Přejít na výpis diskuzí
Husitské RPG od Warhorse poběží na CryEngine 3
9.2.2012 | Petr Poláček
105 příspěvků
-
Tohle mě docela dost překvapilo, nečekal jsem zrovna CryEngine, když napsali jako požadadavek na senior 3D grafika "umění předvést hodně muziky s omezenými prostředky".
-
-
co ty víš, třeba měli v době nabídky jen engine Minecraftu *8*
-
Omezenymi prostredky je samozrejme myslen pocet polygonu. Clovek co dokaze vymodelovat superrealistickej model z 200k polygonu je pro herni vyvoj naprosto k nicemu
-
-
keby sa písal rok 2000 tak by som súhlasil ale doba sa zmenila, dnes sú hipoly modelery rovnako potrební ako low-poly ktorí robia predovšetkým základný mesh, ktorý by ale bez normálových máp vytvorených hipoly modelermi v špecializovaných softoch kde sa pracuje s miliónmi polygónov, vyzerali doslova smiešne... dnes už nie potrebné hľadieť na každý nadbytočný polygón, dôležitejšía je napr. správna topológia na dobrý skinning (hlavne u postáv) a celý mesh je vlastne uspôsobený na hipoly modeling, čo sa v minulosti nerobilo.
-
clovek co dela jen high poly je taky uzitecnej...nekdo jinej muze delat low poly a "pect" mapy
ale je lepsi kdyz to zvlada jeden *3*
-
-
3d modely se snad nevytvari primo v CryEngine? Tam se snad az pouzivaji? (I kdyz zas tak do toho nevidim, tak me kdyztak opravte :)
-
-
Většinou jde v enginu vytvářet modely, ale používá se to maximálně na jednoduchý tvary jako koule nebo krychle. Ty se dají většinou "spojovat" do složitějších struktur jako jsou domečky a autíčka, ale kdo by to dělal, když v 3D studiu to máte mnohem jednodušší. To je jako dělat úpravu fdotek v paintbrushi. Taky to jde, ale neni to úplně nejlepší.
-
-
doba trochu pokročila :) mnohé editoru sú veľmi dobre prispôsobené na tvorbu zložitých štruktúr a ktoré poskytujú komfortnejší worflow pretože sú úzko špecializované. Cryengine editor má pomerne robusné nástroje na tvorbu terénu aj veľmi zložitých organických tvarov. Na presné tvary a modely typu charaktery, budovy, predmety je samozrejme určené 3ds a pod...
-
-
Nejsem žádnej game designer, akorát jsem si párkrát hrál s unity, cryengine neznám.
Když jsi vyjmenoval charaktery, budovy a předměty, takněják nevim co ještě zbejvá, jako organický tvary. Napadá mě maximálně prostředí jako stromy & šutry, ale to hádám že se taky modeluje nebo něják kouzlí pomocí speedtree. -
-
keď sa bavíme o otvorených RPG na ktoré je Sandbox editor ako stvorený tak priamo v editore je možne vytvárať akýkoľvek terén, hory, jazerá, jaskyne... a pomocu vhodných nástrojov na voxel modeling v rukách niekoho talentovaného sa otvarajú obrovské možnosti http://www.youtube.com/watch?v=PhXIkbaVaj8 ,zároveň sa to všetko dá textúrovať, pridávať efekty, predmety atď.
A najlepšie je, že môžeš prepínať z editoru priamo do hry kedykolvek chceš ...
-
-
-
-
Nevim, asi ne, to mě jenom tak napadlo, když jsem tu zprávu četl.
-
Taky tomu nerozumím, ale nedokážu si představit, že by se v něm ty 3D modely nevytvářely.
-
-
potom si riadny kar a neviem co sa zapajas do diskusie ked tomu nerozumies nic :)
-
-
Hm, tak teď jsi mi to vysvětlil *7*
-
-
-
-
Tým mysleli to že nemajú licenciu na 3Ds *1* (only joke)
-
Třeba tim mysleli platový podmínky :)))
-
-
Nope http://warhorsestudios.cz/index.php?page=jobs&lang=cz
-
-
byl forék jenom
-
-
-
-
CryEngine mi příjde takovej bez emocí, bez hluboké atmosféry...ale rád budu vyveden z omylu :)
-
-
Napiš na to ódu, něco jako:
Ó kdepak Tvé emoce jsou, KrajEndžine ... -
To spíš popisuješ Crysis 2 než ten engine :)
-
Engine byva bez emoci. Emoce tomu davaji az grafici a designeri ;)
-
Tiež mám taký pocit... (teda mal som pri prvom crysise možno sa to už zmenilo)
-
Engine nedela atmosferu :-D
-
-
Presne jak hovoríš robia to zbrane...
-
-
Atmosféru dělá především kanalizační systém *12*
-
-
-
-
No, jsem zvědav, co nakonec vykoumají.
-
Cryengine je řekl bych (z mého velmi laického pohledu) dobrá volba.Jinak si myslím že unreal engine není stavěný na otevřené světy(Nejrozlehlejší hra na unreal enginu co jsem hrál byl patrně poslední batman a i tak bylo to "město" rozlohou vcelku skromné)....
-
Jsme si jisti, že nám v plné míře umožní realizaci naší, ..... naší co tak trochu chybí konec věty ne???
-
Zřejmě je vhodnější pro tvorbu kadibudek. Jestli tam žádné záchodky nebudou, jako ve Skyrimu, budu hodně zklamanej
-
-
CE3 ten nejvhodnější, věř mi Chucku:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-_IKqjb9TRY#t=165s -
Tamriel neni Země a Nordové & Imperiálci nejsou lidi. V žádné hře se nevyměšuje, tudíž není jasné, jak by záchod vymysleli a i kdyby nějáký našli, tak by nevěděli k čemu je.
Moje teorie říká, že husté magické pole vyvolává epickou zácpu. -
Samozřejmě, bez záchodu nelze... jak se člověk dobře nevys*** , tak nejde nic...
-
Husiti kadili v křoví a utírali se jeličím!
-
-
To bude asi quck-time-event minihra.
-
-
Vtipné to bolo 2 mesiace dozadu teraz je to už trápne...
-
-
Já to nemyslím ve vtipu, já fakt chci aby tam teda byly
-
-
Já už vidím ty zprávy na Téencézet, kde je palcovým titulkem napsáno něco ve smyslu: "Teenager nalezen mrtev u počítače ve svých výkalech, na záchod chodil pouze ve hře ******" ... :-)))
-
-
"A proč u toho sedí? To je gembl vole!"
-
-
Vtipné to bolo 2 mesiace dozadu teraz je to už trápne...
-
-
-
Výhovorka aby si nevyzeral trápne priznaj to...
-
-
-
-
Cryengine 3? To by mohlo být i hezčí než Skyrim že? *1*
-
-
Tak hlavně aby tam byly záchody a správně postavená klenba, to snad to snad cryengine zvládne.
-
Bylo by smutné, kdyby to (odhadem) nebylo hezčí, než 3 roky stará hra.
-
udělat něco hezčího než skyrim neni velký umění *12*
-
-
no zni to pohádkově, ale raději dukaz bych chtěl vidět?
-
-
skladba vety za 1 *14*
-
-
diky(sheldon cooper)
-
To byl zrejme zacatecnickej pokus o "Yodic";-)... :D
-
-
-
*8* *8* *8*