Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No nevím jestli se o někom naprosto dementním dá říci že je jenom hloupý. Beru to že se mu hra nelíbí, ale opravdu nechápu proč musí nádávat nám, kterým se to líbí že jsme vadný. *7*
  • tí čo furt lamentujete nad trojkou nainštalujte si win98 a hrajte trojku proste 6tka je niečo nové tradície si zachováva nová grafika mi vôbec nevadí naopak som rád lebo v 3ke ma nebavila ani v 4ke ja neviem proste som z toho bol znechutený a kvôli grafike som to nehrával. kúpil som si až 5tku ktorá ma očarila graficky aj ked je to trochu načančané ale to je vec vkusu. Mám rád 5tku lebo sa s tým vyhrali a to že do nej nevpracovali staromodne vlastnosti 3ky mi nevadí. Sme niekde inde tradiciu si to zachováva stále, je to ťahová stratégia a taká bude aj 6tka a to je základ heroes of might and magic. Teším sa na 6tku aj ked mám trochu obavy z toho prílišného zjednodušenia ale no ved uvidíme určite to bude krok v pred a to je dobre *3*
  • jsi hloupý
  • Jinak už mě celkem unavují dohady o tom, který díl byl lepší a co komu vadilo na tom či onom dílu. Na světě jsou miliony hráčů a tvůrci nemůžou vyhovět každému. Hra se nemůže přizpůsobit všem, tak se hráči občas musí přizpůsobovat hře. Hrál jsem všechny díly HoMM a všechny mi přišli dobré. Nejvíc mě zasáhla, asi jako většinu, trojka. Ta měla asi nejlepší atmosféru a nejkouzelnější provedení. Ale ruku na srdce, prostě v tom hraje velkou roli i nostalgie. Jinak vnímáte hru když je vám 17 a jinak když je vám 25. V mladším věku vás to víc rozseká. To staré se vždy jeví jako lepší. Ale i 4 a 5 jsou dobré a dokázal jsem u nich trávit dny a týdny. Každý díl je trochu jiný a to je přece to skvělé, bylo by špatné kdyby to bylo pořád to samé. Odlišné drobnosti jsem vždy chápal jako plus, nikoliv mínus. To že někde je iniciativa a někde ne, mi nevadilo. Prostě se hře přizpůsobím.
  • Grafika šestky vypadá fantasticky - mapy i bitvy, prostě paráda. Mix realističnosti a fantazie jak má být. Žádná kýčovitost, která bohužel celkem zasáhla grafiku pětky (ale i tu mám rád). Škoda že už ale v 6 nebudou velká 3D města. Podle mě to v pětce přidávalo na atmosféře. Škoda no.
  • Me se naopak King´s Bounty vubec nelibilo. Nevim proc. A to jsme fanda HOMAM serie.
  • Morderon
    Nejspíš dala, ale není to tak jednoduché, když firma začíná tvořit hry a je na svém začátku. může si dovolit ledacos, jenomže s prvnímy úspěchy příjde růst a také spousta lidí kteří si diktují jak má hra vypadat od různých pohlavárů až po investory a v dněšní době už zdaleko nemají vývojáři tak volnou ruku jako tomu bývalo dřív ale domnívám se že ta 2d grafika dělala hrozně moc, přišlo mě to s ní celé takové umělecké a určitě lepší atmosféra, s tím 3d už je to všechno takové předscryptované a bývá to tak že tady nebo támhle se vezme kus zrojového kódu z jiné hry nebo počítač sám dokresluje nebo dodělává za člověka, je to pochopitelné jak časově tak finančně, jen se domnívám že kdyby chtěli vývojáři dělat hru starýmy způsoby a také se vším co k tomu patřilo v takovém rozsahu v jakém hry dnes sou tak by to trvalo mnohem déle a třeba by se to ani nezaplatilo
  • sory ale kdo vidí tohle video a hra ho zaujme tak je vadný, jak někoho taková hovadina může zajímat to nechápu
  • naprostý souhlas, autor článku je podle mě zcela mimo mísu
  • u HoMAMA mám dojem bude pernament online jen dynastie(vlastní hrdinové)+MP, Kampaň skrimish a hotseat yb měli jít plně offline
  • tak tohle taky skrtam ze seznamu..
  • naprosto souhlasim.. pamatuju, jak jsem kvuli trojce upgradoval comp a pak u ni s mou nynejsi manzelkou travil desitky hodin pri leceni chripky ;-) stejne tak hodnotim kladne king's bounty - urcite lepsi nez posledni verze HoMaM
  • podle popisu Drivera na steamu se zas vratili k pernament online DRM jako u HAWX 2
  • Tak trojku jsem hrál dost, asi nej díl pro mě. Čtyřku jsem zkoušel jen chvilu, pětka docela dobrá, ale na trojku nedosáhla. Ale kdybych měl jmenovat nějakou HoMaM inspired hru poslední doby, co se opravdu povedla, tak King´s Bounty.
  • to by me taky zajimalo
  • Nevite, bude tam zase ta jejich dementni ochrana, kdy ani vlastni savy nemuzu mit na vlastnim PC, nebo konecne dostali rozum?
  • Souhlasim se Zeddem....sice jsem betu nehrál ale vše co on tu napsal jsou mé obavy z této hry......Neříkám že nebude dobrá nebo návyková ale prostě "town screen" vždy patřil k Heroesum a ňáký zjednodušení ať si strčí za klobouk a taky ty surky to prostě už nebude ono.Pro mě vždy nejlepší zůstanou Heroes 2 :))
  • Hele, kouzla se ještě asi budou dost měnit, takže tam je těžký něco říkat. Každopádně ale existuje několik magických tříd (oheň, voda, ligt, dark atd. ) a každá rasa má přístup jen k některým. No a jak jsem psal, tak při každým lvlup dostaneš skillpoint a ten můžeš do vložit mezi skilly a kouzla. Měl jsem dodat, že je momentálně těch skillů docela dost, takže na výběr opravdu je, ale zase se to ničí tím, že zatím nejsou vyvážený a některý jsou úplně zbytečný a nikdo si je nevybere. Kromě "Might" skillů si můžeš vybírat i "Magic" skilly, který nějakým způsobem tvoje kouzla podporují. Jinak, skilly stromy jsou častokrát limitovaný úrovní hrdiny a nějakým nadřazeným skillem...tzn. si nemůžeš vybrat cokoliv.
    Pokud máš ale nějakou kouzelnickou třídu zpřístupněnou, tak si můžeš vybrat jakékoliv kouzlo chceš. Mnoho kouzel má základní verze (např. Slow si můžeš vybrat od páté úrovně (úroveň teď jen plácám...nepamatuji se přesně :)) a poté upgrade (například Mass Slow od desáté úrovně, přičemž základní verzi musíš mít již vybranou - spotřebuješ tedy dva skill pointy).
    Na těch kouzlech je ještě docela dost práce...destruction kouzla mi přijdou moc slabá a naopak některá jsou fakt silná... :) Taky mě trochu zarazilo, jak je hra hodně koncipovaná kolem kouzla "Heal"...heal teď funguje jako resurekce!! z minulých dílů a docela dost příšer má toto kouzlo jako skill, který může používat. Hodně se tím eliminují ztráty v bitvách, což je asi plus, ale přijde mi to moc silný...výhody Archandělů se docela ztrácejí, když má podobnou vlastnost více postaviček...
    Nekromancie teď funguje podobně jako ten heal...oživuje se uprostřed bitvy používáním skillu, který se v souboji postupně naplňuje (každá rasa má unikátní skill používaný v bitvě).
    Jo a ještě má většina kouzel cooldown a nedají se většinou spamovat, ale třeba každý dvě kola apod. Pokud hrdina nemůže nic seslat, tak může zaútočit...

    A ještě bych dodal, že jsem u levelování nezmínil systém reputace...tzv Blood & Tear systém. Podle činů na mapě se získává reputace do jedné či druhé strany a podle toho se odemykají speciální vlastnosti unikátní pro každou rasu. Tyto vlastnosti se dají zvednout až na třetí úroveň a jsou docela dost silné (něco jako ultimate skill v heroes 5). Momentálně se ale reputace sbírá hodně pomalu, takže je problém se dostat i na první úroveň :) Každopádně zajímavej nápad a momentálně jedna z mála odlišností v levelování hrdinů různých ras.

    Rozhodně bych nechtěl jen hanit...potenciál to má a možná jsem moc ovlivněnej nostalgií, ale je teď na tvůrcích co z toho dokážou vymáčknout. Co vím, tak plánují dva datadisky a ještě určitě dojde k hodně změnám... :) A třeba zrovna včera vydali novej patch, ale zatím nevím jaký změny tam jsou...
  • nejlepší je a opět skutečně "nečekané", že podle prvních testů, tuto hru v této průměrné grafice, nezvládá plynule nai "TOP" grafika on trapné nvidie(o AMD ani nemluvě) GTX 580...
  • Jj.Ono by to nebylo špatné kdyby základ zanechali a přidali něco na víc. Jenže oni vyhodili to dobré a nahradili to sice něčím co také ujde ale prostě do série HoMaM to nepatří.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit