráči budou ochotní zaplatit, aby to nemuseli hrát" z principu té hře škodí, protože cíleně snižuje kvalitu. Což tě ovlivní (pokud jsi ochoten takovou hru hrát) tím, že hraješ nudnější hru.

      • Morraw

        Je takova single hra, co ma mikrotransankce a je tam grind, který tě donutí zaplatit?

    • Derp_1337

      "mikrotransakce v single hrách mě nikdy neomezovaly"

      A v tom se právě pleteš. Spousta her má umělá omezení, která plýtvají hráčovým časem. Nejčastější forma takových omezení je: Grindování.

      Např. Aby sis vycraftoval nějakou výbavu, tak potřebuješ nasbírat X kusů nějakých materiálů. A nebo nemůžeš jít do nějaké lokace či plnit nějaké úkoly, protože na tom nemáš dost velký level.

      Když vývojáři natáhnou dobu potřebnou k dokončení těch aktivit na dvojnásobek (nebo i víc), tak pak můžou prodávat "boostery". Je to hnusná taktika, která nutí hráče vybrat si: plýtvej svým časem nebo svými penězi.

      • Morraw

        No ale to se mě furt netýká. Nehledě na to, že to je těžko měřitelné. A to říkám i jako člověk, který dobyl znova všechny pevnosti v Shadow of War, abych viděl ten pravý konec a neco podobného je třeba v Jagged Alliance 3

        Navíc konkretne Ubi open-world hry jsou strašně casual i na ty nejtěžší obtížnosti a po cca 20h uz jsi prakticky nesmrtelný do konce hry.

        A navic hraju hry stylem, ze vyzobávám veškerý vedlejší obsah, kterého je mnohem vic, než potřebuješ na dohrání hry.

        Jediný, kdo s tim bude mít problém a využije to, je mainstream casual zákazník.

        No a na ten zbytek her si zapnu trainer. Takze ne, nikdy me to neomezovalo. Často ani nevim, ze tam něco takového je.

        Naproti tomu u live-service her si to jsem schopen zaplatit, ptze tam je to opravdu grind a mrhání mým časem.

        • Derp_1337

          "A navic hraju hry stylem, ze vyzobávám veškerý vedlejší obsah, kterého je mnohem vic, než potřebuješ na dohrání hry.

          Jediný, kdo s tim bude mít problém, je mainstream casual zákazník."

          Takže shrnu tvůj názor: 

          Máš pocit, že tebe se ten problém netýká, protože tě baví luxovat mapu na 100% bez ohledu na čas. Ale uznáváš, že absolutní většině hráčů to asi bude vadit. 

          Díky za tenhle velmi informativní příspěvěk do diskuze. 😉

    • KrPa

      jako ze si koupi za realne penize hermi menu? ja prave nikdy nechapal, proc si urychlovat single hru, aby ses ji driv zbavil/dohral? kdyz me to bavi, tak chci snad hrat co nejdele a kdyz me nebavi, tak ji nehraji/nekupuji

      • honcka

        Ta hra taky může být uměle prodlužovaná nesmyslným grindem

        • Pak je řešení, tam ten grind nedávat, ne zpoplatňovat jeho vynechání, ne?

        • proto mám rád SP hry, kde si člověk může stáhnout mody, případně hrábnout do nějakého xml sám a upravit si parametry podle své chuti. Dneska mi přijde, že už konečně spousta vývojářů (spíš teda těch menších) pochopila, že čím větší nechají hráči možnost, upravit si parametry, tak tím větší šance, že si v tom víc lidí najde, to co mu vyhovuje.

          Třeba Planet Zomboid vás nechá upravit několik záložek parametrů před startem hry, pokud nejdete do nějaké přednastavené obtížnosti a to mi přijde fajn. Ve snowrunnerovi bylo zase vidět, počet klády v misích je spíš dělaný pro MP, takže jsem si editoval save a snižoval počet klád, který byl potřeba ke splnění misí, protože jezdit tu samou trasu 10x tam a zpátky se mi fakt nechtělo.

      • Jevo83

        Niekedy ked ta to bavi a hras co nejdele, tak ta to zacne nudit😁

        Ked si nastaveny, ze chces hrat vela hier, chces ich dohravat do konca, mas dlhy backlog a malo casu, tak potom bohuzial podporis vynimocne aj take zvratenosti ako mikrotransakcie

        • Tohle chce tak neskutečnou mentální gymnastiku, že bych zbavil svéprávnosti každého, kdo odkejvá systém "Hra vyžaduje tak moc času děláním nezábavné aktivity, že zaplatím za to, abych takovouto hru mohl hrát co nejméně.".

          Třeba filmy, které by měly 4 hodiny, ale prostřední dvě hodiny by byl šedý šum zní skvěle, protože by člověk mohl zaplatit VIP přístup a tuto část přeskočit.

          • Jevo83

            Ak si uz niekedy v zivote pozeral film v TV, tak si predsa robil presne to co pises

            Okrem toho, moze ta bavit 90% hry a si zvyknuty davat platinum, a nie si ochotny platit casom za tych 10%. 

            Ak ty mas to stastie, ze vychadzaju take hry, ze kazda ta na 100% bavi v kazdej svojej mechanike, alebo hras dookola stale 3 tituly, aby si raz za dva mesiace nahodou niekde nezaplatil 3 eura za nejaku blbost, tak cool😎

        • Morraw

          Naprosto přesně. Jsou hry, kde prostě nechci trávit více času než je nutné. Ale jak říkám, prostě si zapnu trainer.

  • Lukyz

    Škoda těch Outlaws, popravdě mě hra dost bavila i přes UBI šablonu, ten SW svět to právě jediný držel nad vodou (atmosféra, hudba atp.) Jenže mizernej stav po launchi, pár základních patchů, hned pak celkem průměrný DLC a po dalším půl roce konečně další opravy až s o něco lepším DLC, který držel zase nad vodou jen Hondo Ohnaka.

    Ale jo, určitě za neúspěch můžeš komplikovaný stav SW 🤣

    • Derp_1337

      Šéf Ubisoftu v tom má jasno, miktrotransakce dělají hry "zábavnější". Asi do těch Outlaws nedali dost miktrotransakcí, protože hráči se očividně dostatečně nebavili.😂

      Jejich prohlášení, že mikrotransakce dělají hru "zábavnější", je někde na úrovni EA. EA kdysi prohlásila, že miktrotransakce přidávají do hry, aby v hráčích "vzbudili pocit hrdosti a úspěchu". 😂

      • Akorát, že mají v podstatě pravdu. Nebo si snad myslíš, že to lidi kupujou pro jejich krásné oči a ne proto, že z té koupě mají nějakou formu příjemného pocitu? Ať už pocit z toho, že mají hru kompletní nebo že mají víc oblečků než kamarádi, že mají rychleji silnější postavu a tak podobně. Celý marketing je hra na city a tohle je v dokonce extrémní případ. Jediné, co tím prozradili je, že základní hru dělají naschvál horší, aby mohli probouzet v hráčích podobné příjemné pocity, jaké si užívají hráči poctivých her za základní cenu. (A mohli za to kasírovat trojnásobek, ale to už je asi samozřejmost.)

      • Jevo83

        Treba to ocenit, pretoze vieme, ako sa im hnusia peniaze a ako im musi byt strasne nevolno ked im to nabieha na ucet, ale co by neurobili pre nas, hracov, je to predsa charita

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit