Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Problem se snipery v Bad company 2 multiplayeru vidim v tom že bych jim zvyšil efektivni dostrel na 1-2 kilometry a zvetsil efektivnost zbraani tak ze na jeden zasah do hrude by byl vojin mrtev anebo alespon neschopny boje. Zvlast kdyz v dnesni dobe muzou sniperi strilet antimaterialovou munici proti lehkym vozidlum. To bych taky pridal aby snipri mohli strilet vrtulniky.
    • Psychotic
      A taky bych dal snajprům krabičku s červeným tlačítkem "Zabít všechny kromě mě".
      • to ne ale me vadi ze se nemuzu poradne zakempit protoze v BC2 není trava a nemuzu zalehnout. Muzu jen klecet. Ale pry v battlefield 3 bude mozne lezet na to se tesim a doufam ze bude i trava *3*
        • Psychotic
          V BC2 byli snajpři proti ostatním klasám skvěle vyvážení, v některých mapách sis neškrtal a v jiných měl výhodu, ale ne jistou dominanci.

          Zalehnutí a vyklánění (po kterých zdejší komunita řve nejvíc) akorát kempení podporují a vývojáři přišli na to, že se bez toho hra klidně obejde... a když už neobejde, tak tomu nějak zmírní efektivnost.
      • Ja vim co bych dal snajprům. Permanentni ban *1*.
    • Lol, my se tu snažime vyřešit problem a ty tu ještě přikladaš špaliky do ohně *7*
      Kšá tady neni camper support linka. *1*
  • Imho problém s odstreľovaćmi by sa dal odstrániť roztraseným zameriavačom a/alebo simulovaním balistiky (a trebárs aj poveternostných podmienok), pokojne aj mierne prehnaným v záujme vyváženia tried. Tým pádom by sa sniprovanie stalo náročnejším a bolo by vážne hlavne o skille.
    • Nevim co resis, V BF 2 i BC 2 je balisticka krivka... Jde asi videt, ze jsi nehral BF 2 tam by jsi zatracene dobre vedel jak je nekdy tezky nekoho sejmout, kdyz se znekoho prasi jak s pytle s piskem. A jinak az na SVD vsechny zbrane maji v BF 2 5 ran na zasobnik..
      • já měl dojem že u BF2 tu balistiku přidává až nějaká novější verze Reality modu, a to navíc jen u těch sniperek.
        • tak to rozhodně ne...
    • vy jste zrejme bad company 2 nehráli. zadny problem s odstrelovacmi tam totiž není a nekoho trefit neni lehky.
      • No ty jsi fakt gaylord *1*
        • a Yebal k tomu *1*
        • a proč? ja když jsem treba ve vrtulniku tak mam 30 kilu za hru a jako sniper pouze 20 nebo tak...
    • Ono by to vyřešilo i třeba jen takova pitomost jako mit jen jeden zasobnik (tak 5 ran?) a dostavat naboj zpět třeba jen za headshot. Tzn. skiller by byl odměněn a noob toho už moc nenakempil.
  • Mě by spíš zajímalo jestli bude LAN. Neví o tom někdo něco?
  • Hm, proč nemuže někdo jiny udělat hru s mapami a hernim stylem jako CS a spol. :/
    Tam sniper když je dobry nemusi byt zakempeny jak piča, je to strategicky souměrne, žadne střechy a debilni schovavačky, trefit se chce praxi a skill atd atd... ono je sice hrozně funny třeba střílet z vrtulníku rotačákem, ale podlně mě se dá najít adekvátnější odměna za to být dobrý, než někoho 10x zabít na spawnu atd. Ne každy je masochista.
    • me spis vadi ze efektivni dostrel snipera je tak 300 metru co je 1/3 mapy (mluvím o BC2). V praxi se da strilet klidne i na 1 kilometr tak nevim proc to nejde ve hre. Navic se zakladni sniperksou puskou ve hre pokud nedate headshot tak nikoho nezabijete, potrebujete 2-3 zasahy co neni vzhledem ke stylu hrani tech decek lehky protoze furt skacou a pobehuji a nepostoji na miste. Takhle se v realu nebojuje ze by vojak furt behal a skakal jak baletka.
      • protože BC2 není battlefield... v BF2 šlo snipovat i na více jak 500 metrů *3*
      • na 1 kilometr to uz rozhodne neni "klidne", ale jinak mas pravdu
        • no rekordy se pohybuji kolem 2,5 km v zavilsosti od pusky ale to by se hraci asi stezovali. Ale ja bych to tam klidne dal
    • Tedy, dovol mi reagovat upřímně, ale někdo hold nepreferuje naopak skákat s odstřelovačkou jak ocas na mapách o velikosti krabičky a uznávat nějaký skill za to, že jsem před někým králíkoval a dal mu headshot na první pokus a podobný chujoviny. Pořád nechápu, proč si někdo stěžuje na třídu odstřelovačů a zrovna u hry jako je BF. Je to prostě forma bojové jednotky a stejně jako tank nebo letadlo má svoje principy. Těžko bude někdo čekat, že se odstřelovač s hurá výkřikem půjde mlátit s partičkou ozbrojenou samopaly. To, že je sniper někde ukrytý ( což není samozřejmě pravidlem ) a někde eliminuje nepřátelské jednotky s tím, že ho není možné snadno zahlédnout, protože leží ( jistě, určitě nebude panáčkovat, že jo ), je jeho taktika a jeho výhodou je vzálenost, vždycky tomu tak bylo. Problém s touto třídou vidím jinde a to je v jejich obrovském hráčském zastoupení na mapu, což jak tu naznačovali kolegové na začátku, by mohlo s klidem odstranit limitováním tříd.
      • No nevím. Z BF2 si vzpomínám hlavně na snipery poskakující v přední linii, jak s radostí kladou claymory. Kempili se pak většinou mapy ze Special Forces - a právě díky sniperům tyhle mapy byly mnohdy nehratelné. Sniper ať si kempí, jak chce, ale problém je, že tohle kempení moc hratelnosti nepřidává. Takže limit sniperů na mapu bych fakt bral. Ale je naprosto jistý, že nikdy nebude.
      • Jenže u snipera by měla být i nevýhodou ta vzdálenost. Ať už to je lišta, kterou některé sniperské pušky používají kvůli teplému vzduchu unikajícímu z hlavně a následnému zkřivení obrazu, ale i to hledí by nemělo být tak klidné. Většinou ten sniper působí jako týpek s railgunem z quaka.
        Jenže to znamená zase dopast další feturu a ne každý to má jako prioritu.
      • Někdo zas nepreferuje byt vykempeny na spawnu nějakym ocasem ktery je někde zakempeny a 10x chcipnout než zjistim kde vlastně muže vubec byt. Ja vim že napišeš že to nemusim hrat *4* , ale ja nenadavam na BF3!!!, jen sem si povsteskl že se cela herni scena ubrala nějakym divnym směrem a že nemysli na lidi kteři maji radši menši mapy a fér, rovnocenný boj.
    • lepší než 4hod z COD
  • ALIENVIK
    Když nebude tak dementní jako v badcompany2 tak ok *3*
  • M4RTY
    Koupil bych si to, ale už nemám kolunky *1*
    • Stejně si to stáhneš jako všechno:P
      • M4RTY
        Já? Prosim tě, já si stáhnul tak... no stáhnul sem toho hodně ale sakra hodně sem toho koupil *5*
  • Ak je to pravda tak sa konecne niekto pochlapil a spravi poriadnu kampan s slusnym play time :P, ale co si budeme klamat kedze tieto fps tituly su hlavne o mp
  • Urug
    "chtějí pomocí singleplayeru přitáhnout i ty hráče, kteří normálně skočí rovnou do multiplayeru"
    ... já to nechápu, nějak mi to nedává logiku...ty co si hru kupují kvůli multiplayeru chtějí přitáhnout pomocí singleplayeru?
    • Ten singleplayer bude natolik dobrej, že si ho zahrajou i ty lidi co skáčou hned po multiplayeru. Co na tom nechápeš?
    • Cajk
      Já nechápu co na tom nechápeš:)
      • tak to mas problem chlape
        • *1*
  • jaj, malo to zostat cisto iba multak. aspon by zlodejom padla sanka. no ale je to ich hra.
  • 12 hodin nudy?? skúšal som sp v bc2 a tam to fungovalo tak že stačilo sa schovať za prekažku a partaci vystrielali všetko, navyše boli nesmrtelni takže ste boli v roli divaka. Uplny fail. Podľa videí sa nič nezmenilo.
    • Raději pohled diváka, než způsob "univerzální voják" v jedné nejmenované hře, kde to probíhá následovně: " vojáku hejbni prd*lí tam a hejbni zase zpátky, odpal tamto, odpal barák, vystřílej pouze a pouze ty celou divizi a běž dál, sestřel 3 helikoptéry, rozmísti nálože, vystřílej celý pluk, aby si zase mohl jít dál, zachraň toho, tu, ono přes půl pole a dej raport kapitánovi, obsluhuj to, tu, ono a zase hejbej prd*lí neboť....... neboť tví parťáci umí chodit do předu jen v případě, že to mají naskripané v palici, ale jinak ti "takticky" kryjí záda po celou hru a dělají celkem kulové, kromě toho, aby si vystřihli efektní piruetu, když to schytají při přebíhání k překážce během nejsilnější palby, na to jsou vskutku experti. Ano, lačním po takové zábavě...
      • Xykon
        Nejlepší recenze na tuto nejmenovanou hru co sem kdy četl :D
      • no ja radsi ani jedno *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit