Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super obranou proti sniperům je stále dostupný cloak z Crysis. Ať žije Crysis (nyní Crysis 2)!!!
  • blahorodie
    Nech da PAN BOH , aby sme sa dockali konecne nastupcu Battlefield 2,
    lebo z Bad Company 2 uz mi hrabe v hlave *4*
  • Len 12? *11*
    • Na dlouhý single hraní tu máš RPGéčka. FPS akce jsou o rychlým singlu a super dlouhým mulťáku. A tak je to správně. Nedovedu si představit, že hraju x misí třeba 50 hodin. To by ta akce byla až moc rozplácaná v čase. To máš jako akční film a akční seriál. Viděl jsem seriál, který by byl jako film absolutně super, ale jako seriál stál za nic, protože se to všechno prostě moc táhlo a finále nikde. Vedle toho u battlefieldu je single fakt jen bonus. Většina si ho stejně koupí kvůlu multiplayeru a kdo multiplayer nezkusí, měl by se nad sebou vážně zamyslet. *4*
      • Pokud bude mít ten singl vážně 12 hodin tak si tu hru koupim jen kvůli tomu. A to tvé porovnání s filmem a seriálem je dost mimo. Ve filmu platíš herce a každá akce stojí peníze ale ve hře je vše jen jako a můžeš toho tam mít kolik jen chceš.
  • Pete.palis
    Fault Line 2 gameplay!!!!;)...plazení větrací šachtou, městská přestřelka...

    http://www.youtube.com/watch?v=DWncVlgg3co&feature=player_embedded#at=53
  • Myslim ze by stacilo na team o 32 hracich tak 5 sniperu, na par severech v BC2 to funguje a nestezuju si :) ... nesnasim kdyz celej team sniperuje
  • Z BF2 mulťáku... K těm pošukoodstřelovačům :-) Že jsem si opravdu nevšiml, že je pro každýho po spawnu připraveno sólo vrtulnidlo či dvousits killjet co shazuje těch moc bomb a nechá klidně ztratit 25 playerů jedním tlačítkem :-)) JJ, limit třeba 1na tým by měl být.. stejně tak, jako i těch vrku či jetů je na mapě jen "pár".. Pochybuji že výzbroj armád tvoří 50% odstřelovačka ?-)
    V důsledku, když to nezavedou mi to vadit fuckt nebude, páč jsem nikdy v BF2 neměl probl se snajpry :-) asi hraji s těmi "vyzrálejšími" .-)
  • ta hlavne aby slo masakrovat civilni obyvetelstvo, zohavovat je a delat si s mrtvolama spolecenska fota na pamatku
    god bless america
    • Ty to budeš mít v hlavě asi pěkně pomotaný.
      -1
    • 1+
  • Este k tomu lahu, ten je podla mna fakt dobry ale napriklad pri takom Project Reality a to BF3 urcite nebude. Ale zasa ak to nejak nevymyslia, tak aby sme sa nedockali jak v BF2 prve jak sa stretnete face2face s nepriatelom tak kazdy siel okamzite skoro lahu. Z prvu ked v BC2 lah nemal byt som bol skor sklamany , ale casom naopak som rad.
    • Leh je nutností! Není nad pocit, když si člověk najde svého snipera, který si válí šunky ve křoví a dá mu nožem pěkně do válejícího se zadku. Když sniper stojí, není to ono...

      U lehu by stačilo nastavit pomalé vstávání. Pak by si sniper musel sakra rozmyslet, zda-li na místě zalehnout. Rozhodně to nesmí dopadnout jako v BF2 (v jedné z prvních verzí), kdy se dalo v lehu skákat. *1* *1* *1*
    • v BF2142, ked si si lahol mal si chvilu strasne nepresny kurzor, v BF3 maju by realne animacie, takze do lahu sa nedostanes hned, ale chvilu to bude trvat aby si lahol a potom budes mat este nepresne mieridlo, myslim, ze to by uplne stacilo
      • njn to je fakt, ale zase boli cheateri co vyskocili a uz vo vyskoku lahli a tak dopadli na zem a pod. a to sa nedalo takmer zabit... :( ja som bol tiez sklamany ze v BFBC2 nie je lah ale zvykol som si a uz mi to nevadi, aspon nie je tolko camperov :)
  • len nech sa to drzi korenov BF a nech vsetko ostane pri starom, ako v BF1942, BF2, BF2142, plus nove prvky a destrukciu, potom budem spokojny (teda ked to vsetko dobre spoja)
  • life28
    niektori z vas maju celkom slusne napady. Ale napriklad k tomu ztazeniu, draha letu gulky je aj v BC2, na mape heavy metal nemas sancu bez toho, aby si vopred nevedel, kde gulka padne. A ztazovat sniper ulohu netreba, zahraju si zanho vsetci, profici maju nato HC servery. Ja by som to riesil tak, ze by som ludom, ktori lezia viac ako 60 sekund daval kick.
    • iste dokonca aj rychlost gulky tam je.Ovsem podla mna sniper nema co behat po mape a konkurovat v osobnych subojoch reaconom tym ze sa v okamzitom sprinte zastavy este sa ani nedokonci animacia priblizovania dalkohladu k oku a uz striela headshoot.takze pekne krasne natiahnuyt animaciu lahu na dlhsiu dobu nie ze sa prevedie okamzite.Puska aby sa nechvela by bolo treba nutne o nieco opriet zem stena atd.Pri zasahu ma sniperom riadne trhnut tak aby nemohol hned na to presnym zasahom opatovat palbu.Cize na strednu vzdialenost by im ciastocne mohol konkurovat aj vojak opatreny utocnou puskou ak by zbadal snipera skor.Naopak pridal by som sniperkam ucinok tudiz bez problemov by prestrelila 400mm stenu.Ten kick za lah mi pride moc brutalny a obmedzuje strategiu snipovania prinajhorsom by som pripustil moznost ze hras pomaly respawnujes sa pomaly a teda ked umries natiahol by sa spawnovaaci cas ale to je tiez asi kravina nakolko sameho ma serie ked zatial co ja niekam opatrne dobehnem bezhlavy idioti stratia polku zivotov tupim nabiehanim superovi priamo pred zbrane.
      • life28
        ved jasne, mozu spravit dlhsi load zbrane, ale stale tu budu hraci, ktori vymyslia vlastny styl. Niektori su proste tupci, a nic sa s tym neda robit

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit