Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Právě, nevidím důvod proč by měl být problém předělat celý styl grafiky z HoMaM 2 a 3 do moderního hávu (3d) to se podle mého nijak nevylučuje, pokud by zachovali styl nepřátel, budov či hradů (včetně rozložení) tak by to bylo tisíckrát lepší než 5ka i 6ka.
    Stejně tak ozvučení a hudební stopy.
    Vlastně si docela snadno dokážu představit jak by to mělo vypadat.
    • Jestli jsi tedka hral BETU sestky, tak tam mas predelanou grafiku z trojky do 3D, sice to rozlozeni jednotek neni takove jako ve trojce, ale to je vysvetleno v pribehu, takze to ujde .... ale jinak styl zustal zachovan ...
      • Neřekl bych, podle toho co jsem viděl. Spíš mě to přijde jako pokračování v tom kde skončila 5ka. A ta si fakt styl 3ky nebrala.
  • jedničku jsem nehrál, dvojku jsem hrál poprvé demo na nějákém Levelu, trojka.. trojka je to nejlepší z celé serie pro mě, tolik hodin, pořád se to hrálo, pak jsem se k tomu vrátil, když jsme to začali hrát ve škole v multiplayeru, neskutečná hra, hrady, atmosféra, grafika, hudba, vše perfektní... čtyřka k té mám averzi, protože to byla takový patlanina, hrady mi ze začátku nedávaly moc smysl, graficky se mi taky nelíbila, snad jen ta hudba byla fajn.. a pětka, tam byly pěkné hrady, hratelnost ze začátku taky celkem, ale to kouzlo Heroes se už někam pomalu vytratilo.. šestku vidim stejně jako pětku, nebude to špatné, ale nejsem si jist, jestli to bude bavit člověka, který nad trojkou ztravil tolik času
  • Zabudol si niečo popisaž o hradoch a stavaniu a budovach o surovinách....
    Viem ako to tam je, len som chcel aj dojmy v tomto čanku aby som si mohol uceliť predstavu.

    Trojka je moja srdcovka a mam ju doma origoš. :))
  • Tushan
    nechápu co je tak težkého na překleslení veškeré grafiky a animací z HOMAM 3 do vyššího rozlišení, přidání více schopnotí jednohkám a trochu vybalancovat hrdiny/kouzla/schopnosti

    já osobně nic víc k radosti nepotřebuju

    čtverka byla celkem dobrá ale až moc odlišná mít hrdinu barbara co kopancem sejme 5 černejch draků je prostě moc velkej ůlet

    pětka se víc blížila trojce ale byla naprosto nudná hrady hnusné a celkově to bylo takové povrchní a šlo z toho poznat že to dělali rusové (ikdyž proti nim nic nemám)

    ja nechci 3D hnusnou komixovou grafiku ale nádhernou 2D pohádkouvou ku_va fix co je na tom tak těžkého pochopit *16*
    • Já myslím že ten vzhled té trojky by se dal předělat do 3d a přesto by zcela zůstala zachována atmosféra té trojky.
      Potíž u HoMaM5 a HoMaM6 je že ony vlastně nejsou HoMaM ale právě to Etherlords.

      Jinak souhlas s tou pětkou že ty hrady se vůbec nepovedly, vzhledově i rozložením staveb (a bojovníků).
    • Máš pravdu. Teraz keby vyšiel datadisk k Trojke čo by to doplnal, tak to kupujem. xD
  • Nevím, ale slovo "samonasírací" se mi v recenzi na podle mne nejlepší herní stránce nelíbí. Vím, že se to slovo často používá, ale aspoň články by mohly zůstat slušné.
  • A to by nešlo udělat přepínatelné nastavení mezi krásným modelem města, se kterým se dají dělat různé blbosti, které je tak strašně "otravný po delší době hraní a združuje" a funkční tapetou, která tu teď v podstatě je?
    Viděl jsem tu podobu, co je teď a je to celkem smutný, protože ač je tam pohyb a větší představa o velikosti města, detail výrazně chybí a vcelku to působí velice minimalisticky a odfláknutě....
  • preco zmizli tie 3d animacie miest?? ved to bolo najlepsie na 5ke
  • Čtyřka vyšla ve špatný době a přinesla strašně moc změn, na což lidi nebyli připravený. Pětka Přišla ve správnou chvíli a přinesla hodně zajímavý změny (strom schopností, boj pomocí iniciativy), ale už to nebylo ono. Taky si myslim, že udělat v dnešní době 2D grafiku by bylo skoro dražší než 3D.
  • Je to paradoxní, ale jsem zvědavý, kdy se podaří udělat další díl Heroes (nebo HoMaM), po kterém lidi přestanou hrát HoMaM III. Osobně si taky myslím, že tahová strategie a 3D grafika se těžko kombinují. Od tahové strategie se asi čeká nějaká komplexnost a od 3D zase efekty a ty po jisté době začnou celkem reálně vadit. Ale je to jenom můj názor. Snad možná dělat pro HoMaM nebo Heroes dvojtou grafiku. Jednu pro staromilce a druhou pro děti.
    • Nahodou, ta grafika je velmi pekna, jedine co se da vytknout ze se mi nepodarilo v BETE nastavit kameru v soubojich tak ze je vse porad z vrchu, to je tak jedine co se da vytknout ... jinak ja hral HoMaM od jednicky a M&M od pateho dilu, takze se muzu povazovat za velkyho fana a muzu rict ze sestce ta grafika opravdu slusi ...
  • filias
    Betu jsem nehrál, ale zatím víceméně OK. Co mě ale irituje je absence obrazovky hradů. Ve 3ce jsem si nejoblíbenější rasu vybral podle toho *3*

    Jinak mám otázku - jak je to s malýma rekutárnama nebo bonusovými místy(kde se jednou týdně obnovují suroviny/jednotky). Musím to každý týden jak trotl objíždět, nebo je to obdobné jako u 4ky, kdy suroviny přibývaly do pokladnice automaticky a jednotky šly na jednom místě zrekrutovat a nechat dojít do hradu ?
    • Funguje to tak, ze pokud mas obsazene to "uzemi" (tedy takovy maly hradek pod ktery to spada) mas tam neco rekrutarnu (kterou si muzes prekonvertovat na svoji rasu) a tak pak automticky zveda o urceny pocet tydeni produkci v nejblizsim meste ... a suroviny taky objizdet nemusis, staci si udrzet hradek a vse co pod nej spada je tvoje ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit