Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tento článek je prostě skvělý a řeknu vám proč. Vyvolal zde takovou diskusi, že musel vygenerovat takový počet unikátních zobrazení, že bych se nedivil, kdyby tuto statistiku sám o sobě za těch pár dní webu zdvojnásobil. Co to má za důsledek? Šéf webu bude trvat na tom, aby autor něco podobného psal dál, protože to zvyšuje cenu reklamy/prestiž webu. A vy se pak zase budete hádat, budou vám praskat žilky, budete chytří jak rádia z Moskvy a donutíte autora napsat další a další takový článek... Nejvtipnější na tom je, že všichni chcete, aby "autor už nepsal", ale svým chováním vzkazujete "piš dál, protože my to potřebujeme a vás to zaplatí..." xD nu a já se těším se na další článek autora, protože mě neskutečně pobavil. Nejen tím, že byl vážně vtipně napsaný, ale i hloupostí v diskusi, nad kterou se vždy rád pobavím :)
    • Samozřejmě, není to první článek zde tohoto druhu. Nevypadá to moc solidně, ale je to efektivní :-/
      • Rovnice je jednoduchá - píšou se takové články, jaké si vyžadují čtenáři... a to, že se jim nelíbí, je pouze logické, protože negativismus a hon za senzací dnes vládne světu. Všimněte si zajímavého úkazu, největší flejmaři (z mého pohledu ti méně chytří) velmi často argumentují "kdyby raději napsal něco pořádného blablabla". Je ale zajímavé, že ti samí lidé na podobné články nikdy nekliknout/nepřečtou si je/nebudou se (mít) v diskusích (proč) hádat. V podobných článcích je minimum komentářů v diskusích. Proč? Protože prostě zajímají minimum lidí, zatímco článek, jako je tento (a to bych si vůbec nedovolil říci, že je špatný, jedná se o osobní pohled autora na věc, ta nemá proč být korektní, je to názorová novinařina, a z mého pohledu neuvěřitelně čtivě napsaná, hodně dlouho jsem nedokázal učíst tak dlouhý text na internetu, protože mě prostě autor neudržel) a jemu podobné drtí vše. Vtipné na tom je, že lidé, co na ně nadávají, právě pro ně žijí :) absurdní? ano.
  • Ajajaj ...když si to tak pročítám , vidím , že generátor "toho balastu mezi dvěma důležitými lokacemi" byl opět přítomný ve větší než vhodné míře :( .
    Jedinné co hráče drží je vyprávění příběhu a přiznejme si to - skorovolnost která se v COD derivátech dneska jen tak nevidí .
    Pořád si myslím , že nejlepší soubojový systém měl Daggerfall . Klikání a krytí na dvou tlačítkách myši je tak nějak ..... ehmmm poplatné době , stejně jako 10 hodnocení . (Prostě už to nebudou takové zážitky jako když jste museli být o půlnoci v konkrétním domě a tam jste po čtverečcích tahově zápasili s rádoby duchem/kouzelníkem )
  • Pokud má být mým osudem prohnání kulky trollím uchem, ať tak jest - zemřu se ctí! *5*
  • Já jsem rád, že nekleplo... Mé názory mají inspirovat, ne zabíjet *5*
    • Inspirovat k negativním věcem, jako že zjistit si tvojí IP a osobně tě odstřelit, když nejsi soudný přestat několika hodinové spamování... *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* *12* Styď se trole diskuzní, děláš ostudu svému jménu! *1*
      • A nebo stejnou práci, ať morálně takovou či makovou, jako Dan Vávra s jeho provokativním článek na lovení čtenosti/rozproudění diskuze.
  • Zdravím všechny diskutující! Došli jste za ten necelý den, co jsem zde nebyl přítomen, k nějakým zásadním rozuzlením? *4*
    • Jasně. Že jsi nejlepší troll asi jako Skyrim nejlepší RPG všech dob.
      Styď se, nikoho z tebe nekleplo... *1*
  • Kdyby Todd Howard strčil do krabice hovno, tak si s ním budou zdejší zaselpení fanboyové vesele házet a tvrdit, že je nejlepší hra všech dob.
    • Isiar: Sám jsi fanboy, dmt! *16*
    • Myslim že naše prodeje jsou celkem zanedbatelné :)
      • To se netyka jen nasi republiky :)
        • Správně, TES fans jsou všude. Valhallá .. *2*
          Konečně mi došlo, proč na tom tak lpí a ignorují chyby.
          Všichni se chtějí dostat do Valhally. To jim žádná jiná hra nenabídne.
          • No je pravda že aspoň zběžná znalost Asatru, nebo dějin dává hře přidanou hodnotu.
            Pobyt ve zlatých síních hrdinů se prostě za peníze koupit nedá :) tomu se nevyrovná ani bitva s Diablem :).
  • Tak pánové 2500 a stačilo ne? Ani Flamewar není vtipná když se to protahuje
  • Dámy a pánové,
    Hádat se na internetu je jako závodit na Speciální Olympiádě. I když vyhrajete, pořád jste retardovaní.

    (Volně přeloženo z anglického originálu na bash.org)
    • Někomu třeba nejde o výhru ale o tříbení názorů a získání pohledu druhé strany.
  • SPOILER WARNING:
    Tak všechny hlavní linky ve Skyrimu konečně dohrány po 18 dnech (Rage dohraný za necelé 3) a za tu dobu se toho stihlo opravdu hodně: Zachránit svět před obřím drakem(nemluvě o jednom co sem osedlal) a porazit ho přímo ve "Walhalle", zabít Císaře, poslouchat Ulfrikovy plamenné proslovy a pak jeho jménem dobývat města, lovit jako vlkodlak/zbavit se "prokletí", prodat duši, zbavit jednu univerzitu pošahanýho elfa, obnovit zaniklý řád válečníků... a spoustu dalších velmi zábavných, nebo zajímavých věcí a víte co?! Ještě mi jich strašná spousta zbývá a to jen deníku ve chvíli, kdy nemám prolezlou ani půlku mapy!
    Přiznávám, že se za to hraní prostě nějaké questy dost opakují (ale existuje rpg ve kterém ne? ) a taky sem napočítal zhurba 5 bugů ( blok u parťáků, nefungující quest, blok u konverzace atd.) ... a dokonce mě i chvilku štvalo, že si prostě nekoupím všechny volné baráky ve Skyrim, protože ten jeden quest mi prostě nejde a já přiju o tři panáky na zbroje a hromady vitrín.
    Proč mi to nevadí? Protože už ve středu vychází patch (světe div se, měla je i Mafie a tolik keců kolem toho lidi z Bethesdy taky neměli *3* ) a obří sandbox s proměnlivým příběhem prostě udělat bez chyb nejde (na rozdíl od nudné lineárky)! Stejně jako u Oblivionu chvilku zabere, než se pochytají všechny mušky a napíše se pár módů kterýma si člověk doplní všechny detaily podle sebe, ale hry od Bethesdy se nedají hrát jen jednou a i na první dohrání to byl super zážitek.
    Uznávám, že koně ve Skyrimu sice nejsou nejrychlejší (ostatně většina z nich jsou tažní koně a ne odpadlíci VP) jak tu vytýká pan Vávra a z celého seznamu se najde asi dalších 20 víc, či méně podstatných mušek, ale to že je někdo !d!ot a neumí pracovat s mapu (a kouzlem jasnozřivost), nebo si nastavit četnost autosavu a kvalitu grafiky... prosím to už nejsou chyby při vývoji Skyrimu, ale chyba při vývoji pana Vávry.
    Každopádně pokud hře někdo vytýká, že budova v multikulturním fantasy světě má nesedící zábradlí a hrad vypadá jinak než ve skutečnosti možná nechtěl ani tak napsat recenzi, jako zviditelnit jméno, které už dnes nemá žádný lesk(ne, že by ho kdysi mívalo nějaký skvělý). *2*
    • Prosím o počet herních hodin.
      • protože pokud bys 8 hodin denně spal a 16 hodin hrál, tak za 18 dnů 288 hodin. Slabota. Mám laťku na 300+ a to bylo RPG které nemělo open-world, kde se dá dělat víc věcí a víc času se tam ztratí bloumáním či tam něco někde není.
        • 96 hodin přesně *3* někteří z nás mají i soukromý život a kdyby člověk všechen čas trávil u pc, není to život, ale dost smutná existence.
          Každopádně hra, která mě donutí ke spuštění každý den (a víc než těch 18 dní člověk zatím Skyrim nemohl... čili ta laťka tu trochu ztrácí smysl) je docela zázrak. Ono oblivion je přeci jen ještě novinka a navíc hra, co se nedohrává jen jednou (Oblivion za ty roky dostaly 5 kompletních repete).
          Jinak můžu se zepat co je to za RPG? Mám pocit že z poslední várky sem zkoušel snad všechno.
          • Od Bioware z roku 2002 Never Winter Nights 1 s dvěma přídavky .. 300+2x100 hodin za jednu postavu, jednim přesvědčením a podvojným povoláním. Pak to můžu sjet celé se stejnou postavou, ale být zlý místo dobrý. A pak znova s jinými povoláními a vlastnostmi. A pak to můžu sjet s jinou postavou pro tu srandu. A to se celé násobí.
            Základní hra trvá 100 hodin, pokud ji rychle proběhneš pouze hlavní linii a nezdržuješ se ničím. NPC reagují i na přerušování hovoru. Záležitost s NPC lze řešit většinou 3-5 způsoby podle toho jestli jseš klaďas nebo zlej. Dá se zaplatit, přesvědčit, lhát, zastrašit nebo zabít .. Takže se nekonají pouze 2 možnosti jako občas ve Skyrim: špatná a špatná. Vždy je tam řešení pro obě strany povahy hrdiny.
            Ano, není to 3D, ale iso-3D ale dá ze zoomovat a točit kamera. Ale je to pořádné poctivé vtahující RPG, jaké se dnes už nedělají. Jo tohle kdyby někdo vrazil do pořádného engine.
            Jo a plus pro mne: kromě win i nativní linux program. Nemusím kvůli tomu rebootovat do herni konzole Windows. *4*
            Hraju to každým rokem (letos po desáté) a trvá mi to pár měsíců, než to dojedu. Taky jsem v práci 10+ hodin a skoro 2 hodky zabiju v MHD. O víkendu se plně věnuju rodině. Real life.
            • V pohodě, ja taky nechci nikoho napadat, jen reaguji, argumentuji a dávám do kontrastu svůj úhel pohledu. A jsem rád za úhly pohledu ostatních. Člověk se má furt čemu učit.

              Jo, taky mi připadá smutný, že v RPG žánru mi zatím nic nepřekonalo 9 roků starou hru.
              Vím, že se ve Skyrim spousta věcí opraví, spousta věcí vylepší. Ale pár se jich určitě nevylepší a toho se děsím. Jsem trochu magor, co když se ponoří do RPG, tak se vlomí do té postavy. Ta postava má určité vlastnosti, mimo jiné "přesvědčení". Většinou jsem neutrálně spravedlivý co pomáhá slabším, bla, bla, bla (nutná znalost alespoň základních pravidel D&D). Takže například nejsem schopen okrást tu ubohou stařenku v pastoušce (jo až tak jsem magor). Pak mně samozřejmě zcela odradí quest, ve kterém můžu být jen zlý nebo hajzl. Ta hra mně přestane bavit. Nutí mně vydat rozhodnutí, které se příčí vlastnímu přesvědčení. Ano, můžu ten quest nechat plavat, ale až do konce hry mně tam bude strašit. Možná se udělá mod na odstranění nechtěných questů, ale z paměti ho neytěsním a bude mně iritovat.
              Jo, jindy si zvolím, že jsem chaotické zlo a uživám si "drsnějších" metod řešení questů.
              Mimochodem, v NWN, pokud začneš dělat rohodnutí, která nesouhlasí se zvoleným přesvědčením, začnou se ti odebírat body zkušenosti. Paráda.
              Ano, ve Skyrim nedefinuju ve vlastnostech postavy svoje přesvědčení, ale to prostě v sobě mám a nemůžu ho ignorovat. Takže i když ho nedefinuju, měly by questy mit řešení pro dobráky i hajzlíky. Tohle nikdo nedodělá. *9*
            • Ok, díky za připomenutí :) jinak se omlouvám jestli si ten předchozí příspěvek pochopil nějak útočně myšlený tak nebyl, protože tu jako jeden z mála píšeš rozumně.

              NWN jsou opravdu báječná hra, akorát mě nenapadla v záplavě nových rpg co teď vyšly ( a že se pár skvělých kousků taky urodilo).
    • A ještě mimochodem ke dvou větším dezinformacím uvedeným panem Vávrou:
      -Skyrim nenamlouvali 4, ale víc než 70 lidí včetně profesionálních herců.
      -Bethesda se nikdy netajila faktem, že Skyrim pojede na starším enginu, ale stejně jako třeba u DE3 jde starý engine kopletně překopat do míry, kdy už toho moc společného nemají.
      • asi jsi nepochopil, že tím chtěl naznačit, že ten dabing stojí za prd, i kdybyb měli dabérů 100 tak je pěkně trapné, když jsou jednotlivé hlasy úplně stejné jako ve TES4, F3, FNV a to včetně frázování a přízvuku.
        • Aha, takže Nord má mít jiný přízvuk než Nord? Nechápu, ale nebudu ti tvůj názor brát :).

          To že se v té 70tce oběvilo i 12 hlasů z Oblivionu mi nepřijde jako prohřešek vzhledem k tomu, že mezi hrami je skoro 6 let a mezi herními světy dokonce 200. Navíc hlasy rozhodně nezní stejně a i když si některé můžou být podoné, i v reálném světě se takové případy najdou *3* .
          A mimochodem, s FNV měla Bethesda jen absolutní minimum dočinění, takže by to chtělo dávat bacha, co člověk flamuje *2* .
    • Tak ve světě, ve kterém prodejní rekordy trhá Justin Bieber, nejčtenější deník v Česku je Blesk a Agáta Hanychová vydala bestseller, je klidně možné, že Skyrim je ta nejbombovější hra ve vesmíru.
      • WOW! Tak takhle pádných argumentů tu zatím zaznělo jen pár desítek :) to holt bude asi tou hloubkou.
        Ono ve světě kde JB trhá prodejní rekordy se prostě najdou lidi kteří radši něco žbleptnou, než aby reagovali *3* .
        • Po 2500 příspěvcích je toto téma plně vyčerpáno. Ve výsledku celkem 0 lidí změnilo názor a jediným výsledkem diskuze je, že je celkový dojem ze hry subjektivní záležitost a tím pádem je diskuze zbytečná.
          • A nebyl tím pádem ten příspěvek tak trošku zbytečný? Když nevím co už říct, tak neřvu jen proto, abych nebyl zticha *3* . Ono ne všichny zajímají Vávrovy články a proto se sem někteří dostanou se zpožděním po přeposlání od kamaráda... čili pokud je pro tebe téma vyčerpané, nemáš důvov už cokoli psát, já tu od začátku nebyl a zpětně číst 2500 příspěvků opravdu nehodlám *4* stačila mi Vávrova zpackaná kritika.
            • Ten příspěvek byl myšlen jako: "Proti gustu, žádný dišputát," tím jsem pro tebe shrnul všech 2500 příspěvků a závěr celé diskuze. Toť vše.
  • Jo a čirou náhodou, hledaje něco úplně jiného, jsem narazil na pěkné shrnutí Johna Carmacka ohledně Bethesdy.
    http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=12569
    Ten první odstavec pod video. Nedá se než souhlasit.
    No teď Bethesda dostala do ruky engine idTech 5 a Carmacka k tomu, tak by se příští TES mohl stát něčím opravdu přínosným. I když... ten engine je v Rage a Beseda se moc nevytáhla. Každopádně se mi ta hra líbí a nevidím v ní tolik záporů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit