Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ellendway
    Abych pravdu řekl, tak nemám ani náladu si něco kupovat přes věčné problémy her.

    - TES: Skyrim: Steam byl přetížený jako sv*ně. Nedalo se stáhnout vůbec nic. Natož hrát něco jiného...
    - AC2: Nefunkční ochrana proti pirátům nasrala akorát nás, "legální" uživatele. Stejně se crack do dvou týdnů objevil... ale my dva týdny hrát taky nemohli.
    - Battlefield 3: Nemožné spuštění hry u 90% hrajících na první pokus (pády, chyby, atd...)

    Pak se podívejme na další hry, jako je GTA IV nebo zmíněný Skyrim, hry jsou čistě krásným příkladem, že z konzole na PC to prostě nejde...

    Až mi zase jednou někdo řekne, že mám dát 1099 nebo 1399 (xbox) za hru, pošlu ho dopr*ele a koupím si to o vánocích na steamu... který bude stejně nefunkční.
    • Přesně a taky nezapomeň epic fail Rage 7 let "vývoje" a betatest 0 *10* já to koupil až týden po vydání a kupodivu mi to fungovalo bez problémů, ale jen do včera, kdy jsem kvůli BF3 nainstaloval nejnovější calalysty 11.11 a přestože ostatní hry mi jedou Rage zas ne... *10* myslíte si že si ještě někdy něco od ID softu koupím???
  • Mozna by pomohlo nazyvat tyhle veci pravym jmenem. Ne pirati ale zlodeji ;)
  • No já vždy tvrdil , že mezi konzolemi a PC je hlavní rozdíl jen v tom kolik lidí dokáže pirátskou verzi hry spustit .
    Takže spíš než úpění nad poměrně reálnými čísly u horké novinky bych odkázal k Flatoutu 2 , který bylo hřích za ty tři stovky nekoupit ...
    I když rozmazaný racek taky pobaví ;) ...
  • 100:3? A ted prosim tu o Cervene Karkulce...
    • Ellendway
      Ne asi... poslední dobou vidím hodně přemrštěná čísla. Zajímalo by mě, jak to vypočítal. Chodil po domech a díval se do PC? A pokud to jsou nějaké "statistiky", tak je to nepřesná novinářská kachnolabuť.
  • Vezmeme to z jineho (pseudo-ekonomickeho) pohledu s trochou nadsazky k zamysleni: Existuje pouze omezena kupni sila na poli zabavy. Je nerealisticke ocekavat ze by lide zacali vyrazne vice setrit napr za jidlo aby si mohli koupit hru. A i kdyby se tak vsichni chovali, penize budou zase chybet napr pekarum :o) Tudiz vsechny hry soutezi o plus minus konstantni balik penez ktery by mohli lide utratit za herni zabavu. Tenhle balik se magicky nezvetsi - krome ukousnuti jinym druhum zabavy - a tudiz jedina moznost jak snizit piratstvi je hry zlevnit nebo by jich muselo vychazet mene :) Dokud bude pretlak a moznost hry stahnout zdarma, piratstvi bude dosahovat v pomeru k legalnim kopiim "drastickych" rozmeru. To ale nema zadny vyraznejsi vliv na prijem vyvojare, dulezity je jen a jen pocet prodanych kopii x cena. Pocet piratskych kopii je irelevantni, muze byt maximalne meritkem jakesi popularity.
    • souhlas
    • 1+ konečně rozumný názor
  • A co cekali u takovyhle pytloviny? Rekl bych, ze kazdy pirat stravi u hry tak 10 min... nazaver nesmeji zapomenout na to, ze kazdy kdo to spustil, by jsi tu hru jinak koupil, blabla...
  • Game Developer, ten tvrdej chleba má. Co je hlavním problémem odvětví počítačových her? Ano, správně Pepíčku, hry jsou cílené na děti. A děti co? Děti nemají peníze.
    • Nj. Jsem rad, ze COD kupuji hlavne duchodci. *1*
    • No kdyby jen děti . On dneska pětkrát zašustí bankovkami i dospělý ,než je položí na pult za něco tak zbytečného ale návykového jako jsou hry . Ostatně , kde by byla Nvidie a další, kdyby nebylo pirátů ?
  • Spanhel nejprve zverejnuje statistiku a pote odhaduje,ze by mohlo byt hure????

    To si dela pan Spanhel Hrdel????

    Co je tedy statistika??? Houno to je.
  • Víte, třeba já takový věci už neřeším. Her mam zakoupených od roku 2003 asi tak 50, jenže všechno je čím dál dražší a peněz tolik není. Strašně rád jsem si kupoval hry, byl to takový skvělý pocit a ty hry pro mě měly velkou hodnotu (ikdyž, vážím si jich i ted). Jenže pak jsem objevil stahování filmů, her atd. (tomu se myslím říká warez) no a když jsem zjistil, že je to tak snadné a kolik parádních her mi za ty léta uniklo! A ještě ta možnost, že si je můžu zadarmo ihned stáhout *8* . Prostě jsem tomu neodolal a už se to na mě usadilo. Ted už bych si asi ty hry nekupoval.

    To není žádná omluva. Protože pro krádež neexistuje omluva, je to jen vysvětlení.
  • Ellendway
    Vývojáři stále vymýšlí různé ochrany pro své hry... a jak to dopadlo u AC2...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit