Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdenda666
    Viděl jsem videa a ptám se autora.Jak se může H6 vracet ke konceptu H3, když z toho každý vidí kopii H5, která se odlišuje resp. se bude odlišovat od předchozího dílu jen "příběhem", nepodstatnými grafickými úpravami a zjednodušením.
  • 3D grafika všude a za každou cenu. Je to k pláči. Do teď mám před očima trojku s tou nádherně prokreslenou grafikou. To co vidím v článku za obrázky je jen sterilní trend.
  • Warlordi se taky dobře hráli , a pokud se dnes invence hledá v klasice .... ;)
  • hm, koukám na videa z bety, zjednodušení, hrad...je to rychlejší, ale proč neni to a to přístupný...hm...jinak to vypadá celkem hezky, ikdyž některejch efektů je možná moc
    • http://www.youtube.com/watch?v=VLo_8VNhWbE
      • full screen 1080p
        • http://www.youtube.com/watch?v=Gz6_om9_dZc&feature=related
  • ..prej navrat ke 3 dilu. Proto vsechno zjednodusujou, aby si nahodou dnesni mladez nezapotila mozek
  • od h4 zacineje uz je to bullshit, trojku proste uz nic neprekona. h6 vypada uplne stejne jak ta h5 tak zmeny budou jen v systemu,ale ten engine se mi naprosto nepaci
  • Na 6tku se tesim, ale mam docela rozporuplne pocity z nekterych zmen, ktere prinasi. Betu jsem nezkousel takze je primo hodnotit nemuzu.

    Z toho co jsem videl na YT me zaskocilo jak spatne bylo graficke zpracovani hradu. Mozna jsem to jen ja, ale byt "obklopen" hradem jedna z veci co se mi na Homam vzdy libila.
  • Jenže byla to grafika a skvělé ozvučení co dělalo úžasnou atmosféru HoMaM 2 a 3. Čtyřka byla na rychlo udělaná ale grafika i ozvučení stále ušlo, ale pak přišla pětka která sice byla skvělá hra ale potíž je v tom že by se to spíš mělo jmenovat Etherlords než HoMaM. A šestka vypadá alepsoň podle obrázků a infa které je známo zrovna tak.

    V HoMaM jsem si někdy jen zapnul hru a poslouchal úžasná zvuková themes, sledoval dokonale "nakreslené" nepřátele kteří vypadali jak kdyby vypadli z nějakého středověkého obrazu jen tak "pro radost".Tohle by se mi u pětky nestalo.

    A to nemluvím o debilním přeskládaní hradů které tvůrci začali třídit podle rasy (jako orkové,trpaslíci a td)! Rasy!!Něco pro mě jakožto člověka znalého prvních čtyřech dílů silně nepochopitelného. Prostě HoMaM 5 byla skvělá hra ale jméno HoMaM si podle mne nezasloužila protože z nich si nebrala prakticky nic.A podobně tedy očekávám že bude udělaná i ta šestka. *9*
    • Morderon
      No jo no chápu jak na vás působyla malovaná 2d grafika kterou jsem ve spoustě her také miloval viz např Diablo, Commandos, Stronghold, nebo homam, jenomže ty časy sou prostě pryč a 2d je out, out myslím pro trh, také my chybí tak statická mistrovská díla která 2d hry tvořili ale nedá se nic dělat musíme si si v novodobých hrát najít to svoje a zapomenout že pocházejí z jinak tvořených předchůdců, berte to tak teď je tady prostě 6 tak si ji užijme a nehledejma mouchy. :)
      • Jenže tady nejde o 2d grafiku, jsem si naprosto jistý že by se stejná atmosféra (vizáž nepřátel, ozvučení, rozložení hradů a tp) dala vyvořit i v onom 3d.
        Tohle co se s HoMaM děje teď je vše díky Nival Interactive která udělala v 5ce neuvěřitelný zásahy do hry který z toho ten svět Might and Magic prostě uplně "vytrhly".
        .

        Pokud se ta hra přestane jmenovat HoMaM a ponese nějaké jiné zcela nové jméno tak dobře, pak to bude skvělá hra. Ale jako HoMaM to prostě tak skvělé není.
        • Morderon
          Nejspíš dala, ale není to tak jednoduché, když firma začíná tvořit hry a je na svém začátku. může si dovolit ledacos, jenomže s prvnímy úspěchy příjde růst a také spousta lidí kteří si diktují jak má hra vypadat od různých pohlavárů až po investory a v dněšní době už zdaleko nemají vývojáři tak volnou ruku jako tomu bývalo dřív ale domnívám se že ta 2d grafika dělala hrozně moc, přišlo mě to s ní celé takové umělecké a určitě lepší atmosféra, s tím 3d už je to všechno takové předscryptované a bývá to tak že tady nebo támhle se vezme kus zrojového kódu z jiné hry nebo počítač sám dokresluje nebo dodělává za člověka, je to pochopitelné jak časově tak finančně, jen se domnívám že kdyby chtěli vývojáři dělat hru starýmy způsoby a také se vším co k tomu patřilo v takovém rozsahu v jakém hry dnes sou tak by to trvalo mnohem déle a třeba by se to ani nezaplatilo
    • Přesně tak ano 6 si nezaslouží nazev HoMaM. Já betu zkoušel a žádný navrat ke 3 spíše masivní odklon od 3. Ale hratelnost špatná není
    • hm, 3déčko, no, snad bude zpět to kouzlo prvních 3. a trochu 4. dílu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit