Přejít na výpis diskuzí
Zahrajte si tento víkend Diablo 3 - open beta pro všechny
20.4.2012 | Adam Homola
1218 příspěvků
-
Tak jsem tu betu dohrál za wizarda a teda přes určité obavy je to z mého pohledu naprostá pecka... už dlouho mě něco takhle nechytlo od začátku, jako bych se vrátil o deset let zpátky. Je to super rubačka, všechno co jsem si přál, tam je, mě osobně navíc sedí i to prostředí, prostě se mi to líbí. možná nejsem tak náročný hráč jako ostatní, ale mě to prostě dostalo. Podle mě to je tak, že kdo si to chce užít, užije si to, kdo na to chce nadávat, bude nadávat.. naštěstí patřím do té první kategorie. Nebyl jsem si jistý, zda do toho jít, ale teď už je to ložené. Jdu do toho :)
-
-
No ja to mam naopak, bral sem D3 jako mustbuy a kdyz sem dohral betu za sorcku tak me absolutne nelakalo zkouset dalsi postavy, ani plnou hru. Pockam na recenze, prece jenom to nebudu odsuzovat po kousku bety, ale urcite si to neporidim v predprodeji.
-
-
Dohrano za Witch Doctora a pocity jsou nejednoznacne, hrozne mi vadi ruzne zjednoduseni, zpusob ziskavani skillu, drop loot se omezil pouze na itemy, system run je totiz taky odemykaci! takze zadny gemy/runy jako drop atp.
Hudba v login obrazovce je prevzata z WoW, v tristramu se sice snazi znit tristramove, ale pro mne to nefunguje, je z toho citit jinej skladatel, coz by problem byt nemusel, jenze tohle pusobi jak parodie.
Vubec celkove ta hra je zjednoduseny D2 a podle vyvojaru vylepseny mechanismy? Tak to navic, co v D2 nebylo, bylo ve WoW a hrozne mi to tam prekazi, protoze kdyz hraju D3 nechci hrat WoW...
Graficka stylizace zezacatku ujde, ale po dohrani bety sem si uvedomil, ze pocit z atmosfery je od zacatku do konce uplne stejnej, svitici zelenej a tyrkysovej. V kombinaci se znazornenim zamereneho protivnika, ktery se ohranici cervenou a tak nejak cely podsviti (pri pouziti vsech svetelkujicich skillu stejne neni videt), to nevypada hezky, napr. kdyz na mne vybafnul nejakej mini boss duch a sel po mne, tak nebyla sance ho videt jinak, nez zamerene zluto-modryho. Pohled na svet je priblizenej tak 2x oproti predchozim dilum, clovek by teda cekal vic detailu, ale ne, nic takovyho, naopak, bije to do oci.
Generovani prostredi? Nenechte se zmast, tahle hra je prisne koridorovita, cili generovani zustalo nekde na puli cesty.
"Strom" skillu se mi nelibi ani trochu, uz jsem videl jak ten system vypada (ala Pandaria), ale ze volny sloty - taktez odemykaci - jsou predem urceny pro specifickou skalu skillu, to jsem netusil, nemuzu si dat pod mysi tlacitko 2 co chci, ani pod klavesu 12345. Stalo se mi, ze mi padla magicka dyka, ktera attackem dozivovala, jenze k memu prekvapeni, zadny z dostupnych slotu mi neumoznil nastavit melee attack, takze mi ta dyka akorat desne sexy zarila v pracce a mohl jsem nerusene tlacit, jak vyvojari chteji.
Je toho vic co mam na srdci, ale muj dojem je jasny, muze pripadat dost kriticky a taky je, ono totiz na druhou stranu, tahle hra i kdyz urcite neni spatna, ma v nazvu Diablo 3 a Blizzard se taky podle toho chova - podminka byt online pro singleplayerovou hru, system aukce i s realnejma penezma - jenze kde je to Diablo 3 na ktery cekam? Dalsi obet podle WoW sablony, hrejte hru, platte za ni a my ji vylepsime pro ostatni, co ji jeste nehraji.
Casualsky mainstream. -
-
v podstate tak nejak souhlas...kde je ta radost, kdyz vypadne gem, runa, charm...slotove veci atd....jasne, to vsechno blizz pridal az patchem, ale kdyz uz to jednou vymysleli, tak proc se vraci z5 ? Rozdelovani bodu a skillu...ze to na konec meli vsichni stejne ? no a ?? co kdyz chci misto noveho spellu vylepsit nektery stavajici ? smula, hra ti to nedovoli.
-
standardni melee attack jde nastavit mimo mesto, proste chytnes mysi skill a vyhodis ho - podivej se poradne do zalozky GAME co jde vse nastavis - najdes tam i nabidku pro skilly, takze pak lze priradit cokoliv pod cokoliv - ostatni vytky radeji nekomentuju :)
-
Systém získávání skillů funguje podle mě skvěle. Působí to sice ze začátku dost blbě, že člověk ani nemá možnost výběru, ale ten systém má logiku. Tím že dostaneš všechny schopnosti postupně, si každou z nich můžeš vyzkoušet a na základě toho si pak zvolíš sadu dovedností, co ti vyhovujou pro danou situaci. Svůj styl hraní navíc podpoříš výběrem run.
-
-
ale vzdyt je muzes prece kdykoli zmenit....tady nehrozi jak v d2 ze vrazis nekam bod a mas smulu. Btw to ze je neco logicke automaticky neznamena ze to zlepsi hratelnost
-
-
Však právě. Já ten systém chválim. Taky mě v D2 štvalo, že abych si vyzkoušel nějakej skill musel sem do něj vrazit alespoň jeden drahocenej bod. V tomhle systému to odpadá, což je skvělý.
Slyšel sem ale že i do D2 později přidali možnost body resetovat.
Jako logický sem myslel, že to dává smysl z hlediska herního designu a to je snad vždycky pro hratelnost dobrý. -
-
no ja to nechvalim, protoze takhle jsme mohl mit treba 2 paladiny a zatim co jeden mrskal kladiva tak druhy bouchal palickou....takhle je mi to jedno, staci preklikat skilly u stavajici postavy...nikoho nenuti projet si hru s jinym buildem...
Osobne si mylsim, ze diky takovym zjednodusenim hra drive omrzi...na 2 stranu treba vitam moznost mit spolecnou truhlu -
-
Nevím jak tebe ale mě nebavilo znova projíždět celou hru na normal jen pro to abych si za svojeho nekra dal 5 bodů jinam nebo protože poprvé jsem si chtěl vyzkoušet všechny skilly.
Pro mě je tohle idealní systém. Můžeš si vyzkoušet kdy chceš jakejkoliv spell. A podle všeho blizzard bude odměňovat ty co nebudou měnit buildy. :D -
Pravda, že tahle motivace pro znovuzahrání odpadá. Na druhou stranu se ale díky možnosti měnit build během hry s jednou postavou zvýší variabilita gameplaye a můžeš svoje skilly přizpůsobovat tomu jakej nacházíš equip.
-
-
-
-
-
(+)
-
Takovyhle lidi jsou nejlepsi =D vedej h*vno a kritizujou ... Ability si muzes nabindovat na jakykoliv tlacitku, uz se to tu resilo, staci jen hledat v nastaveni. K ty hudbe tak na soundtracku D3 pracoval mimo jinych Matt Uelmen. Ty to dohrajes jednou za WD a nadavas tu na randomizaci? ZKus to projit jeste nekolikrat a uvidis, ze polazdy ti to vygeneruje jinak uzpusobeny cathedraly, jiny nahodny dungeony atd.
-
-
Aaaa dalsi fanboy. Takovyhle lidi jsou nejlepsi. Mysli si ze jen jejich nazor je ten spravnej a kritizujou ...
-
-
Ty mlc prosimte, ty zijes v dojmu ze aukce je jen za real money a ze zly blizzard te strasne nuti to pouzivat =D
-
-
Ne, ty zijes v dojmu ze si ja myslim ze tam neni aukce i za goldy a ze si myslim ze to musim pouzivat. (hrozna veta)
To je ale rozdil.
A btw, nevidim duvod proc mlcet. Opakuje se situace s SWTOR. Fanboyove zuri ze si nekdo dovolil rict, ze jejich hra neni zas tak uzasna. -
-
Vadi mi ze cpe do hry real money. Stejne jak by mi pripadal stupidni pokerovej turnaj, kde si nekdo muze nechat hodit do ruky eso za 500,-
-
V tom pripade nechapu co te na ty aukci tak irituje, kdyz tohle vsechno vis =D Mi objasni ...
-
-
-
-
-
lol ty seš dost mimo, chlape :D prosím slib mi, že to nebudeš hrát
-
-
To ze nekdo neni fanboy neznamena ze je mimo mily Watsone.
-
-
-
(+)
Respec kdekoliv je dobra vec, nevidim duvod proc by se nekdo mel vracet do mesta nebo kamkoliv jinam kdz chce zkusit jinej build.
Pomerne rychly spad, akcni, ve 4 lidech jsme se nenudili.
(-)
Grafika se mi absolutne nelibi.
Zjednodusovani je na facku. To ze muzu na urcity button hodit jenom urcity skilly je uplne mimo. A chybi mi talent strom.
Chybi tomu atmosfera stejne jako Torchlightu. Titan Quest byl proti tomu co jsem zatim videl lepsi Diablovka.
Tvrzeni, ze online system je lepsi dostalo vcera presdrzku.
Neni to nejhorsi, ale je to presne co jsem cekal. Kdyz opomenu subjektivni pocity - grafika a atmosfera, tak mi vychazi prumerna hack and slash, ktere ty jejich "uzasny" zmeny ala WOW spis ublizily. -
-
za to muzou konzole
-
Jakoukoliv abilitu muzes mit na jakymkoli tlacitku jak na mysi tak na klavesnici, staci zapnout v nastaveni Elective Mode. Nejdriv hledej pak kritizuj...
-
-
Muzu mit aktivni cili "na jednom buttonu", at uz si nabinduju cokoliv, jenom jednu z 4-5ti ruznych abilit.
-
-
Kdyz si das Elective, tak tam muzes nahodit jakoukoliv abilitu... TP mas na T a potku na Q co jineho jeste chces? A vsechny klavesy si muzes prehodit v keybindings v menu...
To ze muzes mit aktivnich max 5 abilit naraz je dobra vec - predstav si, ze by sis libovolne v kombatu menil ability, to by pak nemel smysl ten system, kdy mas vsechny ability naraz -
-
No to mas asi pravdu, ten system ale taky podle me je dost naprd, moc wowlike.
-
-
lol
Jasně, WoW vymyslel skill tree, nastavení v menu, inventář, ikonky kouzel, prostě všechno. Každá hra, která to má, je kopie WoWu. Že se Blizzard nestydí vykrádat vlastní hru, haha.. Jako jak moc nemám rád stupidnost americké mládeže, tak musím říct, že proti dementnosti čechů je to slabý odvar... To, co tady čtu sem snad nezažil. Troll/kid/idiot/hater/dement RAGE...
-
-
-
Je celkom vtipné, ako sa niektorí sťažujú na "zjednodušovanie" diabla pre hlupákov a potom si v menu nevedia nájsť jednu kolonku pre nastavenie skillov. *15*
-
-
Je celkem vtipne ze na neco narazis, ale hlupaka delas leda ze sebe, nemuzes mit dve ability ze stejne "skoly".
Jinak pozdravuj Patrika Vrbouskeho, to je clovek presne pro tebe, staci ta arogance kolem tvojeho (ne)pochopeni toho co rikal dole kdosi o chybe 315300. -
-
Škoda, že ty si nepriznáš, že hry zjednodušujú kvôli takým ľuďom ako ty, ktorí si ich ani nevedia nastaviť.
-
Aspon ze to priznas.
-
Možno som blbec, ale aspoň si viem namapovať skilly tak ako chcem - na rozdiel od istých indivíduí, ktoré sa sťažujú, ako je diablo 3 zjednodušené pre hlupákov. *15* *15*
-
Jaj dalsi blbec s patentem na videni nekomu do hlavy. Omlouvam se za skrizeni cesty, pane severni madare. *5*
-
Takže stále nič... len skúšaj ďalej.
Inak keď si myslíš, že ľudom vyhadzuje error code 315300, lebo majú cz windows, tak to je s tebou fakt zlé. Tak zlé, že to už nie je ani na diablo, ale skôr na modern warfare. *15* *15*
-
-
-
-
-
-
To bude tá výhoda "always online" hier. *15* *15* *15*
-
Az Diablo vyjde, tak komentare pod Diablo clankama budou hrozne opusteny, protoze tady zbydou akorat dva trollove a zbytek lidi bude hrat.
-
-
Supr, bude to one-man show! *5*
-
-
Ty a jelenozrout jste ten samej clovek?
-
-
Pokud dochází k nějakým mýlkám, tak leda proto, že se někdo vydává za mě, ne naopak...
-
Ne, ja jeho idealy nesdilim. Ty taky nemuzes rozdychat kdyz nekdo rekne ze hra neni spatna ale neoslovila ho tak jak to vseci hypujou?
-
-
Přesně tak. Diablo 3 je jedna z těch her jak se zdá.
Tak si mazej pro kolektorku. -
-
Nějací experti tady psali, že hry od Blizzardu se prodávají za pět set i deset let po vydání, tak nevím s tím zlevněním... *8*
Narozeniny dřív mám, ale říkal jsem si, že bych ti za odměnu koupil:
http://media.pcgamer.com/files/2011/08/Skyrim-Collectors-Edition1.jpg -
To je až zadlouho. Nemáš dřív narozky?
Ale zase je od tebe ohleduplný, že bys počkal až do Vánoc, kdy hra slevní. -
Koupíš mi ji k Vánocům, prosím? *13* *13* *13* *13* *13*
-
-
-
To sedlo *1* *1*
-
-
-
-
Tohle mě rozesmálo *1*
I don't have a Battle.net account -- can I still play?
Absolutely! Just visit http://www.battle.net to create a free Battle.net account. -
Můj pc to odhadl a projistotu včera odpálil základku *13*, tomu se fakt říká smůla
-
-
Tomáš Pech.
-
-
Tak podelim sa tiez o svoje nazory a trosku to i porovnam so starym diablom ktoreho so teda hraval tiez hojne.
Musim na zaciatku povedat ze ma beta skutocne bavila,v podsate kratka ukazka hry ale bohate stacila a uz teraz viem ako to ma nasliapnute co sa tyka hratelnosti.
Positiva 1. rozhodne ma velmo potesil ten treasure golbin,momente som si spomenul ako to tu uz niekto spomenul na golden axe,velmy dobra a sikovna zabavna vec zo starej skoly,jednoduche a pritom naozaj dobre,uvidime ako to bude ale na tazsich obtiaznostiach lebo pomerne lahko sa ho da zabit.
2. velmy sa mi paci ze sa preslo zo zastaraleho systemu ktory bol v diable 2,niektory zarity ludia mozu namietat ale faktom ostava ze ostat pri bezduchom systeme ze vlozime pocet bodikov do roznych statov ako sila,intelect a pod.mne pride velmy nudne a vzdy to skonci pritom ze kazdy si to natuka tak aby to bolo najlepsie pre danu classu,sem tam bude mat lepsi gear viac vydrzi tak pojde do sily a da reset ktory teda neskor pridali do dvojky ale v podstate je to stara mechanika a som rad ze sa to zmenilo.Rozhodne teda system tych abilit a run je velmy fayn a rozhodne lepsie jak na starom diable co som si aj tak vsetko prastil do sily alebo vitality a whirwindu a tym to haslo to bolo cele,berserk bol na hell dost nebezpecny a frenzy tiez nebolo prave orechove,uz len ked porovnam diablo 3 betu a diablo 2 s datadiskom,musim povedat ze beta bola ovela pestrejsia na ability a system menenia taktiky boja ako v dvojke,a ked som si pozeral dalej ability a runy a kolko moznosti nam vznikne,kolko buildov a mechanik tak klobuk dole to sa nemoze zrovnavat zo starym ani nahodou
3. potesil ma crafting,funguje sice pomerne jednoducho ale svoj ucel splna vyborne a dotvara dobry prvok pre hratelnost na itemy.
4. zabavne killovanie bez debaty,uz teraz viem ze ma to killovanie minionov bude bavit ovela viac ako na starom a najlepsie ze bude treba aj pouzivat tie ability a runy a kombinovat a nie ze hura vsetko pobijem take easy to urcite nebude.
Kritika 1. tu spomeniem napriklad aukciu,co sa tyka moznosti a filtrovania tak to vyzera fayn a dobre a nebude taky problem si tam najst svoj item aj ked tam bude x milion veci,ale co ma dostalo na bete je to ze tam bola zbran na ktoru som dal bid ked bola hodina niekto ma prebidoval ja som ho znova a potom 6 min pred koncom som uz ostal pre istotu pri pc,ako nahle prisla 1 min tak sme si to preberali a samozrejme si to na sekundy asi odsledoval lepsie a vyhral bid,toto je dost fail ale verim ze to uz mozno v plnej verzi bude opravene pripadne v nablizsich patchoch.Prial by som si aby ten kto tam dava svoj item na predaj zadal aj refresh time napr 1,5/3/6/12/24 hodin a ten kto kupuje by si pozrel refresh time podla ktoreho sa to znova refresne,inak je to cisto o tom kto potlaci last sekundu a to je blbost,a nie drazba :). 2. niesom sice absolutne na grafiku a design i ked mam radsej gothic design a nie kresleny ale pre mna je to vzdy na poslednom mieste a dolezite ako ma to bavi a jedno aka je grafika a styl ale aj tak mi neda,ked som to zapol login postava tak ako by som sa presunul 10 rokov dozadu snad co sa tyka polygonov a textur,ako keby ja robim hru teraz a urobim taku grafiku tak pohoda,ale ked beriem v uvahu kolko ma blizzard prachov a vidim tu grafiku tak je to skutocne divne,ako keby to robil naschval :),takze vlastne ani to nieje nejak kritika hry skor toho divneho pristupu :).
Zaver-rozhodne si hru kupim a uz sa nemozem dockat jak za starych casu ked sa hraval diablo 2,taktiez na obtiaznost,naozaj prvy act normal bude tutorial ako blizzard povedat ale nechce sa mu robit normal tutorial zas ako to robi vacsina hier,a celkovo normal bude stavany na casual hracov a na take leharo.Na nightmare a hell sa uz zacne lamat chlieb a inferno bude naozaj pre hardcore ludi :).Nestaci len zazelat aby sa hra dalej riadne patchovala zlepsovala a verim ze o 3 roky to diablo bude o kus lepsie ako teraz.Niekto si povie je to len bezduche zabijanie nejakych virtualnych potvor stale dokola bez stipky nejakeho zmyslu a podstaty,najvacsim paradoxom ked vidim kolko ludi na diablo nadava ze ake primitivne ale cisla su cisla pani-ak predate tolko kusov a tolko zarobite a poviete ze to spravim aj ja alebo ze je to primitivna hra tak smelo do toho spravte taku hru a ste v baliku :D,sam programujem trocha hry a viem co to je robit taku hru a to robim len hry bez poriadnej grafiky v podstate,naprogramovat hento diablo so vsetkym,tak dovidenia,nechcel by som vidiet ten zdrojovy kod :D.Dalsim takym paradoxom je ze Mass effect ma hrozne bavil,krasny pribeh,emocie postav,charaktery,rozhodovania,velkolepost skutocne MASS,ale ze by som tu hru presiel 100x ako diabla ktory nema zdaleka take postavy take rozhodovanie,moznosti a vsetko ostatne nelaka ma to nejak hrat ten mass effect dookola ani nahodou,max este za zly charakter a ked tak raz za daku dobu si tu pustim. Ako to ten blizzard len robi kurna mu :))) -
-
jenom k te aukci... ucel aukce neni o tom, ze si tam o 1 gold budete zvysovat cenu, ale o tom, ze ten druhy uzna ze uz tolik penez za to neda = podkud jste se tam pretlacovali, tak jsi mel dat o 100 - 1000 - 10000 goldu vic a ten druhy by to vzdal
-
-
chapem ta ale rozhodne by som to tak nenechal,predsa ak mas dajme tomu real drazbu a nieco sa predava za milion a ja mam aj 10 melonov a aj som ochotny tolko dat ale naco ked nemusim a staci dat aj 3 miliony a nikto mozno neda viac,proste normal drazba funguje donekonecna vzdy ked niekto da viac sa caka este a v tomto pripade v hre by sa to malo refresnut urcity time,ten time by nastavil predavajuci a kazdy by to videl to nastavenie,tak by to bolo urcite lepsie.Proste tam nebudes mat x milion goldov na rozhadzovanie ked nemusis dat viac tak nedas :).
Ale vidis uz ked sme pri tych goldoch tak ma napadlo,ze cela hra je koncipovana na goldy aj aukcie aj vymena za ten real cash a podobne,opravy postav budu tiez pekne stat na vyssich obtiaznostiach.Uz v bete som tam videl nehorazne ceny itemov ako myslim velke cisla,neviem si predstavit tie naj op perfect itemy z inferna ze za ake sumy goldov sa budu predavat.Vidiet nejake miliardy,biliony je trosku blbe,hrozne velke cisla,keby aspon sa davaju skratky ako na falloute ze k-tisic,m-milion a podobne,ale uvidi sa teda no sam som zvedavy ako to premysleli a ako toto bude fungovat realne.
Este tak spomeniem ked som hraval diablo2 ze v podstate ak vynechame uber tak najviac ale urcite najlepsi a teda najrychlejsi zarobok boli rychlo runy so sorckou s vysokym faster cast ratom a na nihlataka s prstenom na odolnost na tie jeho vybuchy,za kratky cas som vedel vyzbierat plno dest klucikov ktore ked som predaval tak zarabali neskutocne,samozrejme som chodil aj bossov,ale matematicky a najrychlejsi zarobok bol prave nihlatak a taktiez daval skvele charmy,raz mi dropol neskutocna necro charma ktora mala neskutocnu hodnotu.
Samozrejme toto uz v diable 3 nebude a bude sa oplatit robit riadny run mozno aj vsetky acty v danej obtiaznosti a tak by to malo byt ale to uz tiez nikto neriesi ako sa trh zvrhol na diable na tak aby sa oplatilo chodit len urcitych bossov pripadne mini bossov,alebo ze cely Mephisto bol velky bug ak ste ho tam vzdy zasekli tak vam nic nerobil,to boli tiez mega faily a to taktiez nikto nespomenie. -
-
V bete byly nehorazny cisla, protoze to nikdo nekupoval. Nebyl duvod. Az bude origo, tak lidi budou chtit gear na svoje low lvl chary a ty ceny spadnou.
-
-
otazka je, co s itemama pro nizke lvly, tim chci rict, ze pri obtiznosti na normal asi nebude duvod neco na aukci kupovat, protoze se to da bezpecne vymlatit s obyc itemama...taky ten craft jestli bude fungovat jako v bete, tak mi prijde, ze je dost OP. Sice stoji dost penez nez se zvedne skill, ale ty vyrobene predmety svou kvalitou dalece presahovaly magicke itemy co jsem nasel. Kazdopadne jsem zvedavy.
-
-
Takle jak popisujes nefunguje zadna aukce, mozna tak nekde v sklepe kdyz se prodava bedna munice pro mafii...
-
-
No ale neviem teda vam by sa to nezdalo lepsie,takto tam hodi niekto item,da prvy bid a potom tam nabehne niekto a poslednych 5 sec da o kustok vacsi bid a zobere,mne sa to rozhodne nepaci.Predavajuci by mal zadavat cas ako ma dlho trvat drazba jak na wowku-tam sa dalo pol dna,den,dva dni.Taktiez by ten predavajuci zadaval refresh time ak by niekto prebral stary bid ako som uz spomenul.
Ako pride vam to zbitocne alebo blba a zbitocna mechanika?Predsa predavajuci predava item tak nech si on zada ako sa mu dlho ma predavat,samozrejme zas nie ze tyzden,dva a podobne tym padom pri tolkych itemoch co by tam ludia davali by ich tam bolo hrozne vela naraz ale tak na 2 dnoch nic zle nevidim.
-
-
-
-
-
Sákryš, jsem při třetím hraní našel jedno zapadlé místo a k lvl 13 už jen kousíček a disconnected :D Ale hru beru. Baví mně to a to je hlavní. Možná bude první hra, kde požedu archievmenty. V tom mi to připomíná trošičku třeba Dead Nation :) Zásadní je, že je to fakt v podstatě takový úvodní tutorial a i tak je to chytlavé jak prase. Fakt se těším na všechny ty akty a hodiny a dny sekája.
-
Skill systém (pro vnímavější). Jsou jen dvě možnosti:
a) sypání bodů, b) nesypání bodů ala D3, výběr ze skillů
Bod a) rozvineme:
1) No respec: hrát znova postavu kvůli chybě = shit, efektivita - VŽDY budou ideální buildy, takže sypání bodů je jen iluze výběru, protože nebudu si sypat body tam, kde to nemá význam a moje postava bude slabší = sh*t
2) Respec: měnit si skilly za peníze, takže musím farmit zlato jak magor, abych si mohl vyzkoušet schopnosti postavy, nice gameplay = sh*t
Zbývá b)... Člověk si skutečně vybere, co se mu líbí a jak ho baví hrát, protože většina skillů je použitelných. Lidi, co na tohle plivají, jsou imho a) trollové b) neví, o čem mluví c) mají okrajovou zkušenost s RPG systémy. -
-
skillpointy tú síce nie sú, ale ľudia by si mali uvedomiť, že sila skillu závisí od dmg zbrane *3*
-
Hraju barbara, zatím jsem obdržel teprve pár levelů, ale po každý jsem musel zvolit daný skill, takže jsem si zatím nic nevybíral, to samé u jedné runy, kterou jsme získal. Nechápej to jako napadání daného systému, je variabilní... jen to, že někam nesypeš body, protože to nemá smysl neznamená, že to nedělají ostatní. u RPGčka jako je D3, tj. H&S tam je to asi vhodné, ale tunit si postavu v jiných RPGčkách, kde jen ze zvědavosti cpeš bodíky tak, aby jsi zkusil jiný prožitek ze hry, to je to co mě osobně dost bavilo.
Jen abych doplnil i svůj celkový pohled. D3 se mi líbí, jak graficky, tak atmosférou, hlavně zvuky, tradiční 3 postavy (jinak mohli zůstat i u těch z D2) bohužel ten trend zjednodušování tam je, ale jak tu psal někdo pode mnou, jsou to pocity smíšené, takový ten způsob zavděčit se všem. Ono už jen z principu dnešní doby a společnosti nemůže být D3 sesazen z trůnu H&S RPGček -
-
1) Je to beta. V plné má každý class cca 120-130 (ano, čtete dobře) schopností. Najednou můžete mít jen 6. Opravdu je z čeho vybírat.
2) A ano, máš pravdu. To, že to nedělám já neznamená, že to nedělají ostatní. Někteří lidé skutečně sypou body a mají iluzorní pocit, že to je customizace, že si vytváří unikátní postavu. Bavím se samozřejmě o Diablovkách, ne o papírových nebo jiných RPG nezaměřených na mlácení. Pokud ti ovšem přijde 30 skillů které se rankují do xtého levelu jako větší customizace, nže 120 unikátních, tak ti to nehodlám vyvracet. Už na to nemám. Třeba časem po delším hraní D3 změníš názor. Já svůj (výše uvedený) nezměním, protože ze zkušenosti s RPG vím, že to takto funguje všude. Bez vyjímky. -
-
Však se shodneme, jen jsem říkal, že jsem zatím neměl možnost volby skillu - musel jsem ZATÍM vzít to co se mi otevřelo. Tenhle systéme je variabilnější, ale nemyslím si, že by v D2 byl nějak iluzorní... a co se týká rozdělování bodů myslel jsem samozřejmě pokročilejší RPG hry, které zmiňuješ. Možná jsem zapomněl dodat, že pro mě je možnost rozdělování bodů a možnost sbírání co největšího počtu věcí tím co mě u H&S drží, takže proto ty smíšené pocity, např. hrál jsem akční RPG Mass Effect (ty hry teď nesrovnávám), spíše je to teda akce s prvky RPG, a přes skvělé universum, vedení rozhovorů mě to přestalo bavit díky tomu rpg systému, o dvojce, kde došlo k dalšímu zjendodušení ani nemluvě. U diabla to nepotřebuju, tam mě to bude bavit pokud mě bude motivovat něco jiného a bude to hlavně odreagovací řežba :) Jsem ze staré školy a je jasné, že to co dnes produkuje herní průmysl se mi nebude z většiny líbit, u Diabla si myslím museli volit kompromisy, ale na druhou stranu v takové míře, aby nepoškodili značku. Někteří to pak ho svrhnou do samotného pekla, a pokud sám utrácíš svoji energii na diskuzi, myslím, že je to zbytečné
-
-
Ale vždyť ty máš možnost volby. Volbu kombinace 6 aktivů a 3 pasivů ze 150 = mraky možných buildů, stylů hraní. Nebo ti přijde výběr/spamování 2-3 skillů (do kterých sis samozřejmě napumpoval 20 bodů) a následně celé hraní od znova (protože si chceš vyzkoušet jiné 2 skilly, o kterých později zjijstíš, že jsou k prdu) jako lepší možnost volby?
-
-
... čekám, kdy tu někdo hodí odkaz na Path of Exile a jeho příšerný skilly tree, který má asi 1000 rádobyskillů (praticky téměř všechno pasivy), do kterého se dají naklikat stovky bodíků a kde se opakují NĚKOLIKRÁT skilly typu "+3 Dexterity" nebo "+5% damage". Je to tak jako tak typický skill tree typu D2 s minimem skutečně odlišných schopností, které se furt opakují a jen se sčítají. Prostě mess jak prase, který je určený jen k tomu, aby si rádobyHChráči několik měsíců v tomhle guláši lámali zuby nad tím, co kam nasypat, než se přijde na těch trapných 1-2% použitelných možností. Tohle mi imho přijde jako prasárna, hraní na notu těch hráčů, zaseklých myšlením (co se týče inovace skill systému) v roce 2000 u D2.
-
Dodatek. Teď jsem koukal na D3 site. Každý class to má jinak, ale třeba Wizard má 150 skillů. Nejmíň má Monk, "jen" 126. Ještě jsem zapomněl jeden detail. Tohle všechno jsou aktivní skilly. Každý class má ještě asi +/- 20 pasivnách schopností, ze kterých si může vybrat jen 3. Možnosti v této hře dělají z původního Diabla 2 a prakticky všech akčních RPG (včetně těch, kde se sypou body) špatný vtip.
-
-
-