Přejít na výpis diskuzí
Might and Magic: Heroes VI - dojmy z uzavřené bety
20.7.2011 | Karel Drda
64 příspěvků
-
Viděl jsem videa a ptám se autora.Jak se může H6 vracet ke konceptu H3, když z toho každý vidí kopii H5, která se odlišuje resp. se bude odlišovat od předchozího dílu jen "příběhem", nepodstatnými grafickými úpravami a zjednodušením.
-
3D grafika všude a za každou cenu. Je to k pláči. Do teď mám před očima trojku s tou nádherně prokreslenou grafikou. To co vidím v článku za obrázky je jen sterilní trend.
-
Warlordi se taky dobře hráli , a pokud se dnes invence hledá v klasice .... ;)
-
hm, koukám na videa z bety, zjednodušení, hrad...je to rychlejší, ale proč neni to a to přístupný...hm...jinak to vypadá celkem hezky, ikdyž některejch efektů je možná moc
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=VLo_8VNhWbE
-
-
full screen 1080p
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Gz6_om9_dZc&feature=related
-
-
-
-
..prej navrat ke 3 dilu. Proto vsechno zjednodusujou, aby si nahodou dnesni mladez nezapotila mozek
-
od h4 zacineje uz je to bullshit, trojku proste uz nic neprekona. h6 vypada uplne stejne jak ta h5 tak zmeny budou jen v systemu,ale ten engine se mi naprosto nepaci
-
Na 6tku se tesim, ale mam docela rozporuplne pocity z nekterych zmen, ktere prinasi. Betu jsem nezkousel takze je primo hodnotit nemuzu.
Z toho co jsem videl na YT me zaskocilo jak spatne bylo graficke zpracovani hradu. Mozna jsem to jen ja, ale byt "obklopen" hradem jedna z veci co se mi na Homam vzdy libila. -
Jenže byla to grafika a skvělé ozvučení co dělalo úžasnou atmosféru HoMaM 2 a 3. Čtyřka byla na rychlo udělaná ale grafika i ozvučení stále ušlo, ale pak přišla pětka která sice byla skvělá hra ale potíž je v tom že by se to spíš mělo jmenovat Etherlords než HoMaM. A šestka vypadá alepsoň podle obrázků a infa které je známo zrovna tak.
V HoMaM jsem si někdy jen zapnul hru a poslouchal úžasná zvuková themes, sledoval dokonale "nakreslené" nepřátele kteří vypadali jak kdyby vypadli z nějakého středověkého obrazu jen tak "pro radost".Tohle by se mi u pětky nestalo.
A to nemluvím o debilním přeskládaní hradů které tvůrci začali třídit podle rasy (jako orkové,trpaslíci a td)! Rasy!!Něco pro mě jakožto člověka znalého prvních čtyřech dílů silně nepochopitelného. Prostě HoMaM 5 byla skvělá hra ale jméno HoMaM si podle mne nezasloužila protože z nich si nebrala prakticky nic.A podobně tedy očekávám že bude udělaná i ta šestka. *9* -
-
No jo no chápu jak na vás působyla malovaná 2d grafika kterou jsem ve spoustě her také miloval viz např Diablo, Commandos, Stronghold, nebo homam, jenomže ty časy sou prostě pryč a 2d je out, out myslím pro trh, také my chybí tak statická mistrovská díla která 2d hry tvořili ale nedá se nic dělat musíme si si v novodobých hrát najít to svoje a zapomenout že pocházejí z jinak tvořených předchůdců, berte to tak teď je tady prostě 6 tak si ji užijme a nehledejma mouchy. :)
-
-
Jenže tady nejde o 2d grafiku, jsem si naprosto jistý že by se stejná atmosféra (vizáž nepřátel, ozvučení, rozložení hradů a tp) dala vyvořit i v onom 3d.
Tohle co se s HoMaM děje teď je vše díky Nival Interactive která udělala v 5ce neuvěřitelný zásahy do hry který z toho ten svět Might and Magic prostě uplně "vytrhly".
.
Pokud se ta hra přestane jmenovat HoMaM a ponese nějaké jiné zcela nové jméno tak dobře, pak to bude skvělá hra. Ale jako HoMaM to prostě tak skvělé není. -
-
Nejspíš dala, ale není to tak jednoduché, když firma začíná tvořit hry a je na svém začátku. může si dovolit ledacos, jenomže s prvnímy úspěchy příjde růst a také spousta lidí kteří si diktují jak má hra vypadat od různých pohlavárů až po investory a v dněšní době už zdaleko nemají vývojáři tak volnou ruku jako tomu bývalo dřív ale domnívám se že ta 2d grafika dělala hrozně moc, přišlo mě to s ní celé takové umělecké a určitě lepší atmosféra, s tím 3d už je to všechno takové předscryptované a bývá to tak že tady nebo támhle se vezme kus zrojového kódu z jiné hry nebo počítač sám dokresluje nebo dodělává za člověka, je to pochopitelné jak časově tak finančně, jen se domnívám že kdyby chtěli vývojáři dělat hru starýmy způsoby a také se vším co k tomu patřilo v takovém rozsahu v jakém hry dnes sou tak by to trvalo mnohem déle a třeba by se to ani nezaplatilo
-
-
-
Přesně tak ano 6 si nezaslouží nazev HoMaM. Já betu zkoušel a žádný navrat ke 3 spíše masivní odklon od 3. Ale hratelnost špatná není
-
hm, 3déčko, no, snad bude zpět to kouzlo prvních 3. a trochu 4. dílu
-