Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Od blizzu docela ostuda, servery fungujou hodne problematicky, hra celkove zjednodusena az beda. Jasna kopie wow. Ono provozovat tolik let tovarnu na penize jmenem wow si vybere svou dan na srdci firmy .. . Troufam si rict ze kdyby na tom delal blizard north s financinma prostredkama blizzu, dopadla by hra mnohem lip. Kazdopadne za tohle davat penize nebudu. Casu uz je na hrani her tak malo, ze by se museli chlapci jinak predvest, abych do toho sel.
    • já netvrdím, že to co říkám je absolutní pravda, každý jsme od té hry čekali něco jiného, každý vidíme pojmy jako jednoduchost a zábavnost trochu jinak. Jenom říkám svůj názor. Mě prostě příde, že tahle hra zůstala na půl cesty, že se snaží zavděčit všem a já tenhle ppřístup prostě odmítám, jelikož se tím zavděčí akorát lidem, kteří moc nehledí na to co vlastně hrají. Jsem herní veterán, mám nahráno tolik, že se za to skoro stydim. Nedávno jsem si s kamarádem zapli znova diablo 2 aby sme si udělali náladu na příchod diabla 3, překvapilo mě jak primitivní se mi ty mechanismy který mě tenkrát tak hrozně bavili najednou zdáli. To je samozřejmě pochopitelný vzhledem k tomu že jsem od té doby ledacos hrál a logicky jsem se stal náročnějším a herní vývoj se taky někam posunul. Takže jsem pořád tak nějak doufal v evoluci/revoluci herních mechanizmů v Diablu 3, ikdyž už jsem samozřejmě věděl, že se nic takového konat nebude, jelikož ten vývoj 4 roky sleduju. Doufal jsem že díky novýmu složitýmu systému herních mechanismů a opravdu promyšlenímu dobře napsanému příběhu si zas dokážu hru užít.

      Hra jako Diablo 3 má obrovský potenciál, jak prodejní tak herní, tudíž bych čekal podobnej technologickej skok jako udělalo Valve s Half Life 2. No nestalo se a dostal jsem průměrnou grafiku, průměrný příběh (odhaduji), průměrnou hratelnost atd. Prostě hru která moc nestála a je pro celou rodinu. Chápu, že se v dnešní době nechce nikomu moc riskovat,ale tohle.. Říct jako Bajošok po tolika letech vývoje skalním hc fanouškům diabla at necekaji moc no.. . Proste Blizzard uz me ztratil dobrou povest. Nerikam ze to bude spatna hra, spousta lidi si ji urcite uzije ale ja v ni nenasel to co sem chtel. Tot vse.
      • Nic si z toho nedelej, presne tahle pohadka tu jela kdyz se rozjizdel SWTOR. Hodne lidi tu psalo ze to je dobra hra, ma potencial, napady atd. ale ze to zabiji urcity chyby.
        Fanboyove byli butthurt a obvinovali nas, ze si ty bugy vymyslime. *15*
    • Mam pre teba navrh. Ak prejdes Aspon hell za den. Kupim ti pivo. OK? Pretoze je mi jasne ze o hre si nic necital, dam ti dobru adresu:

      http://www.diablofans.cz/
      • Tak ja bych mel taky navrh. Zamyslet se nad "zjednodusenim mechanismu" a "jednoducha hra". On totiz nepsal ze je (bude) jednoducha.

        Taky muzu dat dobrou adresu: Diablo II
        Srovnej si dvojku a trojku.
        • Ja mám tiež návrh. Až budeš schopný sám bez pomoci z fóra namapovať skily v diable 3, tak potom rozprávaj o zjednodušovaní. *15*

          Pretože kolegovia, toto je človek, čo to vlastnou inteligenciou nebol schopný zvládnuť, ale samozrejme hodnotí hru ako zjednodušenú. Zrejme pre niektorých ľudí nie je zjednodušená dosť. *15* *15*
          • Jo a hnup to nemuze rozdejchat. *5*
    • zvlastni jak někdo vidí jednoduchost v absenci talent stromu a rozdělovaní atributů, já vidím obtížnost v náročnosti hry, bossů atd, o čem se zatím v prvním aktu na normal obtížnost bavit nedá... wow-like argument je taky lehce na facku, je to všechno od blizzardu, samozřejmě, že se tam projeví jejich rukopis, ale trvdit mi, že to má stejný, nebo i jen podobný systém jako wow... diablo 3 mělo v alpha verzi taky talent stromy, byli nahrazeny tímhle mnohem zajímavějším a promyšlenějším systémem, který má dost úspěch vzhledem ke svojí jednoduchosti a zároveň velké variabilitě... proto wow kopíruje D3 v dalším datadisku a vytvořil podobný systém jako D3, ne naopak! obě hry jsou úplně jiné žánry, hrajou se úplně jinak, nejsou tady specializace jako ve wow... stejně jako říkat že je hudba podobná k wow, jasně blizzard má totiž hudební producenty pro každou hru zvlášť, ne?
      • Na facku je mit patent na pravdu.
        To ze v tom nekdo vidi wow je subjektivni dojem. A jestli to nemuzes rozdychat tak jsi proste fanboy.
        Ja v tom vidim taky wow, ale netvrdim ze je to spatna hra. Jenom proste rikam ze mi to pripomina wow. Thats all.
    • "Singleplayer online je lepsi jak pro hrace tak pro nas" (c) Blizzard
  • Dohrano za Witch Doctora a pocity jsou nejednoznacne, hrozne mi vadi ruzne zjednoduseni, zpusob ziskavani skillu, drop loot se omezil pouze na itemy, system run je totiz taky odemykaci! takze zadny gemy/runy jako drop atp.
    Hudba v login obrazovce je prevzata z WoW, v tristramu se sice snazi znit tristramove, ale pro mne to nefunguje, je z toho citit jinej skladatel, coz by problem byt nemusel, jenze tohle pusobi jak parodie.
    Vubec celkove ta hra je zjednoduseny D2 a podle vyvojaru vylepseny mechanismy? Tak to navic, co v D2 nebylo, bylo ve WoW a hrozne mi to tam prekazi, protoze kdyz hraju D3 nechci hrat WoW...
    Graficka stylizace zezacatku ujde, ale po dohrani bety sem si uvedomil, ze pocit z atmosfery je od zacatku do konce uplne stejnej, svitici zelenej a tyrkysovej. V kombinaci se znazornenim zamereneho protivnika, ktery se ohranici cervenou a tak nejak cely podsviti (pri pouziti vsech svetelkujicich skillu stejne neni videt), to nevypada hezky, napr. kdyz na mne vybafnul nejakej mini boss duch a sel po mne, tak nebyla sance ho videt jinak, nez zamerene zluto-modryho. Pohled na svet je priblizenej tak 2x oproti predchozim dilum, clovek by teda cekal vic detailu, ale ne, nic takovyho, naopak, bije to do oci.
    Generovani prostredi? Nenechte se zmast, tahle hra je prisne koridorovita, cili generovani zustalo nekde na puli cesty.
    "Strom" skillu se mi nelibi ani trochu, uz jsem videl jak ten system vypada (ala Pandaria), ale ze volny sloty - taktez odemykaci - jsou predem urceny pro specifickou skalu skillu, to jsem netusil, nemuzu si dat pod mysi tlacitko 2 co chci, ani pod klavesu 12345. Stalo se mi, ze mi padla magicka dyka, ktera attackem dozivovala, jenze k memu prekvapeni, zadny z dostupnych slotu mi neumoznil nastavit melee attack, takze mi ta dyka akorat desne sexy zarila v pracce a mohl jsem nerusene tlacit, jak vyvojari chteji.
    Je toho vic co mam na srdci, ale muj dojem je jasny, muze pripadat dost kriticky a taky je, ono totiz na druhou stranu, tahle hra i kdyz urcite neni spatna, ma v nazvu Diablo 3 a Blizzard se taky podle toho chova - podminka byt online pro singleplayerovou hru, system aukce i s realnejma penezma - jenze kde je to Diablo 3 na ktery cekam? Dalsi obet podle WoW sablony, hrejte hru, platte za ni a my ji vylepsime pro ostatni, co ji jeste nehraji.
    Casualsky mainstream.
    • v podstate tak nejak souhlas...kde je ta radost, kdyz vypadne gem, runa, charm...slotove veci atd....jasne, to vsechno blizz pridal az patchem, ale kdyz uz to jednou vymysleli, tak proc se vraci z5 ? Rozdelovani bodu a skillu...ze to na konec meli vsichni stejne ? no a ?? co kdyz chci misto noveho spellu vylepsit nektery stavajici ? smula, hra ti to nedovoli.
    • standardni melee attack jde nastavit mimo mesto, proste chytnes mysi skill a vyhodis ho - podivej se poradne do zalozky GAME co jde vse nastavis - najdes tam i nabidku pro skilly, takze pak lze priradit cokoliv pod cokoliv - ostatni vytky radeji nekomentuju :)
    • Malleth
      Systém získávání skillů funguje podle mě skvěle. Působí to sice ze začátku dost blbě, že člověk ani nemá možnost výběru, ale ten systém má logiku. Tím že dostaneš všechny schopnosti postupně, si každou z nich můžeš vyzkoušet a na základě toho si pak zvolíš sadu dovedností, co ti vyhovujou pro danou situaci. Svůj styl hraní navíc podpoříš výběrem run.
      • ale vzdyt je muzes prece kdykoli zmenit....tady nehrozi jak v d2 ze vrazis nekam bod a mas smulu. Btw to ze je neco logicke automaticky neznamena ze to zlepsi hratelnost
        • Malleth
          Však právě. Já ten systém chválim. Taky mě v D2 štvalo, že abych si vyzkoušel nějakej skill musel sem do něj vrazit alespoň jeden drahocenej bod. V tomhle systému to odpadá, což je skvělý.
          Slyšel sem ale že i do D2 později přidali možnost body resetovat.

          Jako logický sem myslel, že to dává smysl z hlediska herního designu a to je snad vždycky pro hratelnost dobrý.
          • no ja to nechvalim, protoze takhle jsme mohl mit treba 2 paladiny a zatim co jeden mrskal kladiva tak druhy bouchal palickou....takhle je mi to jedno, staci preklikat skilly u stavajici postavy...nikoho nenuti projet si hru s jinym buildem...

            Osobne si mylsim, ze diky takovym zjednodusenim hra drive omrzi...na 2 stranu treba vitam moznost mit spolecnou truhlu
            • Nevím jak tebe ale mě nebavilo znova projíždět celou hru na normal jen pro to abych si za svojeho nekra dal 5 bodů jinam nebo protože poprvé jsem si chtěl vyzkoušet všechny skilly.
              Pro mě je tohle idealní systém. Můžeš si vyzkoušet kdy chceš jakejkoliv spell. A podle všeho blizzard bude odměňovat ty co nebudou měnit buildy. :D
            • Malleth
              Pravda, že tahle motivace pro znovuzahrání odpadá. Na druhou stranu se ale díky možnosti měnit build během hry s jednou postavou zvýší variabilita gameplaye a můžeš svoje skilly přizpůsobovat tomu jakej nacházíš equip.
    • (+)
    • Takovyhle lidi jsou nejlepsi =D vedej h*vno a kritizujou ... Ability si muzes nabindovat na jakykoliv tlacitku, uz se to tu resilo, staci jen hledat v nastaveni. K ty hudbe tak na soundtracku D3 pracoval mimo jinych Matt Uelmen. Ty to dohrajes jednou za WD a nadavas tu na randomizaci? ZKus to projit jeste nekolikrat a uvidis, ze polazdy ti to vygeneruje jinak uzpusobeny cathedraly, jiny nahodny dungeony atd.
      • Aaaa dalsi fanboy. Takovyhle lidi jsou nejlepsi. Mysli si ze jen jejich nazor je ten spravnej a kritizujou ...
        • Ty mlc prosimte, ty zijes v dojmu ze aukce je jen za real money a ze zly blizzard te strasne nuti to pouzivat =D
          • Ne, ty zijes v dojmu ze si ja myslim ze tam neni aukce i za goldy a ze si myslim ze to musim pouzivat. (hrozna veta)
            To je ale rozdil.
            A btw, nevidim duvod proc mlcet. Opakuje se situace s SWTOR. Fanboyove zuri ze si nekdo dovolil rict, ze jejich hra neni zas tak uzasna.
            • Vadi mi ze cpe do hry real money. Stejne jak by mi pripadal stupidni pokerovej turnaj, kde si nekdo muze nechat hodit do ruky eso za 500,-
            • V tom pripade nechapu co te na ty aukci tak irituje, kdyz tohle vsechno vis =D Mi objasni ...
    • lol ty seš dost mimo, chlape :D prosím slib mi, že to nebudeš hrát
      • To ze nekdo neni fanboy neznamena ze je mimo mily Watsone.
  • Malleth
    Zatim to vypadá skvěle. Hlavně za barbara je to dost zábavný. Většinu změn oproti Diablu 2 vítám. Jen si nemůžu pořád zvyknout na tu grafiku. Je sice výtvarně moc pěkně ztvárněná, ale je to prostě nezvyk. Ta temně gotická atmosféra prvních dvou dílů je pryč.

    Nejvíc mě těší, že truhla je tu společná pro všechny postavy, co máte na svém účtu a můžete si tak mezi nima přehazovat předměty.
  • Tak jsem se rozhodl napsat o diablu 3 minirecenzi z toho co je hráčům zatím dostupné..
    Na úvod třeba říct, že se za diablo fanouška označovat nemůžu, předešlá diabla jsem hrál, ale zdaleka ne tak moc jako jiní a nebavilo mě to natolik abych nějakou postavu dostal na hodně vysoký level, ale na diablo 3 jsem byl velice zvědavý a zklamán jsem rozhodně nebyl:
    OBTIZNOST:
    V beta verzi se můžete dostat max. ke králi Leoricovi, což odpovídá zhruba 1/4 nebo 1/3 prvního aktu a v plné verzi budou akty celkem 4 stejně jako v základním D2. Lidi si stěžují, že je hra příliš lehká, což je pro zkušené hráče pravda, ale určitě to nebude platit pro celé D3. Po dohrání všech aktů na normal obtížnost se vám odemkne obtížnost nightmare a po dohrání nightmare se zpřístupní obtížnost Hell, stejně jako v D2, po dohrání Hell difficulty by hráči měli být blízko level capu, který je 60. V momentě kdy hráč dosáhne maximálního levelu odemkne se obtížnost Inferno, která je jen pro hráče na max. levelu. A pro srovnání min. level monster v Infernu je 61, max. level monster v Hell difficulty v D2 byl 85 (player level cap 99), takže kdyby mělo D2 inferno obtížnost měli by tam monstra min. lvl 103 [source: http://www.youtube.com/watch?v=vWeFyrsLqV4 ], nicméně tam to nekončí a monstra budou v infernu čím dál silnější ve vyšších aktech... blizzard říká, že čerstvý lvl 60 char který příjde do inferna bude umírat skoro na jednu ránu od prvních elitních monster v 1. aktu a bude třeba pořádně pofarmit gear, aby šlo inferno vůbec projít...
    • VARIABILITY:
      Co jsem zatím četl nejvíc lidi štve, že si nemůžou naklikávat bodíky a že nemají talent stromy jako v D2, což je pravda, ale před ukvapenými závěry bych se první pořádně podíval jak systém vlastně funguje.. Když jsem v D2 dostal level a mohl jsem si rozdat bodíky, tak to skončilo stejně tak, že jsem všechno naklikal do main atributu postavy a na vyšších levelech přidával například vitality abych víc vydržel a strength abych mohl nosit těžší zbroj. Ale většinou to vypadalo tak, že jsem to všechno naházel tam kde se to vyplatilo nejvíc, což je vlastně zbytečná věc, protože tak to dělají stejně všichni, tak se pojďme tím nezdržovat a každý bude dostavát atributy automaticky když dostane level. Další věcí jsou talent stromy, nic takového v D3 není. Tím jak postupně levelujete postavu se vám odemykají automaticky skilly a ability, runy, kterými jdou skilly vylepšovat a pasivní ability. Každý class ma 6 tříd, obecně je lze rozdělit na primární, sekundární, taktické, defenzivní, crowd control atd. z každé třídy ale může být aktivní pouze jedno kouzlo, které navíc podstatně mění runy, kterých je 5 ke každé abilitě. A navíc si můžeme zvolit 3 pasivní skilly z 15, které budeme používat. Pojďme to vyhrotit a zapojit matematiku: u každé ze 6ti tříd kouzel máme na výběr průměrně 4 kouzla, kombinatorika mi nikdy nešla, ale tohle by mělo být 6^4 čili 1296 různých kombinací skillů, každý skill navíc může být vylepšený jednou z 5ti run, to už by bylo moc velké číslo, kdybych navíc připočítal kolik kombinací pasivních skillů může jeden charakter mít, bylo by to dost vysoké číslo, v praxi to téměř znamená, že nepotkáte dva stejné witch doktory například... Navíc neuvažuju followery, kteřá přidávají další kvanta kombinací, v plné hře budou celkem 3 společníci: templar, scoundrel a enchantress, každý z nich má opět 4 dostupné ability a hráč si musí vybrat ze dvou, takže každý follower bude mít 16 kombinací... Toliko k variabilitě, zatím jsem neviděl hru, která by měla takové množství potenciálních buildů jako má diablo 3, všem doporučuju omrknout skill calculator a trochu si s ním pohrát: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian
      • AUDIO, VIDEO:
        Hra je ve vývoji nějaký ten pátek a grafika není žádné terno, co si budem namlouvat, nicméně po stylistické stránce nemá diablo 3 konkurenci široko daleko. Nicméně ten kdo vidí pod grafikou počet polygonů nebude s D3 spokojen. Hudba podle mě dělá dobrou atmosféru, dabing je výborný, starý dobrý deckard cain zní pořád stejně dobře :-D
        RMAH:
        Neboli Real Money Auction House. Jakmile si diablo 3 koupíte, hrajete zadarmo a bez poplatků, pro udržování hry a stálou podporu je ale třeba mít nějaký příjem a blizzard přišel s nápadem aukce za opravdové peníze: Znáte to, zabijete bosse a padne vám super věc, ale není pro vás, můžete ji dát do vaší truhly, kterou sdílí všechny vaše postavy, stejně jako zlato které získáte a nebo ji můžete prodat v aukci a to jak za goldy tak za opravdové peníze. Vzhledem k tomu za kolik se prodávají top itemy v D2 je dost možné, že si budou někteří moct přijít na pěkné peníze pokud budou mít štěstí na dropy. Za každou aukci si blizzard bere malý pevný poplatek (ne procento ceny) což bude jejich hlavní zdroj příjmů.
        ----- Tak slohovka sepsaná, je to soubor mých subjektivních pocitů a informací o D3 pro ty, kteří se v novém systému zatím nevyznají. Revoluce v ARPG přichází, haters gonna hate. Peace.
        • Spades
          Muzes si ability mixovat libovolne, kdyz si v menu zapnes jednu funkci - tim se ti kombinace jeste zvysujou
        • Revoluce? Na prvni pohled (dojmy z bety) revoluce zpet. Pro devs je to ovsem revolucni, nepujde to piratit a budou mit milionovy prijmy z RMAH.
          • A to ti vadi? Nikdo te nenuti to pouzivat, muzes si hrat bez aukce =)
          • Na takovehle argumenty se ani moc nedá reagovat protože to je jen tvůj pocit, který ani nepodložíš nějakýma faktama... co je špatného na RMAH? že když poběžím inferno a padne mi za barbariana tier 16 helma pro wizarda, tak že ji můžu prodat za opravdové prachy a něco si vydělat?
            • Jak chces podlozit faktama to ze je to wow-like. Mam se zeptat 100 HC hracu D2 a jestli 50+ rekne ze to pripomina WOW, tak to bude wow-like?

              A aukce ma byt za ingame money. Hra se ma hrat, ne platit. At uz se me to tyka nebo ne.

              Mas pravdu, je to muj pocit. Stejne jak to co jsi napsal ty je tvuj pocit.
  • Vydělávejte 2% denně ze své investice...vice info na
    http://just-been-paid-czech.webnode.cz
    Spolecnost investuje do forexu a poskytujete ji svym vkladem kapital. Neni nutne investovat sve penize...lze investovat provize, ktere dostanete za to, ze privedete nove investory. Ale vubec neni nutne nekoho shanet. To je jen varianta pro nekoho, kdo by se bal investovat sve penize. Navic spolecnost poskytuje 10USD na vyzkouseni.
    • Ale tohle neni pyramida (letadlo, whatever)! *16*


      *5*
      • neni...nikoho pod sebe nepotrebujes...je to jen takovy bonus..a ten je max do druhe rady...pak uz ne
        • Ok, preju hodne stesti v nepyramide. *15*
          • dik :)
  • Tak jsem si zahral 2 hodiny, singleplayer nuda , multiplayer je zabavnejší. Připadá mi to jednoduché ,vadí mi styl že tam není žadna unikátnost ve spellech kazdej umí vsechno za danou classu. Effekty , boje , bossové zabavvný. Ale 1200 Kč za tohle nedám,pokud to teeda nezlepší
  • edit: smazáno, double post
  • Tak jsem se tesil ze si zahraju betu ale behem vikendu asi nebude dostupny zadny server. Budu muset jit naslepo do plne hry, ale to jsem mel stejne v planu. Podle hodnoceni tady to stejne vypada ze nekomu libi a nekomu ne. Zjednodusovani je naprd ale jak napsal trefne kolega, dnesni generaci by rozbolela hlava kdyby pohla rozumem ale vsecky dnesni hry jsou tak stavene tak co uz *2*
  • Bohužel se mi do hry dostat nedaří. Tak aspoň coop šlape, ale tam si to člověk napoprvé moc nevychutná... Ale hoďka uběhla jako voda.
    • Veskoslav
      Jaký je ten coop? Dobrý?:)
      • Tak jsem se nakonec připojil i do normální hry. S charakterem na 9 lvl je začátek samozřejmě nuda, ale aspoň si člověk vychutná prostředí - chudák Warriv

        Coop nebyl moc coop - nejdřív jsme se snažili se všichni zorientovat, ale jen jsme to prolétli. Na závěrečnou fázi mé to hodilo k nějakým namakaným charakterům nad 10 lvl, který šli jen po Skeleton kingovi. Ale Coop bude, stejně jako u DII, určitě silná stránka, jestli budou vyšší obtížnosti výzva (osobně jsem Hell dohrál asi tak po 8 letech od vydání, až po tom, co jsem si našel kvalitní buildy v návodech)... Grafika mě přeci jenom nakonec zklamala - alespoň postavy mohly být detailnější... Ale coop bude fajn, to je jasné.
      • Dobrý ale chtělo by to vyšší obtížnost takhle je to moc lehký.
  • Veskoslav
    Tak dohráno. Spokojen. Uvidíme finální verzi. Jinak nevím, co se tu "žvatlá" o tom, že na českých XP to nefunguje, tak to není pravda.
    • A máš tiež ten adresár "Data aplikacĂ­-"?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit