Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja teda neviem, toto mi po tych vsetkych moznych pokusoch o remake UFO ci JA2 prvykrat pripada aspon trocha nadejne - preto nerozumiem tomu, ako tu tolko ludi uz vyplakava nad vsetkym moznym, co ich napadne. Zla grafika? No mne sa zda celkom dostatocna, neviem co kdo ocakava, hlavne ked tu ide skor o hratelnost. Ze je 3D? No tak si skuste pozriet nejake info o The Dreamland Chronicles: Freedom Ridge od Mythod Games s Julianom Gollopom...a vobec, nie ste vsetci uz nejako moc upistani? :)
    • uzivatel1982
      Mno mě se teda moc nelibí ani to, že zruší systém AP nebo ,že budeš mít jen jednu základnu s tím, že budeš moct stavět letiště a podpůrný budovy po světě, což mi příjde až moc velký skok jinám od původního xcomu. Grafika mi prostě příjde málo atmosferická(a to,ze tam bude bullet time,kdyz zabijes ufona tomu nepřidá)...třeba v xenonauts je prostě kreslená isometrická a i když není technologicky na takový urovni jako tohle, tak na mě prostě působí líp. Proto a pro pár dalších důvodů třeba remcám já. Co mi příjde zajimavý jsou specializace a customizace jednotlivých vojáků,generování map,a to že snipeři budou mít háky aby mohli vysplhat na střechu.
      • ...treba si uvedomit, ze nieco povodne UFO ci JA dne asi uz nevznikne...mozno tak nejake indie...na druhej strane sa cudujem, ze niekto ide vobec vydat turn based strategiu v dnesnej dobe...uz len to je pomaly zazrak...treba pockat, mozno to nejak obstojne dopadne aj s tymi zmenami
    • Dostatecna grafika? Me se na UFO zda dokonce pekna. Ano neni to next-gen,ale kdo po tom porad touzi? Ja ne.
      Jediny problem s 3D grafikou budu mit,pokud bude nutnost otacet kamerou aby jsi neco nasel. I cele Ufo:Extraterrestrial jsem mel kameru zfixovanou v jedne poloze a zadny problem. Nutnost otaceni me dokaze vytocit. *3*
      • Presne tak...takze ked vyvojari, resp. vydavatel nezblbnu so snahou zavadzat nejake "prevratne novinky", moze to dopadnut celkom dobre...ale takych pokusov tu uz bolo, takze sa uvidi az ked to vydaju.
  • I kdyby to bylo dobré jen jako X-Com Apocalypse, tak by mi to stačilo, ještě teď mi hrůzou vstávají vlasy na hlavě, když si vzpomenu, jak mě v každé misi dokázali naštvat brainsuckeři (při špatném rozestavění jednotek), když jste je sledovali během tahu "emzáků", jak si vesele kráčí k vašemu vojáčkovi a s radostí se mu přisají na hlavu.
    A nebo u starých dílů, kdy jsem si do ruky nachystal odjištěný granát a během kola alienů mi daného vojáčka ovládli a granát pod něj a jeho spolubojovníky upustili *1*
    • X-Com Appocalypse je muj nejoblibenejsi dil. A to jsem hral vsechny.
      Takze jak ''JEN jako Apocalypse?" *1*
  • Darkest
    myslite ze ta zakladna bude i ve finale takhle resena? meto teda prijde dost hnusny a podle me to navic bude fungovat stejne jako v orginalnim ufo (staveni do ctverecku na plose) a i tam to vypadalo o dost lip....vim ze to asi bude pod zemi ale jen tma a nejaky vyrezy do ni mi prijde dost divny
    • Co je dost hnusny? Je tam jeden obrazek a to pohled z boku. Vazne si nekdo muze jen na vterinu myslet ze to je pohled ve kterem se bude hrat?

      Tesim se na druhy dil Ufo Extraterrestrials,protoze ten ma vyjit v breznu. Pak se budu tesit na tohle UFO. Tolik let nic(vyjma prvniho dilu ufo extraterrestrials) a ted dve hry za jeden rok? Jsem nateseny...
      • Jinak už to tu bylo několikrát zmíněno, ale ještě brzy vyjde třetí UFO hra, která vypadá asi nejnadějněji, a sice Xenonauts:
        http://www.youtube.com/watch?v=nc7IVbY3UYg
        • Hmm. Na prvni pohled me to absolutne nicim nezaujalo. Ale to neznamena ze to nakonec nemuze byt nejlepsi remake X-Comu. Uvidime.

          A ta baze? Ty myslis jako nahled na tvou bazi? Tak to pak jo. Ja myslel bazi pri utoku a misovani.
          V kazdem pripade i tak se mi nezda pravdepodobne,ze to bude jediny pohled na bazi. Neni tam totiz vubec,ale vubec nic videt ani pri maximalnim zvetseni obrazku. Spise bych to tipoval na takovy celkovy bocni pohled pro zajimavost.
          • 1) Boční pohled právě nedává smysl, pokud by se normálně stavělo pohledem shora. Těžko může základna stavěná na placce mít najednou při pohledu z boku pět pater.

            2) Však ono tam nic moc bejt vidět nemusí, stejně je to spíš eye candy jako třeba města v Heroesech. Případnej útok na základnu bude řešenej normální herní 3D mapou (přičemž právě ta nenáhodnost rozmístění, o který jsem mluvil v předchozím postu, zajistí, že 3D mapa bude tý 2D odpovídat).

            3) I v novým článku na EG je zmínka o tom, že pohled na bázi bude z boku, ale těžko říct, jestli to opravdu v gameinformeru psali, nebo si to JD vycucal z prstu.
      • Proč by to nemohl bejt pohled, v jakým se bude hrát? Vždyť UFO mělo základnu řešenou podobně, akorát se zaplňovaly ty sloty místnostma viděnejma z ptačí perspektivy:
        http://www.richardcobbett.com/wp-content/uploads/xcom_base.png

        Pokud by byla konstrukce základny zase řešená z ptačí perspektivy, nemohla by mít tolik pater, takže ten screen je s největší pravděpodobností to, co uvidíš ve hře. Pokud bych si měl tipnout, tak bych řekl, že ani nepůjde hýbat s umístěním jednotlivých místností, ale člověk je bude jen postupně odemykat.
  • Jako bych to minule nerikal, bez podpory mysi chujove :(
    • Cože? Na to jsi přišel jak?
  • Mam pocit že trend konzolových hráčů je v současne době něco jako bezbarierovy přistup pro postižené.
    • hraji na pc i na konzolich a rozhodne nejsem postizeny.vubec se nedivim nekonecny valce pc/konzole protoze presne takovyhle lidi porad prikladaji do kotle.kdyby se o tom nepsalo tak by me nikdy nenapadlo neco porovnavat nebo resit,kazda paltforma ma svoje.skoda slov
      • On ale nenaráží na inteligenci konzolových hráčů, on je pouze znechucen tím, jak u každého druhého titulu tvůrci veřejně prohlašují, že kvůli podělaným konzolím musí zjednodušit tohle a tamto, aby to na konzolích šlo vůbec rozumně hrát. Takže jestli z konzolistů někdo dělá "postižené", jsou to především sami tvůrci.
    • Spíš jde o dobrovolnou lobotomii *1*
  • Starší díl měl kouzlo neurčitosti, nekonkrétnosti (věc, kterou si drtivá většina grafiků při tvorbě čehokoliv neuvědomuje). Díky tomu musel lidský mozek použít více fantazie, než u sterilního 3D remaku a tím pádem se hráč více vtáhl do atmosféry - podobný princip, jako s knihami. Osobně se mi ale grafika v remaku ve výsledku docela líbí a nepovažuju to za nějakou katastrofu.
  • Neni sance aby dnes vysel XCOM v takove podobe jakej sme ho znaly - tedy ultimate hardcore, kdo to dokazall hra na normal byl borec, o lidech co to dohraly na supermana se septalo v kuloarech. O vsem svedci videjko od yogycosi na youtube, kde ve 3 videich ukazuje gmeplay XCOMu 1cky a pod videem sou komentare ze to lidi nezvladali ani na easy prvni misi s malym ufem, takze asi toliko k dnesnim trendum :(
    • Ale treba remake UFO: extraterrestrials je na normalni obtiznost obcas pekne hardcore. Pokud tedy nehrajete stylem save/load,coz jsem u x-com serie nikdy! nedelal. Hral jsem spatne na misi? Proste jsem prisel o sve 2 nejlepsi vojaky. Bohuzel.

      Na konkurecnim serveru jsem cetl,ze mikromanegment je zcela zrusen. Pokud ano.pak jsme nastvany uz ted.
      • To jsi četl na EG, ne? V originálním článku na gameinformeru je jen něco o tom, že autoři odstraňují nemalé množství mikromanagementu, to zrušení je jen JDho výmysl, aby zněl článek lehce bulvárněji.
    • Mně to teda tak ultimate hardcore jak tady píšeš nepřišlo, dneska bych takovou hru nehrál spíš z toho důvodu, že na to nemám tolik času a trpělivosti, osobně mám teď raději hry, které můžu za 20-30 hodin čistého času komplet dohrát. Nějaká RPG a MMO jdou úplně mimo mě.
      • hral roli vek, to je pravda, ale byl to zazitek vyrustat na komplikovanejsich zalezitostech a sam ne ne dochazet, nez dneska na tech servirovanych vyplasich
        A pravda, je to vina mas, ne konzoli, jde jen o to ze konzole byli jaksi u zrodu zjednodusovani kvuli omezenemu ovladani (RTS, puvodne PC RPG) a nak se asi prislo na to ze je masam uplne jedno, cim stupidnejsi tim lepsi.
    • Ono je totiz v dnesni dobe velka drzost chtit po hraci, aby treba hned ze startu prodal nepotrebne veci a vybavil jen stredne velkej tym aspon nak obstojne...nebo nedej boze chtit aby se snazil pestovat si supervoajky i kdyz je zde moznost donekonecna kupovat relativne levne rekruty. Rozhodnuti jaky typ strelby je zrovna vhody, to uz raci ani nezminuju. (Samozrejme, vse to zni jako naproste banality pro znacle incubation, JA, xcomu ale i nekerych modernich tahovek, ale kdyz si vezmete ze konzolisti nejsou schopni pochpit ani utok 12-26 a musi prosste mit mec s utokem 6, mec s utokem 7, mec s utokem 8 atd...)
      • RavenHolm
        Ale notak. Tohle je sice pravda, ale hráče jaké popisuješ najdeš i u PC. Tohle není vina konzolí ale vývojářů, protože peníze se nacházejí v masách a ne v malých skupinkách HC hráčů.
  • Nejvíc mě děsí to: "Přesto bude mikromanagement zjednodušený tak, aby se maličko přizpůsobil trendům a konzolovým hráčům"... aneb přizpůsobení tomu, že lidi jsou blbější a blbější...managment byl na prvim UFO jednim ze stěžejních prvků zábavnosti, zmínko o konzolích radši ani nekomentovat kvuli zbytečným u flame...grafika je pro mě nevadící nějak výrazně pitomá mi nepřijde...co bych nezkousnul by byli takový ty "komiksový" divný ksichty jako předvedlo poslední české UFO nebo třeba Tropico 4...z toho vdycky šílim a dokáže mi to zku*vit zážitek na 100%...jsem zvědavej, do tý doby mi nezbejvá než mastit remake na PPC
    • Já doufám že to s obtížností vyřeší podobně jako v civilizacích. Tam taky na nižší obtížnosti stačí mačkat doporučené výroby a výzkumy ale při vyšších se bez podrobného managementu a nastavení jednotlivých měst nedá vyhrát.
    • I když...teĎ znovu koukám na ten první Screen a ty bouchačky velký jak člověk.... *10* *16*
  • RavenHolm
    Doufám, že to nezabijí hloupými zásahy do gameplaye, tak jako to dokázali autoři Jagged Alliance: Back in Action.
    • nojo, ale treba to nebude tak spatny (ted myslim JA) - ze to nebude naprosto verne hernim principum originalu nemusi nutne znamenat pr*ser... vsak uvidime uz brzo...
      • RavenHolm
        Fakt, že to není na 100% věrné předloze mi nevadí. Dokonce jsem byl ochoten se naladit na nový soubojový systém bez tahů, ale odstranění Fog of War mi přijde jako demence. Jejich argument byl, že testeři to s FoW nepokládali za zábavu. WTF? Tohle rozhodnutí z mého pohledu zabilo celou hru a to jsem velký fanoušek JA2.
        • Darkest
          a pritom by stacilo tak malinko jako moznost v options....at se kazdy rozhodne jestli je to pro nej s fow zabava nebo ne
          • RavenHolm
            Přesně tak. Já jen doufám, že i přes oficiální nepodporu modů, se dočkáme něčeho jako je 1.13 pro JA2, protože JA:BiA nevypadá zas tak zle, jen autoři udělali několik rozhodnutí, kterých podle mě budou litovat.
  • Já jenom doufám, že to bude lépe zpracované, než verze od Altaru... staré UFO mě drželo přikovaného k monitoru 486ky pěkných pár měsíců... Dle mého názoru hry tohoto typu nejvíce kazí 3D svět, který ze hry dělá akorát chaos (viz UFO od Altaru nebo Commandos 3).

    A na grafickém zpracování nezáleží... hlavně hratelnost... a výzkumy emzáků... na to se těším.. *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit