Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kokeeno: Nevím jak Ultima, ale Wizardry a M&M jsou dungeony. :)
  • Mně třeba jako jedno z nejlepších RPG, co jsem v poslední době hrál připadal S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat.
  • Kecy v kleci. RPG není RPG, pokud tam nejsou souboje na kola.
    • souhlas, navíc tahovky jsou muj oblibeny zanr takze bych si to vylozene uzival. Souboje ve F2 byla opravdova lahudka. + ta brutalita a animace zranení to dodnes neni prekonane.
      • co za teplouše mi dal ty minusky? *11*
  • A ktoru mas konkretne namysli? Nejaku vlastnu? Tuto som nasiel na Britannice:

    electronic role-playing game, electronic game genre in which players advance through a story quest, and often many side quests, for which their character or party of characters gain experience that improves various attributes and abilities.

    Do toho Diablo celkom pasuje.
    Chapem, co chces povedat, ale RPG je tak vagne definovany zaner, ze nejake definicie by som nespominal.
  • RPG != loot 'n stats game
  • Dragon Age je v pohode. Dragon Age 2 rozhodne ne.
    • ...reakce na Kar-Chee
      • Ahaaa *1* Jinak máš pravdu *3*
  • 2Stan-zkusim to jinak. Deux EX. V dobe sveho vydani to byla akcni hra s RPG prvky. Nikdo nepochyboval ze jde o akci. Dnes,kdyz ma vyjit 3. dil,se o prvnim dilu temer vsechny servery zminuji jako o RPG hre.
    A mimochodem-akce do RPG patri. RPG nemusi mit nutne takticke souboje(i kdyz podle me je to jednoznacne plus),ale nesouhlasim s tim,ze RPG je proste RPG at uz je akcni nebo neni. Tohle neni pouhe skatulkovani(jako treba u hudby). Tyhle dva zanry vetsinou zajimaji jine typy lidi. Me nezajimaji Diabla,nezajimaji me hry jako Sacred ... Ne ze by se hraci obou kategorii neprolinali,ale jde proste o jiny zanr...
    • Diablo je všude označováno jako RPG s výjimkou toho, že někde je jako HnS RPG, někde akční, ale pořád je to RPG. To že přídavným jménem označíme, že je tam víc toho nebo onoho přeci ještě nedělá nový žánr ne? To bychom tu pak měli žánrů jak hub po děšti.

      Přijde mi, že se z tohohle stal už sport, vždycky když jde o Diablo, tak někdo poznamená, že to neni RPG jako by nesnesl, že tahle hra je v jedné skupině her spolu s Baldurem, PS Torment apod. až tak moc to lidi asi vytáčí.
      • vyjdeme li z definice RPG, není diablo RPG, ale hack n Slash dungeon. nic víc
        • taky mi vrtá hlavou kterou hru máš na mysli, snad všechny hry co znám v tom žánru splňují požadavky, rozdíl je v tom, že některá obsahuje víc toho nebo onoho a podle toho se pak dá přívlastkem vystinout pro neznalého o jakou hru se jedná, ale definice RPG jasně zahrnuje i Diablo.
          • Pojem akcni RPG byl vynalezen proto, aby i mentalne retardovani jedinci meli pocit, ze hraji RPG. Fuj. Soucasti kazdeho spravneho RPG jsou hadanky a nutnost zapojit mozek, aby se hra dala dohrat. A tyto dva prvky Diablo postrada. P.S. Diablo 1 se dalo dohrat za cca 8 hodin.
            • Kecy za 8 minut. teda pokud si loadoval obrazovku dokud jsi nemel vchod do dalsiho dungeonu hnedka po vchodu ze stávajícího, ale jednička byla dobá hra, u dvojky slibovali takové věci že kdyby splnili polovinu z toho tak by to byla jedna z nejlepčích HnS her, leč nestalo se. Nejradši mám BG sagu ale u diabel jsem strávil hodně času
            • a Fallout za 9 minut a 19 vteřin, hádanky nikde, pošleš to taky do kategorie sraček? To se opovaž, bych tě musel vykydlit Bozarem : )
            • smejki
              hádanky jsou hádanky, jsou pouze herním prvkem, s RPG nemají co do činění
            • Ty seš taky dobrej vůl, součástí každýho rpg jsou hádanky a rébusy a...do prdele s adventurama, však všechno šupnem do rpg, budeš si připadat pak jako hardcore šéf co hraje krutý RPG s hádankama, hurá, škoda, že ti retardovaní stojí za menší hovno než ty *7* Miluju borečky jako jsi ty, co si těmahle kecama něco dokazuje, běěěěž někam na forum o Dragon age psat, jak to nemá nic společnýho s BG a podobný hemly, na takový jsem zvědavej nejčastěji
        • ktoru mas konkretne namysli? Nejaku vlastnu? Tuto som nasiel na Britannice:

          electronic role-playing game, electronic game genre in which players advance through a story quest, and often many side quests, for which their character or party of characters gain experience that improves various attributes and abilities.

          Do toho Diablo celkom pasuje.
          Chapem, co chces povedat, ale RPG je tak vagne definovany zaner, ze nejake definicie by som nespominal.
          • smejki
            to je dost blbá definice (už jen když uvážím, že to osekává jen na elektronickou podobu). Hráč v RPG musí mít signifikatní vliv na příběh, který ze zásady nemůže být lineární. loot, exping, skilly a podobné voloviny pak patří do dvou (tří) kategorií prvků -
            a)prvky motivační
            b)prvky důležité z hlediska herní mechaniky pro dosažení kýžených kvalit RPG stránky
            ( c)prvky ostatní )
            • Delenie podla jednotlivych formatov ci uz ide o LARP, pnp, CRPG je pomerne bezne. Co sa tyka dorazu na pribeh - ja ak sa pozriem na Ultimu, Might&Magic alebo Wizardry, ziadne moznosti ako signifikantne ovplyvnit pribeh nevidim.
      • Ok. Nechme to byt.
        Ale fakt,ze na to ma nekdo jiny nazor neznamena ze jde o provokace. Me zacina vytacet vzdycky az fakt,kdy mi diskutujici zacnou podsouvat podobne teorie.
        • Já přeci neřekl, že provokuješ, já obecně konstatoval, že se vždycky řeší že to neni RPG tak se jen ptám proč. Je zajímavý, že tohle škatulkování jsem u jiného žánru ještě neviděl.

          Ale když už se vytáčíš, tak to opravdu radši necháme být.
  • Podle me je v dnesnich "rpg" hrach tak 90% z herni naplne akce, co je moc. Ja bych uvítal kdyby tam bylo víc adventurních prvku (treba ctení mailu, reseni hadanek, interakce s predmety a pod.) jako treba v Vampires Bloodlines, nebo fallout 2.
  • Ať se prolíná, co chce s čím chce, každý hráč RPG ví, jak taková hra má vapadat. A žádný nápis RPG na krabici to nezmění. Vývojáři mohou lhát sami sobě, ale ne hráčům.
    • To je sice hezke,ale chapete tu nekdo ze vyvojari si ''degradaci'' RPG a prezentovanim ruznych sracek jako RPG sami vychovavaji (a velka studia to podle me delaji cilene) generaci hracu,kteri budou tyto slataniny povazovat za super uber RPG a budou je radi kupovat? Podivejte se na Dragon Age 2...
      • Zrovna Dragon Age je ještě vysoký nadprůměr.
        • Dvojka nikoliv
  • To je alibismus. Třeba Warcraft3 mě moc nenadchnul a WOW no to už vůbec ne. Tyhle dysneyovky jsou mi proti srsti ( na druhou stranu to baví 10 mil lidí, tak že asi chyba bude ve mně *9* ) Warcraft3 byl pro mně zaseklej mezi strategií a RPG kde ty RPG prvky nehráli moc velkou roli ( řekl bych že žádnou ) Taková obyčejná a ne moc zábavná hra kde konkurence byla na míle daleko. Starcraft2 je na tom podobně bez RPG je to sice zábavnější, ale sing player jednou a dost ( žádná motivace hrát znovu a spíš jsem to hrál kvůli videím )
    • OMG!!! No co no, taky nazor... W3 a S2 - vrchol RTS a to jsem je hral snad vsechny? :) Levelovani hrdinu ve W3 bylo sakra dulezity a velmi ovlivnovalo prubeh hry. Ono je mozna problem v tom, ze jsi ty hry nehral, neprozkoumal je, nevenoval si jim pozornost - klasicky pristup konzolovych deti. Proc hodnotis neco co vlastne neznas?
    • Starcraft 2 ani nevzpominej. Pro me propadak roku. Zlaty prvni dil. Ale abych mu uplne nekrivdil,tak az vyjdou vsechny 3 dily,mozna uz se to bude prvnimu dilu aspon trochu blizit...
      • V čem ti příjde SC2 tak radikálně rozdílný oproti jedničce? Pomineme-li grafiku? Nebo je to prostě už jen kůl nadávat na každej novej díl a hypovat ten starej? Neber si to zle, jen některý lidi vážně trochu nechápu...
        • Mě se třeba nelíbí, že takřka všechny jednotky jsou teď (ve stylu warcraftu 3) rozděleny na lehkou a těžkou zbroj a podle toho dostává leckterá útočící jednotka bonus k útoku. Rozdělení jako biological, mechanical atd. se mi líbí, ale ten systém lehká/těžká prostě není ono (jednotky "bez armoru" jsou na tom vlastně nejlíp). Systém v jedničce se mi líbil víc.
        • Grafiku? to jako myslíš vážně? najdi 10 rozdílů oproti jedničce kromě rozlišení. Mimochodem Teranské budovy jsou fakt hnusný i v jedničce byli hezčí! Parádní jsou zergové na které je radost koukat a protosy nehodnotím jsou stejní *9*
      • Zapomel jsem dodat ze mluvim jen o singleplayeru(multiplayer me nezajima),ale to stejne od minusovani nikoho neodradi:)
        • to že ho nezajímá MP neznamená že je pirát!!!!
        • Aha... takže pirát :-).
          • Pravej_PipMan
            kuřbuřt ty jsi retard...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit