Přejít na výpis diskuzí
Citadela bude v Mass Effect 3 větší a pestřejší
12.1.2012 | levis
66 příspěvků
-
Nejak vam tu nefunguje "PC filtr". Kdyz ho zapnu tak stale vidim nejaky clanky
-
doufám, že to bude řežba jak se patří. Jestliže má být trojka o něco bližší jedničce (ikdyž to tak nevypadá), tak se máme na co těšit!!!
Akorát doufám, že nenaházejí do scénáře blbosti...už teď se mi nezdá spojenectví Reaperů a Cerbera, který byl ve dvojce tak ostře proti nim... -
-
Jaké spojenectví? Cerberos prostě získal část technologie Reaperů a teď ji používá ve svůj vlastní prospěch, tedy ne v prospěch Reaparů ani Shepardovi a spol. Na eurogameru byl popis dvou misí z ME3, z čehož vyplývá, že Cerberos potřeboval Shepyho jen do určitého okamžiku a teď už ne, a že mu jde o zotročení Reaperů. Sice mi pořád není jasné, proč z Cerberu bude v ME3 nepřítel č. 2 i pro Sheparda, který s jeho praktikami souhlasil, ale budiž.
-
-
Fakt? Zotročení reaperů? To zní neskutečně stupidně. *7*
-
-
Čo k tomu dodať? .....Mac Walters
-
Formulace dělá divy. Stačí, když to bude ve hře přeformulováno do intouštiny a každej bude spokojenej.
-
-
-
-
Nevím jak vy, ale já se nejvíc těším na pointless DLC (ahoj Kasumi a Zaeede), všechen ten gay sex který je slíbený a na spoustu dalších pikantností.
Bylo by super kdyby tu sérii zakončili důstojně. Snad si do toho Hudson nenechá(nenechal) moc kecat. A head writer dělal i na dvojce, tak tu je stále dobrá šance že se Bioware opět pochlapí. Ačkoliv jeden nikdy neví, s lidma jako je Hamburger Helper pobíhajícíma okolo... -
-
Ty jsi posunovač ho/ven?
-
-
Yuhů, 'Máš Defekt 3' je tu!
-
-
ano skutečně Jazz defekt je tu
-
A s ním i jeden rpg negativní troll.
-
Toto je jediný defekt na který se těším :D
-
muhahaha
-
-
To je fajn, Citadela ve dvojce byla trošku zklamáním, na to jak gigantická ta stanice má být, ale i na těch načítacích videích bylo vidět, že v citadele člověk byl jen v jedné okrajové části. Kompletní Citadela by asi bylo zbožné přání, ale aspoň to z 1 a 2 dohromady a něco k tomu...
Jinak taky má někdo pocit, že větou "Tentokrát můžeme jednotlivé konce hry vymýšlet bez ohledu na to, zda na cosi v budoucnosti naváže" to trochu schazují? Prostě říkají, bez ohledu jak dopadnete, my si uděláme výchozí pozici v další hře jak se nám zlíbí... No jo, člověk by toho chtěl moc *1* -
-
prostě to chtějí uzavřít tak proč se omezovat. pokud bude něaké nepřímé pokračování maximálně tam budou něaké odkazy na původní trilogii.
-
-
Nevím jestli přeceňuju hráčovy možnosti ovlivňovat příběh, a nebo budou muset mezi ME3 a další hrou udělat v příběhu aspoň 100 let mezeru ve které se všechno vyžehlí.
-
-
No kolik dílů bys ještě chtěl Reapery zastavovat? 3 jsou akorát.
Další můžou klidně udělat prequel. Rachni wars, Krogan rebellion atd atd. Nebo to posunout. Ve sci-fi je úplně jedno o kolik do budoucnosti skočíš.
-
-
-
-
Ať si je třeba Citadela mega obrovská... Mně zajímá jestli konečně Bioware zanechá typické šablonovitosti, kdy jeden scénář recykluje pořád dokola a jediný co se mění je míra epičnosti (která fakt neklesá). V to že rozhovory mohou býti bohatší už ani nedoufám....
-
-
Ono podle mě ale ve výsledku ani tak nejde o příběh, jako o to, jak je podán. Bioware jsou recyklátoři až hanba, ale rozhovory mají hlavu a patu, působí přirozeně, všichni se chovají v rámci možností logicky (rozuměj ve shodě se svým psychologickým profilem), nechybí humor a odlehčení... a to vše je něco, co v herním průmyslu rozhodně neplatí za standard (přestože by mělo).
Snesu přepálenou a patetickou epojej, pokud neuráží mou inteligenci. -
-
+1
-
-
co bys chtěl víc prosim tě?ANO příběh je trapný v zakladu (zlí emzáci přijdou včechny vyhubit a hrdina je musí zastavit)ale to jakym způsobem bioware ten příběh vyprávějí jakou tomu umí dodat atmošku je vyjmečné a opravdu nevim co ti vadí na rozhovorech mě se zdají košaté až až pokud chceš opravdu ukecakou hru máš tu skyrim nebo the old republic.
-
-
skyrim je spíš čtecí než kecací.
-
-
možná, že jsem zaměnil slova za řádky... už přesně nevim. ale číslo sedí
-
-
http://games.tiscali.cz/tema/mass-effect-3-bude-nejukecanejsi-z-cele-trilogie-57291
-
-
-
Na kecání tu mám FNV :-) Skyrim fakt ne :-)
-
-
pravda špatný příklad.
-
-
-
někde bylo psáno ,že ME3 má 40 000 slov. pro srovnání ME1 mělo 10t a ME2 20t. takže o pestrost dialogů bych se nebál *3*
-
-
Jenže objem textu sám o sobě hru dobrou neudělá.
-
ty počty slov se mi nezdají. DLCčka na Fallout: New Vegas mají víc slov (Dead Money 80k, Honest Hearts 35k). Nepleteš si to spíš s nicneříkajícími řádky textu?
-
To nezní špatně. Tak snad se vytáhnou i v příběhové části... Obři červy baštící obří roboty mně nezaujali *3*
-
-
přeci jenoum v 1 stačil Vládce na to, aby pomalu zlikvidoval sám celou citadelu a musela ho sundat celá flotyla. snad to nebude stylem shepard jako malej človíček si troufne na reapera a ten červ měl kliku, že ho reaper reroztrhl vejpůl *1*
-
-
No ten nárust je daný recyklací kodexu, který byl ve druhém díle stejný jako v prvním, plus nové lokace. Dialogy budou podobné:D
-
-
-
A budou tam záchody?
-
-
Copak záchody, hrozně mě ve dvojce potěšil redesign normandy2 v rámci "klenby": zatímco v ME1 byl strop posetý bílými užitečnými kontrolkami, na které nikdo pořádně bez štaflí nedosáhl (http://images.wikia.com/masseffect/images/3/31/Normandy-PilotBridgeView.png) ve dvojce se poučili a snížili počet těhle výmyslů, zároveň odstranili nejefektivnější využití drahého lodního prostoru - schody.
-
-
mě se ve dvojce líbilo že postavy měli lepší boty
-
-
Zase vákuový "skafandy" měly postavy vtipný, až jsem se bál, aby jim neexplodovaly kérky.
-
-
Tak on je docela vtipnej i ten vytah. Na lodi, ktera jednoznacne ma neco jako vlastni gravitacni pole nedava moc smysl stavet vytah. Praktictejsi by byly beztizny tubusy, treba jen s malym gravitacnim zrychlenim nahoru a dolu ... byl by to takovej beztiznej paternoster.
-
-
Hmmm, to by bylo něco místo výtahu mít šachtu jak obejvák na ISS (http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream), kdy by prostě prolítli nahoru nebo dolu... A to mě ani nenapadlo :)
Zase by to šlo okecat, že ten "výtah" neni normální lankovej/motorovej, ale je to vlastně kabinka s vnitřní gravitací, která je právě pomocí týhle technologie posouvaná. A je to tam, aby se posádce nedělalo šoufl, když museli z oběda na můstek skrz no-grav zónu *3*
-
-
-
A nekdo nam narazil. *1*
-
Ve Skyrimu záchody byly taky....kdo hledá, najde:)
-
*1*
-
Tak pozor, ve dvojce hajz*y na Normandy byly. Dokonce to bylo i tak vychytaný, že když šel Shepard na dámy, palubní počítač ho zpražil.
Takže "Fuck Skyrim in the face!" -
-
Záchody, hlavně ty dámské, jsou poslední dobou nějak populární, i Adam Jensen v Human Revolution se na ně podíval, přičemž ho pak Pritchard (docela vtipně) vyplísnil. Takže Skyrim jde vlastně proti proudu *1*
-
A v kajutě kapitána šlo spláchnout :D
-
pwned!
-
To máš pravdu :) Dost často jsem tam šmíroval :DD Ale nikde nikdo :(
-
-
-
Větší ? já se občas ztratil i v jedničce *2*
-
-
Jj, ale ve dvojce zas naopak z Citadely nenechali ani kousek *4* No jsem moc zvedavej, co z ty trojky vyleze...
-
-
Ale tak co si budeme rikat, na zaverecny dil se tesim a to jakoze hodne. *2*
Trochu se desim s jakou "novou" hrou prijdou kdyz se timto uzavira "Shepard trilogie". -
-
Shepardův synovec z druhého kolena :D
-
-
Jsem zvědavý jestli bude možné v nějaké budoucí Mass Effect hře použít savy s této trilogie. Jen kůli nejdůležitějším událostem.
Už jen 56 dní! *1* -
-
Já tipuju, že se bude v příštích dílech dost skákat v čase.
-